Po zakończeniu produkcji wersji coupe czwartej generacji Accord w 1992 roku, Honda pozostawiła swoich klientów w niepewności przez niemal dwa lata, zanim zaprezentowała dwudrzwiowy model następnej generacji.
Nowy pojazd obiecywał, że czwórka dorosłych będzie mogła wygodnie podróżować na długich trasach. Dodatkowo, nowa oferta silników zapewniała większą moc, a bogate wnętrze sprawiało, że auto wydawało się bardziej luksusowe. Japoński producent znacznie poprawił również bezpieczeństwo pojazdu, wprowadzając poduszki powietrzne oraz system ABS w całej gamie modeli. Jednak w przeciwieństwie do swojego sedanowego odpowiednika, Accord Coupe z 1994 roku nie był produkowany w Swindon w Wielkiej Brytanii, lecz w Marysville w Ohio, w USA. Klienci byli zadowoleni z jakości i osiągów tego samochodu, zwłaszcza że był dostępny z silnikiem benzynowym V6 o pojemności trzech litrów, co nie było oferowane w wersjach sedan i kombi.
Z przodu samochód zachował smukłe reflektory, które uczyniły Accord sławnym, mimo że czasami były krytykowane za niewystarczające oświetlenie drogi. Lampa kierunkowskazu zamontowana w rogu miała przezroczyste soczewki, co nadawało samochodowi szerszy wygląd. Grille miało pojedynczy żebrowany element, a logo producenta znajdowało się na przedniej krawędzi maski. Niżej, na zderzaku, Honda zainstalowała zestaw świateł parkingowych, które flankowały drugi wlot powietrza do chłodzenia silnika.
Z boku, opadająca linia dachu 1994 Honda Accord Coupe wyrażała wspólny styl z amerykańskim czterodrzwiowym bratem. Aby nadać pojazdowi ekskluzywny wygląd, producent dodał chromowane wykończenia wokół linii okien. Niestety, w przeciwieństwie do amerykańskiego odpowiednika, klamki drzwi i lusterka pozostały czarne, zamiast w kolorze nadwozia w niższych wersjach. Klienci decydujący się na wyższe poziomy wyposażenia otrzymywali je w tym samym kolorze co reszta samochodu. Z tyłu, samochód miał lampy tylne zamontowane w rogach z poziomymi przezroczystymi soczewkami po obu stronach dla świateł cofania, a światło przeciwmgielne było zintegrowane z zderzakiem. Szerokie otwarcie bagażnika ułatwiało załadunek i rozładunek.
Wewnątrz, 1994 Honda Accord Coupe mogła być zamówiona z wnętrzem pokrytym skórą, podczas gdy standardowo wyposażona była w fotele pokryte welurem. Przed kierowcą znajdował się zaokrąglony panel wskaźników, w którym producent zamontował szerokie wskazówki dla prędkościomierza i obrotomierza. Po bokach znajdowały się wskaźniki poziomu paliwa i chłodnicy. Na centralnej konsoli producent umieścił panel sterowania HVAC w górnej części, a radio w dolnej. Fotele z łagodnym wsparciem z przodu dzieliła wąska konsola środkowa z podłokietnikiem i małym schowkiem za dźwignią zmiany biegów. Tymczasem z tyłu, kanapa pasowała dla dwóch dorosłych, chociaż przestrzeń na nogi nie była zbyt obszerna.