To była ostatnia wersja kombi ósmej generacji Hondy Accord, zanim model został wycofany z rynku europejskiego, ale nie zniknął bez ostatniej aktualizacji.
Podczas gdy w Stanach Zjednoczonych Accord radził sobie bardzo dobrze i był poważnym konkurentem w swoim segmencie, w Europie miał trudności z przetrwaniem. Wąska oferta silników, brak systemów napędu na cztery koła i wiele innych aspektów sprawiły, że Accord był trudnym pojazdem do sprzedaży. Dodatkowo światowy kryzys finansowy dotknął japońskiego producenta jeszcze mocniej, a ostatnią kroplą była wprowadzenie norm emisji Euro 6 w 2015 roku. Dla Hondy nie było sensu modernizować Accorda, gdy sprzedaż była znacznie poniżej minimum potrzebnego, by utrzymać opłacalność modelu. Co więcej, sprzedaż Accorda Tourera była jeszcze gorsza, więc Honda postanowiła zakończyć produkcję tego modelu. Mimo że japoński producent był świadomy tych faktów, postanowił przeprowadzić facelifting zarówno wersji Sedan, jak i Tourer (kombi).
Jednym z obszarów, w których 2011 Honda Accord Tourer została niewielka poprawiona, była przednia część, gdzie pojazd otrzymał nowe reflektory z diodowymi światłami dziennymi. Dodatkowo, w grill między nimi ozdobiono dwiema poziomymi żebrami (zamiast trzech, jak w wersji przed renowacją) oraz grubą chromowaną ramką. Na dolnej części zderzaka wtórny wlot powietrza miał kształt trapezoidalny zamiast odwróconego trapezu, który zainstalowano w modelu z 2008 roku.
Te modyfikacje były trudne do zauważenia. Niemniej jednak samochód miał nowe lusterka boczne z wbudowanymi lampkami kierunkowskazów. Klamki drzwi wciąż były chromowane, co miało na celu nadanie bardziej ekskluzywnego wyglądu dla 2011 Honda Accord Tourer. Zaskakująco, niektóre felgi pozostały takie same jak w wersji przed faceliftingiem, mimo że były najłatwiejsze do wymiany. Z tyłu, nachylona klapa bagażnika była standardowo z napędem elektrycznym, podczas gdy w modelu bez odświeżenia była dostępna tylko opcjonalnie. Pod tylnym zderzakiem samochód miał jedną lub podwójną końcówkę wydechu, w zależności od silnika.
Wnętrze 2011 Honda Accord Tourer zachowało swoją oryginalną stylistykę wykończoną materiałami wysokiej jakości, przewyższającymi standardy pojazdów z segmentu masowego. Ekran infotainment był starannie zintegrowany w górnej części deski rozdzielczej, bliżej szyby niż kierowcy. Nie był wrażliwy na dotyk i można go było obsługiwać za pomocą pokrętła wielkości kciuka umieszczonego na centralnej konsoli. Honda zamontowała wygodne siedzenia z bocznymi podparciami z przodu, z opcją tapicerki skórzanej. Z tyłu pasażerowie mogli cieszyć się odpowiednią przestrzenią na nogi i głowę na dzielonym (60/40) siedzeniu. Mimo że bagażnik był nieco mniejszy niż w sedanie, można go było powiększyć i utworzyć płaską powierzchnię ładunkową po złożeniu tylnej kanapy.