Mercedes-Benz zaprezentował model Typ 320 w lutym 1937 roku podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych i Motocyklowych (IAMA) w Berlinie, a w 1939 roku wprowadził najbardziej luksusową wersję: Pullman.
Stworzony dla tych, którzy oczekiwali więcej luksusu i komfortu niż to, co mogły zaoferować takie marki jak Maybach czy inne producentów samochodów z najwyższej półki. Wersja Pullman wyróżniała się na tle pozostałych modeli serii W142 dłuższym rozstawem osi oraz różnymi wersjami nadwozia. Oprócz zamkniętej wersji czterodrzwiowej, Mercedes-Benz oferował także wersję kabrioletową Pullman, nazwaną Cabriolet F.
W przeciwieństwie do innych kabrioletów W142, Cabriolet F miał nadwozie z czterema drzwiami i trzema oknami bocznymi. Z przodu samochód miał charakterystyczny pas przedni z wystającym chłodnicą. Dodatkowo wyposażony był w parę reflektorów umieszczonych między przednimi błotnikami a komorą silnikową, eliminując poprzednie rozwiązanie z lampami umieszczonymi na zakrzywionej poprzeczce. Drzwi samochodu były zawieszone na słupku B, co umożliwiało szybkie wychodzenie pasażerów z przodu oraz otwieranie tylnych drzwi dla osób siedzących z tyłu.
Wnętrze modelu W142 Pullman Cabriolet F oferowało aż sześć miejsc: dwa dla kierowcy i pasażera z boku, dwa siedzenia zwrócone tyłem i dwa przodem, dla najważniejszych pasażerów pojazdu. Ponieważ była to najbardziej luksusowa wersja serii Typ 320, wnętrze wykończono drogimi materiałami, takimi jak skóra, drewno i chromowane elementy.