2011 Hyundai Elantra

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Zamiast modernizować czwartą generację modelu Elantra, wprowadzonego na rynek w 2006 roku, Hyundai pośpieszył się z premierą piątej generacji tego modelu, która została przedstawiona w kwietniu 2010 roku.

Inżynierowie Hyundaia pracowali do późna, aby wprowadzić piątą generację Elantry mimo światowego kryzysu finansowego, który znacznie osłabił wielu producentów samochodów. Niemniej jednak, koreańska marka radziła sobie dobrze dzięki swojej polityce cenowej oraz szerokiemu asortymentowi produktów dopasowanych do różnych budżetów. Dodatkowo wprowadzenie nowego języka designu pomogło marce zdobyć większy udział w rynku w kilku istotnych lokalizacjach, takich jak Stany Zjednoczone, gdzie udział wzrósł z 2.8% do 4.6% między 2006 a 2010 rokiem, dzięki czemu razem z marką Kia stała się szóstym producentem samochodów na świecie. Jednym z flagowych modeli Hyundaia była Elantra, nieduży sedan, który komfortowo pomieściłby rodzinę czteroosobową. Co więcej, cena samochodu była osiągalna, poniżej większości konkurentów. Dodatkowo bogaty pakiet bezpieczeństwa przyznał Elantrze pięciogwiazdkową ocenę od NHTSA.

Nowy język designu, nazwany przez Hyundaia „Fluidic Sculpture”, ujawnił organiczny kształt z falistymi liniami i obszernymi, zakrzywionymi panelami. Ponadto, cofnięte reflektory były wydłużone w tylnej części górnej strony przednich błotników, jakby były płynne i pociągnięte do tyłu. Górny przedni grill miał kształt przypominający uśmiech, podczas gdy dolny posiadał odwrócony kształt trapezoidalny. Z profilu, powiększone przednie i tylne nadkola nadawały pojazdowi nieco muskularny wygląd, mimo że był to dość zwyczajny samochód. Dodatkowo rosnąca linia boczna dodała dynamicznego charakteru Elantrze z 2010 roku.

Wewnątrz, samochód mógł poszczycić się znacznie bardziej dopracowanym wnętrzem niż jego poprzednik, z falistymi kształtami na desce rozdzielczej, panelach drzwi, konsoli centralnej, a nawet na szprychach kierownicy. Przed kierowcą znajdował się zestaw wskaźników z dwoma zegarami i wyświetlaczem TFT, który zajmował centralne miejsce między nimi. Opcjonalnie Hyundai zainstalował system infotainment z ekranem dotykowym i kamerą cofania na konsoli centralnej. Wysoki podłokietnik oraz dwa uchwyty na kubki znajdowały się pomiędzy przednimi pasażerami, którzy siedzieli na szerokich, lekko wyprofilowanych fotelach. Aby dodać sportowego akcentu, Hyundai dodał aluminiowe pedały. Z tyłu, było wystarczająco miejsca dla trzech dorosłych pasażerów, chociaż opadająca linia dachu ograniczała przestrzeń na głowę. Dodatkowo centralny tunel, który przebiegał przez samochód od przodu do tyłu, zmuszał pasażera na środkowym siedzeniu do ciasnego układania nóg w lewo i prawo.

Pod maską Hyundai zainstalował silnik benzynowy o pojemności 1.6 lub 1.8 litra na rynek amerykański, sparowany z sześciobiegową manualną lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów, co przenosiło moc na przednią oś. Dzięki niezależnemu zawieszeniu we wszystkich narożnikach, Elantra z 2010 roku jeździła komfortowo i bezpiecznie po drogach.

Elantra ilustruje emocjonalne zasady projektowania „Fluidic Sculpture” firmy Hyundai. „Fluidic Sculpture” uwzględnia interakcję wiatru z sztywnymi powierzchniami, tworząc iluzję ciągłego ruchu. Hyundai Elantra stanowi ewolucję cech projektowych, które można znaleźć w modelu Sonata.

Udane sedany na rynku amerykańskim mają wyraźną sylwetkę i charakterystyczne okna boczne (DLO – termin używany przez projektantów), a Hyundai Elantra nie jest wyjątkiem. Po bokach Elantry znajdują się płynne linie Sonaty, z dodatkową mocną linią podcięcia rozpoczynającą się przy drzwiach przednich. Te linie, w połączeniu z muskularnymi nadkolami i smukłą linią dachu, tworzą niezapomniany i przestronny kształt. Płynne linie prowadzą również do aerodynamicznej sylwetki. Współczynnik oporu powietrza dla Hyundai Elantra wynosi wyjątkowo niskie 0,28, co stawia go w korzystnym porównaniu z Chevrolet Volt (0,29).

Charakterystyczny heksagonalny grill przedni oraz szczegółowo zaprojektowane reflektory nadają Hyundai Elantra kompaktowy, sportowy wygląd. Atrakcyjna postawa podkreślona jest przez 15-, 16- lub 17-calowe obręcze aluminiowe oraz sportowe proporcje. Dostępne światła przeciwmgłowe i boczne lusterka dopełniają unikalny design. Hyundai Elantra została zaprojektowana w Północnoamerykańskim Centrum Projektowania Hyundai w Irvine w Kalifornii.

40 MPG SILNIK

Pod maską Hyundai Elantra wyposażona jest w nowy silnik czterocylindrowy Nu o pojemności 1,8 litra, generujący 148 koni mechanicznych i 131 lb-ft momentu obrotowego (145 koni mechanicznych i 130 lb-ft dla Elantra PZEV). Silnik Nu został opracowany jako zamiennik silnika Beta o pojemności 2,0 litra z poprzedniej generacji Hyundai Elantra. Silnik Nu jest mniejszy, waży o 74 funty mniej i pozwala uzyskać 18-procentową poprawę w zakresie ekonomii paliwowej na autostradzie w porównaniu z poprzednikiem. Dzięki zaawansowanej technologii czystego silnika, większość Hyundai Elantra sprzedawanych w Kalifornii, Oregonie i kilku stanach północno-wschodnich jest certyfikowana jako Pojazdy o Częściowej Zerowej Emisji (PZEV) przez EPA. PZEV Elantra jest tak czysta, jak wiele pojazdów hybrydowych. PZEV Elantra pomaga firmie Hyundai spełnić jej zobowiązania środowiskowe. Poza tymi „zielonymi” stanami, Hyundai Elantra dostępna jest jako Pojazd o Ultra Niskiej Emisji (ULEV).

Kluczowe komponenty silnika

  • Aluminiowa blok i głowica
  • Podwójne zmienne czasowanie zaworów (D-CVVT)
  • Zmienne systemy indukcji (VIS)
  • Rolka ze swing arm i hydrauliczne regulatora luzu (HLA)
  • Elektroniczna kontrola przepustnicy
  • Przesunięty wał korbowy

Silnik Nu ma aluminiowy blok z żeliwną wkładką cylindrową, głowicą cylindrów i wałem korbowym. Ta unikalna konfiguracja sprawia, że blok jest o 30 procent lżejszy od żeliwnego, co skutkuje zmniejszeniem masy całego silnika o ponad 74 funty, przy zachowaniu porównywalnej wytrzymałości.

1,8-litrowy Nu oferuje również podwójne zmienne czasowanie zaworów (D-CVVT) oraz hydrauliczne mocowania silnika, co zapewnia optymalną moc, wydajność i wyrafinowanie. Użycie D-CVVT na obu wałkach rozrządu ma kilka zalet w porównaniu do użycia go tylko na wałku ssącym. Należą do nich 2-procentowa poprawa wydajności (zwiększona efektywność objętościowa), 2-procentowa poprawa ekonomii paliwowej (zmniejszona utrata pompowa) oraz 30-procentowe zmniejszenie emisji węglowodorów. W układzie zaworowym rolki swing arm oraz hydrauliczne regulatory luzu redukują tarcie związane z zaworami, poprawiając ekonomię paliwową o 1 procent w porównaniu do bezpośredniego napędu zaworów. Silnik Nu wyposażony jest również w system cichego łańcucha rozrządu, który nie wymaga konserwacji, aby zwiększyć trwałość oraz poprawić poziom hałasu, wibracji i szorstkości (NVH).

Zastosowanie plastikowego, dwustopniowego systemu zmiennego wlotu (VIS) umożliwia przełączanie między długimi i krótkimi kolektorami wlotowymi, co przekłada się na ogólną poprawę wydajności. To skutkuje 4-procentową poprawą wydajności, 15-procentowym zmniejszeniem kosztów oraz 30-procentowym zmniejszeniem wagi w porównaniu do aluminium.

Kolejnym narzędziem, które inżynierowie Hyundai wprowadzili do nowej generacji Hyundai Elantra, jest elektroniczna kontrola przepustnicy. Elektroniczna kontrola zastępuje konwencjonalny kabel oraz mechaniczne połączenie stosowane w poprzedniej generacji Hyundai Elantra szybkimi reakcjami elektronicznymi. Ten system precyzyjnie kontroluje dopływ powietrza i moment obrotowy silnika, poprawiając prowadzenie, reakcję i ekonomię paliwową.

Po raz pierwszy w Hyundai, zastosowano podwójne rurki do instalacji (wewnętrzny wymiennik ciepła) w Hyundai Elantra. Podwójne rurki poprawiają wydajność chłodzenia wnętrza, minimalizując pojemność sprężarki, co dodatkowo redukuje zużycie paliwa. Zastosowano również zewnętrzną kontrolowaną sprężarkę o zmiennej pojemności, aby poprawić efektywność paliwową w porównaniu do wewnętrznej sprężarki o zmiennej pojemności.

Silnik Nu czterocylindrowy ma także przesuniętą konstrukcję wału korbowego, co redukuje tarcie między tłokiem a ścianką cylindra, skutkując 1-procentową poprawą ekonomii paliwowej.

SZEŚĆ-BIEGOWE SKRZYNIE BIEGÓW

Model Elantra z 2011 roku może być wyposażony w sześciobiegową skrzynię manualną (M6CF3-1) lub automatyczną (A6GF1) z manualnym sterowaniem SHIFTRONIC. Hyundai Elantra 2011 to pierwszy mały samochód w ofercie Hyundai, który otrzymał sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów. Hyundai ma teraz własne sześciobiegowe automatyczne skrzynie biegów w małych, średnich i dużych samochodach FWD. Hyundai jest również jednym z czterech globalnych producentów samochodów budujących własne unikalne sześciobiegowe automatyczne skrzynie biegów.

Całkowicie nowa sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów jest o 11 funtów lżejsza od globalnej pięciobiegowej oraz o 17 funtów lżejsza od pięciobiegowej automatycznej skrzyni w Honda Civic. Jest znacznie prostsza, zawiera 62 mniej części, co jest kluczem do zwiększonej trwałości, mniejszej wagi i niższych kosztów. Ma również supersmukły converter momentu obrotowego, który skraca całkowitą długość jednostki o 0.43 cala, jednocześnie ważąc o 2.6 funta mniej.

Ta skrzynia biegów połączona z silnikiem Nu o pojemności 1,8 litra pomaga Hyundai Elantra osiągnąć lepszą efektywność paliwową – o 11 procent więcej niż jej najbliżsi konkurenci oraz o 4 procent w zakresie ekonomii paliwowej.

Sześciobiegowa skrzynia manualna modelu Hyundai Elantra 2011 jest również całkowicie nowa i zapewnia precyzyjne zmiany biegów oraz dalszą optymalizację wydajności silnika. Te precyzyjne zmiany biegów są zasługą podwójnych synchronizatorów dla pierwszego i drugiego biegu, podwójnego dla trzeciego oraz pojedynczego dla czwartego, piątego i szóstego biegu.

OGÓLNE WYMIARY

Całkowicie nowa Hyundai Elantra ma rozstaw osi wynoszący 106,3 cala, co jest o dwie cale dłuższe od poprzedniej generacji. Jej długość całkowita zwiększyła się o 0,9 cala, osiągając 178,3 cala, szerokość 69,9 cala pozostała taka sama. Wysokość została obniżona o 1,8 cala, osiągając 56,5 cala, bez wpływu na przestronność wnętrza. W związku z tym Hyundai Elantra utrzymuje swój status „klasy wyżej” jeśli chodzi o przestronność wnętrza, w porównaniu do Honda Civic i Toyota Corolla. W rzeczywistości Hyundai Elantra jest tak przestronny, że amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) klasyfikuje go jako samochód średniej wielkości, a nie kompaktowy jak Civic i Corolla.

Całkowita objętość wnętrza Hyundai Elantra wynosi 110,4 stopy sześcienne, co przewyższa objętość sedana Honda Civic 2011, Nissana Sentra 2011, Chevroleta Cruze 2011, Forda Focus 2011 i Toyoty Corolla 2011. Co zaskakujące, przewyższa nawet Acura TSX (107,1 stopy sześcienne), Nissana Maxima (110,0 stóp sześciennych) i VW Passat CC (109,3 stopy sześcienne) pod względem całkowitej objętości wnętrza. Ostatecznie, długi rozstaw osi pozwala na efektywność samochodu kompaktowego przy komforcie samochodu średniej wielkości. Przykładem tego jest długi tor siedzenia, co zapewnia najlepszą w klasie przestronność na nogach dla przednich siedzeń. Objętość bagażnika Hyundai Elantra wynosząca 14,8 stopy sześcienne również przewyższa Civic i Corollę.

ARCHITEKTURA ELANTRY 2011

Całkowicie nowa Hyundai Elantra wyposażona jest w przednie zawieszenie z amortyzatorami McPhersona, sprężynami śrubowymi i gazowymi. Tylne zawieszenie to lekkie, sprzężone zawieszenie z belką skrętna, co zwiększa stabilność kierowania oraz monotubowe amortyzatory dla komfortu jazdy. Przedni stabilizator o średnicy 23,0 mm pomaga zredukować przechyły nadwozia podczas zakrętów.

Wszystkie modele Elantra mają elektryczne wspomaganie kierownicy montowane na kolumnie, które natychmiast dostosowuje się do zmieniających się warunków jazdy, poprawiając efektywność paliwową w porównaniu do konwencjonalnych systemów kierowniczych. Użyto również przekładni kierowniczej o szybkim przełożeniu, co zapewnia doskonałe odczucie przy wjeżdżaniu w zakręty. Średnica skrętu Hyundai Elantra wynosi 34,8 stopy, co jest lepsze od 35,6 stopy w Corolli.

Światowej klasy efektywność wagowa była jednym z celów inżynierów Hyundai Elantra. W rzeczywistości, model 2011 Elantra prowadzi w kategorii efektywności wagowej wśród swoich konkurentów. Inżynierowie Hyundai dążyli również do przewagi w stosunku mocy do wagi. Spełnienie tych celów przyniosło ogromne korzyści zarówno w zakresie wydajności, jak i ekonomii paliwowej.

Szerokie zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości w Hyundai Elantra zapewnia 37-procentowy wzrost sztywności nadwozia przy niższej wadze. Stal o wysokiej wytrzymałości pozwala zawieszeniu działać optymalnie. Przy wadze 2701 funtów, Hyundai Elantra GLS z automatyczną skrzynią biegów jest lżejsza od swoich konkurentów, oferując jednocześnie więcej przestrzeni wewnętrznej niż Focus, Cruze, Civic i Corolla, z sztywnością nadwozia o 50 procent wyższą niż Corolla. Ta efektywna konstrukcja nadwozia pozwala Hyundai Elantra osiągnąć szacowaną ocenę 40 mpg w cyklu EPA bez potrzeby specjalnego modelu ekologicznego.

NOWOCZESNE, WYRAFINOWANE WNĘTRZE

Wnętrze Hyundai Elantra zachwyca ekspertyzą firmy Hyundai w zakresie pakowania, oświetlenia, nowatorskiego wzornictwa i rzemiosła. To podejście widać w przejrzystości wskaźników oraz regulowanym, teleskopowym kole kierownicy. Fotele są lekkie i wykonane z ekologicznej pianki, co sprzyja ekonomii paliwowej i ochronie środowiska. Ogrzewane fotele są dostępne zarówno z przodu, jak i z tyłu, co stanowi pierwszą taką cechę w tym segmencie. Hyundai Elantra oferuje wiele miejsc do przechowywania, zapewniając jednocześnie użyteczną pojemność.

Hyundai Elantra GLS ma wnętrze w dwóch kolorach. Szary i beżowy to dwie opcje kolorystyczne dla wnętrza GLS. Wersja Limited dodaje monochromatyczne czarne wnętrze. Wszystkie modele Elantry mają tapicerkę filcową na słupkach, wykonaną z włóknistego materiału i skały wulkanicznej, co nadaje premium wygląd i wrażenie.

Hyundai Elantra jest dostępna z dwoma systemami audio. Standardowo oferuje 172-watowy system AM/FM/Radiotelefon/Satelitarny/CD/MP3 z sześcioma głośnikami i złączami do urządzeń iPod®/USB/auxiliary. Opcjonalny system o mocy 360 watów z zewnętrzym wzmacniaczem.

System nawigacji z ekranem dotykowym jest dostępny w wersjach GLS i Limited i obejmuje ekran o wysokiej rozdzielczości 7,0 cala oraz aktywację głosową za pomocą mikrofonu zamontowanego w podsufitce. System audio odtwarza płyty kompaktowe, uzyskuje cyfrowe pliki muzyczne przez Bluetooth streaming audio lub pozwala kierowcy i pasażerowi podłączyć swoje osobiste urządzenia do odsłuchu za pomocą portów iPod/USB/auxiliary. Bluetooth audio bezprzewodowo przesyła muzykę z wybranych telefonów komórkowych do jednostki sterującej. Interfejs XM Radio jest również zintegrowany z jednostką nawigacyjną i zawiera logo kanałów, usługi real-time NavTraffic oraz dane XM, takie jak XM NavWeather®, XM Stock Ticker i XM Sports Ticker. System integruje także kamerę widoku tylnego, czego nie można znaleźć w Honda Civic ani Mazda 3. Użytkownicy mogą nawet przesyłać osobiste zdjęcia z USB zamiast z CD, aby wyświetlić je na ekranie głównym systemu.

Właściciele Hyundai Elantra mogą również korzystać z premium funkcji, takich jak klucz zbliżeniowy z przyciskiem startu i immobilizerem, elektryczny panoramiczny dach, okno kierowcy otwierane jednym przyciskiem i skórzane wykończenia siedzeń.

To nowoczesne, wyrafinowane wnętrze jest również niezwykle ciche. Inżynierowie pracowali intensywnie nad zmniejszeniem hałasu i wibracji wewnątrz kabiny.

Całkowicie nowa Hyundai Elantra jest wyposażona w przednie zawieszenie z amortyzatorami McPhersona, sprężynami śrubowymi i gazowymi. Tylne zawieszenie to lekkie, sprzężone zawieszenie z belką skrętną, co zwiększa stabilność kierowania oraz monotubowe amortyzatory dla komfortu jazdy. Przedni stabilizator o średnicy 23,0 mm pomaga zredukować przechyły nadwozia podczas zakrętów.

ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA: CZĘŚĆ ZOBOWIĄZANIA HYUNDAI

Hyundai Elantra była jednym z pierwszych kompaktowych sedanów z systemem ESC, gdy zadebiutowała w lipcu 2007 roku. Model 2011 Elantra podnosi standardy bezpieczeństwa samochodów kompaktowych dzięki wprowadzeniu Zarządzania Stabilnością Pojazdu (VSM). Podobnie jak w Hyundai Equus, VSM optymalnie zarządza systemem ESC (Electronic Stability Control) oraz elektrycznym wspomaganiem kierownicy (MDPS).

VSM działa na rzecz kontroli dwóch efektów. Pierwszy to sytuacja, gdy kierowca przyspiesza lub hamuje na śliskiej nawierzchni (po jednej stronie ślisko, po drugiej stronie suchy asfalt) i pojazd chce ściągać w jedną stronę. VSM wykrywa tę sytuację i wysyła sygnał do MDPS w celu zastosowania wspomagania kierownicy. VSM przeciwdziała ściąganiu, automatycznie zapewniając 8 Nm przeciwwagi kierownicy. VSM reaguje w ten sam sposób podczas nagłych zmian pasa ruchu lub szybkich zakrętów. System ESC wciąż nie jest standardem w modelu Civic 2011 roku.

Hyundai Elantra wyposażona jest w sześć poduszek powietrznych – w tym podwójne przednie, boczne poduszki powietrzne w przednich fotelach oraz poduszki powietrzne zasłonowe z przodu i z tyłu.

Hyundai Elantra oferuje także nowoczesny pakiet hamulcowy. Pakiet obejmuje czterotarcze hamulce (Civic, Jetta i Corolla wciąż mają hamulce bębnowe z tyłu) oraz system Antyblokujący (ABS), w tym system Wspomagania Hamowania, który zapewnia maksymalną siłę hamowania w momencie dostrzeżenia sytuacji nagłego zatrzymania oraz Elektroniczną Dystrybucję Siły Hamowania (EBD), aby automatycznie dostosować siłę hamowania do przednich i tylnych osi w oparciu o warunki obciążenia pojazdu. Ten pakiet zapewnia krótsze drogi hamowania z prędkości 60 mph niż Civic, Corolla i Mazda 3.

Inżynierowie Hyundai przyjrzeli się nawet tak prostemu elementowi, jak hamulec ręczny, wprowadzając pierwszy zintegrowany zacisk hamulca tylnego dla zmniejszenia wagi.

Jeśli chodzi o pasywne bezpieczeństwo, Hyundai Elantra ma mocną konstrukcję nadwozia, a także przednie i tylne strefy zgniotu oraz tylne drzwi posiadają podwójne belki wewnętrzne, w przeciwieństwie do niektórych konkurentów.

CENY ELANTRY 2011

1.6L MPI 6AT FWD (132 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc97 Kw @ 6300 Rpm
132 Hp @ 6300 Rpm
130 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy117 Lb-Ft @ 4850 Rpm
159 Nm @ 4850 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP195/65Tr15 Or P205/55Hr16
Długość178.3 In (4529 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.5 In (1435 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.5/62 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2784 Lbs (1263 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3703 Lbs (1680 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Emisja CO2162 G/Km

1.6L MPI 6MT FWD (132 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc97 Kw @ 6300 Rpm
132 Hp @ 6300 Rpm
130 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy117 Lb-Ft @ 4850 Rpm
159 Nm @ 4850 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP195/65Tr15 Or P205/55Hr16
Długość178.3 In (4529 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.5 In (1435 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.5/62 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2535 Lbs (1150 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3703 Lbs (1680 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa45 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie37 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2148 G/Km

1.8L GLS 6AT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1797 Cm3
Moc110 Kw @ 6500 Rpm
150 Hp @ 6500 Rpm
148 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy131 Lb-Ft @ 4700 Rpm
178 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP195/65Tr15 Or P205/55Hr16
Długość178.3 In (4529 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.5 In (1435 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.5/62 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2632 Lbs (1194 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3748 Lbs (1700 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa41 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

1.8LGLS 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1797 Cm3
Moc110 Kw @ 6500 Rpm
150 Hp @ 6500 Rpm
148 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy131 Lb-Ft @ 4700 Rpm
178 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP195/65Tr15 Or P205/55Hr16
Długość178.3 In (4529 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.5 In (1435 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.5/62 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2593 Lbs (1176 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3748 Lbs (1700 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa44 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie36 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2145 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.