2006 Fiat Stilo Multi Wagon

2006 Fiat Stilo Multi Wagon

Przejdź do galerii zdjęć2006 Fiat Stilo Multi Wagon

Fiat podjął ostatnią próbę ożywienia sprzedaży modelu Stilo w Europie po wprowadzeniu odświeżonej wersji w 2003 roku, dając samochodowi ostatnie poprawki na rok modelowy 2006.

W latach 2001-2003 Fiat sprzedał około 350 000 egzemplarzy modelu Stilo w trzech wersjach: trzydrzwiowym i pięciodrzwiowym hatchbacku oraz kombi. To znacznie poniżej oczekiwań, dlatego producent podjął ostatnie starania, aby poprawić wyniki sprzedaży w roku modelowym 2006, nieco poprawiając wyposażenie auta. Dodatkowo Fiat musiał zaktualizować jednostki napędowe, aby dostosować je do norm emisji Euro4, które weszły w życie w styczniu tego roku. Część silników była już zgodna, ale inne wymagały modernizacji. Ponadto, pakiet bezpieczeństwa dla całej linii był dostosowany, aby klienci czuli się bezpiecznie. Kombi, znane jako Stilo Multi Wagon, także doczekało się aktualizacji.

Z przodu producent zamontował różne kratki w zależności od wersji pojazdu. W wersjach podstawowych znajdowała się czarna kratka, podczas gdy topowa wersja Stilo Multi Wagon miała srebrną. Bez względu na wersję, wszystkie były wyposażone w reflektory z przezroczystymi soczewkami, które oferowano z oświetleniem ksenonowym oraz kierunkowskazami umieszczonymi na rogach. Dolny zderzak miał dwa poziome wloty powietrza rozciągnięte od strony do strony, a pod zderzakiem Fiat dodał spojler.

Profil 2006 Fiat Stilo Multi Wagon miał na przednich błotnikach takie same lampy kierunkowskazów z przezroczystymi soczewkami. W zależności od wersji pojazdu, oferował klamki drzwi w kolorze nadwozia oraz osłony lusterek w tym samym kolorze, a także gumowe zabezpieczenia na panelach drzwi w tej samej barwie. Jednocześnie w niższych wersjach znalazły się czarne plastikowe listwy. Fiat wprowadził również nową gamę lekkich felg aluminiowych o średnicy 15 lub 16 cali. Z tyłu producent zaprojektował nową klapę bagażnika, która integrowała część świateł tylnych, rozciągających się od słupków. Na samym szczycie samochodu dodano także parę belek.

W środku, wysoko zamontowane fotele sprawiały, że pasażerowie z przodu czuli się jak w MPV. Przed kierowcą znajdował się ulepszony zestaw wskaźników z białymi tarczami i czerwonymi igłami. Poniżej nich umieszczono wyświetlacz LCD, pokazujący dane z komputera pokładowego. Wszystkie wersje były wyposażone w standardowy radioodtwarzacz, ale klienci mogli także wybrać zaawansowany system infotainment, który w tamtych czasach obejmował nawigację satelitarną, radio CD i odtwarzacz MP3. Samochód miał elektryczne szyby we wszystkich drzwiach, a także składane okno w klapie bagażnika. Dodatkowo, aby poczuć większą przestronność, Fiat dodał również szyberdach. Zgodnie z oczekiwaniami, przestrzeń bagażnika nie uległa zmianie. Pozostała na poziomie od 510 litrów (18 cu-ft) do 1,480 litrów (52.27 cu-ft).

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.