Druga seria Bufori MK I zadebiutowała na rynku w 1992 roku i była zaktualizowaną oraz ulepszoną wersją oryginalnego australijskiego roadstera.
Bufori roadstery były produkowane przez trzech braci libańsko-australijskich, którzy początkowo tworzyli je dla siebie. Ku zaskoczeniu wszystkich, samochód zyskał popularność na rynku, a niedługo później inni klienci zaczęli pytać, czy mogliby zbudować kolejne egzemplarze. Jednak pod koniec lat 80. słabo wydajny silnik o pojemności 1.6 litra skłonił właścicieli firmy do zastanowienia się, czy mogą stworzyć coś lepszego. Udało im się to, montując nowy silnik na tym samym podwoziu.
Z urokliwym wyglądem inspirowanym amerykańskimi roadsterami z lat 30., druga seria Bufori oferowała ulepszony design oraz wykończenie wyższej jakości. Wciąż zachowała jednak w kształcie V wlot powietrza umieszczony daleko za przednim zderzakiem, co było standardem lat 90. Okrągłe reflektory zamontowane były bezpośrednio na przednich błotnikach. Podzielona szyba i niskie wycięcie drzwi przypominały model z 1988 roku. Masywne, tylnie nadwozie w kształcie litery V ukrywało silnik, a nie bagażnik, który znajdował się z przodu, pod tym, co przypominało maskę.
Jako że samochód był ręcznie wykonany i drogi, Bufori używał wyłącznie kosztownych materiałów we wnętrzu. Tak więc, prawdziwa skóra i drewniane wykończenia otaczały dwóch pasażerów siedzących na szerokich, wygodnych siedzeniach. W przeciwieństwie do wielu roadsterów z lat 30., model MK I Seria 2 był wyposażony w panel instrumentów przed kierowcą.