2008 Lexus GS

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Lexus odświeżył linię modeli GS w 2007 roku, zaledwie dwa lata po premierze trzeciej generacji tego modelu na Targach Motoryzacyjnych w Ameryce Północnej w 2005 roku. Nowa wersja przyniosła ze sobą znaczące ulepszenia.

Kiedy Lexus przystępował do pracy nad odświeżoną wersją trzeciej generacji GS, nie zdawał sobie sprawy, że wkrótce zacznie się światowy kryzys finansowy. Mimo to, nie powstrzymało to producenta przed stworzeniem jednego z najbardziej paliwooszczędnych sedanów sportowych na rynku, jakim był model GS450h. Dla tych, którzy woleli bardziej klasyczne podejście, dostępna była nowa wersja z silnikiem V8 o pojemności 4,6 litra oraz dwa inne silniki V6. Lexus już wcześniej nauczył się, jak przeprowadzać facelifting, i zastosował tę wiedzę w odświeżonym modelu. Oprócz ulepszonych lub nowych technologii zintegrowanych z pojazdem, dodano także更多 systemów bezpieczeństwa, które zapewniały bezpieczeństwo pasażerów.

Przód samochodu został zaprojektowany na nowo i wyposażony w nowe, ostrzejsze reflektory. Flankowały je przeprojektowane wloty grilla, które miały poziome szczeliny z logo marki na środku. W zależności od wersji i wybranych opcji, na przedniej części nadwozia znajdowały się grubsze lub cieńsze chromowane akcenty zdobiące reflektory i grill. W tym samym czasie dolny zderzak również został zmieniony i miał trapezoidalny wlot powietrza umieszczony na środku zamiast prostokątnego, który znajdował się w modelu z 2006 roku. Boczne wloty powietrza mogły pomieścić lampy przeciwmgielne.

Patrząc na profil, największą różnicą było wprowadzenie świateł kierunkowskazów w pokrywach lusterek. Jednak elegancki i sportowy wygląd GS pozostał w dużej mierze niezmieniony. Z tyłu, w zależności od wersji, samochód miał nowy spojler na pokrywie bagażnika. Lexus wprowadził również nowe wzory 17-calowych obręczy aluminiowych, które były standardem w tańszych wersjach, podczas gdy GS460 miał 18-calowe. Jednocześnie tylne światła były nowe, z diodami LED zamiast żarówek halogenowych oraz nowym wzornictwem z okrągłymi wzorami na soczewkach.

W środku klienci podróżowali wygodnie dzięki dziesięciokrotnie regulowanym elektrycznym fotelom przednim, z opcją dodatkowego wsparcia bocznego, które zapewniało lepsze trzymanie podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Lexus poprawił także system nawigacji satelitarnej, dostępny z 14-głośnikowym systemem Mark Levinson, porównywalnym do tych oferowanych przez Mercedes-Benz Klasy E lub BMW Serii 5. Dziwnym jednak było, że pomimo roku 2007, producent zainstalował odtwarzacz kasetowy pod tym zaawansowanym systemem infotainment. Z tyłu, przestrzeń na nogi dla pasażerów siedzących na zewnętrznych miejscach była wystarczająca, jednak wysoki tunel środkowy utrudniał życie trzeciemu pasażerowi.

Pod maską znajdowała się możliwość wyboru napędów benzynowych lub hybrydowych, z napędem na tylne lub na wszystkie koła. Co zaskakujące, najszybsza wersja GS nie była napędzana silnikiem V8 o pojemności 4,6 litra, lecz modelem GS450h. Samochód był wyposażony w niezależne zawieszenia z przodu i z tyłu, adaptacyjne amortyzatory oraz zaawansowane systemy kontroli stabilności i trakcji.

Linia modeli luksusowego sportowego sedana Lexus GS z 2009 roku obejmuje model Lexus GS 350 z silnikiem V6 oraz model GS 350 z napędem na cztery koła (AWD), model Lexus GS 460 z silnikiem V8 oraz jedyny w segmencie model hybrydowy z silnikiem benzynowym, Lexus GS 450h.

Silnik/Przekładnia/Napęd/Wydajność

Silnik V6 o pojemności 3,5 litra w Lexusie GS 350 został zoptymalizowany pod względem wewnętrznego tarcia, generując 303 konie mechaniczne przy 6200 obrotach na minutę oraz 274 lb-ft maksymalnego momentu obrotowego przy 3600 obrotach. System bezpośredniego wtrysku paliwa zapewnia precyzyjniejszą kontrolę mieszanki paliwowej, co poprawia moc i oszczędność paliwa. Podwójne zmienne sterowanie zaworami z inteligencją (VVT-i) wpływa na zawory dolotowe i wylotowe, co jeszcze bardziej poprawia wydajność w szerokim zakresie obrotów. Płynnie działająca sześciobiegowa przekładnia umożliwia manualną zmianę biegów, gdy zajdzie taka potrzeba.

Silnik V8 w Lexusie GS 460 generuje 342 konie mechaniczne przy 6400 obrotach na minutę oraz 339 lb-ft maksymalnego momentu obrotowego przy 4100 obrotach. GS 460, podobnie jak GS 350, spełnia certyfikację EPA dla pojazdów o ultra niskich emisjach (ULEV-II). Lexus od początku swojego istnienia ustalał standardy gładkości napędu, a V8 i ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów w GS 460 kontynuują tę tradycję. Skrzynia, podobnie jak sześciobiegowa w modelach Lexus GS 350, pozwala na manualną zmianę biegów dla bardziej angażującego doświadczenia. GS 460 przyspiesza od 0 do 60 mph w 5,4 sekundy, a Lexus GS 350 w 5,7 (5,8 dla AWD).

Podwozie/Nadwozie/Zawieszenie/Opony/Hamulce

Lexus GS łączy sprawdzone systemy podwozia z zaawansowaną technologią dynamicznego prowadzenia, aby zapewnić zwinne prowadzenie oraz charakterystyczną dla Lexusa gładką jazdę. Zawieszenie przednie w układzie podwójnych wahaczy oraz tylne zawieszenie wielowahaczowe praktycznie eliminują niepożądane zmiany kąta kół podczas ruchu zawieszenia. Efektem jest naturalne, pewne odczucie, które jest także pełne ducha. Promień skrętu wynoszący 34,1 stopy (35,4 ft dla GS 350 AWD) jest porównywalny z mniejszymi samochodami, co sprawia, że GS jest bardzo zwrotny.

We wszystkich modelach GS systemy wspomagające hamulce (BA), elektroniczna dystrybucja siły hamowania (EBD) oraz system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) tworzą potężne bezpieczeństwo. EBD optymalizuje ciśnienie hamulców w każdym kole, aby zminimalizować opad ciała lub kołysanie podczas ostrego hamowania i pokonywania zakrętów. Wspomaganie hamulców jest zaprojektowane tak, aby określić, czy kierowca próbuje wykonać hamowanie awaryjne, a jeśli nie naciska on wystarczająco mocno na pedał hamulca, aby aktywować ABS, system zastosuje maksymalną siłę hamowania do momentu uwolnienia nacisku na pedał.

Standardowe, 18-calowe aluminiowe obręcze znajdują się w Lexusie GS 460 oraz są dostępne w modelu GS 350 z napędem na tylne koła, który ma standardowe 17-calowe obręcze. Aby maksymalizować zdolności prowadzenia, GS 350 standardowo wyposażony jest w opony letnie W-rated 225/50R17. Standardowe opony całoroczne 17-calowe run-flat w modelu GS 350 AWD są dostępne także w GS 350 RWD. Lexus GS 460 jest wyposażony w opony letnie Z-rated 245/40R18 lub dostępne całoroczne run-flat.

Dostępny system napędu na cztery koła w GS 350 pomaga poprawić prowadzenie w różnych warunkach drogowych. Centralny mechanizm różnicowy z planetarnym posiłem oraz mokry typ sprzęgła wielotarczowego kontroluje rozkład mocy między przód a tył. System normalnie przesyła 70% dostępnej mocy do tylnych kół, aby zapewnić tradycyjne zalety wydajności samochodu z napędem na tył i będzie zmieniać proporcję podziału momentu obrotowego od 30:70 do 50:50 w odpowiedzi na warunki jazdy i input kierowcy. Strategia kontroli elektronicznej systemu AWD uwzględnia dane takie jak kąt kierownicy i pedału gazu, w połączeniu z sygnałami pojazdu z czujników prędkości kół i kąta obrotu.

System Adaptacyjnego Zawieszenia Zmiennosiłowego (AVS), standardowy w Lexusie GS 460 i dostępny w GS 350, oferuje cztery ustawienia, w tym „sportowe” dla sztywniejszej, bardziej precyzyjnej kontroli. AVS może automatycznie wybierać odpowiednie tłumienie zawieszenia w zależności od warunków jazdy. Lexus GS 460 oferuje również zaawansowany system Aktywnego Stabilizatora Mocy, który redukuje kołysanie nadwozia i poprawia kontrolę pojazdu podczas pokonywania zakrętów. Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) oblicza siłę potrzebną do zniwelowania nadmiernego kołysania nadwozia, która jest następnie stosowana na stabilizatorach przez przednie i tylne aktuatory. Modele GS 350 wyposażone są w system Kontroli Stabilności Pojazdu (VSC) z systemem kontroli trakcji. System można wyłączyć za pomocą przycisku „Trac Off”, gdy sytuacja tego wymaga.

W GS 460 system Zintegrowanego Zarządzania Dynamiką Pojazdu Lexusa (VDIM) integruje i zarządza szeregiem technologii prowadzenia, w tym VSC. Łącząc dane z różnych czujników, VDIM ma na celu przewidywanie rozpoczęcia poślizgu pojazdu i pomoc w korekcji sytuacji za pomocą kombinacji hamowania, gazu i kontroli kierownicy. Integracja VDIM pomaga zapewnić precyzyjne zarządzanie Elektronicznie Sterowanymi Hamulcami (ECB), Zmiennym Sterowaniem Przekładni (VGRS), Elektrycznym Wspomaganiem Kierownicy (EPS), Kontrolą Stabilności Pojazdu (VSC), Systemem Zapobiegania Blokowaniu Kół (ABS), Wspomaganiem Hamulców (BA), Elektroniczną Dystrybucją Siły Hamowania (EBD), oraz momentem obrotowym silnika za pośrednictwem elektronicznie kontrolowanego pedału gazu.

Elektryczne Wspomaganie Kierownicy (EPS) w GS 460 zapewnia precyzyjną pomoc elektryczną przy użyciu silnika DC wbudowanego w obudowę mechanizmu kierowniczego. Również w GS 460, Zmienna Przekładnia Kierownicza (VGRS) może zmieniać kierowanie od 2,7 obrotów od skrajnego do skrajnego dla manewrowości przy niskich prędkościach do wolniejszych 3,2 obrotów dla stabilności przy prędkościach na autostradzie. VGRS zapewnia także kontrolę różnicową kierownicy, co pomaga skorygować opóźnienie w reakcji kierownicy – co występuje we wszystkich pojazdach – aby poprawić odczucia podczas zmiany pasa ruchu i innych manewrów przejściowych.

Elektronicznie Sterowane Hamulce (ECB) w GS 460 to system hamulców „by-wire”. ECB tłumaczy nacisk na pedał hamulca na sygnały elektryczne, które, za pomocą kontroli komputerowej, pomagają zapewnić precyzyjne i zoptymalizowane hamowanie. Kontrola elektroniczna zapewnia szybki czas reakcji hamulców, gdy jest to potrzebne, co pomaga systemowi VDIM w przewidywaniu i korygowaniu poślizgów zanim one wystąpią. System ECB jest wspierany przez konwencjonalną kontrolę hydrauliczną hamulców w mało prawdopodobnym przypadku awarii elektronicznej.

Funkcje Bezpieczeństwa/Bezpieczeństwa

System Adaptacyjnego Oświetlenia Przedniego (AFS), standardowy w GS 460 i opcjonalny w Lexusie GS 350, pomaga oświetlić zakręt, gdy kierowca w niego skręca. System Monitorowania Ciśnienia w Oponach może wykryć krytyczną utratę ciśnienia w jednej lub więcej oponach i powiadomić kierowcę. Dostępny system Intuicyjnej Pomocy w Parkowaniu (IPA) wykorzystuje czujniki ultradźwiękowe do wykrywania obiektów blisko przednich i tylnych zderzaków samochodu oraz informuje kierowcę. Czujnik wejściowy kierownicy pomaga w lepszym oszacowaniu zmian odległości do obiektów.

System Uzupełniającej Ochrony (SRS) w sedanie GS obejmuje zmienne siły poduszki powietrzne z przodu zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. GS posiada standardowe kurtyny boczne zamocowane w fotelach przednich, poduszki powietrzne na kolana dla kierowcy i pasażera oraz poduszki powietrzne na boki z przodu i z tyłu.

Tylna kamera parkingowa, dostępna w połączeniu z opcjonalnym systemem nawigacyjnym, automatycznie wyświetla obraz tego, co może zauważyć jej obiektyw za pojazdem na ekranie nawigacji, gdy pojazd jest w biegu wstecznym.

Opcjonalny system zapobiegający kolizjom (PCS) w modelach GS może pomóc kierowcy uniknąć wypadku. Czujnik radaru fal milimetrowych pomaga wykrywać przeszkody przed samochodem, podczas gdy dane dotyczące prędkości pojazdu, kąta kierownicy i wskaźnika obrotu pomagają określić, czy kolizja jest nieunikniona. W takiej sytuacji PCS przełącza Adaptacyjne Zawieszenie Zmiennosiłowe na tryb sportowy dla optymalnej reakcji podwozia, wstępnie zwija przednie pasy bezpieczeństwa oraz wstępnie inicjuje Wspomaganie Hamulców, aby zwiększone hamowanie mogło być zastosowane natychmiast po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Funkcja automatycznego hamowania automatycznie zastosuje hamulce aż do wartości deklasacji 0,3 g, jeśli kierowca nie zareaguje na ostrzeżenia systemu.

Luksus/Komfort/Wygoda

Standardowe, skórzane fotele przednie z wykończeniem Regency, podgrzewane, z 10-krotną regulacją (z perforowaną skórą w GS 460) są komfortowo wyprofilowane, aby wspierać długie podróże. Wentylowane fotele przednie są standardowe w Lexusie GS 460 i dostępne w Lexusie GS 350. Regulowana elektrycznie kierownica z nachyleniem i teleskopem zapewnia wygodną pozycję do jazdy. Standardowy system klimatyzacji z podwójną strefą filtruje powietrze, a standardowa tylna elektryczna roleta przeciwsłoneczna zwiększa komfort pasażerów w ciepłe dni.

Wszystkie cztery okna oferują możliwość jednego dotknięcia do podnoszenia i opuszczania z zabezpieczeniem przed przyciśnięciem. Oba lusterka boczne z auto-dymieniem są elektrycznie składane i mają automatyczne opuszczanie, aby pomóc podczas parkowania, gdy wybrano bieg wsteczny. Zdalne zamykanie bagażnika zapewnia dodatkową wygodę w tym doskonale wyposażonym samochodzie.

Standardowy system audio Lexusa oferuje radio AM/FM/z magnetofonem oraz 6-płytowy zmieniacz CD wbudowany w desce rozdzielczej. System odtwarza dźwięk przez 10 głośników premium, podczas gdy Automatyczny Poziom Dźwięku (ASL) utrzymuje stałe poziomy dźwięku przy różnych prędkościach pojazdu.

Opcje Luksusowe

W ultracisznym wnętrzu Lexusa GS wszystkie style muzyczne ożywają dzięki opcjonalnemu systemowi dźwiękowym Mark Levinson® Premium. Z 11 kanałami wzmacniania o łącznej mocy 330 watów grającymi przez 14 głośników, system umożliwia użytkownikom odtwarzanie zarówno płyt CD, jak i DVD. Filmy DVD mogą być wyświetlane na kolorowym, siedmiocalowym ekranie dotykowym, gdy hamulec ręczny jest zaciągnięty.

Opcjonalny system nawigacji DVD Lexusa pozwala kierowcy wprowadzać miejsce docelowe za pomocą poleceń głosowych. Wizualne wsparcie znacznie poprawia centralny ekran z wyświetlaczem o wysokiej rozdzielczości 800 x 480 pikseli w 32 000 kolorach. Szczegóły na ekranie są wyraźne i czyste, a mapy i drogi są wyróżnione efektami cienia 3D. Opcje wyświetlania tekstu obejmują języki angielski, hiszpański i francuski.

Baza danych map DVD zawiera ponad pięć milionów punktów zainteresowania (POI). Baza danych dla Chicago, Detroit, Los Angeles i Nowego Jorku obejmuje funkcję wyświetlania zarysu budynku, która może pokazywać graficzne reprezentacje budynków i struktur, aby pomóc kierowcy zidentyfikować otoczenie. Funkcje systemu obejmują wielokrotne obliczania tras, podgląd tras, uproszczoną grafikę skrzyżowań autostradowych oraz tryb podwójnej mapy. Technologia bezprzewodowa Bluetooth® integruje się z systemem nawigacji, umożliwiając kierowcy wykonywanie połączeń telefonicznych bez użycia rąk za pomocą panelu sterującego dotykowego. Książki telefoniczne można również przesyłać przez Bluetooth.

Design Zewnętrzny

Obecna generacja sedanów GS wprowadziła język projektowania L-finesse marki. Rozstaw osi wynoszący 112,2 cala, długa maska, cofnięta kabina i krótki tył nadają GS pewną, mocną postawę. Pochylona, pionowa kratka otoczona czterema niezależnymi lampami przednimi wizualnie łączy obecne sedany GS z modelami wcześniejszej generacji, sygnalizując jednocześnie postęp projektowy marki. Dolny zderzak ma zintegrowane światła przeciwmgielne, a niski współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,27 pomaga zminimalizować hałas wiatru i zmaksymalizować wydajność paliwową na autostradzie.

Design Wewnętrzny

Ultra-premium drewno, polerowane metalowe akcenty i skórzane wykończenia nadają wnętrzu Lexusa GS luksusowy, ale jednocześnie precyzyjny charakter. Miejsca dotykowe przekazują jakość, a sterowanie odbywa się płynnie. Klient może wybierać spośród trzech kombinacji kolorystycznych skóry wewnętrznej: jasnoszara skóra z ciemnoszarym wykończeniem drewna klonowego, kaszmirowa skóra z wykończeniem z drewna klonowego oraz czarna skóra z wykończeniem z drewna orzechowego. Każda kombinacja zawiera pasujące drewniane i skórzane kierownicę oraz gałkę zmiany biegów.

Projektanci Lexusa dążą do uproszczenia sterowania, unikając niepotrzebnej złożoności. System bezkluczykowego dostępu SmartAccess i system zapłonu przyciskiem umożliwiają kierowcy trzymanie klucza w kieszeni lub torebce. Systemy audio i klimatyzacji są łatwe do zrozumienia i obsługi. Unikalny system oświetlenia deski rozdzielczej opiera się na szkle o zmiennej przezroczystości, aby zminimalizować odblaski z tarcz wskaźników i pomóc w optymalizacji widoczności w różnych warunkach oświetleniowych.

Gwarancja

Wszystkie nowe pojazdy Lexusa w USA objęte są ograniczoną gwarancją podstawową na 48 miesięcy lub 50 000 mil z pomocą drogową przez 48 miesięcy/bez limitu mil. Gwarancja na układ napędowy i system zabezpieczeń wynosi 72 miesiące/70 000 mil. Ochrona przed perforacją korozją wynosi 72 miesiące, niezależnie od przebiegu.

300 V6 6AT RWD (249 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2995 Cm3
Moc183 Kw @ 6200 Rpm
249 Hp @ 6200 Rpm
245 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy228 Lb-Ft @ 3500 Rpm
309 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna149 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony225/50 R17
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60.6 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3736 Lbs (1695 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4685 Lbs (2125 Kg)
Spalanie miasto16.6 Mpg Us (14.2 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Emisja CO2232 G/Km

350 V6 6AT AWD (305 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc224 Kw @ 6200 Rpm
305 Hp @ 6200 Rpm
300 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy271 Lb-Ft @ 3600 Rpm
367 Nm @ 3600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna152 Mph (245 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony225/50 R17 W
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60.6 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3759 Lbs (1705 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4685 Lbs (2125 Kg)
Spalanie miasto15.8 Mpg Us (14.9 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)

350 V6 6AT RWD (305 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc224 Kw @ 6200 Rpm
305 Hp @ 6200 Rpm
300 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy271 Lb-Ft @ 3600 Rpm
367 Nm @ 3600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony225/50 R17 W
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60.6 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3795 Lbs (1721 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4541 Lbs (2060 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Średnie spalanie21.2 Mpg Us (11.1 L/100Km)

460 V8 8AT RWD (347 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4608 Cm3
Moc255 Kw @ 6200 Rpm
347 Hp @ 6200 Rpm
342 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy339 Lb-Ft @ 3600 Rpm
460 Nm @ 3600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/40 R18 Z
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60.6 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3945 Lbs (1789 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4900 Lbs (2223 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Średnie spalanie21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Emisja CO2258 G/Km

450h V6 eCVT RWD (345 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc218 Kw @ 6400 Rpm
296 Hp @ 6400 Rpm
292 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy271 Lb-Ft @ 4800 Rpm
367 Nm @ 4800 Rpm
Moc silnika elektrycznego147.1 Kw (200 Hp)
Electrical Motor Torque202.8 Lb-Ft (275 Nm)
Całkowita maksymalna moc253.7 Kw (345 Hp)
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegówEBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/40 R18 Z
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60.6 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna4057 Lbs (1840 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5192 Lbs (2355 Kg)
Spalanie miasto25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie29.7 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2180 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.