Holden wprowadził model Drover SUV na rynek australijski i nowozelandzki w 1985 roku, jako pojazd z inną marką, bazujący na Suzuki Samurai/Sierra, po tym jak General Motors i japoński producent samochodów podpisali umowę.
Na początku lat 80. australijscy klienci coraz częściej poszukiwali pojazdów terenowych. Holden, z drugiej strony, nie miał żadnego w swojej ofercie. Dodatkowo, zmiana marki SUV-a z amerykańskiego asortymentu GM byłaby zbyt kosztowna. W rezultacie najszybszym sposobem na rozwiązanie tego problemu było podpisanie umowy z japońskim producentem Suzuki i sprzedaż wersji pod inną marką Suzuki Samurai/Sierra na rynku australijskim jako Holden Drover. W 1984 roku Suzuki wprowadziło na rynek zaktualizowaną wersję SJ413 swojego małego pojazdu terenowego, zaczynając jego produkcję w japońskich fabrykach. Jego konfiguracja z prawą stroną kierownicy (przeznaczona na rynek krajowy) czyniła go idealnym do wysyłki do Australii z oznaczeniem Holden. Choć na pierwszy rzut oka wydawało się to rozwiązaniem, Drover miał trudności i nie potrafił sprzedawać w dużych ilościach, mimo świadomości marki Holden w Australii. W rezultacie, po zaledwie dwóch latach umowa została rozwiązana.
Holden starał się, aby Drover wyglądał inaczej niż jego japoński odpowiednik. W związku z tym zmodyfikowano przedni zderzak samochodu i zamontowano prostokątne reflektory zamiast okrągłych, jak w Samurai. Dodatkowo, siatka między nimi miała dwa poziome przęsła, które podtrzymywały logo lwa marki. Metalowy zderzak umieszczony z dolnej strony był płaski i prosty, a na nim znajdowały się lampy parkingowe i kierunkowskazy.
Holden Drover z 1985 roku miał ten sam kanciasty kształt co jego japoński kuzyn. Był dostępny jako kabriolet lub w wersji z twardym dachem. Po krótkim i płaskim nosie, producent zamontował składane przednie szyby. Z boku, płaskie panele drzwiowe i tylne błotniki były identyczne z tymi, które znajdowały się w Suzuki Samurai, nazwanym Sierra na rynek australijski. Mimo że Drover miał konstrukcję na ramie, producent zainstalował łuk bezpieczeństwa na słupku B, aby chronić pasażerów podczas przewrócenia się. Z tyłu, drzwi bagażnika otwierane na bok ułatwiały klientom załadunek małego bagażnika.
Wewnątrz, deska rozdzielcza była prosta i dobrze zaprojektowana. Kierowca miał przed sobą prostokątny zestaw wskaźników z dwoma dużymi tarczami prędkościomierza i obrotomierza, a między nimi znajdowały się wskaźniki poziomu paliwa i temperatury płynu chłodniczego, umieszczone jeden nad drugim. Mimo że były głównie bezużyteczne w kabriolecie z opuszczoną szybą, Holden Drover z 1985 roku miał cztery okrągłe wentylatory umieszczone wysoko na desce rozdzielczej, dwa na środku i dwa na końcach. W środkowym panelu znajdowały się sterowania ogrzewaniem i wentylacją, a radio było opcjonalne. Między wąskimi przednimi siedzeniami producent umieścił dźwignię zmiany biegów oraz dźwignię systemu 4×4. Z tyłu, Drover miał dwa siedzenia, ale z bardzo ograniczoną przestrzenią na nogi.