Mercedes-Benz stworzył model 600 Pullman Guard dla tych, którzy potrzebowali dodatkowej ochrony, wyposażony w kuloodporne okna i nadwozie.
Kiedy niemiecki producent samochodów wprowadził linię 600 (W100) w 1963 roku, auto stało się natychmiastowym hitem wśród bogatych i wpływowych osób na całym świecie. Oprócz niektórych celebrytów z Hollywood, królów i królowych, biznesmenów oraz innych gwiazd telewizyjnych, kilku prezydentów i dyktatorów zamówiło jeden lub więcej z tych modeli. Prezydent Jugosławii, Josip Broz Tito, oraz dyktator Filipin, Ferdinand Marcos, zamówili tę kuloodporną wersję 600 Pullman. W sumie producent zbudował tylko 16 takich opancerzonych pojazdów oraz jeden z sześcioma drzwiami.
Na pierwszy rzut oka, samochód wyglądał podobnie do pozostałych czterodrzwiowych modeli 600 Pullman. Jednak wprawne oko dostrzegłoby grubsze słupki wspierające dach. Działo się tak dlatego, że pojazd miał grubsze drzwi i okna. Pomimo dodatkowej wagi, której oficjalnie nie ujawniono, prześwit pojazdu pozostał taki sam dzięki potężnemu pneumatycznemu zawieszeniu.
Wnętrze, z przodu, W100 posiadało parę foteli oraz płaską deskę rozdzielczą. Przed kierowcą znajdowała się tablica przyrządów z dwoma okrągłymi wskaźnikami prędkościomierza i obrotomierza, które miały po bokach kolumnę z kilkoma innymi wskaźnikami. Między pasażerami z przodu, na podłodze, nie było konsoli centralnej, lecz tylko wystający obszar, który przykrywał skrzynię biegów.