2004 Isuzu MU-7

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Isuzu stworzyło siedmiomiejscowego SUV-a na rynek azjatycki, opierając go na tej samej platformie, co gama D-Max/Rodeo wprowadzona w 2002 roku i produkowana w Tajlandii.

Wykorzystywanie tych samych podzespołów do tworzenia SUV-ów i pickupów było strategią stosowaną przez wielu producentów samochodów, takich jak Ford, GM czy Chrysler. Co więcej, Mitsubishi i Toyota również poszły tą drogą i odniosły sukces. W efekcie Isuzu podjęło podobną decyzję i wykorzystało podwozie z D-Max/Rodeo do stworzenia modelu MU-7. Dzięki takiemu podejściu, producent mógł zastosować większość części użytych w pojeździe użytkowym, tworząc wersję osobową. To rozwiązanie obniżyło koszty produkcji i zwiększyło rentowność, co nie było zbyt korzystne dla japońskiego producenta częściowo kontrolowanego przez GM.

Z przodu, Isuzu MU-7 z 2004 roku miał te same kanciaste, pionowe reflektory co D-Max/Rodeo, co nadawało pojazdowi wyższy wygląd. Po bokach znajdowała się chromowana atrapa chłodnicy, na której umieszczono logo marki. Zderzak był lekko różny, z dolnym wlotem powietrza wykończonym na srebrno. Klienci mogli zamówić auto z parą reflektorów przeciwmgielnych zintegrowanych w okrągłych klastrach z srebrnymi akcentami.

Profil pojazdu pokazywał powiększone przednie i tylne nadkola, które nawiązywały do designu D-Max/Rodeo, a dostępny był także zestaw progów bocznych. Aby MU-7 wyglądał bardziej ekskluzywnie, producent dodał chromowane detale na pokrywach lusterek i klamkach. Dodatkowo, błyszcząca, pozioma listwa zdobiła dolną część drzwi. W przeciwieństwie do użytkowego odpowiednika, siedmiomiejscowy SUV miał nowe tylne drzwi sięgające nadkoli. Za tylnymi siedzeniami, lekko pochylone słupki C wyznaczały granicę między główną kabiną a bagażnikiem. Z tyłu, producent zainstalował tylną klapę ozdobioną spoilerem dachowym. W przeciwieństwie do D-Max, MU-7 miał duże, trójkątne tylne lampy LED zamiast małych, prostokątnych z jego wersji pickup.

Wewnątrz, industrialny design deski rozdzielczej przypominał ten z D-Max, chociaż został wykończony materiałami lepszej jakości. Klienci mogli zamówić Isuzu MU-7 z drewnianymi panelami na centralnym stelażu, który mieścił system infotainment z ekranem dotykowym oraz panel sterowania klimatyzacją. Okrągłe wentylatory były unikalne dla tego siedmiomiejscowego SUV-a. Duży wskaźnik prędkości zajmował centralne miejsce w zaokrąglonym zestawie wskaźników, a po lewej stronie znajdował się obrotomierz, a po prawej wskaźniki poziomu paliwa i temperatury. Dodatkowo, wyświetlacz LCD pokazywał licznik kilometrów. Isuzu oferowało skórzane siedzenia dla wszystkich siedmiu miejsc. Drugie rzędy siedzeń dzielone w proporcji 60/40 zapewniały miejsce dla trzech dorosłych osób i dostęp do najdalszych siedzeń umieszczonych w bagażniku.

3.0D 5AT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2999 Cm3
Moc130.2 Kw @ 3600 Rpm
177 Hp @ 3600 Rpm
175 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 2000 Rpm
380 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieVentilated Disks
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony245/70 R16
Długość195 In (4953 Mm)
Szerokość80.87 In (2054 Mm)
Wysokość71.06 In (1805 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.84/60.03 In (1
Rozstaw osi120 In (3048 Mm)
Prześwit8.27 In (210 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.5
Masa własna3902 Lbs (1770 Kg)

3.0D 5MT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2999 Cm3
Moc130.2 Kw @ 3600 Rpm
177 Hp @ 3600 Rpm
175 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 2000 Rpm
380 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna101 Mph (163 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieVentilated Disks
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony245/70 R16
Długość195 In (4953 Mm)
Szerokość80.87 In (2054 Mm)
Wysokość71.06 In (1805 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.84/60.03 In (1
Rozstaw osi120 In (3048 Mm)
Prześwit8.27 In (210 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.5
Masa własna3902 Lbs (1770 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie26 Mpg Us (9 L/100Km)

3.0D 5MT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2999 Cm3
Moc130.2 Kw @ 3600 Rpm
177 Hp @ 3600 Rpm
175 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy246 Lb-Ft @ 1600-3200 Rpm
334 Nm @ 1600-3200 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDrum
Rozmiar opony245/70 R16
Długość195 In (4953 Mm)
Szerokość80.87 In (2054 Mm)
Wysokość71.06 In (1805 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.84/60.03 In (1
Rozstaw osi120 In (3048 Mm)
Prześwit8.27 In (210 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.5
Masa własna3902 Lbs (1770 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.