2009 Geely Emgrand EC7
Średnia ocena: 3.00 / 5 (liczba ocen: 1)

AutoFan1987 - ocena: 3/5

"Geely Emgrand EC7 to jak na swoje lata całkiem przyzwoity samochód, ale brakuje mu jakości wykonania i nowoczesnych rozwiązań. Na plus można zaliczyć przestronność wnętrza i komfort jazdy, ale nie ma co się oszukiwać - nie jest to auto dla koneserów."

2009 Geely Emgrand EC7

Przejdź do galerii zdjęć2009 Geely Emgrand EC7

Chiński producent samochodów Geely postanowił stworzyć ekskluzywną markę pod swoim szyldem i w 2009 roku wprowadził na rynek markę Emgrand oraz swój pierwszy model – EC7.

Geely był nowicjuszem w tym segmencie i nie wiedział, jak do niego podejść. Mimo to starał się jak najlepiej, zatrudniając międzynarodowych dostawców zarówno do części samochodowych, jak i do linii montażowych. Efektem ich pracy był model Emgrand EC7, który w niektórych krajach sprzedawano także pod marką Geely, ze względu na większą rozpoznawalność matki firmy. Model z 2009 roku wprowadzał pierwszą generację EC7, która była zarówno eksportowana, jak i montowana poza Chinami, w takich krajach jak Rosja, Pakistan, Urugwaj i Iran.

Producent współpracował z Mitsubishi podczas rozwoju Emgrand EC7, jednak pod względem wzornictwa nie był to nic nadzwyczajnego. Przednia część pojazdu charakteryzowała się wysoko zamontowaną kratką, przeciętą czterema poziomymi żebrami, które były czarne lub chromowane, w zależności od wersji i opcji. Reflektory miały kątowy kształt i były lekko pochylone do tyłu po bokach, z sygnalizatorami kierunkowskazów umieszczonymi w rogach oraz reflektorami projektorowymi.

W zależności od wersji, dolny zderzak był wyposażony w osłonę z kratką, z dwoma wlotami na światła przeciwmgielne, gdy były zamontowane. Z profilu sedan EC7 starał się wyglądać nowocześnie dzięki konstrukcji z kabiną przesuniętą do tylu, mimo że był napędzany na przednie koła. Rzeźbione wyżłobienia na panelach drzwiowych oraz wznosząca się linia okien nadawały mu sportowy, ale nieagresywny wygląd. Na koniec, z tyłu, klapa bagażnika była krótka, a rogi zdobiły lampy tylne umiejscowione po bokach.

Wnętrze kabiny zdominowane było przez tanie plastikowe powierzchnie na desce rozdzielczej, panelach drzwiowych i innych elementach. Mimo to ogólny design był oryginalny, szczególnie w przypadku zestawu wskaźników. Geely zamontował dwa duże wskaźniki prędkościomierza i obrotomierza, flanking prostokątny wyświetlacz TFT, który pokazywał dane z komputera pokładowego. Powyżej znajdował się owalny wyświetlacz LCD, na którym producent umieścił wskaźnik poziomu paliwa, temperatury płynu chłodzącego oraz status zamknięcia drzwi. Geely oferował model Emgrand EC7 w różnych opcjach, w zależności od rynku.

Niektórzy klienci mogli otrzymać samochód z systemem nawigacji GPS umieszczonym na centralnym panelu, z czytnikiem kart SD do odtwarzania muzyki lub ładowania map. Z przodu zamontowano standardowe fotele kubełkowe z minimalnym lub żadnym wsparciem bocznym, zaprojektowane głównie z myślą o komforcie, natomiast z tyłu kanapa mogła pomieścić dwie osoby w dłuższej podróży oraz trzy na krótkich trasach.

1.8L 5MT (137 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1792 Cm3
Moc102 Kw @ 6000 Rpm
137 Hp @ 6000 Rpm
137 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy127 Lb-Ft @ 4200 Rpm
172 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyMpi
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieWentylowane Disc
Hamulce tylneWentylowane Disc
Rozmiar opony205/65R15
Długość182.5 In (4636 Mm)
Szerokość70.4 In (1788 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit6.6 In (168 Mm)
Pojemność bagażnika24 Cuft (680 L)
Masa własna2822 Lbs (1280 Kg)
Średnie spalanie36 Mpg Us (6.5 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.