2007 Jeep Wrangler JK Rubicon

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2007 Jeep Wrangler JK Rubicon

Przejdź do galerii zdjęć2007 Jeep Wrangler JK Rubicon

Podczas gdy pozostałe modele Wrangler JK mogą być doskonałymi towarzyszami podczas dojazdów do szkoły i jazdy po mieście, Rubicon plasował się w czołówce najlepszych pojazdów terenowych dostępnych na rynku.

Premiera generacji Wranglera rozpoczęła nowy rozdział w historii tej marki. Był to nie tylko pierwszy model w pięciodrzwiowej wersji, ale również wyposażony w najlepsze dostępne komponenty i cechy dedykowane do jazdy w terenie. Wzmocniona skrzynia biegów, większe koła i wyższa moc przekształciły zwykłego Wranglera w terenowego potwora, zdolnego pokonywać najtrudniejsze przeszkody napotkane na leśnych szlakach. Jeep nie zaprojektował Rubiconu samodzielnie. Skonsultował się z entuzjastami, partnerami dostarczającymi części zamienne oraz specjalistami. W efekcie, auto wyposażono w cały niezbędny sprzęt, aby mogło przemieszczać się po najtrudniejszych szlakach terenowych prosto z salonu. Jego krótki rozstaw osi, wytrzymałe osie i oszałamiająco niskie przełożenie biegów przekształciły pojazd w poważnego konkurenta dla takich aut jak Klasa G czy Land Cruiser. Co ważne, wyposażono go we wszystkie niezbędne udogodnienia, aby był wygodnym pojazdem miejskim.

Coś w przedniej części samochodu sprawiało, że wyglądał nieco inaczej niż jego bracia. Była tam przerwa, która oddzielała nadkola od przedniego zderzaka, a prześwit był oczywiście wyższy, dzięki większym kołom. Dodatkowo, producent zainstalował światła przeciwmgielne bliżej środka pojazdu, a nie poniżej reflektorów, jak w przypadku jego rodzeństwa. Mimo to, zwężone reflektory, nachylony ku tyłowi grill z siedmioma żebrami oraz okrągłe kierunkowskazy były wspólne dla całej rodziny Wranglerów.

Z profilu wyższy prześwit stał się jeszcze bardziej widoczny, co przekładało się na wyższą sylwetkę pojazdu. Zamiast kroków bocznych, pojazd był wyposażony w zestaw osłon, które chroniły nadwozie podczas jazdy po kamieniach. Czarne lusterka i klamki były podobne do tych z reszty serii Wrangler JK. Z tyłu, przerwa między nadkolami a oponami była wystarczająco duża, aby umożliwić długozasięgowej zawieszeniu pracę. Za nimi, producent umieścił korek wlewu paliwa w czarnej plastikowej obudowie. Z tyłu pojazdu znajdowały się drzwi otwierane na bok oraz wysięgnik, który podtrzymywał zapasowe koło. Podobnie jak w pozostałych modelach, Wrangler Rubicon był dostępny z modułowym, demontowalnym twardym dachem i mógł być prowadzony bez drzwi oraz ze złożoną przednią szybą, podczas gdy pasażerowie byli chronieni przez wytrzymałą klatkę zabezpieczającą.

Wnętrze było podobne do reszty serii Wrangler, z modułowym plastikowym panelem deski rozdzielczej. Zespół wskaźników zawierał duże tarcze dla prędkościomierza i obrotomierza, a także mniejsze wskaźniki poziomu paliwa i temperatury chłodziwa. Oprócz radia, w centralnej konsoli znajdowały się przyciski do zablokowania osi i rozłączenia stabilizatora. Pomiędzy przednimi pasażerami, na konsoli środkowej, producent umieścił dźwignię zmiany biegów (lub selektor biegów automatycznej skrzyni biegów, w zależności od opcji) oraz dźwignię do napędu na cztery koła. Jak w każdym innym trójdrzwiowym Wranglerze, pasażerowie z tyłu nie mieli zbyt wiele miejsca na nogi, mimo że rozstaw osi był o dwa cale (5 cm) dłuższy w porównaniu do Wranglera TJ.

Pod jego maską, Rubicon był zupełnie innym rodzajem terenowego potwora. Jego osie Dana 44 o podwyższonej wytrzymałości z blokadą przednich i tylnych dyferencjałów były specyficzne dla tego modelu. Posiadał również unikalną przekładnię niskiego zakresu 4.0:1 na rynku. Jego nie-Rubiconowy odpowiednik miał przełożenie 2.7:1. Moc pochodziła z jednostki benzynowej V6 o pojemności 3.8 litra lub 2.8-litrowego silnika diesla z turbodoładowaniem dostarczonego przez VM Motori, w zależności od rynku.

Większe możliwości terenowe – Zwiększona wysokość prześwitu, większe koła i opony, ulepszone przednie i tylne osie sztywne Dana, dostępne transfery nowej generacji Command-Trac(R) i Rock-Trac™, nowe elektryczne blokady osi oraz elektronicznie odłączana przednia stabilizator
Większa finezja na drodze – Całkowicie nowa, o 100 procent sztywniejsza rama, o 2 cale dłuższy rozstaw osi, o 3,5 cala szerszy tor, niższe stawki sprężyn, zaawansowane strojenie amortyzatorów, zwiększone skoki kompresji i odbicia
Więcej przestrzeni i komfortu w wnętrzu – 4,6 cala więcej miejsca na biodra i 5,1 cala więcej miejsca na ramiona, dodatkowe 2 cale w kabinie, 1 cal w tylnej przestrzeni na nogi oraz 2 cale za tylnymi siedzeniami
Więcej opcji na świeżym powietrzu – Dziesiątki różnych kombinacji drzwi, dachu i przedniej szyby; nowy trzyelementowy modułowy twardy dach i innowacyjny soft top Sunrider™
Więcej mocy i momentu obrotowego – Nowy silnik V-6 o pojemności 3,8 litra z mocą 205 koni mechanicznych i momentem obrotowym 240 lb-ft
Więcej bezpieczeństwa – Elektroniczny program stabilizacji (ESP), elektroniczna kontrola przewrócenia, poduszki powietrzne o podwójnym działaniu, boczne poduszki powietrzne montowane w siedzeniach oraz system klasyfikacji pasażerów (OCS)
Więcej wygody – Dostępne elektryczne szyby i zamki, pełnoekranowy system nawigacji, 368-watowy system stereo Alpine(R) z funkcją MP3, radio satelitarne SIRIUS

Jeep(R) przedstawia całkowicie nowego Wranglera z 2007 roku, najbardziej zdolnego samochodu terenowego na świecie – i nie tylko.

Będąc bezpośrednim następcą oryginalnego Jeepa – 1941 Willys MB – całkowicie nowy Jeep Wrangler z 2007 roku ewoluuje z ponad 65-letniego dziedzictwa legendarnego przywództwa 4×4. Budując na sukcesie oryginalnej formuły Jeepa z całkowicie nową ramą, projektami zewnętrznymi i wewnętrznymi, silnikiem oraz funkcjami bezpieczeństwa i wygody, Jeep Wrangler oferuje więcej możliwości, przestrzeni wewnętrznej i komfortu, finezji, mocy oraz radości z jazdy na świeżym powietrzu.

„Całkowicie nowy Jeep Wrangler z 2007 roku toruje drogę, której żaden inny pojazd nie może naśladować,” powiedział Jeff Bell, wiceprezydent – Jeep, Chrysler Group. „Tak jak to miało miejsce przy jego premierze w 1941 roku, Jeep Wrangler wyznacza nowy standard w zakresie zdolności terenowych.

„Z większymi możliwościami terenowymi, większą wszechstronnością, większą mocą, większą finezją na drodze oraz większym komfortem i przestrzenią, całkowicie nowy Jeep Wrangler z 2007 roku kontynuuje swoją legendę jako ikona marki Jeep. Mówiąc wprost, to najlepszy Jeep Wrangler w historii,” dodał Bell.

Oferowany w trzech modelach – Wrangler X, Sahara i Rubicon – całkowicie nowy Jeep Wrangler z 2007 roku jest smukły, wytrzymały i prosty, osiągając najlepsze w swojej klasie możliwości terenowe, jednocześnie zapewniając prawdziwe doświadczenie jazdy na świeżym powietrzu. Z solidnymi osiami, demontowanymi drzwiami, odsłoniętymi zawiasami, składanym przednim szybą oraz innowacyjnymi, demontowanymi i konwertowalnymi dachami, Jeep Wrangler zachowuje cenione wartości marki, takie jak wolność, przygoda, mistrzostwo i autentyczność.

3.6L V6 5AT AWD (284 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3604 Cm3
Moc208.9 Kw @ 6350 Rpm
284 Hp @ 6350 Rpm
280 Bhp @ 6350 Rpm
Moment obrotowy252 Lb-Ft @ 4300 Rpm
342 Nm @ 4300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony255/75R17
Długość166.14 In (4220 Mm)
Szerokość73.62 In (1870 Mm)
Wysokość70.86 In (1800 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.81/61.81 In (1
Rozstaw osi95.27 In (2420 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika5 Cuft (142 L)
Aerodynamika (Cd)0.55
Masa własna3810 Lbs (1728 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5000 Lbs (2268 Kg)
Spalanie miasto15.1 Mpg Us (15.6 L/100Km)
Spalanie trasa26.7 Mpg Us (8.8 L/100Km)
Średnie spalanie20.8 Mpg Us (11.3 L/100Km)
Emisja CO2263 G/Km

3.8L 4AT AWD (198 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność3778 Cm3
Moc144 Kw @ 5000 Rpm
196 Hp @ 5000 Rpm
193 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy232 Lb-Ft @ 4000 Rpm
315 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony255/75R17
Długość166.14 In (4220 Mm)
Szerokość73.62 In (1870 Mm)
Wysokość70.86 In (1800 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.81/61.81 In (1
Rozstaw osi95.27 In (2420 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika5 Cuft (142 L)
Aerodynamika (Cd)0.55
Masa własna3792 Lbs (1720 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4835 Lbs (2193 Kg)
Spalanie miasto14.34 Mpg Us (16.4 L/100Km)
Spalanie trasa26.72 Mpg Us (8.8 L/100Km)
Średnie spalanie20.27 Mpg Us (11.6 L/100Km)
Emisja CO2275 G/Km

2.8L CRD 5AT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2777 Cm3
Moc130 Kw @ 3800 Rpm
177 Hp @ 3800 Rpm
174 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy302 Lb-Ft @ 2000 Rpm
410 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony255/75R17
Długość166.14 In (4220 Mm)
Szerokość73.62 In (1870 Mm)
Wysokość70.86 In (1800 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.81/61.81 In (1
Rozstaw osi95.27 In (2420 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika5 Cuft (142 L)
Aerodynamika (Cd)0.55
Masa własna3990 Lbs (1810 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4813 Lbs (2183 Kg)
Spalanie miasto19.4 Mpg Us (12.1 L/100Km)
Spalanie trasa28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Średnie spalanie24.2 Mpg Us (9.7 L/100Km)
Emisja CO2255 G/Km

2.8L CRD 5AT AWD (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2777 Cm3
Moc147.1 Kw @ 3600 Rpm
200 Hp @ 3600 Rpm
197 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy302 Lb-Ft @ 2000 Rpm
410 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony255/75R17
Długość166.14 In (4220 Mm)
Szerokość73.62 In (1870 Mm)
Wysokość70.86 In (1800 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.81/61.81 In (1
Rozstaw osi95.27 In (2420 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika5 Cuft (142 L)
Aerodynamika (Cd)0.55
Masa własna4041 Lbs (1833 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5525 Lbs (2506 Kg)
Spalanie miasto23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Spalanie trasa30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Średnie spalanie27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Emisja CO2227 G/Km

2.8L CRD 6MT (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2777 Cm3
Moc147.1 Kw @ 3600 Rpm
200 Hp @ 3600 Rpm
197 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy302 Lb-Ft @ 2000 Rpm
410 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony255/75R17
Długość166.14 In (4220 Mm)
Szerokość73.62 In (1870 Mm)
Wysokość70.86 In (1800 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.81/61.81 In (1
Rozstaw osi95.27 In (2420 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika5 Cuft (142 L)
Aerodynamika (Cd)0.55
Masa własna4068 Lbs (1845 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5525 Lbs (2506 Kg)
Spalanie miasto28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2187 G/Km

2.8L CRD 6MT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2777 Cm3
Moc130 Kw @ 3800 Rpm
177 Hp @ 3800 Rpm
174 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy302 Lb-Ft @ 2000 Rpm
410 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony255/75R17
Długość166.14 In (4220 Mm)
Szerokość73.62 In (1870 Mm)
Wysokość70.86 In (1800 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.81/61.81 In (1
Rozstaw osi95.27 In (2420 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika5 Cuft (142 L)
Aerodynamika (Cd)0.55
Masa własna3924.22 Lbs (1780 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4746.55 Lbs (2153 Kg)
Spalanie miasto18.5 Mpg Us (12.7 L/100Km)
Spalanie trasa28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Średnie spalanie23.7 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Emisja CO2263 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.