W 2003 roku niemiecki producent samochodów SMART stworzył wersje Brabus dla swojego maleńkiego modelu ForTwo, zarówno z dachem, jak i bez.
Mercedes-Benz pozostał sam z marką SMART po tym, jak szwajcarski producent zegarków Swatch wycofał się z projektu. Ich spór dotyczył silnika. Niemcy domagali się jednostki spalinowej, podczas gdy partnerzy stwierdzili, że lepiej sprawdzi się wersja elektryczna. Co gorsza, Mercedes-Benz nie tylko stworzył model SMART z silnikiem na benzynę, ale również dodał podrasowaną wersję. W tym celu ściśle współpracował z Brabus, który był znany głównie z tuningowania wysokowydajnych samochodów Mercedes-Benz. Tym razem skoncentrował się na modelu SMART.
Jak można się było spodziewać, zewnętrzna część samochodu została zmieniona, aby wyglądał bardziej agresywnie. Przedni pas zyskał nowy zderzak oraz parę małych świateł przeciwmgielnych umieszczonych obok grilla. Samochód potrzebował szerszych nadkoli, aby pomieścić nowe koła. Brabus zaprojektował nowy zestaw felg, które przypominały te z AMG w klasie C. Dla bardziej komfortowej jazdy dach mógł być składany za kabiną, nad malutkim bagażnikiem. Dodatkowo górna część łuku bezpieczeństwa została zastąpiona tylnym wspornikiem, co zapewniało dodatkowe bezpieczeństwo. Z tyłu tuner zaoferował podwójny układ wydechowy z rurami umieszczonymi centralnie, pod zderzakiem, zakończonymi chromowanymi końcówkami.
Wnętrze Brabus doposażył w kilka detali, które sprawiły, że samochód stał się bardziej atrakcyjny. Miał sportowe fotele kubełkowe z wyższym podparciem niż standardowe w modelu ForTwo. Dodatkowo pojazd ozdobiono kilkoma elementami z włókna węglowego wokół deski rozdzielczej, na panelach drzwi oraz na centralnej konsoli, w zależności od wybranych opcji.