W 1921 roku Maybach zaprezentował swój pierwszy pojazd produkcyjny, model W3, na Targach Motoryzacyjnych w Berlinie, oferując go w różnych wersjach nadwozia lub jako podwozie.
Karl Maybach wykorzystał swoje umiejętności inżynieryjne, tworząc prototyp W1, głównie w kwestii napędu, korzystając z podwozia pojazdu Daimlera. Potem stworzył nowe podwozie dla swojego kolejnego modelu, W3. Dziwne jest to, że nie istniał model W2, a litera W pochodzi od słowa „Wagen,” co w języku niemieckim oznacza „samochód.”
Nowy pojazd odniósł ograniczony sukces i żaden z egzemplarzy nie przetrwał do dziś. Jednak starsze zdjęcia i materiały reklamowe z tamtych czasów się zachowały. Oprócz wersji z zamkniętym nadwoziem, Maybach zbudował także kilka wersji kabrioletu modelu W3. Podobnie jak jego sedan, model z otwartym dachem posiadał długi komory silnika z bocznymi wentylami, które pomagały w chłodzeniu silnika rzędowego o sześciu cylindrach. Samochód miał boczne stopnie, ułatwiające wsiadanie i wysiadanie. Prosta szyba czołowa była wyposażona w wycieraczki, co umożliwiało prowadzenie pojazdu podczas deszczu. Nadwozie torpedowe było wyposażone w cztery drzwi, a w zależności od wersji, materiałowy dach mógł być złożony za kabiną. Dodatkowo, po bokach, producent zamontował punkty mocowania dla zapasowych kół.
Wnętrze zostało stworzone z ekskluzywnych, drogich materiałów. Karl Maybach rozumiał, że taki drogi pojazd powinien być wyposażony w luksusowe udogodnienia. Zainstalował również dwa fotele z przodu oraz szeroką, wygodną kanapę z tyłu. Mimo że nie był to najpiękniejszy samochód na rynku, z pewnością był jednym z najbardziej eleganckich.