Czwarta generacja Chevroleta Camaro była dostępna w dwóch wersjach nadwozia: coupe oraz kabriolet, a producent oferował te same pakiety napędowe dla obu wariantów, w tym najsilniejszy, Super Sport.
Oprócz drugiej generacji Chevroleta Camaro, wszystkie inne były dostępne w wersjach z opuszczanym dachem. Jednak kabriolety wyposażone w pakiety wysokiej wydajności nie były w stanie dorównać osiągom swoich coupe, ponieważ były cięższe. Nie stanowiło to jednak problemu dla klientów, którzy preferowali jazdę pod gołym niebem i cieszyli się rykiem silników V8. W rezultacie Chevrolet dodał pakiet wydajnościowy Super Sport do listy modelu Camaro Z28 z 1998 roku, a klienci go uwielbiali, mimo że była to najdroższa wersja w ofercie.
Chevrolet odświeżył czwartą generację Camaro na rok modelowy 1998, a obie wersje nadwozia otrzymały podobne zmiany. W efekcie 1998 Chevrolet Camaro Super Sport (w skrócie SS) miał podobny przód do swojego brata Z28. Oprócz reflektorów, wyróżniał się funkcjonalnym wlotem na maskę dla systemu doładowania. Dodatkowo dolny zderzak był wysunięty, przypominając Camaro z 1974 roku. Posiadał także przeprojektowany air dam z szeroką kratką, po bokach z wlotami powietrza, które chłodziły przednie tarcze hamulcowe i mieściły lampy przeciwmgielne.
1998 Chevrolet Camaro Super Sport Convertible wyglądał podobnie do reszty kabrioletów z serii Camaro. Jednak naklejki SS umieszczone za błotnikami oraz aerodynamicznie profilowane progi mówiły przechodniom inną historię. Ponadto, 17-calowe aluminiowe felgi z jedno- lub dwu-ramiennymi szprychami, obute w opony sportowe, były kolejnym znakiem, że to nie jest zwykłe Camaro. Jeśli to nie przekonało widzów, to duży zestaw hamulcowy z tarczami w każdym rogu powinien to uczynić. Dodatkowo, spojler na klapie bagażnika był unikalny dla tej wersji. Jednak, tak jak reszta gamy, miała podwójny układ wydechowy, który kończył się pod tylnym zderzakiem.
W środku klienci mogli cieszyć się wygodną jazdą dzięki przednim siedzeniom kubełkowym z wysokimi oparciami i zintegrowanymi zagłówkami. Chevrolet oferował 1998 Camaro Super Sport Convertible z tapicerką materiałową lub skórzaną, chociaż to ostatnie było bardziej pożądane w kabriolecie. Z tyłu przestrzeń na nogi była bardziej ograniczona, ponieważ producent musiał schować elektrycznie składany dach płócienny między tylnymi siedzeniami a bagażnikiem. W tej konfiguracji klienci mieli do dyspozycji tylko 7,6 stóp sześciennych (215 litrów). Kierownica z dwoma ramionami otaczała ten sam zestaw wskaźników, co w reszcie gamy, z dużymi wskaźnikami prędkościomierza i obrotomierza oraz dodatkowymi wskaźnikami poziomu paliwa, ciśnienia oleju, amperomierza i temperatury płynu chłodzącego.