Dacia Bigster z fabrycznym LPG – nowa strategia w walce z chińską konkurencją

Dacia Bigster z fabrycznym LPG – nowa strategia w walce z chińską konkurencją

Bigster czy chiński konkurent? Co wybrać na LPG?

Witaj, drogi czytelniku! Dziś przyjrzymy się, jak Dacia stawia czoła chińskim rywalom na rynku aut z instalacją LPG. Czy to Bigster będzie Twoim najlepszym przyjacielem na drodze, czy może chińskie SUV-y zaskoczą Cię korzystniejszymi ofertami? Sprawdźmy to razem!

Dacia Bigster z fabrycznym LPG – co to takiego?

Dacia postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom kierowców, oferując Bigstera z **tanim gazem** prosto z fabryki. Dlaczego to takie ważne? Otóż, z roku na rok dostępność samochodów, które można łatwo przerobić na LPG, maleje. Nowoczesne silniki z wtryskiem bezpośrednim sprawiają, że przeróbki stają się trudniejsze i droższe.

  • Fabryczna instalacja LPG – nie musisz szukać warsztatów, auto jest już przystosowane do jazdy na gazie.
  • Estetyka i gwarancja – wszystko wygląda jak z salonu, a Ty masz taką samą gwarancję jak na auto benzynowe.
  • Osobiste oszczędności – mniejsze wydatki na paliwo dzięki instalacji gazowej.

Ile to kosztuje?

Cena Bigstera z silnikiem 1.2 mild-hybrid-G o mocy 140 KM to 101 200 zł, a dopłata do LPG wynosi jedynie 1300 zł. Co więcej, instalacja jest montowana w fabryce, a zasięg na obydwu paliwach wynosi około 1600 km! Ale to nie wszystko. Wkrótce pojawi się też wersja z automatem i napędem 4×4. Na razie jednak musisz samodzielnie zmieniać biegi.

Chińskie SUV-y – co mają do zaoferowania?

Chińskie auta, takie jak BAIC, zaczynają robić furorę w Polsce. Wśród nich znajduje się model „Piątka”, który ma silnik 1.5T o mocy 177 KM. A oto, co musisz wiedzieć:

Model Cena Silnik Osiągi 0-100 km/h Instalacja LPG
Dacia Bigster 101 200 zł 1.2 mild-hybrid-G (140 KM) 10 s 1300 zł
BAIC „Piątka” od 132 800 zł 1.5T (177 KM) 7.8 s 6199-6899 zł

Jak widać, chińskie SUV-y oferują naprawdę konkurencyjne ceny, ale co z ich oszczędnością paliwową? Wiele osób zauważa, że silniki z Państwa Środka mogą być paliwożerne, a instalacje LPG w tych autach montowane są po zakupie. Mimo to, klienci mogą liczyć na gwarancję na gaz – to ogromny plus!

Co wybrać?

Na rynku pojawia się coraz więcej marek budżetowych, które chcą przyciągnąć klientów pragnących oszczędzać. Dacia z Bigsterem wygrywa, oferując fabryczne LPG w atrakcyjnej cenie. Chińskie auta, mimo że nieco droższe, również kuszą dodatkowymi opcjami.

Na koniec warto zadać sobie pytanie: czy warto dopłacić do LPG? Przy obecnej cenie gazu, wynoszącej około 3 zł za litr, instalacja gazowa staje się coraz bardziej opłacalna. Dacia z LPG to świetny wybór dla tych, którzy cenią sobie oszczędności i niezawodność.

Co Ty na to? Bigster czy chiński konkurent? Wybór należy do Ciebie!

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.