W obliczu silnej konkurencji ze strony innych lokalnych producentów samochodów, takich jak Maruti Suzuki i Tata Motors, koreański producent musiał dostosować i ulepszyć model i10. Zwiększył rozstaw osi o 40 mm (1,6 cala), co pozwoliło na powiększenie przestrzeni wewnętrznej dla pasażerów z tyłu.
Przód samochodu był identyczny z indyjską wersją i10. Posiadał heksagonalny grill w zderzaku, z dwoma wlotami powietrza po bokach, w których producent oferował jako opcję parę świateł przeciwmgielnych. Jego opływowe reflektory wyposażone były w przezroczystą soczewkę dla kierunkowskazów i pomarańczowe żarówki. Z boku, rzeźbione panele drzwi były zdobione czarnymi plastikowymi wstawkami oraz srebrnymi uchwytami drzwi. Tylne drzwi były dłuższe niż w standardowym i10, co ułatwiało wsiadanie i wysiadanie z samochodu.
Hyundai zadbał o wnętrze i10 Grand, umieszczając podwójnie tonowaną deskę rozdzielczą z czarnym centrum. Jako pojazd budżetowy, nie zainstalował jednostki infotainment, ale zaoferował radio CD z łącznością Bluetooth. Automatyczny system klimatyzacji był dostępny jako opcja. Płaskie przednie siedzenia miały tylko kilka regulacji, podczas gdy pasażerowie na tylnej kanapie mieli więcej przestrzeni na nogi. To wciąż nie wystarczało na długie podróże, ale było wystarczające dla osób o średnim wzroście, dzięki wysokiemu przeszkleniu.