2014 GMC Sierra Double Cab

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2014 GMC Sierra Double Cab

Przejdź do galerii zdjęć2014 GMC Sierra Double Cab

GMC wprowadziło czwartą generację pickupa Sierra w 2012 roku, całkowicie przebudowanego, który, podobnie jak jego poprzednik, był dostępny w kilku wersjach kabiny oraz z trzema opcjami ładowności.

Rynek dużych pickupów był wymagający, z Durango i jego tylnym zawieszeniem na sprężynach śrubowych oraz odwiecznym Fordem F-150 z nowo opracowanym silnikiem EcoBoost pod maską, które podniosły poprzeczkę w kwestii komfortu i efektywności paliwowej. Mimo to, GMC Sierra nie brakowało cech, które uczyniły ten samochód popularnym wśród klientów. Na rok modelowy 2014 producent ogłosił, że żadne części nie zostały przeniesione z poprzedniej generacji, co obejmowało ofertę silników, skrzyń biegów, podwozia i zawieszenia. W wielu aspektach to mogło być prawdą, ale co najważniejsze, design i udogodnienia były w końcu na czasie.

GMC produkowało ten pickup w kilku wersjach wyposażeniowych, w tym kilka dla pracowników fizycznych oraz inne dla tych, którzy używali tego pojazdu głównie do aktywności rekreacyjnych. W rezultacie, podczas gdy model podstawowy miał prosty przód z czarnym grillem, flankowanym nowymi reflektorami projekcyjnymi i dziennymi światłami LED, wyższe wersje, takie jak LTZ, miały chromowane wykończenia wokół grilla i na zderzaku. Z profilu, Double Cab ujawniał swoje kanciaste nadkola i poszerzone błotniki na obu osiach. Dodatkowo, szersze tylne drzwi ułatwiały wsiadanie i wysiadanie pasażerom z tyłu. Na koniec, z tyłu, GMC zainstalowało zderzak z wbudowanym stopniem, co ułatwiało sięganie do przestrzeni ładunkowej.

W kabinie dostępne były różne opcje siedzeń, w tym ławka z przodu. Mimo to, większość klientów wolała fotele kubełkowe oraz opcjonalny wysoki środkowy konsol z pomiędzy nimi. Te dwa elementy były standardem w wyższych wersjach i dostępne w innych. Z tyłu, składana ławka rozwiązywała problem przestrzeni do przechowywania w kabinie. Dla kierowcy, GMC zainstalowało szeroki zestaw wskaźników, pełen wszystkich potrzebnych przyrządów i wskaźników dla pickupa. Dodatkowo, środkowy panel wyposażono w nową jednostkę infotainment z ekranem dotykowym, którą można było obsługiwać w rękawicach. Ale GMC skupiło się również na poprawie bezpieczeństwa i w rezultacie, Sierra 2014 miała zaawansowaną kamerę frontalną używaną do systemu ostrzegania o kolizji czołowej oraz ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu, które były dostępne jako opcja.

Pod podwoziem auta znajdowało się nowo opracowane podwozie wspólne z trzecią generacją Chevroleta Silverado. Przednie zawieszenie niezależne oraz tylna oś na sprężynach liściastych były typowe dla dużego pickupa. Dodatkowo, GMC nie chciało zawieść swoich klientów i oferowało im albo silnik V6, albo wybór dwóch silników V8 na benzynę sparowanych z sześciobiegowymi automatycznymi skrzyniami biegów.

 Całkowicie nowy model GMC Sierra 1500 z 2014 roku to najpotężniejsza, najbardziej zaawansowana i najbardziej dopracowana ciężarówka w 110-letniej historii marki. Śmiały nowy design zewnętrzny Sierra kryje w sobie jeden z trzech całkowicie nowych silników EcoTec3, w pełni zaktualizowaną kabinę z dostępnym systemem łączności IntelliLink nowej generacji oraz innymi funkcjami zaprojektowanymi z myślą o najbardziej wymagających właścicielach ciężarówek.

„Nasi inżynierowie i projektanci nie zostawili niczego przypadkowi, opracowując ten najnowszy model Sierra,” powiedział Tony DiSalle, wiceprezydent marketingu GMC. „Te ciężarówki mają całą moc i możliwości, które są oczekiwane na dzisiejszym rynku, doskonałą efektywność paliwową, a także wiele niespodziewanych, celowych funkcji opracowanych z myślą o właścicielach ciężarówek.”

Oprócz całkowicie nowego designu i technologii, model 2014 Sierra może poszczycić się najdłuższą listą standardowych funkcji dostępnych kiedykolwiek dla pełnowymiarowej ciężarówki GMC. Od rozwiązań łączności, przez standardowy system mocowania ładunków z tyłu, po jedyne w swoim rodzaju reflektory projektorowe w standardzie w swoim segmencie, wiele premium funkcji znajduje się w każdym nowym modelu Sierra.

Nowe silniki EcoTec3

Portfolio silników GMC Sierra zostało zaktualizowane na rok 2014 w celu zwiększenia mocy, momentu obrotowego oraz efektywności paliwowej. Oferowane będą silniki 4.3L V-6, 5.3L V-8 oraz 6.2L V-8, wszystkie z rodziny silników EcoTec3. Każdy silnik posiada standardowy system bezpośredniego wtrysku paliwa, ciągłe zmienne sterowanie zaworami oraz aktywne zarządzanie paliwem, co oznacza, że bezproblemowo przełączają się na pracę w trybie czterech cylindrów podczas jazdy przy małym obciążeniu, aby zaoszczędzić paliwo.

Zwiększona moc i efektywność nowych silników to wynik ponad 10 milionów godzin zaawansowanego modelowania komputerowego, z czego ponad połowa została wykorzystana do optymalizacji procesu spalania.

Nowy silnik 4.3L V-6 EcoTec3 oferuje lepszy moment obrotowy oraz zdolność holowania dla sześciu na dziesięciu właścicieli ciężarówek, którzy ciągną przyczepy.

„Zamiast dostosowywać silnik V-6 przeznaczony do samochodów osobowych, zbudowaliśmy nowy silnik od podstaw, opierając się na unikalnych wymaganiach ciężarówki,” powiedział Jordan Lee, główny inżynier zespołu napędowego. „4.3L Sierra dzieli swoją podstawową architekturę z najnowszymi wersjami silników V-8, którym właściciele GMC ufali przez pokolenia.”

Dzisiaj GMC Sierra oferuje najlepszą efektywność paliwową silników V-8 w branży, a nowy silnik 5.3L EcoTec3 zawiera znaczące aktualizacje mające na celu uczynienie go jeszcze bardziej efektywnym. Dostępny silnik 6.2L V-8 EcoTec3 jest zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkowe możliwości.

Certyfikowane przez SAE wartości mocy i momentu obrotowego oraz szacunki dotyczące efektywności paliwowej EPA dla nowej Sierry nie są jeszcze dostępne, ale oczekuje się, że zostaną sfinalizowane na początku przyszłego roku.

Dzięki nowym projektom silników i dodatkowym rozwojowi, klienci mogą oczekiwać, że drugiej generacji aktywne zarządzanie paliwem GMC Sierra będzie bardziej płynne i zdolne do dłuższego działania w trybie czterocylindrowym.

Wszystkie trzy silniki wykorzystują lekkie bloki i głowice aluminiowe oraz są połączone z wytrzymałymi automatycznymi skrzyniami biegów o sześciu przełożeniach. Funkcja „hamowania w trybie zjazdu” zmienia biegi na zjazdach, co ma na celu zmniejszenie zużycia hamulców. Modele V-8 wykorzystują nowe, większe osie tylne o średnicy 9.5 i 9.76 cala, które są wystarczająco mocne, aby pomieścić wyższą moc silników. Ostateczne wartości mocy i momentu obrotowego zostaną ogłoszone później.

Tarcze hamulcowe Duralife i elektryczne wspomaganie kierownicy

Silne hamulce są istotne dla zatrzymywania ciężarówek, niezależnie od tego, czy są pełne ludzi, ładunku czy obu. Model Sierra 2014 ma czterokomorowe hamulce tarczowe z tarczami Duralife, które mają utwardzoną i wzmocnioną powierzchnię, co zmniejsza korozję. Tarcze Duralife – technologia wyłącznie GM – mają podobno trwałość dwukrotnie dłuższą niż konwencjonalne tarcze i zapewniają cichsze hamowanie z mniejszym drżeniem.

Model Sierra 2014 wykorzystuje również elektryczne wspomaganie kierownicy. Silnik elektryczny zamiast pompy hydraulicznej napędzanej silnikiem oszczędza paliwo i pozwala na dostosowanie, które ma na celu uzyskanie bardziej spójnego, precyzyjnego odczucia kierownicy i znacznej pomocy w manewrach parkingowych.

Nowy standard w kabinach ciężarówek

Materiały premium, dbałość o szczegóły i funkcjonalna technologia definiują całkowicie nową kabinę GMC Sierra. Nowe materiały o miękkiej fakturze i dostępne wykończenie aluminiowe linie wnętrze skoncentrowane na użyteczności i przestrzeni roboczej.

„Właściciele ciężarówek chcą dobrze wykonanej kabiny, ale także takiej, która wciąż przypomina ciężarówkę,” powiedziała Helen Emsley, dyrektor projektowania wnętrz Sierra. „Chcą funkcjonalnego wnętrza, a nie takiego, które wygląda jak w samochodzie osobowym lub crossoverze.”

Sierra ma wyprostowany panel wskaźników zaprojektowany z myślą o widoczności i dostępności. Pokrętła i przyciski są duże, czytelne i w zasięgu ręki. Wszystkie pokrętła mają specjalną powłokę wykonaną w technologii gumowej, co sprawia, że są łatwe do uchwycenia nawet w rękawicach.

Nowy zestaw wskaźników we wszystkich modelach zawiera sześć wskaźników z dostępny środkowo umieszczonym, 4.2-calowym kolorowym Centrum Informacji Kierowcy, które dostarcza informacji o statusie pojazdu, komputera podróży oraz innych informacji, takich jak radio i nawigacja.

Druga, górna skrytka na rękawiczki z płaską podłogą dołącza do tradycyjnej skrytki poniżej. Każde z drzwi GMC Sierra ma miejsce do przechowywania zaprojektowane tak, aby pomieścić większość pojemników na napoje i innych przedmiotów osobistych. Wzdłuż centralnego panelu i konsoli centralnej znajdują się dodatkowe uchwyty na kubki, dyskretne przegródki wystarczająco duże dla większości laptopów oraz opcje łączności. Sierra jest dostępna z gniazdkiem 110-woltowym, do pięciu portów USB, czterema gniazdami 12-woltowymi oraz slotem na kartę SD.

„Sierra wyznacza nowy standard tego, czego można oczekiwać od wnętrza ciężarówki,” powiedział DiSalle. „Nasi klienci powiedzieli nam, jak korzystają ze swoich ciężarówek, a my słuchaliśmy. Połączenie komfortu, bezpieczeństwa, przestrzeni i technologii jest bezprecedensowe w tym segmencie.”

Dostępna łączność IntelliLink wykorzystuje dostępny 8-calowy kolorowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości, w pełni konfigurowalny, z intuicyjnym układem i łatwymi do odczytania ikonami, które kontrolują funkcje audio, aplikację Pandora, funkcje telefonu Bluetooth i dostępnej nawigacji z całkowicie nowymi wyświetlaczami map. Wiele funkcji systemu można kontrolować za pomocą komend głosowych, co pozwala kierowcy skupić wzrok na drodze i ręce na kierownicy.

Fotele GMC Sierra wykorzystują piankę o podwójnej gęstości, zaprojektowaną tak, aby pozostać wygodnymi przez długie godziny i nadal dobrze wyglądać po latach użytkowania. Dostępne będą wersje skórzane oraz materiałowe, a nowy materiał Sierra jest zaprojektowany tak, aby był bardziej wytrzymały i odporny na plamy. Rozlany napój będzie się zsuwał po tkaninie, nie wchłaniając się.

Nowe konfiguracje drzwi i łóżka

Po raz pierwszy w modelach Extended Cab, GMC Sierra 2014 ma nowe tylne drzwi zawiasowe z przodu z zewnętrznymi uchwytami po stronie tylnej, co ułatwia dostęp do ciasnych miejsc parkingowych. W przeciwieństwie do ciężarówek z tylnymi drzwiami na zawiasach, układ Sierra umożliwia pasażerom tylnym wsiadanie i wysiadanie z pojazdu przy zamkniętych drzwiach przednich.

Klienci Crew Cab, którzy stanowią ponad 60% detalicznych klientów GMC Sierra, mogą wybierać pomiędzy dwoma długościami łóżka; obok obecnego łóżka o długości 5 stóp 8 cali, dostępne jest nowe łóżko o długości 6 stóp 6 cali. Regularne kabiny nadal będą dostępne z długościami łóżek 6 stóp 6 cali lub 8 stóp, podczas gdy kabina rozszerzona będzie dostępna wyłącznie z łóżkiem o długości 6 stóp 6 cali.

Innowacje w skrzyniach ładunkowych

Tylna zderzak Sierra ma standardowe narożniki, które ułatwiają wspinanie się do łóżka, niezależnie od tego, czy klapa jest podniesiona, czy opadnięta. Narożniki są połączone z uchwytami wtopionymi w górnej części każdego boku łóżka. Standardowo dostępne są cztery ruchome mocowania do ładunków. Można je umieścić w dziewięciu różnych miejscach i mogą udźwignąć ładunek o wadze 500 funtów (227 kg). Dostępne oświetlenie LED ładunkowe zintegrowane pod bocznymi szynami oświetli łóżko, gdy pokrywa ładunku jest na miejscu. Dostępna klapa wyłożona i opadająca wykorzystuje zintegrowany pręt skrętny i tłumik ułatwiający podnoszenie i opuszczanie.

Technologia ostrzegania kierowcy

W zestawie funkcji aktywnego bezpieczeństwa opcjonalnych w modelu 2014 Sierra znajduje się ostrzeżenie o zderzeniu czołowym, które używa kamerzy do informowania kierowcy o nadchodzącym zderzeniu, oraz ostrzeżenie o opuszczeniu pasa, które wykorzystuje tę samą kamerę do śledzenia pozycji ciężarówki w stosunku do znaczników pasa drogowego.

Technologia kamerowa została niedawno uznana za „Top Ten Tech Breakthrough of 2012” przez Popular Mechanics.

W połączeniu z ostrzeżeniem o zderzeniu czołowym i ostrzeżeniem o opuszczeniu pasa znajduje się pierwsze w historii GMC siedzenie ostrzegawcze kierowcy, które generuje wibracyjne wzory impulsów po lewej i/lub prawej stronie wzmocnienia dolnego siedzenia, aby ostrzec kierowcę o potencjalnych zagrożeniach, takich jak niezasygnalizowana zmiana pasa lub zbyt szybkie zbliżanie się do innego pojazdu. Zgodnie z badaniami GM, wibracje siedzenia mogą szybciej i dokładniej skierować uwagę kierowcy na lokalizację potencjalnego zderzenia w porównaniu do dźwiękowych ostrzeżeń. Kierowcy mają możliwość wyboru między ostrzeżeniami dźwiękowymi a wibracyjnymi.

Cichsza, silniejsza, bardziej aerodynamiczna

Cichość nie pochodzi tylko z czynników wewnątrz kabiny. Sierra 2014 posiada nowe aerodynamiczne rozwiązania, które korzystają na efektywności paliwowej i redukują hałas wiatru. Zaktualizowane lusterka, które redukują turbulencje powietrza, trzykrotnie uszczelnione drzwi wbudowane, a także cechy projektowe dachu i klapy wszystkich pomagają powietrzu płynnie i cicho przepływać nad GMC Sierra. Dodatkowe uszczelnienie wokół grilla, reflektorów i przestrzeni między kabiną a skrzynią ma również na celu obniżenie oporu nowej ciężarówki, w połączeniu z nowymi aerodynamicznymi osłonami umieszczonymi przed tylnymi kołami.

Aktualizacje nadwozia i podwozia Sierra mają na celu poprawę komfortu jazdy, prowadzenia, komfortu i możliwości. W pełni skrzyniasty szkielet wykorzystuje stal o wysokiej wytrzymałości i hydrokontrolę, aby zapewnić większą moc i sztywność przy mniejszej wadze. Nowe struktury kabiny wykorzystują stal o wysokiej wytrzymałości w słupkach A, słupkach B, szynach dachowych i panelach rockerowych, podczas gdy segmenty ultra-wysokiej wytrzymałości stalowych paneli rockerowych zapewniają dodatkową ochronę przed płytkimi uderzeniami bocznymi.

Maskę GMC Sierra wykonano z aluminium, co pozwala zaoszczędzić około 17 funtów w porównaniu do porównywalnej stalowej maski. Z tyłu, rolkowy zbiornik jest silniejszy, lżejszy i trwalszy niż tradycyjny stempel stali.

GMC Sierra używa aluminium w niektórych elementach zawieszenia, aby zwiększyć sztywność i zaoszczędzić wagę, a nowe lekkie koła są połączone z oponami o niskim oporze toczenia w większości zastosowań. Opony, w połączeniu z nowymi stylami montażu kabiny i przeprojektowanymi hydraulicznymi uchwytami, mają na celu pomóc w redukcji hałasu i wibracji w kabinie.

„Pickup to nie tylko narzędzie dla właścicieli GMC – to część ich codziennego życia, a Sierra musi być tak samo użyteczna w drodze do kina, jak i w drodze na plac budowy,” powiedział DiSalle. „Najważniejszą rzeczą w inżynierii tej nowej ciężarówki jest to, że przynosi korzyści właścicielom na wiele różnych sposobów.”

Dbałość o szczegóły

Projektanci GMC podeszli do zewnętrznej formy modelu 2014 Sierra z szacunkiem dla jego poprzedników, rozwijając jego znajomą sylwetkę, a jednocześnie dodając charakterystyczne detale, takie jak standardowe reflektory projektorowe, dostępne światła akcentowe LED i szczegółowe nowe kratki. Wszystkie modele GMC Sierra mają chromowane obramowania kratki i premium czarne nakładki na architekturę kół. Różne poziomy wykończenia oferują chromowane obramowania pasów, osłony lusterek i uchwyty do drzwi, a także unikalne wzory kół i szczegóły kratki.

Inne nowe funkcje obejmują dostępny system Park Assist z przodu, oprócz tylnego Park Assist, który jest już dostępny, oraz przesuwane tylne okno z odszranianiem.

Wyjątkowy model All-Terrain

Sierra All-Terrain ma całkowicie nowy styl na rok 2014. Obejmuje unikalny zewnętrzny wygląd z malowaną kratką i mniej chromu, dostępny jako przedłużona kabina lub kabina załogowa w ograniczonej liczbie kolorów.

Standardowe wyposażenie GMC Sierra All-Terrain obejmuje zawieszenie terenowe Z71 z monotubowymi amortyzatorami Rancho, kontrolę zjazdu ze wzniesienia, przednie haki do ratunkowe, osłonę przekładni i unikalne koła oraz opony, a także automatyczne blokujące tylne różnicowe, które reaguje w milisekundach w sytuacjach niskiej przyczepności, aby poprawić bezpieczeństwo i pewność na mokrych, śnieżnych lub błotnistych nawierzchniach.

4.3L V6 EcoTec3 (4×2)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność4293 Cm3
Moc213 Kw @ 5300 Rpm
290 Hp @ 5300 Rpm
286 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy305 Lb-Ft @ 3900 Rpm
414 Nm @ 3900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony265/70 R17
Długość239 In (6071 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość73.7 In (1872 Mm)
Rozstaw osi153 In (3886 Mm)
Prześwit8.5 In (216 Mm)
Pojemność bagażnika61 Cuft (1727 L)
Masa własna5000 Lbs (2268 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6875 Lbs (3118 Kg)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa24 Mpg Us (9.8 L/100Km)

4.3L V6 EcoTec3 (4×4)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność4293 Cm3
Moc213 Kw @ 5300 Rpm
290 Hp @ 5300 Rpm
286 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy305 Lb-Ft @ 3900 Rpm
414 Nm @ 3900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony265/70 R17
Długość239 In (6071 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw osi153 In (3886 Mm)
Prześwit8.93 In (227 Mm)
Pojemność bagażnika61 Cuft (1727 L)
Masa własna5196 Lbs (2357 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7075 Lbs (3209 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa22 Mpg Us (10.7 L/100Km)

5.3L V8 EcoTec3 (4×2)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5356 Cm3
Moc265 Kw @ 5600 Rpm
360 Hp @ 5600 Rpm
355 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy383 Lb-Ft @ 4100 Rpm
519 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony265/70 R17
Długość239 In (6071 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość73.7 In (1872 Mm)
Rozstaw osi153 In (3886 Mm)
Prześwit8.5 In (216 Mm)
Pojemność bagażnika61 Cuft (1727 L)
Masa własna5104 Lbs (2315 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7050 Lbs (3198 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa23 Mpg Us (10.2 L/100Km)

5.3L V8 EcoTec3 (4×4)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5356 Cm3
Moc265 Kw @ 5600 Rpm
360 Hp @ 5600 Rpm
355 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy383 Lb-Ft @ 4100 Rpm
519 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony265/70 R17
Długość239 In (6071 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw osi153 In (3886 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika61 Cuft (1727 L)
Masa własna5291 Lbs (2400 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7175 Lbs (3255 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa22 Mpg Us (10.7 L/100Km)

6.2L V8 8AT 4×2 (420 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6162 Cm3
Moc308.9 Kw @ 5600 Rpm
420 Hp @ 5600 Rpm
414 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy460 Lb-Ft @ 4100 Rpm
623 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna Hydra-Matic
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/70 R17
Długość239 In (6071 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw osi153 In (3886 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika61 Cuft (1727 L)
Masa własna5412 Lbs (2455 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7200 Lbs (3266 Kg)
Spalanie miasto15.1 Mpg Us (15.6 L/100Km)
Spalanie trasa21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

6.2L V8 8AT 4×4 (420 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6162 Cm3
Moc308.9 Kw @ 5600 Rpm
420 Hp @ 5600 Rpm
414 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy460 Lb-Ft @ 4100 Rpm
623 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna Hydra-Matic
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/70 R17
Długość239 In (6071 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw osi153 In (3886 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika61 Cuft (1727 L)
Masa własna5412 Lbs (2455 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7200 Lbs (3266 Kg)
Spalanie miasto15.1 Mpg Us (15.6 L/100Km)
Spalanie trasa20.1 Mpg Us (11.7 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.