2012 Isuzu D-Max Crew Cab

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2012 Isuzu D-Max Crew Cab

Przejdź do galerii zdjęć2012 Isuzu D-Max Crew Cab

Wprowadzony w 2012 roku jako następca Isuzu D-Max/Rodeo z 2002 roku, druga generacja tego modelu kontynuowała historię japońskiego pickupa opartego na amerykańskim ramie nośnej.

Choć dzielił swoją platformę z Chevroletem Colorado/GMC Sonoma, druga generacja Isuzu D-Max miała oryginalny wygląd oraz silniki turbodiesel niedostępne na amerykańskim rynku. Co więcej, był to pierwszy pickup Isuzu, który większą uwagę zwracał na wnętrze, starając się przyciągnąć klientów używających tych pojazdów do rekreacji, a nie tylko do pracy. Jednak japońska marka nie zrezygnowała z zapewnienia mu solidności i zdolności do wykonywania wymagających zadań. W końcu, Isuzu było znanym i szanowanym producentem pojazdów użytkowych i silników turbodiesel, a D-Max stanowił piątą generację pickupów produkowanych przez japońskiego producenta.

Podczas gdy w poprzedniej generacji skoncentrowano się na nadaniu mu wyższego wyglądu, w 2012 roku zespół projektowy Isuzu postawił na sportowy design, który podkreślał szerokość pojazdu. W efekcie pickup wyposażono w reflektory o ostrych kształtach i lekko zaokrąglonych liniach. Po bokach znajdowała się plastikowa atrapa chłodnicy z poziomymi i ukośnymi szczelinami, na której centralnym miejscu umieszczono chromowaną emblemat. Producent oferował go w tym samym kolorze co reszta nadwozia lub z wykończeniem chromowanym, w zależności od wersji. Na dolnej części zderzaka Isuzu dodało drugi wlot powietrza, flancowany przez dostępne lampy przeciwmgielne.

Dzięki wysokiemu zawieszeniu, czterodrzwiowy Isuzu D-Max z 2012 roku odsłonił swoje muskularne błotniki z poszerzonymi nadkolami na obu osiach. Aby dodatkowo je podkreślić, producent zamontował rzeźbione panele drzwiowe. Kabina była oddzielona od skrzyni ładunkowej z tyłu, aby drgania spowodowane metalową skrzynią nie przenikały do części pasażerskiej. Do dyspozycji była również stała para progów, ułatwiających wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, jednak kąt nachylenia rampy był nieco mniejszy. Z tyłu pickup miał płaską klapę bagażnika flankowaną przez wysokie, wąskie światła tylne umieszczone na tylnych nadkolach. Wersja Crew Cab (czterodrzwiowa) miała tę samą długość całkowitą co jej dwu-drzwiowy odpowiednik, ale strefa ładunkowa była krótsza. Oferowała 1,5-metrową (4,9 stopy) długość oraz podobną szerokość między tylnymi nadkolami.

Wnętrze, z twardym plastikowym kokpitem, nie wyglądało jakby świetnie pasowało do SUV-a. Jednak gładkie linie i zaokrąglone krawędzie nadawały wrażenie pojazdu z wyższej półki, z wyjątkiem luksusowych udogodnień. W podstawowych wersjach, Isuzu D-Max Crew Cab z 2012 roku wyposażono w standardową klimatyzację, radio, elektryczne szyby oraz zamki, a także wiele innych funkcji, które zazwyczaj znajdowały się na liście opcji dla wielu pojazdów użytkowych w tym segmencie. Z przodu, fotele kubełkowe zapewniały odpowiednie wsparcie boczne i były obite materiałem z możliwością wyboru skóry i podgrzewania. Przed kierowcą znajdowało się zaokrąglone miejsce na wskaźniki z dużymi tarczami prędkościomierza i obrotomierza, które flankowały 4,2-calowy wyświetlacz LCD dla komputera pokładowego. Z tyłu, dzielone siedzenie typu bencht seat mogło pomieścić do trzech pasażerów z odpowiednią przestrzenią na głowę i nogi.

2.5L 5MT AWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2499 Cm3
Moc100 Kw @ 3600 Rpm
136 Hp @ 3600 Rpm
134 Bhp @ 3600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony245/70 R16
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość74 In (1880 Mm)
Wysokość70.3 In (1786 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4539 Lbs (2059 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6504 Lbs (2950 Kg)
Spalanie miasto24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Spalanie trasa33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Emisja CO2213 G/Km

3.0L 5AT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2999 Cm3
Moc130.2 Kw @ 3600 Rpm
177 Hp @ 3600 Rpm
175 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 1800-2800 Rpm
380 Nm @ 1800-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony245 / 70 R16
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość74 In (1880 Mm)
Wysokość70.3 In (1786 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4255 Lbs (1930 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6504 Lbs (2950 Kg)
Spalanie miasto23.8 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Emisja CO2213 G/Km

3.0L 5MT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2999 Cm3
Moc130.2 Kw @ 3600 Rpm
177 Hp @ 3600 Rpm
175 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 1800-2800 Rpm
380 Nm @ 1800-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony245 / 70 R16
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość74 In (1880 Mm)
Wysokość70.3 In (1786 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4244 Lbs (1925 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6504 Lbs (2950 Kg)
Spalanie miasto22.6 Mpg Us (10.4 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Emisja CO2217 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.