Aston Martin podpisał umowę i w 2003 roku stworzył wersję Zagato swojego udanego modelu DB7, sprzedając jednocześnie 99 egzemplarzy. Setny egzemplarz został umieszczony w muzeum brytyjskiego producenta.
Aston Martin i Zagato współpracowali przy kilku pojazdach w trakcie swojej historii i postanowili stworzyć kolejny model oparty na DB7. Andrea Zagato i Henrik Fisker (który kierował działem designu Aston Martin) zaczęli projektować pojazd, który wyróżniałby się spośród innych modeli DB7. To nie była tylko zmiana linii karoserii czy nowy zestaw kół. Ponieważ samochód był krótszy od swoich standardowych wersji, można powiedzieć, że był to zupełnie inny pojazd.
W odróżnieniu od wersji Vantage czy GT, Zagato miał jedną, szerszą atrapę chłodnicy niż pozostałe dwa. Z przodu reflektory i lampy przeciwmgielne były podobne, jednak profil auta pokazywał charakterystyczną linię dachu w kształcie litery Z. Dodatkowo szerokie tylne błotniki nadawały pojazdowi muskularny wygląd. Na końcu, z tyłu, DB7 Zagato miał okrągłe światła tylne zamiast poziomych, szerokich.
Wnętrze, z powodu krótszego rozstawu osi, w wersji Zagato miało tylko dwa sportowe fotele kubełkowe, a nie tylnej kanapy. Zamiast tego, za pasażerami, Aston Martin zamontował tapicerowaną półkę na drogi, skórzany bagaż. Układ deski rozdzielczej oraz jej funkcje były podobne do tych z Vantage, jednak projektanci stworzyli unikalne wnętrze, z dwukolorową skórą na drzwiach i wyraźnie odmiennym kolorem deski rozdzielczej.