Niemiecki producent samochodów próbował ożywić produkcję luksusowych aut, wprowadzając w 1938 roku model Zeppelin z silnikiem V12, który był dostępny w różnych wersjach nadwozia, w tym jako dwuosobowy kabriolet.
Maybach zaufał firmie Spohn, która stworzyła nadwozia dla około 80% pojazdów produkowanych przez niemieckiego producenta. Tak więc wersja Sport-Cabriolet, oparta na krótkiej wersji DS8, opuszczała fabrykę jedynie jako jeżdżące podwozie i była wykańczana przez ekskluzywnego niemieckiego budowniczego nadwozi.
Spohn rozumiał znaczenie aerodynamiki i starał się tworzyć pojazdy, które mogłyby poruszać się szybciej niż większość innych samochodów na rynku. Dlatego projektując nadwozie Sport-Cabriolet, zastosował długie, opływowe błotniki z małymi nadkoli. Dzięki temu w obrębie nadkoli gromadziło się mniej powietrza. Dodatkowo, wystający chłodnicowy grill otoczony grubą, chromowaną ramą nadawał luksusowy wizerunek pojazdu. Spohn zainstalował krótką, pochyloną, dwuczęściową szybę w kabinie. Z tyłu, opadające nadwozie zasłaniało bagażnik.
Wnętrze samochodu było wykończone drewnem. Sześć analogowych wskaźników na desce rozdzielczej znajdowało się w srebrnych okręgach. Duża, czteroramienna kierownica miała dźwignię do regulacji mieszanki powietrzno-paliwowej. Pasażerowie mogli cieszyć się dużymi fotelami pojazdu.