Jedna z najrzadszych wersji modelu Typ 380 W22, Cabriolet B, została zaprojektowana dla tych, którzy chcą cieszyć się szybką jazdą w komfortowych warunkach na słynnej niemieckiej autostradzie.
Na Targach Motoryzacyjnych w Berlinie w lutym 1933 roku Mercedes-Benz zaprezentował serię Typ 380. Oferta wyglądała świeżo i nowocześnie, oznaczając odrodzenie niemieckiego producenta po Wielkiej Depresji na początku lat 30., która powoli malała. Cabriolet B został zaprojektowany jako otwarty grand tourer, który zachwycał nie tylko luksusowym wyglądem, ale także potężnym, ośmiocylindrowym silnikiem w układzie prostym.
Dzieląc przednią maskę z resztą serii W22, Cabriolet B miał radiator w kształcie litery V otoczony chromowaną ramką. Z przodu, zamontowany na wewnętrznych częściach przednich błotników, producent umieścił belkę wspierającą reflektory, dodatkową lampę oraz mocny klakson. Dodatkowo zderzak zamontowany bezpośrednio na końcach podwozia chronił karoserię przed lekkimi zderzeniami. Z profilu, dwudrzwiowy kabriolet ukazywał długie, wyprofilowane przednie błotniki, które były kontynuowane przez boczne stopnie. Na końcu, lekko opadający bagażnik dopełniał luksusowy wygląd auta.
Wnętrze posiadało dwa kubełkowe fotele z przodu oraz ławkę z tyłu, która była opcjonalna. Interesującą cechą pojazdu była możliwość opuszczenia tylnych bocznych szyb, mimo braku drzwi. Kierowca był rozpieszczany dużym, czteroramiennym kołem kierownicy, podczas gdy panel z przyrządami znajdował się w centralnej części deski rozdzielczej.