TVR zmienił tempo i wprowadził wersję C swojego sportowego samochodu T350 w 2002 roku, nadając mu odpowiedni wygląd i właściwości jezdne, aby stał się pojazdem przystosowanym do jazdy po drogach, nie tylko po torach i autostradach.
Zbudowany na tej samej platformie co roadster Tamora, T350 C zachował podzespoły ze swojego rodzeństwa Tuscan, chociaż z innymi, bardziej miękkimi ustawieniami hamulców i zawieszenia. Dodatkowo, zamknięta karoseria sprawiła, że był sztywniejszy niż jego otwarta wersja. Mimo że był to samochód, którym można było łatwo jeździć na co dzień, udało się sprzedać mniej niż 500 sztuk w ciągu czterech lat.
Brytyjski producent stworzył długi i opadający nosek, bez widocznego zderzaka z przodu, ale z obszernym nadwoziem, które obejmowało dwa boczne wloty powietrza. Na masce znajdował się łukowaty wlot powietrza oraz dwa wypukłości nad silnikiem umieszczonym w środkowej części pojazdu. Kabina miała nachyloną szybę czołową, a zakrzywiony dach kończył się opadającą tylną szybą.
Wewnątrz, TVR zainstalował skórzane wnętrze z aluminiowymi gałkami i przyciskami. Nie było plastikowych przełączników. Jedynymi plastikowymi elementami były przyciski do odtwarzacza CD umieszczone w centralnym panelu. Na desce rozdzielczej producent umieścił białe tarcze z czerwonymi wskaźnikami. Za przednimi fotelami, T350 T miał panel oddzielający kabinę od bagażnika.