Po kilku latach rozwoju Wiesmann przekształcił roadstera MF3 w zdolny do jazdy sportowy samochód dwudrzwiowy napędzany silnikiem V8 pochodzącym od BMW, a efekt był spektakularny.
Bracia Martin i Friedheim Wiesmann stworzyli coś niezwykłego, ale przyjemnego dla tych, którzy poszukiwali samochodu o unikalnym wyglądzie, ale wciąż mogli znaleźć do niego części. Wzięli kilka brytyjskich elementów wzornictwa, wrzucili je do blendera i połączyli z nowoczesnymi technologiami, a wynik był nie tylko oszałamiający, ale również ekscytujący.
Z zewnątrz, sercowy kształt grilla przypominający ten z Jaguara XK120, drzwi z E-Type oraz linia dachu z Austin Healey (lub, być może, z Morgana Aeromax) stworzyły mieszankę pięknych detali. Dodatkowo, cztery reflektory przypominały karabin maszynowy z samolotu z II wojny światowej. Po bokach pojazdu nie było widocznych zderzaków, ponieważ zostały one starannie ukryte pod nadwoziem. Skośna tylna część również miała taką samą liczbę okrągłych lamp, a po obu stronach systemu podwójnego wydechu znajdowały się dwa dodatkowe światła przeciwmgielne.
W środku kabina była mała, wystarczająco szeroka tylko dla dwóch osób. Jednak nie brakowało w niej luksusowych udogodnień, takich jak pikowana Alcantara na sportowych fotelach z wysokim oparciem i skórzanych bokach. Przed kierowcą znajdowała się jedynie mała deska rozdzielcza z kilkoma wyświetlaczami, podczas gdy główne wskaźniki umieszczono na centralnej konsoli. Specjalna przestrzeń do przechowywania między fotelami pomieściła złącze do telefonu lub odtwarzacza MP3, a także przyciski do podgrzewania siedzeń i regulacji elektrycznych lusterek bocznych.