2014 BMW 4 Series Convertible (F33)

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2014 BMW 4 Series Convertible (F33)

Przejdź do galerii zdjęć2014 BMW 4 Series Convertible (F33)

Niemiecki producent samochodów zaprezentował model 4 Series jako wersję coupe dla serii 3, dostępną w wersjach z dwiema lub czterema drzwiami, a w 2014 roku dołączył do niej model Convertible.

Decyzja o wycofaniu całej dwudrzwiowej gamy z serii 3 zasmuciła niektórych jej fanów, ale BMW udowodniło, że było to słuszne posunięcie. W końcu istniało zbyt wiele różnic między tymi pojazdami, aby można je było uznać za część tej samej serii. Oprócz wspólnej platformy, nie miały wiele wspólnego. Jednak podobnie jak ostatni model 3 Series Convertible, otwarty 4 Series miał składany twardy dach zamiast materiałowego.

Przednia część pojazdu była podobna do jego dwudrzwiowego kuzyna, z szeroką kratką chłodnicy, wąskimi reflektorami ustawionymi pod kątem oraz dużym wlotem powietrza na zderzaku. Z boku, łukowate i grube słupki A pełniły rolę ochrony przed przewróceniem się samochodu. Dlatego nie było potrzeby stosowania słupka B. Gdy twardy dach był złożony, auto wyglądało jak prawdziwe coupe, ale bez tej samej nachylonej tylnej szyby, którą miało jego rodzeństwo.

Wewnątrz standardowo zamontowano sportowe fotele z wysokim wsparciem. Deska rozdzielcza, pochylona w stronę kierowcy, oraz konsola środkowa były zaprojektowane z myślą o użytkowniku. Unoszący się ekran systemu i-Drive był umieszczony na górze deski rozdzielczej. Z racji tego, że tylna kanapa musiała być przesunięta do przodu, aby zrobić miejsce dla składanego dachu, przestrzeń na nogi pasażerów z tyłu była ograniczona.

Model 4-Series był oferowany w czterech różnych wersjach wyposażenia, a każda z nich mogła być dostosowana do indywidualnych preferencji. Jeśli chodzi o napęd, coupe 4-Series było dostępne z szerokim wyborem silników benzynowych i dieslowych, z napędem na tylne lub wszystkie koła.

Nowe BMW serii 4 Cabrio zapowiada nową erę w luksusowej klasie średniej samochodów otwartych oferowanych przez BMW. Nowy język designu, wprowadzony w BMW serii 4 Coupé, jest jeszcze bardziej widoczny w tym drugim modelu serii, wzmacniając wygląd BMW serii 4 Cabrio, jednocześnie ustanawiając nowe standardy w zakresie dynamiki, elegancji i niezwykłej przyjemności z jazdy – zarówno z dachem w górze, jak i w dół. Oprócz unikalnego designu, BMW serii 4 Cabrio wyróżnia się spośród swoich kuzynów z serii 3 dzięki licznych cechom technicznym.

Nowe BMW serii 4 Cabrio jest wyraźnie szersze, a także ma większy rozstaw osi i szerokość w porównaniu do BMW serii 3 Cabrio.

Niezrównoważony balans proporcji i charakterystyczne, płynne linie wynikają z typowych dla BMW krótkich zwisów z przodu i tyłu, wydłużonego przodu oraz cofniętej kabiny pasażerskiej. Uderzające elementy designu BMW z przodu – takie jak podwójna atrapa chłodnicy, okrągłe reflektory i duże wloty powietrza w przednim zderzaku – wyraźnie pokazują pokrewieństwo tego kabrioletu z BMW serii 3.

Jednak dynamiczne przekonania BMW serii 4 Cabrio wyrażają się poprzez elementy, takie jak tzw. Air Breathers, umieszczone za przednimi nadkolami. Wraz z Air Curtains, te elementy redukują turbulencje i opór aerodynamiczny na przednich kołach. Wyraźnie spłaszczony projekt bagażnika z tyłu podkreśla płynność harmonii całkowitego siluetu pojazdu. Poziome linie i muskularne nadkola podkreślają szeroki rozstaw kół i koncepcję napędu na tylne koła.

Ulepszony projekt i konstrukcja dachu. Dodatkowy komfort. Większa funkcjonalność.

Język designu nowego BMW serii 4 Cabrio odzwierciedla się w niepowtarzalnej i eleganckiej sylwetce samochodu z wyważonymi proporcjami, gdy dach jest opuszczony, oraz w smukłym wyglądzie linii dachu – bez słupka B – gdy twardy dach jest zamknięty. Trójczęściowy składany twardy dach BMW serii 4 Cabrio wyróżnia się zaawansowanym wygłuszeniem, z „wygłuszającym” podsufitką, zapewniając cichość i rzeczywisty komfort pasażerów w każdych warunkach pogodowych – nawet zimą. Wnętrze dachu jest w pełni wykończone i zawiera lampy, które podkreślają atmosferę oczekiwaną od premium sportowego coupé. Gdy dach jest opuszczony i przechowywany w bagażniku, standardowa funkcja pomocy przy załadunku i rozładunku obraca złożony dach w komorze bagażowej do góry, zapewniając wystarczającą przestrzeń do przechowywania i łatwy dostęp. Dzięki temu nawet duże i nieporęczne przedmioty oraz bagaże można wygodnie schować, gdy dach jest opuszczony. Niskie i sportowe siedzenia zapewniają więcej miejsca na głowę oraz dodatkową przestrzeń na nogi z tyłu w porównaniu do poprzedniego modelu.

Indywidualne linie wyposażenia i ekskluzywne detale.

Wnętrze BMW serii 4 Cabrio to stylowa fuzja sportowego uroku, elegancji i ekskluzywności. Wszystkie elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone wokół kierowcy, aby zapewnić optymalny dostęp do wszystkich funkcji. Drzwi są zaprojektowane w taki sposób, aby wszystkie linie koncentrowały się ku tyłowi, a jasne kombinacje kolorystyczne z efektem dwutonowym dla paneli drzwiowych i bocznych oraz pokrywy twardego dachu przyczyniają się do „widoku pokładu”. Ten okrągły design wnętrza umożliwia wszystkim pasażerom dzielenie się doświadczeniem jazdy pod otwartym niebem.

Projekt siedzeń jest nowy i obejmuje zintegrowane pasy bezpieczeństwa. Siedzenia są elektrycznie regulowane jako standard. Na życzenie standardowe siedzenia oraz opcjonalne sportowe siedzenia z wbudowanymi zagłówkami mogą być wyposażone w podgrzewacze szyi dla kierowcy i pasażera z przodu, co jest dostępne po raz pierwszy jako opcja.

Gdy dach jest w dół, ustawienia temperatury są automatycznie dostosowywane w zależności od temperatury na zewnątrz oraz prędkości pojazdu.

Oprócz standardowego modelu dostępne są również trzy specjalnie wyposażone linie oraz pakiet M Sport. Wersje Sport Line, Modern Line i Luxury Line można wybrać, aby spersonalizować nowego kabrioletu z wyjątkowymi akcentami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Wysokiej jakości materiały i staranne wykonanie podkreślają premium atmosferę BMW serii 4 Cabrio.

Dynamika jazdy z najwyższej półki.

Oprócz przyjemności z nieporównywalnej jazdy na świeżym powietrzu za naciśnięciem przycisku, BMW serii 4 Cabrio imponuje także ekscytującą wydajnością i pewnym prowadzeniem. Inżynierom BMW udało się wprowadzić kluczowe poprawki w zakresie precyzji prowadzenia, dokładności i zwrotności. Wysokiej klasy technologia zawieszenia, elektryczne wspomaganie kierownicy bez efektu momentu obrotowego, równomierny rozkład masy 50:50, program dostosowywania w tunelu aerodynamicznym oraz koncepcja lekkiej konstrukcji pozwoliły im stworzyć nieskazitelną maszynę do jazdy. Sportowy wygląd kabrioletu jest widoczny dzięki dłuższemu rozstawowi osi, szerszemu rozstawowi kół i standardowemu niższemu zawieszeniu w porównaniu do jego poprzednika. Wiele czynników, w tym niezwykle niski środek ciężkości, również odpowiada za niezwykłą wydajność i prowadzenie nowego BMW serii 4 Cabrio.

Dwa silniki benzynowe i jeden diesel dostępny przy wprowadzeniu modelu.

Przy wprowadzeniu modelu, BMW serii 4 Cabrio może być dostarczane z sześciocylindrowym silnikiem benzynowym (BMW 435i Cabrio), czterocylindrowym silnikiem benzynowym (BMW 428i Cabrio) oraz czterocylindrowym dieslem (BMW 420d Cabrio). Silniki te pokrywają zakres wydajności od 135 kW/184 hp do 225 kW/306 hp i mają najnowszą technologię BMW TwinPower Turbo. Te nowoczesne silniki nadają BMW serii 4 Cabrio doskonałe przyspieszenie i elastyczność, jednocześnie inteligentnie redukując zużycie paliwa w zgodności z normą EU6.

Sześciobiegowa manualna lub ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów Sport.

Moc z silników jest przesyłana na tylne koła za pomocą sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów jako standard. BMW oferuje także wszystkie warianty silnikowe z opcjonalną ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów Sport, która pozwala kierowcy na zmianę biegów ręcznie za pomocą łopatek na kierownicy. Obie skrzynie biegów standardowo wyposażone są w funkcję Auto Start Stop.

BMW EfficientDynamics.

Czysta przyjemność z jazdy BMW serii 4 Cabrio idzie w parze z doskonałą oszczędnością paliwa. Źródłem tego niskiego zużycia paliwa jest BMW EfficientDynamics, a innowacje te można znaleźć w całym nowym BMW serii 4 Cabrio. Oprócz zoptymalizowanej efektywności paliwowej silników benzynowych i diesla, inteligentna koncepcja lekkiej konstrukcji i wypracowana aerodynamika – z Air Curtains i Air Breathers – również przyczyniają się do maksymalizacji wydajności. Inne funkcje, takie jak funkcja Auto Start Stop, regeneracja energii hamowania, wskaźnik zmiany biegów, operacja na żądanie jednostek pomocniczych oraz innowacyjny Proactive Driving Assistant, również mają swoje znaczenie dla zapewnienia niskiego zużycia paliwa i zmniejszonych emisji, bez kompromisów w zakresie osiągów przy prowadzeniu. Tryb ECO PRO może nawet prowadzić do oszczędności paliwa na poziomie 20 procent. W połączeniu ze skrzynią automatyczną, nowy kabriolet – podobnie jak BMW serii 4 Coupé – po raz pierwszy wyposażony jest także w tryb wytracania prędkości.

BMW ConnectedDrive.

BMW wcześnie dostrzegło znaczenie łączenia pojazdu z jego otoczeniem poprzez inteligentne technologie sieciowe, oferując w ten sposób unikalne usługi mobilności i systemy asysty kierowcy. Te innowacje są dostępne w ramach oferty Connected Drive jako standardowe lub opcjonalne wyposażenie dla BMW serii 4 Cabrio i, przez ograniczony czas, niektóre z nich można zamówić także po początkowym zakupie pojazdu. Dzięki tym innowacjom, nowe BMW serii 4 Cabrio wytycza standardy w zakresie bezpieczeństwa, wygody i infotainment. Wśród najważniejszych elementów znajduje się nowa generacja profesjonalnego systemu nawigacji, kolorowy wyświetlacz BMW Head-Up, Driving Assistant Plus, który ostrzega kierowcę o potencjalnym zderzeniu z pieszym, inteligentny, niewidoczny asystent świateł drogowych LED, Active Protection z asystentem uważności oraz najnowsza wersja aktywnego tempomatu z funkcją Stop & Go.

Design i funkcjonalność: Atrakcyjność estetyczna, ekscytujące doświadczenie kabrioletu i codzienna niezawodność bez kompromisów.

Nowe BMW serii 4 Cabrio reprezentuje piątą generację w historii BMW luksusowych kabrioletów w klasie średniej.

Podobnie jak BMW serii 4 Coupé, nowe BMW serii 4 Cabrio wprowadza nowe wymiary estetycznego designu i sportowości. Jednocześnie nowy model wzmacnia pozycję firmy w zakresie wieloletniego przywództwa na rynku projektowania i budowy luksusowych kabrioletów w segmencie średnim. Bardziej niż kiedykolwiek przedtem, to język designu BMW serii 4 Cabrio odpowiada za jego przykuwającą uwagę i silną obecność na drodze. Synergia wyjątkowych i dynamicznych osiągów z maksymalną przyjemnością z jazdy to kolejny kamień milowy w historii rozpoczętej przez BMW serii 4 Coupé, która teraz jest kontynuowana przez wprowadzenie BMW serii 4 Cabrio.

Atletyczna elegancja, nieskazitelne proporcje.

Tradycyjnie kabriolety BMW zawsze były wyznacznikami stylu dzięki swoim dynamicznym i zrównoważonym proporcjom, zarówno z dachem w górze, jak i w dół. Nowe BMW serii 4 Cabrio nie jest wyjątkiem. Na przykład jego wymiary różnią się znacząco od wychodzącego modelu BMW serii 3 Cabrio. Całkowita długość 4638 mm została wydłużona o 26 mm, rozstaw osi wzrósł o 50 mm, a razem z 43 mm dodanymi do przedniego rozstawu (1825 mm) podkreśla to atletyczny, a jednocześnie elegancki wygląd pojazdu. Krótsze zwisy w porównaniu do BMW serii 3 Cabrio, długi przód, cofnięta kabina pasażerska i szerszy rozstaw (+ 45 mm z przodu, + 81 mm z tyłu) dodatkowo podkreślają sylwetkę.

Przykuwający uwagę przód z wyraźnymi sportowymi konturami.

Chociaż BMW serii 4 Cabrio wyraża większe przekonanie o dynamice i sportowości niż jego poprzednik, projekt przodu odzwierciedla bliskie więzi rodzinne z BMW serii 3. Atrapa chłodnicy i podwójne reflektory to charakterystyczne elementy dizajnu, które są jednoznacznie związane z BMW. Przedni koniec samochodu przyciąga wzrok precyzyjnymi konturami i wieloma powierzchniami. Opcjonalne adaptacyjne reflektory LED z ich heksagonalnym designem łączą się z lekko pochyloną atrapą chłodnicy BMW, tworząc jedną jednostkę stylową, a także wzmacniając sportowy wygląd BMW serii 4 Cabrio na drodze. Szerokość pojazdu podkreślona jest przez dużą wlot powietrza w zderzaku poniżej linii reflektorów. Po lewej i prawej stronie wlotu powietrza znajdują się dodatkowe, aerodynamicznie udoskonalone małe, pionowe otwory dla Air Curtains.

Płynne linie formują elegancko-sportową sylwetkę.

Potężnie napięte powierzchnie i precyzyjne, łagodnie zarysowane linie definiują sportowy kontur BMW serii 4 Cabrio. Opadająca linia dachu wydłuża ogólny wygląd samochodu i elegancko podkreśla sportowy profil boków. Molding w miejscu styku trójczęściowego składanego twardego dachu z nadwoziem to uderzający akcent. Może być dostępny w chromie, czerni lub satynowym aluminium, w zależności od wariantu modelu. Dodatkowo, płytka boczna okna grafiki z delikatnym, jednorodnym kształtem z charakterystycznym kształtem Hofmeistera na tylnej krawędzi słupka C generuje dynamiczne napięcie wzrokowe. Poniżej okien, podwójna linia akcentu odziedziczona po BMW serii 3 łączy się z wyrazistą linią progu drzwi, aby wzmocnić dynamiczny kształt nadwozia. Samochód emanuje dynamiczną elegancją, gdy dach jest w dół, a gładki, płynny wygląd sylwetki w żaden sposób nie jest zakłócany przez anteny radiowe czy belki do przewracania, które są inteligentnie ukryte za tylnymi zagłówkami.

Zastosowane tuż za przednimi kołami BMW serii 4 Cabrio znajdują się Air Breathers, zaprojektowane w celu zmniejszenia oporu wokół nadkoli. Razem, Air Breathers i Air Curtains podkreślają sportowy charakter designu samochodu i dostarczają namacalnych dowodów na innowacyjne rozwiązania aerodynamiczne opracowane przez BMW w ramach strategii rozwoju BMW EfficientDynamics. Sportowy charakter BMW serii 4 Cabrio rozciąga się na potężny design tyłu. Wyraziste poziome linie i szeroko rozciągnięte L-kształtne światła tylne umiejscowione na zewnętrznych krawędziach tyłu zwracają dodatkową uwagę na muskularne nadkola i szeroki rozstaw kół.

Trójczęściowy składany twardy dach.

Forma i funkcja. BMW serii 4 Cabrio oferuje doskonałe właściwości do codziennej jazdy oraz dynamiczny design, zarówno z dachem w górze, jak i w dół. Te pozornie sprzeczne cechy były już połączone w BMW serii 3 Cabrio, poprzednim modelu, który ustanowił standardy dla luksusowych kabrioletów w klasie średniej. Wysokość BMW serii 4 Cabrio wynosi 1372 mm, co czyni je zaledwie o 10 mm wyższym od BMW serii 4 Coupé. Twardy dach BMW serii 4 Cabrio wyróżnia się licznymi udoskonaleniami, które redukują poziom hałasu, zapewniając cichsze wnętrze. Podsufitka wygłuszająca również redukuje hałas wiatru o 2 dB w porównaniu do poprzedniego modelu.

Wystarczy naciśnięcie przycisku, aby w ciągu 20 sekund przekształcić dynamiczne coupé w elegancki, sportowy kabriolet.

Dach można także opuścić podczas jazdy z prędkością do 18 km/h (około 11 mph). Opór aerodynamiczny pojazdu z twardym dachem w górze wynosi Cd 0.28 – a przy złożonym twardym dachu jedynie Cd 0.33.

Nowo zaprojektowana opcjonalna osłona przeciwwiatrowa, która jest teraz szersza po bokach, oraz podgrzewacze szyi w trzech temperaturach pozwalają na komfortową jazdę na otwartym powietrzu przy dużych prędkościach i niskich temperaturach. Osłona przeciwwiatrowa była mniejsza, lżejsza i łatwiejsza w użyciu, a także bardziej skuteczna niż wcześniejsze warianty. Gdy nie jest potrzebna, osłona przeciwwiatrowa może być przechowywana za tylnym siedzeniem dla zaoszczędzenia miejsca, co również jest nową funkcją.

BMW serii 4 Cabrio ma także dużo miejsca w bagażniku, nawet gdy składany twardy dach jest opuszczony: W przeciwieństwie do wcześniejszych modeli, nowy kabriolet oferuje szerszy dostęp do komory bagażowej, a elektryczno-hydrauliczny system pomocy załadunkowej obraca i dopasowuje złożony twardy dach w bagażniku, aby z maksymalną efektywnością wykorzystać 220 litrów dostępnej przestrzeni do przechowywania.

Funkcja pomocy przy załadunku zapewnia zawsze wystarczający dostęp do bagażnika, zarówno z dachem w górze, jak i w dół.

Ale to nie wszystko: Dwie komory do przechowywania po prawej i lewej stronie głównego obszaru bagażowego są również dostępne do przechowywania małych przedmiotów, gdy składany dach jest zamknięty. Gdy dach jest w górze, objętość bagażnika wynosi 370 litrów – to o 20 litrów więcej niż dostępne w BMW serii 3 Cabrio.

Nawet większe przedmioty można przewozić w BMW serii 4 Cabrio. Płaska i równa powierzchnia do przechowywania może być wykorzystywana, gdy oparcie tylnej kanapy jest złożone. Jeśli samochód jest wyposażony w opcjonalną funkcję przeładunku, dostępna jest jeszcze większa przestrzeń: albo szerokie przejście między tylną kabiną pasażerską a bagażnikiem, albo mniejsze przejście, na przykład do nart, gdy w samochodzie siedzi cztery osoby.

Funkcjonalna sportowość i elegancja wewnątrz.

Wnętrze BMW serii 4 Cabrio łączy sportowe zamiary i ekskluzywność w stylowy sposób.

Podejście znane jako warstwowanie – inteligentne wykorzystanie przestrzeni poprzez strukturyzację linii i powierzchni w warstwy – zapewnia naturalne tło dla charakterystycznego skupienia BMW na kierowcy, ale nie wyklucza pasażera z przodu z akcji. Wszystkie elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone wokół kierowcy, aby zapewnić optymalny dostęp do wszystkich funkcji. Sportowa kierownica, wyraźne okrągłe wskaźniki w czarnym panelu oraz wolnostojący, płaski monitor iDrive, a także kontroler dotykowy iDrive – łatwo dostępny na konsoli środkowej – podkreślają poczucie funkcjonalnej elegancji.

Dynamiczne poziome linie deski rozdzielczej rozciągają się w kierunku opcjonalnych dwutonowych wykończeń drzwi i paneli bocznych. To jest wzmocnione przez pokrywę składanego twardego dachu, aby stworzyć ekskluzywny wygląd „pokładu łodzi”. Design wnętrza otacza kierowcę i pasażera z przodu w nieprzerwaną falę, nadając wnętrzu angażująco dynamiczny charakter, podczas gdy eksponuje typowo długie drzwi.

Interakcja powierzchni i linii w bocznych panelach samochodu, a także kontynuacja paska akcentu, tworzą wizualne połączenie między przodem a tyłem wnętrza.

Całkowicie nowy projekt przednich siedzeń w nowym BMW serii 4 Cabrio obejmuje zintegrowane, składane pasy bezpieczeństwa – cechę, która nie jest dostępna w żadnym innym pojeździe w tej klasie. Co więcej, siedzenia są elektrycznie regulowane w standardzie. Jeśli to konieczne, standardowe siedzenia oraz opcjonalne sportowe siedzenia z wbudowanymi zagłówkami mogą być wyposażone w podgrzewacze szyi dla kierowcy i pasażera z przodu. Te są dostępne po raz pierwszy.

Dynamiczny charakter kabrioletu 4-serii jest widoczny także w tylnej kabinie. Konstrukcja kanapy jest konturowana, aby utworzyć dwa indywidualne siedzenia, z uchwytami na kubki i tacą do przechowywania drobnych przedmiotów między nimi. Tylne zagłówki są oddzielone od ukrytych belek przewracających i można je usunąć, jeśli zajdzie taka potrzeba. Efektywne belki przewracające składają się z dwóch masywnych stalowych elementów ukrytych za tylnymi siedzeniami – w krytycznych sytuacjach czujniki uruchamiają system, a belki przewracające są wysuwane w czasie krótszym niż 200 ms.

Pięć indywidualnych wariantów wyposażenia.

Wysokiej klasy zestaw materiałów, ekskluzywne kolory oraz indywidualne warianty wyposażenia o niezrównanej jakości wykonania definiują premium atmosferę na pokładzie nowego BMW serii 4 Cabrio. Standardowy poziom wykończenia oparty jest na koncepcji materiałów i kolorów, która podkreśla klasyczną stronę charakteru samochodu. Jednak klienci mogą dostosować wnętrze i wygląd zewnętrzny swojego kabrioletu za pomocą Sport, Modern i Luxury Lines, nie wspominając o pakiecie M Sport, które wszystkie ucieleśniają różne podejścia do charakteru pojazdu.

Sport Line.

Wysoki połysk czarnych elementów zewnętrznych oraz okrągły pasek okna nadają sportowemu charakterowi BMW serii 4 Cabrio jeszcze większego impetu. Przykuwające uwagę, wytłoczone żebra atrapy chłodnicy w wysokim połysku w chromowanej ramie zwiększają sportowy i czujny wygląd. Nie wspominając o trzech czarnych wlotach powietrza w przednim zderzaku i błyszczących Air Breathers. Opcjonalne 18-calowe lub 19-calowe lekkie felgi aluminiowe dostarczają dodatkowego ładunku sportowego. Z tyłu, BMW serii 4 Cabrio z linii Sport można rozpoznać po czarnej listwie wykończeniowej na poziomie tylniego zderzaka oraz czarnych ozdobnikach rur wydechowych.

Wewnątrz pojazdu kontrast między czarnymi a czerwonymi akcentami zapewnia pożądany sportowy styl. Czerwona kontrastowa nić na sportowej kierownicy oraz czerwone pierścienie ozdobne w wewnętrznym okręgu wskaźników to tylko niektóre przykłady. Opcjonalna rozszerzona wersja wyposażenia, w tym skórzane sportowe siedzenia w kolorze koralowym oraz czerwony dolny panel instrumentów, może być zamówiona ekskluzywnie, aby podnieść sportową atmosferę na jeszcze wyższy poziom.

Luxury Line.

Dyskretne akcenty z wysokiego połysku w chromie nadają zewnętrznej stronie BMW serii 4 Cabrio szczególnie elegancki i ekskluzywny wygląd. 11 misternie zaprojektowanych żeberek atrapy chłodnicy z chromowanymi frontami, dwa podwójne mostki w wysokim połysku w zewnętrznych wlotach powietrza przedniego zderzaka oraz chromowane Air Breathers oferują eleganckie akcenty. Błyszcząca chromowana listwa okienna to kolejny wizualny akcent. Specjalne 18-calowe lub (opcjonalnie) 19-calowe lekkie felgi aluminiowe w wielo-ramiennym designie podkreślają wyrafinowanie Luxury Line.

BMW serii 4 Cabrio Luxury Line można rozpoznać z tyłu po stylowej, błyszczącej chromowanej listwie na tylnym zderzaku oraz chromowanych ozdobnikach rur wydechowych. Wnętrze także wyróżnia się różnymi elementami chromowanymi, takimi jak rama otaczająca system audio i klimatyzacji. Wysoko polerowane drewniane listwy, skórzane siedzenia z charakterystycznym przeszyciem oraz wybór dwóch wariantów tapicerek w czterech klasycznie eleganckich kolorach podkreślają ekskluzywność linii Luxury. Dostępne opcjonalnie tylko dla BMW serii 4: Powierzchnie z dekoracyjnym wykończeniem z wysokiego połysku w kolorze antracytowym z metalowym wkładem i akcentami Pearl Gloss Chrome dopełniają cechy Luxury Line.

Modern Line.

Mattowe elementy z chromu i satynowanego aluminium definiują współczesną estetykę Modern Line. Atrapa chłodnicy BMW z 11 żeber w matowym chromie, satynowane końcówki dachu, Air Breathers, obramowania zewnętrznych wlotów powietrza i pasek wykończeniowy w tylnym zderzaku kontynuują ten motyw; 18-calowe lub (opcjonalnie) 19-calowe lekkie felgi w stylu turbiny nadają nowy wymiar zewnętrznemu designowi. Jasna deska rozdzielcza w połączeniu z kierownicą w ciemnym maśle (dostępne także w czerni) tworzy wyjątkowe poczucie przestrzeni. Tapicerka skórzana w kolorze maślanym lub czarnym oraz wybór czterech powierzchni wykończeniowych z paskami akcentowymi w Pearl Gloss Chrome, dodają atrakcyjnego kontrastu materiałów. Panel drzwiowy w wariantach Modern Line dostępny jest również w dwóch kolorach.

Pakiet M Sport.

BMW serii 4 Cabrio zawsze robi wrażenie dzięki swojej niezwykłej wydajności i stylizacji, a pakiet M Sport szczególnie mocno podkreśla dynamiczne cechy tego samochodu. Pakiet aerodynamiczny obejmuje liczne elementy nadwozia, takie jak przedni zderzak z dużym wlotem powietrza, tylny zderzak z dyfuzorem oraz przykuwające uwagę progi boczne. Wykończenie M Individual High-gloss Shadow Line oraz ekskluzywny, opcjonalny kolor nadwozia Estoril Blue metallic zapewniają niezapomnianie sportowy wygląd i niesamowitą obecność na drodze – efekt podkreślony przez 18- lub (opcjonalnie) 19-calowe lekkie felgi w charakterystycznym M designie. Wewnątrz pojazdu, takie cechy jak M listwy progowe, M skórzana kierownica i M podnóżek kierowcy kształtują sportową, ale elegancką atmosferę. Kierowca i pasażer z przodu mogą zająć miejsca w ekskluzywnych sportowych siedzeniach z M wykończeniem i królewskim niebieskim kontrastowym przeszyciem. Cechy techniczne tego pakietu obejmują zawieszenie M Sport oraz opcjonalne hamulce M Sport z kontrastowym niebieskim wykończeniem.

Dynamika jazdy: Ekstaza jazdy na świeżym powietrzu.

Zwinna dynamika i doskonałe prowadzenie nowego BMW serii 4 Coupé to dominujące tematy jego angażującego doświadczenia z jazdy. Nowe BMW serii 4 Cabrio dzieli tę samą DNA – i jest to widoczne, gdy dach jest w górze lub w dół. Dodatkowo, niektóre elementy nadwozia i podwozia zostały wzmocnione, aby wytrzymać siły skrętne podczas jazdy z dachem w dół.

BMW serii 4 Cabrio ma także niższą masę, lepszą zwinność i większą precyzję niż jego poprzednicy. Dodając do tego równomierny rozkład obciążeń osi 50:50, niezwykle niski środek ciężkości, dostosowane zawieszenie oraz inteligentną koncepcję lekkiej konstrukcji, uzyskujemy wyjątkowo dynamiczny zestaw.

Nowe wymiary, niższy środek ciężkości.

Nowe BMW serii 4 Cabrio ma jeszcze wyraźniejsze sportowe zadanie niż wychodzące BMW serii 3 Cabrio i prezentuje natychmiastową obecność na drodze. Osiąga to w znacznym stopniu dzięki dłuższemu rozstawowi osi, wynoszącemu 2810 mm (+ 50 mm) oraz szerszemu rozstawowi kół – 1545 mm z przodu i 1594 mm z tyłu (+ 45/+ 81 mm). Jako standard, BMW serii 4 Cabrio stoi również o 10 mm bliżej asfaltu niż najnowsze BMW serii 3 Sedan. Pomaga to obniżyć środek ciężkości pojazdu w porównaniu do jego poprzednika.

Jak pokazują te wartości, kierowcy nowego BMW serii 4 Cabrio mogą oczekiwać atrakcyjnego pakietu pewnego trzymania drogi, zwinnego prowadzenia oraz wzmożonej precyzji i informacji zwrotnej. Jednak te dynamiczne cechy nie są kosztem komfortu, co potwierdza status sportowego kabrioletu jako samochodu gotowego, aby sprostać różnorodnym wyzwaniom codziennego użytkowania.

Rygorystyczne skupienie na wydajności sportowej.

Konstrukcja podwozia nowego BMW serii 4 Cabrio oparta jest na tej z nowego BMW serii 4 Coupé. Jednak sprężyny i amoryzacja, kinematyka osi oraz elastokinematyka zostały dostosowane w dokładny sposób do niezwykle angażującego charakteru nowego kabrioletu. Rzeczywiście, inżynierowie podwoziowi zdołali wprowadzić dalsze ulepszenia w zakresie zwinności i dokładności uzyskanej przez podwozie, dzięki modyfikacjom i dostosowaniom zmiennych, takich jak kąt pochylenia, rozstaw kół oraz środek przechyleń. Na koniec, specjalne elementy wzmacniające nadwozie w przedniej części oraz podwoziu pojazdu pomagają dodatkowo zwiększyć precyzję i informację zwrotną kierownicy.

Złożony przód z podwójnym wahaczem.

Przednia oś nowego BMW serii 4 łączy maksymalną sztywność z minimalną masą. Aluminiowe wahacze sprężyn, wahacze i łożyska obrotowe przynoszą znaczne zmniejszenie mas niesprężystych. Powszechny sposób działania BMW polegający na rozdysponowywaniu sił kierowniczych i napędowych między przednią a tylną osią umożliwił inżynierom zoptymalizowanie kinematyki podwójnej osi na rzecz zwinności i dynamiki. Dostosowanie położenia ramion kontrolnych w łożyskach obrotowych względem ich ustawienia na najnowszym BMW serii 3 Sedan daje pojazdowi niższy środek przechyleń o 19 mm, co ma pozytywny wpływ na dynamikę jazdy. Tak jak BMW serii 4 Coupé, nowe BMW serii 4 Cabrio z łatwością i jeszcze większą precyzją pokonuje zakręty.

Pięciowahaczowe zawieszenie tylne wzmacnia dynamiczne prowadzenie i komfort.

Tylne zawieszenie nowego BMW serii 4 Cabrio odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu dynamicznych możliwości pojazdu. Ale to nie oznacza, że komfort został pominięty, ponieważ jest to kluczowy aspekt doświadczenia jazdy na świeżym powietrzu. Ta konstrukcja oparta jest na sprawdzonym pięciowahaczowym koncepcie, a jej elastokinematyka została dostosowana specjalnie do serii 4. Dodatkowo, szersze mocowania i podpory na nośnikach kół dla rozstawu i kąta pochylenia, nieco przesunięte punkty obrotu, ultra-sztywne ramiona kontrolne i podwozia, oraz użycie ramion skrętnych łączących zawieszenie z nadwoziem, zapewniają doskonałą podstawę dla wyjątkowo sportowego i dynamicznego zestawu. W rezultacie uzyskuje się precyzyjną i pewną lokalizację kół, a co za tym idzie, niespotykaną stabilność kierunkową w każdej sytuacji drogowej. Inteligentne aerodynamiczne funkcje wokół tylnego zawieszenia również przyczyniają się do dynamiki jazdy.

Precyzyjne kierowanie: Serwo jako standard, zmienna sportowa kierownica opcjonalna.

Precyzja, dokładność i bezpośrednie reakcje są zatem jednymi z cech kierowania, które pomagają zdefiniować sportowy charakter BMW serii 4 Cabrio. Standardowym wyposażeniem nowego BMW serii 4 Cabrio jest elektryczne wspomaganie kierownicy z funkcją Serwo, zapewniające wspomaganie zależne od prędkości. Wyraźne zdefiniowanie mapowania systemu skutkuje ostrzejszym odczuciem kierownicy i informacją zwrotną. Nowe BMW serii 4 Cabrio może być wyposażone w zmienną sportową kierownicę jako opcję. Używa różnych przełożenia kierownicy w zależności od ilości zastosowanego skrętu. Wymaga jedynie niewielkiego wysiłku przy kierowaniu, na przykład, podczas manewrowania, podczas gdy niespotykana stabilność i trzymanie na prostych przy dużych prędkościach są gwarantowane.

Potężny system hamulcowy z lekką konstrukcją.

W zgodzie z dynamicznymi możliwościami nowego BMW serii 4 Cabrio, wyposażone jest w potężne hamulce z wahaczem lub hamulce stałe oraz duże, wentylowane wewnętrznie tarcze hamulcowe. Zaciski na przedniej osi wykonane są z aluminium. Oprócz niskiej masy niesprężystej, hamulce wyróżniają się także doskonałą tolerancją na ciepło, znakomitym działaniem na mokrej nawierzchni, łatwością obsługi i doskonałym wyczuciem. Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych oraz funkcja osuszania hamulców są standardowe w wszystkich modelach.

Inteligentna konstrukcja lekkiej i wysokowydajnej konstrukcji.

Dynamiczna wydajność i prowadzenie są w dużej mierze wpływane przez masę pojazdu. Inteligentna koncepcja lekkiej konstrukcji nowego BMW serii 4 Cabrio ma duży wkład w dynamiczne cechy pojazdu. Użycie stali wielofazowej o wysokiej i ultra-wysokiej wytrzymałości oraz dostosowanych blanków – precyzyjnych komponentów do konkretnych zastosowań – maksymalizuje wytrzymałość nadwozia. Sztywność skrętna została zwiększona o 40 procent w porównaniu do modelu poprzedniego. Dach również odgrywa kluczową rolę w kabriolecie, ponieważ samochód nie ma dachu jako stałego elementu podparcia.

Większość wariantów BMW serii 4 Cabrio jest o 20 kg lżejsza od poprzednika, mimo że nowy pojazd jest większy i spełnia surowsze standardy bezpieczeństwa.

Właściwości aerodynamiczne.

Gdy twardy dach jest w górze, nowe BMW serii 4 Cabrio podkreśla swoje właściwości aerodynamiczne z Cd (współczynnik oporu) wynoszącym 0,28 – co jest tym samym wynikiem co w nowym BMW serii 4 Coupé. Kabriolet osiąga Cd 0,33, gdy dach jest w dół. Jest to możliwe dzięki optymalizacji przedniego zderzaka i tylnej części pojazdu. BMW Air Curtains w przednim zderzaku generują zasłonę powietrza, która redukuje turbulencje – a tym samym opór – wokół przednich kół. Nowe Air Breathers, umieszczone za przednimi nadkolami, kierują część powietrza przepływającego przez nadkola, co redukuje opór powietrza. Te innowacje mają na celu optymalizację oszczędności paliwa i jednocześnie zwiększenie współczynnika nośności.

Adaptacyjne zawieszenie i zawieszenie M Sport.

Zawieszenie M Sport w ramach pakietu M Sport można również zamówić osobno, aby poprawić sportowe właściwości jezdne wszystkich wariantów serii modelowej. Działa z twardszym ustawieniem sprężyn/amortyzatorów i sztywniejszymi stabilizatorami, a jego kinematyka/elastokinematyka również zostały dostosowane do nowego BMW serii 4 Cabrio. Alternatywnie, klienci mogą preferować zamówienie adaptacyjnego zawieszenia – z nastawą sportową i elektronicznie kontrolowanymi amortyzatorami – które dostosowuje mapowanie amortyzatorów do nawierzchni drogi i sytuacji jazdy. Kierowca może również użyć przycisku Driving Experience Control, aby zmienić podstawowe ustawienia zawieszenia między bardziej komfortowymi a sportowymi, w zależności od osobistych preferencji. Konfiguracja Sport, nawet w porównaniu do zawieszenia M Sport, dostarcza maksymalnych wrażeń z jazdy „hands-on”.

BMW oferuje także hamulce M Sport. Zespół aluminiowych zacisków stałych (czterotłokowych z przodu, dwutłokowych z tyłu) i dużych tarcz hamulcowych łączy niezwykle niską masę z bardzo krótkimi drogami hamowania.

Driving Experience Control dla większego komfortu, sportowości, ekonomiczności. Nowe BMW serii 4 Cabrio oferuje również kierowcom możliwość nadania ogólnego charakteru pojazdu bardziej sportowego lub komfortowego, w zależności od sytuacji drogowej lub ich osobistych preferencji. Używając przełącznika Driving Experience Control na konsoli środkowej, kierowcy mogą wybrać swój preferowany tryb – ECO PRO, COMFORT, SPORT lub SPORT+ (w połączeniu z linią Sport lub pakietem M Sport). Każda z tych predefiniowanych konfiguracji aktywuje różne ustawienia dla odpowiednich komponentów napędu i zawieszenia.

Napęd: Potężne i efektywne silniki.

Posiadanie kabrioletu odzwierciedla pasję kierowcy do eleganckich linii, sportowych osiągów i ekscytującego doświadczenia jazdy na świeżym powietrzu. Dlatego drogi kabriolet powinien łączyć elegancki i atletyczny wygląd z imponującymi osiągami i cechami prowadzenia. Nowoczesna technologia napędu pod maską nowego BMW serii 4 Cabrio zapewnia angażujące doświadczenie z jazdy, które zaspokoi nawet najbardziej wymagające oczekiwania.

420i 8AT RWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc135 Kw @ 5000-6250 Rpm
184 Hp @ 5000-6250 Rpm
181 Bhp @ 5000-6250 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1250-4500 Rpm
270 Nm @ 1250-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.3 In (4630 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3693 Lbs (1675 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4729 Lbs (2145 Kg)
Spalanie miasto27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2149 G/Km

428i 6MT RWD (245 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc180.2 Kw @ 5000 Rpm
245 Hp @ 5000 Rpm
242 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1250-4800 Rpm
350 Nm @ 1250-4800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna3869 Lbs (1755 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4718 Lbs (2140 Kg)
Spalanie miasto23.8 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2163 G/Km

428i 8AT RWD (245 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc180.2 Kw @ 5000 Rpm
245 Hp @ 5000 Rpm
242 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1250-4800 Rpm
350 Nm @ 1250-4800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna3924 Lbs (1780 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4773 Lbs (2165 Kg)
Spalanie miasto26.7 Mpg Us (8.8 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

428i xDrive 8AT AWD (245 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc180.2 Kw @ 5000 Rpm
245 Hp @ 5000 Rpm
242 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1250-4800 Rpm
350 Nm @ 1250-4800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4068 Lbs (1845 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4894 Lbs (2220 Kg)
Spalanie miasto25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2167 G/Km

435i 6MT RWD (306 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2979 Cm3
Moc225 Kw @ 5800-6400 Rpm
306 Hp @ 5800-6400 Rpm
302 Bhp @ 5800-6400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1200-5000 Rpm
400 Nm @ 1200-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4001 Lbs (1815 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4850 Lbs (2200 Kg)
Spalanie miasto20.1 Mpg Us (11.7 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Emisja CO2195 G/Km

435i 8AT RWD (306 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2979 Cm3
Moc225 Kw @ 5800-6400 Rpm
306 Hp @ 5800-6400 Rpm
302 Bhp @ 5800-6400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1200-5000 Rpm
400 Nm @ 1200-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4023 Lbs (1825 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4872 Lbs (2210 Kg)
Spalanie miasto21.2 Mpg Us (11.1 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Emisja CO2180 G/Km

435i xDrive 6MT AWD (306 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2979 Cm3
Moc225 Kw @ 5800-6400 Rpm
306 Hp @ 5800-6400 Rpm
302 Bhp @ 5800-6400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1200-5000 Rpm
400 Nm @ 1200-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna3990 Lbs (1810 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4982 Lbs (2260 Kg)
Spalanie miasto19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Emisja CO2199 G/Km

435i xDrive 8AT AWD (306 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2979 Cm3
Moc225 Kw @ 5800-6400 Rpm
306 Hp @ 5800-6400 Rpm
302 Bhp @ 5800-6400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1200-5000 Rpm
400 Nm @ 1200-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4012 Lbs (1820 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5004 Lbs (2270 Kg)
Spalanie miasto20.8 Mpg Us (11.3 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2184 G/Km

420d 6MT RWD (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc139.7 Kw @ 4000 Rpm
190 Hp @ 4000 Rpm
187 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
400 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna146 Mph (235 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3913 Lbs (1775 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4784 Lbs (2170 Kg)
Spalanie miasto38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2134 G/Km

420d 8AT RWD (228 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc139.7 Kw @ 4000 Rpm
190 Hp @ 4000 Rpm
187 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
400 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna142 Mph (229 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3946 Lbs (1790 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4817 Lbs (2185 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2116 G/Km

425d 6MT RWD (218 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc160 Kw @ 4400 Rpm
218 Hp @ 4400 Rpm
215 Bhp @ 4400 Rpm
Moment obrotowy332 Lb-Ft @ 1500-2500 Rpm
450 Nm @ 1500-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna150 Mph (241 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3781 Lbs (1715 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4773 Lbs (2165 Kg)
Spalanie miasto36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2138 G/Km

425d 8AT RWD (218 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc160 Kw @ 4400 Rpm
218 Hp @ 4400 Rpm
215 Bhp @ 4400 Rpm
Moment obrotowy332 Lb-Ft @ 1500-2500 Rpm
450 Nm @ 1500-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna150 Mph (241 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3814 Lbs (1730 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4806 Lbs (2180 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2138 G/Km

430d 8AT RWD (258 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2993 Cm3
Moc189 Kw @ 4000 Rpm
257 Hp @ 4000 Rpm
253 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy413 Lb-Ft @ 1500-3000 Rpm
560 Nm @ 1500-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane 330 X 20
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3902 Lbs (1770 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4894 Lbs (2220 Kg)
Spalanie miasto38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

435d xDrive 8AT AWD (313 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2993 Cm3
Moc230 Kw @ 4000 Rpm
313 Hp @ 4000 Rpm
308 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy465 Lb-Ft @ 1500-2500 Rpm
630 Nm @ 1500-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna (Steptronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.6 In (4638 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.6 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4079 Lbs (1850 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5049 Lbs (2290 Kg)
Spalanie miasto34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2151 G/Km

420i 6MT RWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc135 Kw @ 5000-6250 Rpm
184 Hp @ 5000-6250 Rpm
181 Bhp @ 5000-6250 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1250-4500 Rpm
270 Nm @ 1250-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony225/50 R17 94W
Długość182.3 In (4630 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość54.5 In (1384 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/62.8 In (1
Rozstaw osi110.6 In (2809 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3638 Lbs (1650 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4674 Lbs (2120 Kg)
Spalanie miasto26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.