2002 Isuzu Rodeo Single Cab

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2002 Isuzu Rodeo Single Cab

Przejdź do galerii zdjęć2002 Isuzu Rodeo Single Cab

Stworzony jako pojazd roboczy, model Single Cab zajmował najniższe miejsce w gamie Isuzu Rodeo z 2002 roku, a klienci doceniali go za wytrzymałość i niezawodność.

W 2002 roku GM, jako jeden z głównych udziałowców marki Isuzu, rozpoczął produkcję modelu Rodeo w fabryce producenta w Tajlandii. Rodeo sprzedawane było pod różnymi nazwami w 120 krajach na całym świecie oraz w różnych markach. Na przykład w Australii znane było jako Holden Rodeo. Równocześnie wersja z pojedynczą kabiną sprzedawana była pod nazwą Spark na innych rynkach australazjatyckich. W Europie Isuzu oferowało ten pickup pod nazwą D-Max i nawet produkowało go w fabryce w Turcji, chociaż te pojazdy były przeznaczone specjalnie dla klientów z Turcji i Bliskiego Wschodu. Europejscy nabywcy otrzymywali swoje pojazdy z fabryki w Tajlandii. Isuzu Rodeo/D-Max z 2002 roku opierał się na podwoziu opracowanym przez GM dla Chevroleta Colorado i GMC Sonoma.

Na przedzie, Isuzu Rodeo Single Cab z 2002 roku starał się zaimponować klientom swoimi unikalnymi, pionowymi i kanciastymi reflektorami. Nadawały one pojazdowi wrażenie wyższości i odwagi. W zależności od wyposażenia i opcji, pojazd miał przedni zderzak w kolorze nadwozia lub czarny, z dostępnymi okrągłymi lampami przeciwmgielnymi. Wersje wyposażone w system 2WD miały obniżoną prześwit.

Jak większość pojazdów typu pickup, Isuzu Rodeo z 2002 roku miał krótki, kątowy kompresor, który płynnie przechodził w panoramiczną szybę. Przednie błotniki mogły być zdobione plastikowymi wykończeniami w kolorze nadwozia, które zapobiegały rdzewieniu. Klienci mogli wyposażyć swoje pojazdy w standardowe stalowe lub dostępne lekkie koła ze stopów. Krótka kabina z dwiema drzwiami miała grubą słupkę B, za którą znajdował się pionowy panel z tylną szybą. Isuzu nauczyło się od GM, że obszar ładunkowy musi być oddzielony od kabiny, aby nie przekazywać drgań do osób w samochodzie oraz zwiększyć komfort. Z tyłu, składana klapa bagażnika była flankowana przez wysokie i wąskie, pionowe światła tylne, podczas gdy poniżej znajdował się czarny zderzak. W wyższych wersjach klienci mogli otrzymać zderzak w kolorze pojazdu.

W środku, podstawowa wersja miała skromną kabinę z twardym plastikowym kokpitem. Niemniej jednak, design był zaawansowany jak na pojazd użytkowy, z krzywymi liniami. Przed kierowcą znajdował się zaokrąglony zestaw wskaźników, gdzie prędkościomierz zajmował centralne miejsce, a po lewej stronie znajdował się duży wskaźnik obrotomierza oraz po prawej stronie wskaźniki poziomu paliwa i temperatury. Dodatkowo Isuzu zainstalowało cyfrowy licznik kilometrów. Na centralnej konsoli, podstawowa wersja miała jedynie prosty system wentylacji. Niemniej jednak, klienci mogli zamówić Isuzu Rodeo Single Cab z 2002 roku z radiem i klimatyzacją.

2.5 D 5MT (205 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2499 Cm3
Moc150.8 Kw @ 5400 Rpm
205 Hp @ 5400 Rpm
202 Bhp @ 5400 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna108 Mph (174 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Długość202.9 In (5154 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość64.3 In (1633 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.4/57.4 In (1
Rozstaw osi120 In (3048 Mm)
Prześwit7.6 In (193 Mm)
Masa własna3560 Lbs (1615 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6283 Lbs (2850 Kg)
Spalanie miasto25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2196 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.