Wprowadzony na rynek w 2003 roku jako wersja ze zmienionym oznaczeniem Isuzu D-Max, model 2003 Holden Rodeo był skierowany do klientów poszukujących pickupów, które nadawały się zarówno do pracy, jak i do rekreacji.
General Motors posiadał ponad 30 procent udziałów w producenta samochodów Isuzu, co pomogło mu zdobyć większy udział w segmencie średniej wielkości pickupów. W zależności od kraju, w którym sprzedawano pojazd, producent przyjmował różne strategie. W Australii marka Holden cieszyła się znacznie większą rozpoznawalnością, dlatego sprzedaż D-Max oznaczonego jako Rodeo wydawała się naturalna. Pierwsza generacja tego modelu zadebiutowała w 1980 roku, a w 1988 roku zastąpiła ją druga generacja, znana jako TF/R7 (4WD/2WD). Przechodząc do 2003 roku, na rynku pojawiła się trzecia i ostatnia generacja Holden Rodeo. Była dostępna w trzech konfiguracjach kabiny, jako podwozie lub pickup, z napędem na dwa lub cztery koła, w trzech wersjach: DX, LX i LT.
Przedni pas nadwozia samochodu był niemal identyczny z tym, który zamontowano w Isuzu D-Max wprowadzonym na rynek w Tajlandii w 2002 roku. Posiadał wysokie i wąskie reflektory, podkreślające wysokość pojazdu. Między nimi, w modelu 2003 Holden Rodeo Double Cab znajdowała się kratka chłodnicy z trzema listwami, otoczona elementem w kolorze nadwozia i z logo marki. Niżej, producent umieścił czarny lub kolorystycznie dopasowany zderzak z plastiku, który miał dodatkowy cienki wlot powietrza pośrodku. Dodatkowo, klienci mogli zamówić pojazd z lampami przeciwmgielnymi poniżej reflektorów.
Z profilu, 2003 Holden Rodeo Crew Cab miał terenowy wygląd, podkreślony poszerzonymi nadkolami na obu osiach, niezależnie od tego, czy był to model 2WD, czy 4WD. Główna różnica dotyczyła prześwitu, który był wyższy w wersji 4WD. W wersji LT producent umieścił pasy gumowe w kolorze nadwozia na dolnych bokach drzwi, aby chronić je przed wózkami zakupowymi. Uchwyty drzwi i lusterka miały chromowane wykończenie, co nadawało pojazdowi bardziej luksusowy wygląd. Za czteroosobową kabiną, producent zamontował skrzynię o długości 1419 mm (56 cali) ze łączną powierzchnią 2,2 metra kwadratowego (23,7 stóp kwadratowych). Z tyłu, Rodeo miało kanciaste światła tylne zamontowane w rogach, które flankowały opuszczaną klapę bagażnika.
Choć producent starał się, aby 2003 Holden Rodeo Crew Cab był bardziej przyjazny dla rodzin, nie mógł ukryć użytkowego przeznaczenia pojazdu. W rezultacie zaokrąglony kokpit był wykonany z twardych materiałów plastikowych. Na centralnej konsoli znajdował się dostępny wbudowany odtwarzacz CD, a poniżej umieszczono panel sterowania klimatyzacją. W centralnej konsoli znajdowała się dźwignia zmiany biegów, a skrzynia rozdzielcza była aktywowana przyciskami umieszczonymi poniżej centralnych otworów wentylacyjnych. Przed kierowcą znajdował się zaokrąglony zestaw wskaźników, gdzie prędkościomierz zajmował centralne miejsce, otoczony obrotomierzem po lewej stronie, a wskaźnikami poziomu paliwa i temperatury płynu chłodzącego po prawej stronie. Z przodu, twarde siedzenia kubełkowe były niemal płaskie, z małymi bokami podporowymi. W tym samym czasie, tylna ławka ze składanym siedziskiem mogła pomieścić trzech dorosłych i posiadała miejsce do przechowywania pod sobą.