Ettore Bugatti stworzył samochód dla dzieci, jednak wyprodukowano go tylko w jednym egzemplarzu jako prototyp, ale koncepcja przetrwała pod różnymi markami.
Urodzony we Włoszech Francuz założył swoją firmę w 1909 roku w małym miasteczku Molsheim, które w tamtym czasie znajdowało się w Niemczech. Nie miał jednak wystarczających funduszy, aby opracować, wyprodukować i sprzedać pojazd od podstaw. Miał za to inny pomysł: tworzyć prototypy, które mógłby sprzedać dużym producentom samochodów z tamtej epoki, aby zdobyć środki na markę Bugatti. W ten sposób, w 1911 roku, wynalazł Bugatti Type 19 Bebe, maleńki pojazd, który był głównie przeznaczony dla dzieci. Następnie pokazał go firmie Wanderer, która kupiła projekt. W 1913 roku do akcji wkroczyło Peugeot, które również nabyło prawa do pojazdu, ale dostosowało projekt, aby obniżyć koszty produkcji.
Bugatti zaprojektował Typ 19 Bebe jako przystępny cenowo, mały pojazd. Nie był to dokładnie pełnowymiarowy samochód, ale mógł pomieścić dwóch pasażerów w otwartej kabinie. Z przodu znajdował się gruby mosiężny obręcz z grillem chłodnicy, a po bokach były smukłe, opadające błotniki. Zainstalowano także parę reflektorów na bazie acetylenowej z przodu, z kolejną parą lamp obok prostego, płaskiego przedniej szyby. Drzwi otwierane do przodu umożliwiały pasażerowi wejście do kabiny i zajęcie miejsca na ławce. Typ 19 Bebe miał nawet składany dach, który można było złożyć za kabiną.