2006 Volkswagen New Beetle

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2006 Volkswagen New Beetle

Przejdź do galerii zdjęć2006 Volkswagen New Beetle

Po ponad ośmiu latach od wprowadzenia modelu New Beetle w 1998 roku, Volkswagen odświeżył ten model i zaprezentował go we wrześniu 2005 roku na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie.

Od momentu wprowadzenia Volkswagena New Beetle, firma notowała stałe sprzedaże tego modelu, osiągając średnio ponad 100 000 egzemplarzy rocznie. W związku z tym nie chciała zmieniać czegoś, co dobrze funkcjonowało. Jednak w styczniu 2006 roku wszystkie samochody sprzedawane w Europie musiały spełniać normy emisji Euro 5, więc New Beetle musiał się do nich dostosować. To doprowadziło nie tylko do pewnych modyfikacji silników, ale także do wizualnych ulepszeń. Dodatkowo, wraz z tym liftingiem, producent rozwiązał większość problemów zgłoszonych przez klientów.

Volkswagen Beetle z 2006 roku miał przestylizowany przedni zderzak z reflektorami wyposażonymi w przezroczyste soczewki. Ta zmiana sprawiła, że samochód wyglądał świeżo i nowocześnie, mimo retro designu, który miał już osiem lat. Ponadto producent zainstalował nowy zderzak z osłoną, w której znajdował się szeroki centralny grill, flankowany wąskimi wlotami bocznymi dla okrągłych lamp przeciwmgielnych.

Z profilu, Volkswagen New Beetle z 2006 roku posiadał lekko przestylizowane przednie błotniki, z wyraźniejszą linią łączącą je z resztą nadwozia. Producent znalazł również sposób na poprawę wyglądu samochodu, oferując wybór czterech felg aluminiowych w rozmiarach 16 i 17 cali. Dodatkowo, dostępne były osłony dla stalowych kół 16-calowych. Z tyłu wprowadzono więcej zmian. Oprócz przestylizowanego zderzaka z wąskim i szerokim grillem, producent wprowadził również nowe tylne światła. Pozostały one okrągłe, nawiązując do wyglądu reflektorów, i zintegrowano w nich światła cofania, które wcześniej były zamontowane pod zderzakiem.

Wnętrze zostało odświeżone poprzez dodanie nowego koła kierownicy z aluminiowymi wykończeniami na ramionach. Wcześniej były one czarne i pasowały do deski rozdzielczej samochodu. W modelu New Beetle z 2006 roku producent również przestylizował liczby na desce rozdzielczej, aby były bardziej czytelne. Kierowca i pasażerowie z przodu siedzieli komfortowo w kubełkowych fotelach podobnych do tych z modelu sprzed liftingu, z niewielkim wsparciem bocznym. Zaskakująco, producent nadal nie dodał składanej kanapy z tyłu, ale przynajmniej oparcie siedzenia można było złożyć, aby zwiększyć przestrzeń bagażową.

Pod maską, niemiecki producent zainstalował szeroki wybór silników, zarówno benzynowych, jak i turbodieslowych, w zależności od rynku. Większość wersji można było połączyć z pięciobiegową manualną skrzynią biegów lub czterobiegową automatyczną. Osoby szukające mocniejszych wersji mogły wybrać silniki VR6 lub turbodoładowane o pojemności 1.8 litra, które zostały przejęte z Audi TT. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, Volkswagen New Beetle z 2006 roku był dostępny z ABS, ESP, ASR i poduszkami powietrznymi dla kierowcy i pasażera.

Od 1998 roku jest stałym elementem naszych ulic: Nowy Garbus. W połowie 2005 roku ten kultowy model Volkswagena został optycznie 'wyostrzony’ w stylu koncepcji Nowego Garbusa Ragster. Z pewnym instynktem projektanci Volkswagena podnieśli poziom sukcesu serii. Nowe światła, wyrafinowane linie, świeża paleta kolorów oraz nowe pokrowce na fotele to tylko kilka z wielu detali, które zostały zmienione. Do tego nowa felga i zoptymalizowany pod względem wydajności silnik TDI. W rezultacie otrzymaliśmy udany facelifting, który sprawił, że Nowy Garbus zyskał jeszcze bardziej wyrazisty wygląd.

PROJEKT

Podstawowa forma Nowego Garbusa pozostaje nienaruszona. Dlatego projektanci dopracowali szczegóły dwudrzwiowego pojazdu z napędem na przednie koła. Uczynili to jednak konsekwentnie: Zderzaki przednie otrzymały kratkę chłodnicy, która nadała im sportowego wyglądu, a syntetyczne błotniki zyskały ostrzejszą kontur. Światła również zostały przeprojektowane. Reflektory w przejrzystym szkle są jeszcze bardziej wyraźne w swoim owalnym kształcie, a przednie kierunkowskazy stały się węższe. Białe w czerwonym okręgu nadały tylnym światłom optyczną zmianę. Ozdoby na maskach Volkswagena z przodu i z tyłu także zostały zaktualizowane.

WERSJE / SILNIKI

Jeden dla wszystkich: Nowy Garbus wciąż dostępny jest w podstawowej wersji, która może być dostosowana dzięki różnym funkcjom i pakietom. W nowym roku modelowym pojawią się kolory z pomysłowymi nazwami, takimi jak „Salsa Red” czy „Gecko Green”, co oferuje przedsmak świeżych barw i lakierów. Łącznie Nowy Garbus będzie dostępny w 15 kolorach. Ponadto wnętrze Nowego Garbusa zyskało nowe wzory materiałów w kolorach czarnym, szarym flanelowym, kremowym, łagodnym żółtym i niebieskim Wodnika. Wnętrze zostało także wzbogacone o chromowe ramki na desce rozdzielczej i w wentylacjach. Obowiązkowy wazonik na kwiaty – prawdziwa klasyka – pozostał nietknięty.

Kierowcy Nowego Garbusa mają jeszcze więcej opcji kreatywnych dzięki nowym funkcjom felg. Łącznie dostępne są cztery felgi aluminiowe o średnicy 16 i 17 cali oraz osłony na stalowe felgi 16-calowe na życzenie.

W ramach pakietów wyposażeniowych „Exclusive” i „Premium” z 2006 roku Volkswagen oferuje dwa warianty dla swoich klientów z wieloma dodatkami i przewagą cenową do 2000 euro.

Pakiet „Exclusive” zawiera między innymi: klimatyzację, system radiowy alpha, centralny zamek z pilotem, elektrycznie sterowane szyby z przodu oraz indywidualnie składane oparcie siedzenia z tyłu. Pakiet „Premium” ma te same elementy co pakiet „Exclusive”, a także system radiowy gamma CD i można go łatwo rozpoznać z zewnątrz po kołach aluminiowych Las Vegas typu 16 cali i dodatkowych światłach przeciwmgielnych.

Jeśli chodzi o silniki, Volkswagen pozostał przy sprawdzonych jednostkach napędowych. Tylko silnik 1.9 litra Turbo diesel z wtryskiem bezpośrednim otrzymał poprawę wydajności dla modelu 2006 i teraz ma moc 77 kW / 105 PS. W sumie oferowane są cztery silniki na benzynę i jeden diesel, o mocach od 55 kW / 75 PS do 110 kW / 150 PS. Trzy poziomy mocy Nowego Garbusa: 75 kW, 85 kW, 110 kW mogą być połączone z automatyczną skrzynią biegów (tiptronic).

WNĘTRZE / BAGAŻNIK

Analogicznie do unikalnego designu zewnętrznego, specjalny charakter Nowego Garbusa kontynuuje się we wnętrzu. Duża, półkolista deska rozdzielcza w pełnym zasięgu wzroku kierowcy, uchwyt dla pasażera z przodu oraz deska rozdzielcza są dowodem wyczucia wysokiej jakości wzornictwa, które interpretuje klasyczne elementy Garbusa w nowoczesny sposób. Perfekcyjna dbałość projektanta o szczegóły jest może najbardziej widoczna w klasycznym wazonie na kwiaty na desce rozdzielczej każdego Nowego Garbusa.

Radio „gamma” (standard w wersji 85 kW i TDI), które jest zintegrowane w półkolistej konsoli centralnej, zostało specjalnie zaprojektowane dla Nowego Garbusa. Transmituje przez tylną antenę i odtwarza przez sześć głośników. Bardzo stylowy jest również nowoczesny zestaw kierownicy z okrągłym poduszkiem powietrznym. Prawdziwie garbusowy styl to jedyny duży okrągły wskaźnik, chociaż tutaj z wbudowanymi wskazaniami dla obrotomierza i wskaźnika poziomu paliwa, a także współczesnymi sygnałami i czerwonymi wskazówkami na bajecznie podświetlonym niebieskim tle. Dodatkowo, wazon na kwiaty, nostalgiczny dodatek z epoki Garbusa, oraz klasyczne pętelkowe uchwyty dla pasażerów na tylnych siedzeniach pozostały.

Istnieje wiele miejsc do przechowywania, nawet w lusterku wstecznym (z wyjątkiem 55 kW i 75 kW) z jego zegarem i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej, a także schowek na okulary w suficie i jeden po stronie kierowcy (od 85 kW i TDI). Na konsoli środkowej znajdują się także nowoczesne uchwyty na kubki. Dla zapalniczek i urządzeń elektrycznych w samochodzie znajdują się dwa gniazda 12-woltowe z przodu i z tyłu. Wnętrze sprawia wrażenie bardzo przyjaznego dzięki chwytnym, zróżnicowanym, przyjemnym w dotyku syntetykom i współczesnym kolorom. Ponadto Nowy Garbus ma przestronne wnętrze, które wydaje się nieograniczone pod względem szerokości i wysokości na przednich siedzeniach i oferuje wystarczająco dużo miejsca z tyłu w tym czteroosobowym pojeździe.

Bardzo uspokajające: centralny system zamknięcia drzwi (opcjonalny dla 55 kW i 75 kW) z programowalnym automatycznym zamykaniem drzwi po uruchomieniu pojazdu działa jak bodyguard w miejskiej dżungli. Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne oraz aktywne filtry węglowe do powietrza w wnętrzu to kolejny ważny element, który wchodzi w standard. W drzwiach kierowcy znajduje się zdalne zwolnienie osłony zbiornika paliwa o pojemności 55 litrów, a także bagażnika. W standardowej konfiguracji pomieści 209 litrów, a po złożeniu siedzeń rozszerza się do 527 litrów.

NADWOZIE

Kontury nadwozia są wyraziste. Przenoszą oryginalność klasycznego Garbusa do współczesnych czasów. Okrągły tył, dach w kształcie kopuły, tylna część, błotniki z wklęsłymi krawędziami, osadzone okrągłe reflektory (opcjonalnie Xenon) oraz tylne światła – przypominają o Garbusie, podczas gdy ostro zarysowane linie i okna potwierdzają nowoczesny design i wyrażają młodzieńczą energię.

Samonośna karoseria z ocynkowanej blachy stalowej ma dwunastoletnią gwarancję na korozję. Jest to konstrukcja wysokowytrzymała, co pozytywnie wpływa na zachowanie podczas zderzeń oraz komfort i jakość. Stabilność zaniku to warunek do uzyskania gładkiej powierzchni designu z bardzo wąskimi szparami. Solidna stalowa karoseria Nowego Garbusa, a także syntetyczne błotniki i zderzaki są malowane w jednym etapie w specjalnie opracowanym procesie, dzięki czemu kolor jest absolutnie jednorodny. Przy okazji, tak jak w przeszłości, błotniki i zderzaki są przykręcone, co umożliwia tanie naprawy.

Tymczasem wysoka jakość wzornictwa została potwierdzona różnymi międzynarodowymi nagrodami. Nowy Garbus otrzymał pożądaną „Nagrodę Wzornictwa Stulecia” od Amerykańskiego Stowarzyszenia Projektantów Przemysłowych (IDSA). To wyróżnienie dotyczy produktów, których design odgrywa istotną rolę w sukcesie produktu lub marki. Wcześniej Nowy Garbus otrzymał „Nagrodę za Wzornictwo Produktu” od Industrie Forum Design w Hanowerze oraz nagrodę za „Dobre Wzornictwo” od Chicago Athenaeum.

BEZPIECZEŃSTWO

Częścią obszernego standardowego wyposażenia Nowego Garbusa są między innymi poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu, poduszka powietrzna głowy-klatki piersiowej, program stabilizacji elektronicznej ESP (w tym asystent hamowania, ABS, EDS i ASR), szkło z zielonkawym tępieniem oraz mocowania dla fotelika dziecięcego Isofix z tyłu. Po stronie bezpieczeństwa aktywnego Nowy Garbus dodatkowo przekonuje neutralnym zawieszeniem z ESP i kompetentnym napędem na przednie koła.

Przegląd silników benzynowych

1.4 z mocą 55 kW / 75 PS: Nowoczesny silnik czterozaworowy o mocy 55 kW / 75 PS stanowi silnik bazowy dla Nowego Garbusa, który jest również oferowany w Golfie. W 14.6 sekundy przyspiesza do 100 km/h; jego maksymalna prędkość wynosi 161 km/h. Średnie zużycie paliwa jest wyjątkowo niskie, wynoszące tylko 7.0 litrów na 100 kilometrów.

1.6 z mocą 75 kW / 102 PS: Kolejny mocniejszy silnik benzynowy o mocy 75 kW / 102 PS i pojemności 1.6 litra ma kontrolowany kolektor ssący oraz dźwignie rolkowe i charakteryzuje się harmonijnym rozwojem wydajności przy niskim zużyciu paliwa. Silnik przekazuje swoją moc przez pięciobiegową skrzynię biegów, alternatywnie dostępną jako czterobiegowa automatyczna skrzynia biegów. Wersja manualna osiąga maksymalną prędkość 179 km/h i średnio zużywa 7.5 litrów paliwa na 100 kilometrów.

2.0 z mocą 85 kW / 115 PS: Jeszcze bardziej dynamiczny jest silnik 2.0 litra. Oferuje moc 85 kW / 115 PS i, na życzenie, można go zamówić z automatyczną skrzynią biegów. Maksymalna prędkość dla wersji manualnej wynosi 185 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi 8.7 litrów.

1.8 z mocą 110 kW / 150 PS: Nowy Garbus 1.8 T został ulokowany powyżej Nowego Garbusa 2.0. Jego czterocylindrowy silnik turbo generuje dynamiczne 110 kW / 150 PS. W tej wersji Nowy Garbus osiąga prędkość 203 km/h. Zewnętrzną cechą sportowego modelu jest tylni spojler, który automatycznie rozciąga się lub chowa w zależności od prędkości pojazdu. Automatyczna skrzynia biegów jest dostępna na życzenie dla 1.8 T. Sportowy Nowy Garbus zużywa 8.1 litrów na 100 kilometrów w użytkowaniu łączonym.

Przegląd silników diesla

1.4L 5MT RWD (75 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1390 Cm3
Moc55 Kw @ 5000 Rpm
75 Hp @ 5000 Rpm
74 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy93 Lb-Ft @ 3300 Rpm
126 Nm @ 3300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna100 Mph (161 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 Tr15
Długość162.6 In (4130 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/58.7 In (1
Rozstaw osi99.2 In (2520 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2550.7 Lbs (1157 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3637.7 Lbs (1650 Kg)
Spalanie miasto25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2168 G/Km

1.6L 5MT RWD (102 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1596 Cm3
Moc75 Kw @ 5600 Rpm
102 Hp @ 5600 Rpm
101 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy109 Lb-Ft @ 3800 Rpm
148 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna111.2 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65Tr15
Długość162.6 In (4130 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/58.7 In (1
Rozstaw osi99.2 In (2520 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2594.8 Lbs (1177 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3703.8 Lbs (1680 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2180 G/Km

1.8L Turbo 5MT RWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1781 Cm3
Moc110 Kw @ 5800 Rpm
150 Hp @ 5800 Rpm
148 Bhp @ 5800 Rpm
Moment obrotowy162 Lb-Ft @ 2000 Rpm
220 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna126.1 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55Wr16
Długość162.6 In (4130 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/58.7 In (1
Rozstaw osi99.2 In (2520 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2742.6 Lbs (1244 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3858.1 Lbs (1750 Kg)
Spalanie miasto21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Emisja CO2194 G/Km

2.0L 5MT RWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1984 Cm3
Moc85 Kw @ 5400 Rpm
116 Hp @ 5400 Rpm
114 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy127 Lb-Ft @ 3200 Rpm
172 Nm @ 3200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55Wr16
Długość162.6 In (4130 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/58.7 In (1
Rozstaw osi99.2 In (2520 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2691.8 Lbs (1221 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3769.9 Lbs (1710 Kg)
Spalanie miasto19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Emisja CO2210 G/Km

2.0L 6AT RWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1984 Cm3
Moc85 Kw @ 5400 Rpm
116 Hp @ 5400 Rpm
114 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy127 Lb-Ft @ 3200 Rpm
172 Nm @ 3200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna113 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55Wr16
Długość162.6 In (4130 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/58.7 In (1
Rozstaw osi99.2 In (2520 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2701 Lbs (1225 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3814 Lbs (1730 Kg)
Spalanie miasto17.7 Mpg Us (13.3 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie25.6 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Emisja CO2222 G/Km

2.5L 5MT RWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL5
Pojemność2480 Cm3
Moc110 Kw @ 5000 Rpm
150 Hp @ 5000 Rpm
148 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 3750 Rpm
230 Nm @ 3750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna125 Mph (201 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 H
Długość161.1 In (4092 Mm)
Szerokość67.9 In (1725 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.4/58.8 In (1
Rozstaw osi98.8 In (2510 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika12 Cuft (340 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2965 Lbs (1345 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

1.9L TDI 5MT RWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1896 Cm3
Moc77 Kw @ 4000 Rpm
105 Hp @ 4000 Rpm
103 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1800 Rpm
240 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna111.8 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość162.6 In (4130 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/58.7 In (1
Rozstaw osi99.2 In (2520 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Masa własna2791.1 Lbs (1266 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3792 Lbs (1720 Kg)
Spalanie miasto34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Emisja CO2146 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.