Podczas gdy Nissan wprowadził model Infiniti G35 na rynek amerykański, w Japonii ten sam samochód sprzedawano pod nazwą Nissan Skyline, chociaż nie był on w żadnym wypadku porównywalny z potężnym GT-R.
Nissan stworzył platformę FM, aby móc produkować na jej bazie różnorodne pojazdy, od sportowych coupé po crossover. Skyline był jednym z nich i w wielu aspektach przypominał Infiniti G35 Coupe. Oba modele miały wspólne podzespoły z Nissanem 350Z, ale Skyline celował wyżej, przynajmniej na rynku japońskim.
Kiedy Nissan projektował Skyline/Infiniti G35, nastąpił wyraźny odwrót od starej linii Infiniti G20. Sportowe coupé charakteryzowało się pionowymi reflektorami, które były opływowe i znajdowały się na skrzydłach, flankując zakrzywioną maskę. Główna atrapa chłodnicy miała cztery poziome żebra, na których umieszczono logo producenta na środku. Dodatkowo, dolny zderzak miał parę wlotów powietrza, co nadawało samochodowi bardziej agresywny wygląd i wspomagało chłodzenie. Profil auta ujawniał zaokrągloną kabinę z opadającą tylną szybą i krótkim tyłem. Na koniec, tylna część była ozdobiona tylnymi światłami w kształcie bumerangu, podobnymi do tych zamontowanych w G35.
Wewnątrz producent zainstalował dwa wysokie fotele z przodu oraz ławkę dla dwóch osób z tyłu. Ponadto, zakrzywiona deska rozdzielcza miała minimalistyczny design, z centralnym panelem, który mieścił system audio oraz sterowanie klimatyzacją. Zespół wskaźników był wyposażony w dwa duże wskaźniki prędkościomierza i obrotomierza, z wyświetlaczami LCD na dole dla komputera pokładowego. Dodatkowo, dwa wskaźniki pokazywały temperaturę płynu chłodzącego oraz poziom paliwa.