2005 Porsche Cayman S (987C)

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2005 Porsche Cayman S (987C)

Przejdź do galerii zdjęć2005 Porsche Cayman S (987C)

Porsche zaprezentowało pierwszą generację modelu Cayman w listopadzie 2005 roku, która opierała się na tej samej platformie co druga generacja Boxstera, wprowadzona na rynek w 2004 roku na wystawie motoryzacyjnej w Paryżu.

Zazwyczaj producenci samochodów wprowadzają kabriolety i roadstery po premierze wersji coupe. Porsche jednak postąpiło odwrotnie. Co więcej, zaprezentowało Caymana od razu w wersji S, która była mocniejszą wersją modelu, zamiast zaczynać od słabszego, bardziej przystępnego silnika. Jego design stworzył nie kto inny jak Pinky Lai, który już wcześniej zdobył uznanie za projektowanie BMW serii 3 (E36) oraz Porsche 911 (996). Model 2005 Porsche Cayman S dzielił większość podzespołów z drugą generacją Boxstera, oznaczoną jako 987, stąd kod modelu 987C, gdzie C oznaczało Coupe. Choć nie oferował tego samego wrażenia roadstera co Boxster, miał sztywniejszą konstrukcję dzięki stałemu dachu. Dodatkowo, był prawdziwym sportowym samochodem na cztery pory roku, ponieważ warstwowy dach Boxstera 987 nie zapewniał takiej samej izolacji termicznej jak dach metalowy.

Z przodu, owalne reflektory Caymana S wyposażone były w standardowe lampy bi-Xenon oraz przezroczyste soczewki, które były takie same jak w Boxsterze S. Poniżej nich producent zamontował inny, owinięty plastikiem zderzak. Choć nadal miał centralnie umieszczony dolny wlot powietrza, wloty powietrza po bokach wyglądały inaczej i miały okrągłe lampy przeciwmgielne zamiast poziomych.

Przednie błotniki były wyższe od pokrywy bagażnika i miały przezroczyste lub pomarańczowe kierunkowskazy, w zależności od rynku, zamontowane pomiędzy zderzakiem a nadkolami, co tworzyło wizualne połączenie. Przechodząc do boków, pochylona szyba czołowa była kontynuowana przez krótki, zakrzywiony dach, który kończył się długą klapą bagażnika. Jednocześnie tylne ćwiartki miały muskularną sylwetkę dzięki zakrzywionej górnej części. Porsche zainstalowało zestaw trójkątnych wlotów powietrza za drzwiami, ozdobionych dwiema ukośnymi szczelinami. Ich funkcje były jednak różne. Wlot z lewej strony służył do zasysania powietrza do silnika, natomiast wlot z prawej był potrzebny do systemu chłodzenia. Poniżej, na progach, producent dodał zestaw aerodynamicznych elementów, które wspomagały przepływ powietrza. Na koniec, z tyłu, Cayman S miał podwójne rury wydechowe pod zderzakiem, jak Boxster S. W przeciwieństwie do swojego „brata”, miał szeroką klapę bagażnika z dużą tylną szybą, co znacznie zwiększało widoczność w porównaniu do roadstera.

W środku znajdowało się wystarczająco miejsca dla dwóch pasażerów na standardowych sportowych siedzeniach. Prosta deska rozdzielcza miała cztery okrągłe kratki wentylacyjne oraz zestaw wskaźników skierowanych w stronę kierowcy. Porsche stworzyło osłonę nad przyrządami w stylu binokularów, gdzie najważniejszy był obrotomierz. Po lewej stronie znajdował się prędkościomierz, a po prawej grupka wskaźników. Na centralnym panelu, w zależności od opcji, klienci mogli wybrać auto z potężnym systemem audio lub jednostką multimedialną z nawigacją.

Za kabiną Porsche zamontowało silnik typu flat-six o pojemności 3,4 litra zamiast 3,2 litra dostępnego w Boxsterze S. Oferował on prawie 300 koni mechanicznych i współpracował z sześciobiegową skrzynią manualną, podczas gdy pięciobiegowa skrzynia automatyczna (Tiptronic S) była dostępna za dodatkową opłatą. Klienci mogli wyposażyć auto w zawieszenie PASM, które obniżało samochód o 10 mm (0,4 cala), a amortyzatory można było usztywnić za naciśnięciem przycisku.

Porsche Cayman S z 2007 roku to wydajniejsza wersja sportowego coupe opartego na modelu Boxster, a jak w przypadku wszystkich modeli Porsche „S”, zmiany nie są jedynie kosmetycznymi, lecz są na tyle istotne, że uzasadniają oddzielne oznaczenie modelu.

Aby w pełni wykorzystać swoją sztywniejszą konstrukcję nadwozia i rozszerzone możliwości dynamiczne, Porsche Cayman S z 2007 roku jest wyposażony w większy i mocniejszy silnik sześciocylindrowy typu „boxer” o pojemności 3,4 litra. Dzięki wyzwoleniu mocy 295 koni mechanicznych w lekkim, ale niezwykle sztywnym podwoziu, zbudowanym na zwinnym zawieszeniu, Porsche Cayman S z 2007 roku ustanawia nowy standard w kategorii dwuosobowych sportowych coupe. W rzeczywistości, podczas testów na słynnym torze wyścigowym Nürburgring w Niemczech, Porsche Cayman S uzyskał czasy okrążeń, które konkurowały nawet z uznawanym modelem Porsche 911 Carrera, uosobieniem nowoczesnego samochodu sportowego.

Dzięki kombinacji mocnego układu napędowego, wyjątkowo dobrze zbalansowanej dynamiki oraz jakości hamowania, które charakteryzują każde pojazd Porsche, osiągi Porsche Cayman S na najbardziej wymagającym zamkniętym torze w Niemczech przyniosły czasy okrążeń, które nie tylko stawiały wyzwanie modelowi 911, ale również były znacznie szybsze od jego rywali w kategorii dwuosobowych coupe.

Jednak Porsche Cayman S z 2007 roku to nie tylko szybki samochód. Dzięki starannemu zaprojektowaniu mającemu na celu optymalizację wagi oraz projektowi, który zapewnia wyjątkową aerodynamikę, ten model Porsche ustanowił standardy na słynnym Północnym Torze Nürburgring w zakresie efektywności, uzyskując najszybsze okrążenie przy minimalnym zużyciu paliwa.

A jednak Porsche Cayman S z 2007 roku to więcej niż tylko sportowy samochód wysokiej wydajności. Został zaprojektowany z myślą o komforcie, z szczególnie dobrze urządzoną kabiną pasażerską, która doskonale sprawdza się w długich podróżach – niezależnie od tego, czy poruszasz się po dwupasmowych górskich drogach, otwartych odcinkach autostrady międzystanowej, czy zatłoczonych miejskich drogach szybkiego ruchu.

Nowy silnik „boxer” o pojemności 3,4 litra ma potężną moc i jest oszczędny w zużyciu paliwa

Silnik Porsche Cayman S z 2007 roku to sześciocylindrowy silnik „boxer” o pojemności 3,4 litra, który wyposażony jest w głowice cylindrów i korzysta z tej samej technologii VarioCam Plus, co uznawane modele Porsche 911 Carrera. VarioCam Plus starannie i nieustannie dostosowuje czasowanie wałka rozrządu oraz skok zaworów, aby zoptymalizować moc. Porsche Cayman S był pierwszym samochodem innym niż 911 Carrera, który skorzystał z tej unikalnej technologii Porsche.

Wyposażony w tę technologię, silnik o pojemności 3,4 litra generuje 295 koni mechanicznych i 250 lb-ft momentu obrotowego, przyspieszając Porsche Cayman S z miejsca do 60 mil na godzinę (96 km/h) w zaledwie 5,1 sekundy. Samochód osiąga prędkość 99 mph (160 km/h) w zaledwie 11,7 sekundy i dociera do 124 mph (200 km/h) w ciągu 18,6 sekundy. Porsche Cayman S potrafi przejechać ćwierć mili w czasie 13,6 sekundy i osiągnąć maksymalną prędkość na torze testowym wynoszącą niemal 171 mph (275 km/h).

Jednak Porsche Cayman S uzyskuje oceny 20-mpg w mieście i 28 na autostradzie przy wyposażeniu w manualną skrzynię biegów, oraz 20 i 27 przy automatycznej skrzyni Tiptronic S. Efektywność silnika wykazuje również, że kwalifikuje się jako pojazd kategorii LEVII (niska emisja) w Stanach Zjednoczonych.

Oprócz krótkiego skoku tłoka i technologii VarioCam Plus, silnik korzysta z niedawno opracowanego wału korbowego, łożysk głównych oraz tłoków. Wał korbowy w Porsche Cayman S ma te same wymiary co w 911 Carrera, a aluminiowy blok silnika jest praktycznie identyczny z tym, który używany jest w modelu flagowym Porsche.

Sześciobiegowa manualna lub automatyczna skrzynia Tiptronic S

Aby poradzić sobie z większą mocą z silnika 3,4 litra, standardowa sześciobiegowa skrzynia manualna została zmodyfikowana krótszymi przełożeniami dla pierwszego i drugiego biegu.

Jako alternatywę, Porsche oferuje swoją cenioną skrzynię Tiptronic S jako opcję. Ta pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów daje kierowcom możliwość zmiany biegów poprzez przesunięcie dźwigni zmiany biegów umiejscowionej na konsoli centralnej lub po prostu naciskając przyciski znajdujące się na poprzeczce kierownicy.

Sztywne podwozie i zwinne zawieszenie zwiększają osiągi

Chociaż podwozie i zawieszenie Porsche Cayman S opierają się na modelu Boxster, coupe jest nieco większe i zyskuje na sztywności dzięki architekturze stałego dachu. Ta sztywniejsza konstrukcja pozwala inżynierom Porsche zoptymalizować zawieszenie coupe dla wyjątkowych możliwości dynamicznych. W porównaniu do niezwykłego roadstera Porsche, karoseria Porsche Cayman S oferuje 100% większą odporność na ugięcia, a jej sztywność skrętna niemal dorównuje uznawanej Porsche 911 Carrera.

Dysponując tak solidną platformą, inżynierowie Porsche mogli dostroić Porsche Cayman S do jeszcze bardziej sportowej i dynamicznej charakterystyki, z wysokimi rezerwami bezpieczeństwa. Jednak siła nadwozia Porsche Cayman S pozwoliła również na maksymalizację komfortu kierowcy i pasażera. W Porsche wydajność obejmuje również bezpieczeństwo, a Porsche Cayman S został zaprojektowany z wysokim poziomem zarówno pasywnych, jak i aktywnych funkcji bezpieczeństwa.

Jak w innych sportowych samochodach Porsche, przednie zawieszenie Porsche Cayman S wyposażone jest w osie sprężynowo-tłokowe z osobno zamontowanymi ramionami podłużnymi i kontrolnymi, co zapewnia precyzyjne prowadzenie kół przy jednoczesnym kontrolowaniu przechyłów nadwozia. Nowa sprężyna ograniczająca odbicie w jednostce tłokowej dodatkowo zmniejsza kąt przechyłu nadwozia, aby Porsche Cayman S był jeszcze pewniejszy w warunkach dużych przeciążeń bocznych.

Tylne zawieszenie również ma osie sprężynowo-tłokowe z ramionami podłużnymi i kontrolnymi, ponownie z precyzyjnym strojem, aby dostosować się do dynamicznych możliwości architektury i napędu Porsche Cayman S.

System Porsche Stability Management standardowy w każdym Porsche Cayman S z 2007 roku

Porsche Cayman S z 2007 roku wyposażony jest w najnowszą generację systemu Porsche Stability Management (PSM), unikalnej technologii kontroli pojazdu, która obejmuje systemy przeciwblokadowe, kontrolę trakcji, kontrolę ciągu silnika oraz automatyczne funkcje różnicowe hamulców, które ingerują w sytuacjach, gdy zbliżamy się do granic przyczepności. W takich przypadkach PSM może zainstalować hamulce na poszczególnych kołach, aby pomóc w utrzymaniu stabilności samochodu.

Jednak w przeciwieństwie do inwazyjnych systemów kontroli pojazdu dostępnych od innych producentów, PSM jest zaprojektowane tak, aby nie zakłócać sportowych osiągów, ale poprawiać doświadczenia entuzjastycznego kierowcy.

Porsche Active Suspension Management i pakiet Sport Chrono zwiększają kontrolę dynamiczną
Dla kierowców, którzy pragną doświadczyć ostatecznego wyrażenia dynamiki pojazdu, Porsche Cayman S z 2007 roku może być wyposażony w Porsche Active Suspension Management (PASM) i pakiet Sport Chrono. Wysokość prześwitu Porsche Cayman S z PASM jest prawie o cztery dziesiąte cala (10 mm) niższa niż samochód z normalnym zawieszeniem. PASM, w efekcie, zapewnia dwa ustawienia zawieszenia w jednym pojeździe – ustawienie „Normal” dla komfortowej jazdy i codziennych dojazdów oraz ustawienie „Sport” dla dni torowych lub ćwiczeń autocrossowych. W porównaniu do standardowego ustawienia zawieszenia Porsche Cayman S, PASM Normal oferuje bardziej komfortowe zawieszenie, które zapewnia jeszcze bardziej płynne właściwości jezdne, zwłaszcza na nierównych drogach. Jednak system automatycznie sztywnieje, gdy kierowca wprowadza bardziej agresywne ruchy.

PASM Sports aktywuje znacznie twardszą mapę kontroli zawieszenia dla zwinnego i dynamicznego prowadzenia, jakiego szuka się w sytuacjach torowych. PASM zawiera dwa akcelerometry, które określają pionowy ruch nadwozia. Dodatkowo monitoruje kąty skrętu, prędkość drogową, ciśnienie hamulca i moment obrotowy silnika, aby zoptymalizować kontrolę tłumienia dla każdego koła z osobna.

Jako dodatkową opcję, Porsche oferuje swój pakiet Sport Chrono, który modyfikuje mapowanie układu napędowego i hamulców, aby zapewnić maksymalną wydajność podczas jazdy. Przy aktywowanym opcjonalnym pakiecie Sport Chrono, Porsche Cayman S z 2007 roku reaguje jeszcze bardziej bezpośrednio na wciśnięcie pedału gazu i oferuje kierowcy jeszcze większą swobodę podczas jazdy na granicy, dzięki sportowemu ustawieniu zarządzania silnikiem, zmianie biegów w opcjonalnej skrzyni Tiptronic S oraz parametrom systemu PASM.

Pakiet Sport Chrono obejmuje zegar umieszczony na desce rozdzielczej, który rejestruje czasy okrążeń w dni torowe lub w wydarzeniach autocrossowych. W samochodach wyposażonych w opcjonalny system Porsche Communications Management, dane te mogą być wyświetlane na ekranie monitora nawigacyjnego.

Podczas testów Porsche na torze Nürburgring, Cayman S wyposażony w pakiet Sport Chrono był szybszy o około trzy sekundy na okrążeniu.

Duże hamulce zapewniają szybkie i bezpieczne zatrzymanie

Aby poradzić sobie z takimi dynamicznymi siłami, Porsche Cayman S korzysta z tych samych komponentów systemu hamulcowego, co 911 Carrera i jeździ na standardowych 18-calowych kołach i oponach, z czterema opcjonalnymi wzorami kół o średnicy 19 cali.

Tarcze hamulcowe z przodu mają wewnętrzne wentylacje i mają 12,52 cala (318 mm) średnicy oraz 1,10 cala (28 mm) grubości. Tylne tarcze również są wewnętrznie wentylowane i mają średnicę 11,77 cala (299 mm) oraz grubość 0,94 cala (24 mm). Aby zapewnić optymalne hamowanie, czterotłokowe monoblokowe zaciski – pomalowane na czerwono w Porsche Cayman S – chwycają tarcze podczas hamowania.

Design Porsche Cayman S: czysto Porsche, ale też unikalny

Niektórzy mogą spojrzeć na Porsche Cayman z 2007 roku i przypomnieć sobie o Porsche 550 Coupe lub Porsche 904 Carrera GTS Coupe, obu legendarnych samochodach z przeszłości. Inni zauważą, jak projektanci Porsche włączyli elementy zarówno z roadsterów Boxster, jak i modeli 911 Carrera do nowego dwuosobowego coupe z stałym dachem. Jeszcze inni zobaczą Porsche Cayman za jego unikalny design, czysto Porsche, ale z wyraźnymi elementami stylu, takimi jak jego przednia część, sposób, w jaki panele progowe unoszą się do bocznych wlotów powietrza jak hokejka, oraz eleganckie, choć złożone krzywe, gdy długa nachylona linia dachu zwęża się w kierunku zaokrąglonych tylnych błotników.

Próba zaklasyfikowania Porsche Cayman S jako jedynie coupe wersji Boxstera byłaby krzywdząca dla obu pojazdów, z których każdy ma swoje unikalne cechy. Porsche Cayman S z 2007 roku prezentuje nowe oblicze Porsche, z bardziej wyraźnie zaznaczoną dolną wargą oraz lampami przeciwmgielnymi umieszczonymi na belkach rozciągających się przez wloty powietrza – z unikalnymi poziomymi żebrami – po obu stronach tego przodu. Maskę unoszą się między przednimi błotnikami do stromo nachylonej szyby.

Zewnętrzny design podkreśla nie tylko styl stałego dachu, ale także poprawia kontrolę aerodynamiczną. Mały wlot powietrza na dole przodu samochodu redukuje siły unoszenia, co przy prędkości 167 mph (270 km/h) zwiększa obciążenie na każdym przednim kole o 15 funtów (7 kg), co znacząco poprawia stabilność przy bardzo dużych prędkościach.

Lusterka zewnętrzne są podobne do tych używanych w supersamochodzie Porsche Carrera GT osiągającym prędkości 200 mph, a nowy, rozdzielony tylni spojler unosi się o około 3,15 cala (80 mm), gdy samochód przekracza 75 mph (120 km/h), aby zwiększyć stabilność przy dużych prędkościach. Zamiast tradycyjnego spojlera, ten spojler minimalizuje opór powietrza, jednocześnie generując silny docisk.

Przepływ powietrza pod samochodem jest również starannie kontrolowany, zarówno w celu chłodzenia silnika, skrzyni biegów i hamulców, jak i aby pomóc w utrzymaniu Porsche Cayman S w kontakcie z nawierzchnią drogi. Dodatkowo, klapy powietrzne zostały wbudowane w rogach ram wentylatorów z przodu samochodu i otwierają się przy prędkości około 45 mph (70 km/h), aby zmniejszyć przepływ powietrza i tym samym zmniejszyć siły działające na oś przednią.

Reflektory wykorzystują technologię projektora (opcjonalne lampy bi-ksenonowe). Szerokie tylne lampy są wtopione w tylne błotniki. Tylne poziome belki formujące łączą się z centralnie zamontowanymi podwójnymi rurami wydechowymi.

Całkowita długość nadwozia Porsche Cayman S z 2007 roku wynosi 172,1 cala (4371 mm), co czyni go nieco dłuższym od Boxstera o nieco mniej niż pół cala i o 3,5 cala (88,9 mm) krótszym niż 911 Carrera. Porsche Cayman S jest także o pół cala wyższy (51,4 cala lub 1305 mm) niż Boxster, chociaż pojazdy mają tę samą szerokość (70,9 cala lub 1801 mm) oraz rozstaw osi wynoszący 95,1 cala (2415 mm).

Wyrafinowane wnętrze z wysokiej jakości materiałami

Wnętrze Porsche Cayman S z 2007 roku łączy luksusowe materiały z kontrolami i bocznymi podparciami siedzeń wymaganymi przez entuzjastycznych kierowców, tworząc odpowiednie środowisko zarówno podczas podróży przez kraj, jak i na torze wyścigowym.

Bazując na wnętrzu modelu Porsche Boxster, Porsche Cayman S dodaje kilka unikalnych funkcji, takich jak długi i szeroki tylny półka bagażowa, pokryte schowki za każdym fotelem i zmieniony panel nad zestawem wskaźników z delikatną metalową siatką w otwartych przestrzeniach między okrągłymi wskaźnikami a panelem.

Dźwignia zmiany biegów, obręcz kierownicy, dźwignia hamulca ręcznego, pokrywa schowka w konsoli centralnej oraz w panelach drzwi są wykończone skórą o fakturze. Wnętrze akcentuje aluminium.

Porsche Cayman S ma dużą schowek. Otwarty schowek znajduje się na dolnym przednim końcu konsoli centralnej, a z tyłu konsoli znajduje się pokryty schowek. Wewnątrz tego pudła znajdują się zarówno uchwyt na monety, jak i gniazdo zasilania 12-woltowego. Pokryte schowki znajdują się również w każdym panelu drzwi.

Para uchwytów na kubki jest sprytnie ukryta za listwą wykończeniową nad schowkiem. Każdy pomieści napoje o średnicy do 2,91 cala i obraca się niezależnie w razie potrzeby.

Porsche Cayman S z 2007 roku ma dwa osobne bagażniki, jeden pod przednią pokrywą i drugi pod długim, nachylonym tylnym hertzem. W sumie oferują 14,13 stopy sześcienne (400 litrów) pojemności.

Tylny bagażnik jest w pełni wykładziny i oferuje miejsca na przechowywanie po obu stronach stalowej listwy wykończeniowej. Belka utrzymująca bagaż między zagłówkami utrzymuje torby w bezpiecznej pozycji, nawet gdy kierowca musi hamować w sytuacji awaryjnej.

Kilka opcji w zakresie sprzętu audio

Porsche Cayman S jest standardowo wyposażony w pakiet dźwiękowy Porsche, który obejmuje dziewięć głośników: jeden 2,5-calowy (70 mm) głośnik średniotonowy i dwa 0,75-calowe (19 mm) głośniki wysokotonowe w desce rozdzielczej, dwa 4-calowe (100 mm) głośniki średniozakresowe i dwa 8-calowe (200 mm) głośniki niskotonowe w drzwiach oraz dwa 4-calowe (100 mm) głośniki średniotonowe w tylnym przedziale.

Opcjonalny system Porsche Communication Management (PCM) obejmuje nawigację DVD i możliwość odtwarzania tytułów MP3.

Opcjonalnie dostępny jest system dźwiękowy BOSE Surround Sound. Posiada 10 głośników i siedmiokanałowy cyfrowy wzmacniacz zaprojektowany specjalnie dla Porsche Cayman S.

Bezpieczny z natury

3.4L 5AT (295 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3387 Cm3
Moc217 Kw @ 6250 Rpm
295 Hp @ 6250 Rpm
291 Bhp @ 6250 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 4400-6000 Rpm
340 Nm @ 4400-6000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.9 Galony (64.0 L)
Prędkość maksymalna166 Mph (267 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/40 Zr18 || 265/40 Zr18
Długość170.9 In (4341 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość51.4 In (1306 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58.5/60.2 In (1
Rozstaw osi95.1 In (2416 Mm)
Pojemność bagażnika14.5 Cuft (411 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2954 Lbs (1340 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3594 Lbs (1630 Kg)
Spalanie miasto14.4 Mpg Us (16.3 L/100Km)
Spalanie trasa29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Średnie spalanie21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Emisja CO2262 G/Km

3.4L 6MT (295 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3387 Cm3
Moc217 Kw @ 6250 Rpm
295 Hp @ 6250 Rpm
291 Bhp @ 6250 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 4400-6000 Rpm
340 Nm @ 4400-6000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.9 Galony (64.0 L)
Prędkość maksymalna171 Mph (275 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/40 Zr18 || 265/40 Zr18
Długość170.9 In (4341 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość51.4 In (1306 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58.5/60.2 In (1
Rozstaw osi95.1 In (2416 Mm)
Pojemność bagażnika14.5 Cuft (411 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2954 Lbs (1340 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3594 Lbs (1630 Kg)
Spalanie miasto15.4 Mpg Us (15.3 L/100Km)
Spalanie trasa30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Emisja CO2254 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.