Niecałe dwa lata po wprowadzeniu modelu RS na rynek we wrześniu 2004 roku, Renault odświeżyło swoją linię hot-hatchy, jednak większość zmian dotyczyła wyglądu samochodu.
W lipcu 2006 roku francuski producent rozważał aktualizację wyglądu modelu RS razem z resztą gamy Megane. Jednak wcześniej, w 2005 roku, wprowadzono inne zmiany, które poprawiły osiągi samochodu, ale były one ledwo zauważalne.
Ponieważ model RS już miał charakterystyczne elementy nadwozia, Renault uznało, że powinno wymienić tylko konkretne części, które były wspólne z innymi wersjami Megane. W odróżnieniu od pięciodrzwiowego modelu, Coupe RS miało lusterka w kolorze nadwozia. Z przodu producent zmienił zderzak, przesuwając światła przeciwmgielne bliżej krawędzi dolnego grilla. Z tyłu pojawił się nowy zestaw lamp tylnych z większymi soczewkami świateł cofania. Również zderzak tylny otrzymał przeprojektowany grill, ale wciąż miał podwójny, centralnie umieszczony wydech.
Wewnątrz, producent zainstalował wnętrze całkowicie wykończone skórą, z bocznymi podparciami jako standard. Jednocześnie, na liście opcji znalazły się sportowe fotele. System bezkluczykowego uruchamiania i dostępu był również standardowym wyposażeniem. Z fabryki samochód wyjeżdżał z aluminiowymi pedałami sportowymi. Tylna kanapa była taka sama jak w każdej innej wersji trzydrzwiowej Megane. Wraz z liftingiem, Megane zyskało nowy system infotainment.