W 2004 roku Audi zdecydowało się zakończyć produkcję wersji sedan RS6, ale kontynuowało używanie tej nazwy dla wersji z długim dachem, dodając kilka koni mechanicznych i nazywając ją RS6 Plus.
Podczas gdy Audi używało nazwy Avant dla swoich kombi, „Plus” użyte po RS6 nie oznaczało, że oferuje więcej miejsca na bagaż. Model ten był produkowany tylko przez sześć miesięcy w ograniczonej liczbie 999 sztuk. Co więcej, mógł zagrozić supersamochodom z tej samej epoki, jednocześnie mieszcząc pięcioosobową rodzinę i ich bagaż na długie wakacje.
Podobnie jak zwykłe RS6 Avant produkowane między 2002 a 2004 rokiem, RS6 Plus miał szersze, wyprofilowane nadkola w porównaniu do zwykłego A6. Jego przedni grill posiadał czarną ramkę wokół i małą czerwoną oraz szaro-skalową emblematykę, gdzie producent umieścił oznaczenie RS6. Wciąż jednak można było to odczytać tylko, gdy pojazd stał w miejscu. Był naprawdę mały. Z profilu, wersja z długim dachem miała czarne relingi dachowe i mały spojler na górze pochylonej klapy bagażnika. W przeciwieństwie do RS6 Avant, wersja Plus była wyposażona w zmodyfikowany system wydechowy, aby poradzić sobie ze zwiększoną mocą, a wyloty wydechu miały owalny kształt i były czarne.
Wnętrze zostało wyposażone w sportowe fotele Recaro z przodu, które miały wysokie boczki, trzymające pasażerów na miejscu podczas szybkich zakrętów. RS6 Plus był w stanie to umożliwić. Tylna kanapa była wystarczająco szeroka dla trzech osób, ale została zaprojektowana dla dwóch. Ponadto w kabinie producent umieścił wykończenia z włókna węglowego na desce rozdzielczej, konsoli centralnej, centralnym panelu i drzwiach.