Holden chciał zaoferować swoim klientom coś innego na rynku australoazjatyckim, dlatego wprowadził model Astra TwinTop z 2007 roku, kompaktowy kabriolet, który miał składany twardy dach.
Kiedy General Motors starał się zaimponować europejskim klientom przystępnym cenowo kabrioletem z twardym dachem, pozwolił Opelowi stworzyć model Astra TwinTop. Samochód został następnie przemianowany na Holden i wysłany do Australii, gdzie nosił tę samą nazwę co jego europejski odpowiednik. Po premierze modelu przez Opel pod koniec 2006 roku, auto dotarło do dealerów Holdena w 2007 roku. Dzięki składanemu dachowi, który mógł znikać za naciśnięciem guzika podczas jazdy, był egzotycznym widokiem na ulicach. Dodatkowo, klienci nie musieli już martwić się o izolację termiczną czy uszkodzone tkaniny dachu. Choć nie był to pierwszy coupe-cabriolet w ofercie Holdena, był to pierwszy model oferujący cztery miejsca w lepiej wyposażonym wnętrzu, z wyższym standardem wykończenia w pełni opcjonalnym.
Z przodu, Holden Astra TwinTop z 2007 roku miał ten sam język designu, co pozostałe modele, z prostokątnymi, opadającymi reflektorami. Otaczały je przeprojektowane górne wloty powietrza, które miały chromowane poziome żebra z kształtem litery V pośrodku, jak jego brytyjski kuzyn Vauxhall, z logo Holdena na górze. Na dolnej części plastikowego zderzaka zamontowano standardowe światła przeciwmgielne oraz centralny wlot powietrza, który pomagał chłodzić silnik. Samochód był wyposażony w standardowe 16-calowe alufelgi, z opcją na 17-calowe.
Z boku, nie wyglądał już jak zwykła Astra, bez względu na to, czy dach był otwarty, czy zamknięty. Holden Astra TwinTop z 2007 roku miał szybę czołową skierowaną bardziej w dół niż w pozostałych modelach, z grubymi, kolorowanymi na karoserię słupkami A. Zespół projektowy GM miał trudności z stworzeniem pojazdu, który dobrze wyglądałby zarówno z otwartym, jak i zamkniętym dachem, co nie udało się innym producentom samochodów. Za naciśnięciem guzika, właściciele mogli złożyć lub rozłożyć trzyelementowy metalowy dach w mniej niż 30 sekund. Można było to zrobić nawet podczas jazdy z prędkością do 30 km/h. Gdy dach był zamknięty, opadająca tylna część dachu miała szklaną tylną szybę.
Wewnątrz, producent zainstalował ten sam zestaw wskaźników, co w pozostałych modelach. Miał zaokrąglony zestaw instrumentów, wypełniony dużymi wskaźnikami prędkościomierza i obrotomierza. Mały wyświetlacz umieszczono pomiędzy nimi, w dolnej części, pokazujący dane z komputera pokładowego, podczas gdy na górze znajdował się wskaźnik poziomu paliwa. Holden Astra TwinTop z 2006 roku miał bogate standardowe wyposażenie, w tym podgrzewane skórzane fotele przednie. Z tyłu zamontowano kanapę profilowaną na dwie dorosłe osoby, która oferowała wystarczająco miejsca na nogi, ale nie była tak przestronna jak w wersji pięciodrzwiowej Astry.