W 2014 roku, na targach motoryzacyjnych w Genewie, Fiat zaprezentował mały hatchback wyścigowy, skoncentrowany na torze: 695 Abarth Biposto, sportowy model stworzony z myślą o tych, którzy nie boją się wyścigów w weekendy, ale mają ograniczony budżet.
Model ten został ujawniony pięćdziesiąt lat po oryginalnym Abarth 595 i w tym samym miejscu. Nowa wersja była wyposażona w dodatkowe ulepszenia dla małego Fiata 500. Efekt jednak przerósł oczekiwania wszystkich. Co więcej, podczas gdy inni producenci samochodów próbowali zaimponować kompaktowymi hot hatchami, Fiat odniósł sukces z jeszcze mniejszym pojazdem.
Abarth już wcześniej znany był z pakietów, które można było dodać do małego 500, ale ta wersja była zupełnie inna. Zewnętrzna część była wyposażona w zderzaki z włókna węglowego oraz tylny spojler. Opony 18-calowe OZ różniły się od standardowych, które były montowane w zwykłym 500, co pozwalało przechodniom podziwiać wymienione zestawy hamulcowe Brembo. Dodatkowo, dzięki ulepszonemu zawieszeniu, prześwit został obniżony, podkreślając sportowy wygląd auta. Nie można też zapomnieć o podwójnym wydechu Akrapovicha, który kończył się z tyłu, flankingując dyfuzor.
Wewnątrz klienci mogli wybrać fotele z włókna węglowego, wykończenia oraz tytanową klatkę bezpieczeństwa. Tylne siedzenia zostały usunięte, stąd nazwa Biposto (dwuosobowy). Oferowane były również opcje na ulepszony prędkościomierz LCD i rejestrator danych dla tych, którzy planowali ścigać się tym małym hot hatchem.