Lincoln znacząco zmodyfikował i odnowił trzecią generację Town Cara na rok modelowy 2003, poprawiając to, co tylko mógł w klasycznym amerykańskim luksusowym sedanie.
Nazwa Town Car zaczęła jako model w ofercie Continentala, ale w 1981 roku producent wprowadził ją jako osobną linię. Natychmiast stała się jednym z najbardziej pożądanych amerykańskich luksusowych sedanów, mimo że była staromodną konstrukcją z napędem na tylne koła i silnikiem V8. Druga generacja pojawiła się w 1989 roku, a trzecia zadebiutowała na Nowojorskich Targach Motoryzacyjnych w 1997 roku, przechodząc znaczną modernizację w 2002 roku na rok modelowy 2003. W przeciwieństwie do większości liftingów, nowa wersja otrzymała przeprojektowane podwozie, które uczyniło ją sztywniejszą, a skrzynka kierownicza była nowa, a zawieszenie zostało przemyślane, z zawieszeniem coil-over w każdym rogu i nowymi wahaczami. Ponadto producent dodał również kilka zmian estetycznych i wewnętrznych do ostatniego klasycznego amerykańskiego luksusowego sedana.
Na przodzie odświeżony Lincoln Town Car z 2003 roku miał nowe reflektory z przezroczystymi soczewkami nad zamontowanymi w rogach lampami kierunkowskazów. Między nimi znajdowała się kaskadowa atrapa chłodnicy z chromowanymi pionowymi żebrami, która była węższa i przypominała tarczę. W tym samym czasie zderzak poniżej został przekształcony i miał cieńsze chromowane wykończenia na górze w porównaniu do poprzedniej wersji Town Cara, podczas gdy przedni zderzak był głębszy i miał szeroki wlot powietrza z dwoma poziomymi i pięcioma pionowymi żebrami.
Profil samochodu nie uległ znacznym zmianom, ponieważ Ford nie chciał zainwestować zbyt wielu środków w przekształcanie i tworzenie nowej nadwozia dla Town Cara. Producent dodał jednak lusterka w kolorze nadwozia zamiast czarnych, które były wcześniej stosowane. Drzwi pozostały w stylu lodówki i były chromowane, co było symbolem luksusowych pojazdów tej marki. Jednak z powodu zmian w platformie Panther, na której oparty był Lincoln Town Car z 2003 roku, producent musiał zainstalować standardowe 17-calowe felgi aluminiowe. Kolejną widoczną zmianą było usunięcie emblematów Town Car z przednich błotników.
Lincoln Town Car z 2003 roku miał wnętrze wykończone skórą, z podgrzewanymi przednimi i tylnymi siedzeniami po bokach. Z przodu producent oferował opcję dwóch osobnych foteli lub kanapy dla trzech osób z składanym podłokietnikiem z systemem otwierania w obu kierunkach między pasażerami. Deska rozdzielcza była nowa, z przeprojektowanym panelem instrumentów, który przedstawiał czytelne wskaźniki prędkościomierza i obrotomierza. Zmieniały je wskaźniki poziomu paliwa i temperatury zamontowane niżej. Jednak najbardziej radykalną zmianą był dostępny system audio i nawigacji THX-Certified z 6,5-calowym ekranem LCD. Podobnie jak jego poprzednik, odświeżona wersja trzeciej generacji Lincoln Town Car szczyciła się wysokim poziomem rzemiosła, z naturalnymi drewnianymi wykończeniami na desce rozdzielczej i panelach drzwi.