Chevrolet odświeżył czwartą generację modelu Camaro na rok modelowy 1998, a wraz z całą gamą przygotował również wersję Z28 Convertible.
Na pierwszy rzut oka, w czwartym pokoleniu Camaro zauważalne były jedynie drobne zmiany estetyczne, jednak producent wprowadził liczne ulepszenia techniczne. Jednym z najważniejszych ulepszeń była zmiana jednostki napędowej, skrzyni biegów i wału napędowego w wersjach Z28 oraz Super Sport. Ponadto, biorąc pod uwagę wysokie zapotrzebowanie na wersje z opuszczanym dachem napędzane silnikami V8, producent postanowił zachować Camaro Z28 Convertible w ofercie, znacznie je jednak ulepszając w każdej dziedzinie.
Z przodu, odświeżona wersja straciła charakterystyczny design z wklęsłymi, ćwierćokrągłymi reflektorami, który uczynił czwartą generację Camaro tak znaną. Zamiast tego, wprowadzono nowy projekt z podwójnymi reflektorami, które były na równi z nadwoziem. Dodatkowo, 1998 Chevrolet Camaro Z28 zyskał nową przednią zderzak z wyraźnie zaznaczoną środkową częścią, przypominającą model z 1974 roku. Szeroki grill umieszczony w wlocie powietrza miał dwa poziome żebra i był otoczony lampkami kierunkowskazów oraz dolnymi wlotami, w których umieszczono światła przeciwmgielne.
Dzięki aerodynamicznemu profilowi, 1998 Camaro Z28 Convertible wyróżniał się na tle słabszej wersji za sprawą naklejek Z28 umieszczonych na przednich błotnikach. Ponadto, wyposażono go w specyficzne pięcioramienne felgi aluminiowe, z opcją chromowanych felg aluminiowych, które były oferowane wyłącznie dla tej wersji z silnikiem V8. Standardowa maska była tylko lekko wygięta i nie miała systemu doładowania, chociaż był on dostępny w pakiecie Sport Appearance Package. Mimo to, nawet bez tych dodatków, wyglądał jak uroczy cruiser na bulwarze. Wygodne klamki w kolorze nadwozia dodały mu jeszcze więcej charakteru, a niższy spojler na bagażniku wpasował się w sportowy wygląd cabrioletu.
Wewnątrz, klienci znaleźli te same fotele kubełkowe z wysokimi oparciami i zintegrowanymi zagłówkami, jak w wersji przed liftingiem. Jednak 1998 Chevrolet Camaro Z28 Convertible był dostępny z skórzanymi fotelami w obu rzędach. Głęboko wytłaczana kanapa z tyłu dla dwóch osób oferowała wystarczające wsparcie boczne dla pasażerów. Niestety, przestrzeń na nogi była ograniczona, ponieważ producent musiał przesunąć kanapę lekko do przodu, aby zrobić miejsce na składany dach, który był starannie przechowywany pomiędzy kabiną a bagażnikiem.