Aurora była nietypowym pojazdem dla Oldsmobile, jeśli chodzi o styl i stanowiła całkowite odejście od języka designu tej marki.
General Motors stworzył Aurorę jako luksusowy sedan sportowy, a Maurice „Bud” Chandler zaprojektował ją z płynnie opadającymi liniami. Dodatkowo, ponieważ opierała się na tej samej platformie G, co Buick Riviera, oferowała wystarczającą wydajność i komfort, aby konkurować z europejskimi i japońskimi producentami samochodów. W przeciwieństwie do nich, miała jednak V8 pod maską.
Z minimalnymi szczelinami dla obszarów wentylacyjnych, Aurora sprawiała wrażenie, jakby miała mały silnik rzędowy czterocylindrowy. Jej wąskie i szerokie reflektory podążały za koncepcją bio-design z tamtych lat, co uczyniono doskonale. Z profilu, kształt samochodu był dynamiczny, z cienkimi słupkami wspierającymi zaokrągloną część oszkloną. Z tyłu, producent zamontował zestaw świateł tylnych w kształcie dysz silników odrzutowych.
W środku, centralna konsola była nachylona w kierunku miejsca kierowcy i oferowała łatwy dostęp do większości przycisków i elementów sterujących. Zespół wskaźników również miał zaokrąglony kształt, a prędkościomierz umieszczono na środku. Oldsmobile zainstalował wygodne przednie fotele kubełkowe, podczas gdy z tyłu ławka była profilowana na dwie osoby i miała składany podłokietnik z dwoma uchwytami na kubki.