2014 Mercedes-Benz C-Class (W205)

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2014 Mercedes-Benz C-Class (W205)

Przejdź do galerii zdjęć2014 Mercedes-Benz C-Class (W205)

Wydłużona, lżejsza i bardziej luksusowa niż jej poprzedniczka, klasa C W205 została wprowadzona w 2014 roku i zrewolucjonizowała rynek kompaktowych aut premium.

Samochód przejął elementy z klasy S, sprawiając, że pasażerowie czuli się rozpieszczeni, mimo że jego cena była znacznie niższa niż tego luksusowego modelu. Dzięki zastosowaniu wielu aluminiowych komponentów, ważył o 100 kg mniej niż model W204, który zastąpił. Mercedes-Benz starał się zaimponować swoim nowym modelem i udało mu się to. W końcu klasa C zasługiwała na to wszystko, ponieważ była najlepiej sprzedającą się serią w ofercie producenta.

Nowoczesny wygląd zewnętrzny C-Klasy z 2014 roku charakteryzował się sportową stylistyką. Z przodu, w zależności od opcji, posiadała aerodynamiczny zderzak oraz opływowe reflektory z zaokrąglonymi krawędziami. Producent oferował również pakiet AMG, który zmieniał wygląd samochodu dzięki agresywnie wyglądającemu zderzakowi i szerszym kołom. Z profilu model W205 miał rzeźbione panele drzwiowe z wygiętymi powierzchniami oraz wycięciami. Sportowy charakter nadawała mu tylna część nadwozia i krótki tylny zderzak.

Wnętrze było zaprojektowane w podobnej filozofii jak zewnętrze, ale z wieloma dostępnymi opcjami. Mercedes-Benz, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju, zastosował sztuczną skórę Artico na siedzeniach i kierownicy. Dodatkowo klienci mogli wybrać aluminiowe wykończenia i lakier w kolorze fortepianowym. Na górze centralnej konsoli producent umieścił ekran jednostki infotainment w wolnym ustawieniu. Sportowe doznania, jakie oferował samochód, podkreślały wzmocnione fotele kubełkowe z przodu, które mimo sportowego charakteru były również wygodne. Z tyłu kanapa, skonstruowana dla dwóch dorosłych, oferowała wystarczająco miejsca dla trzech pasażerów. Jednak wysoki tunel środkowy znacznie ograniczał przestrzeń na nogi.

Producent podjął wyzwanie w segmencie kompaktowych aut premium i oferował model W205 z szerokim wyborem silników diesla, benzynowych oraz hybrydowych. Dostępne były zarówno opcje napędu na tylne koła, jak i na wszystkie koła, z manualną skrzynią biegów lub siedmiobiegową automatyczną.

 Stuttgart – Nowa Klasa C wprowadza nowy rozdział w historii sukcesu Mercedes-Benz i ustanawia nowe standardy w klasie premium średniej wielkości. Dzięki inteligentnej koncepcji lekkiej konstrukcji, która pozwala na oszczędność wagi do 100 kilogramów, doskonałej aerodynamice oraz nowym, ekonomicznym silnikom, Klasa C ustanawia nowe punkty odniesienia w swojej klasie. Szereg nowych systemów asystujących oferuje najwyższy standard bezpieczeństwa, podczas gdy nowa zawieszenie, opcjonalnie pneumatyczne, zapewnia wzorowy komfort jazdy oraz zwrotne i zwinne prowadzenie.

Pod względem wyglądu, nowa Klasa C przyjmuje progresywne podejście z wyraźnym, a jednocześnie emocjonalnym designem i wysokiej klasy wnętrzem. Wiele innych innowacji i detali podkreśla komfort i wyrafinowaną sportowość Sedana. Ogólnie, odczuwana jakość nowej Klasy C przypomina „przejście do wyższej klasy podróży”.

Klasa C to najlepiej sprzedający się model Mercedes-Benz. Sprzedaż poprzedniej wersji, która zadebiutowała w 2007 roku, osiągnęła ponad 2,4 miliona egzemplarzy (165 194 sztuk w Wielkiej Brytanii). Nowa Klasa C oferuje zmysłowy i przejrzysty design oraz szereg innowacji technicznych, a także bardzo bogate wyposażenie standardowe oraz wzorowe wartości emisji i zużycia paliwa.

„Mercedes w najlepszym wydaniu – to nowa Klasa C, która ustala nowe standardy w średnim segmencie na wielu płaszczyznach” – mówi prof. dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG odpowiedzialny za badania grupowe i rozwój samochodów Mercedes-Benz. „Charakteryzuje się emocjonalnym, ale przejrzystym designem, który kontynuowany jest w wysokiej jakości i nowoczesnym wnętrzu. Jego efektywna i wysokowydajna inżynieria stanowi podstawę dla wysokiego standardu przyjemności z jazdy.”

Ola Källenius, wiceprezydent wykonawczy ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars, dodaje: „Nowa Klasa C ucieleśnia hasło Mercedes-Benz „Najlepsze lub nic” w bezkompromisowym stylu. Jest to od razu widoczne przy pierwszym zetknięciu z naszym nowym Sedanem, który sprawia wrażenie, jakby się siedziało w wyższej klasie samochodów. Jestem pewny, że nasi klienci będą zachwyceni wysoką klasą i zwrotnością nowej Klasy C.”

Klasa C została powiększona, aby uwzględnić rosnącą średnią wysokość ludzi. Dzięki wydłużeniu rozstawu osi o 80 mm (2840 mm) w porównaniu do poprzedniego modelu, pojazd jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Efektem dodatkowej przestrzeni są przede wszystkim tylni pasażerowie, którzy podróżują teraz w jeszcze większym komforcie. Nowa Klasa C przewyższa również swojego poprzednika pod względem pojemności bagażnika, wynoszącej 480 litrów (zgodnie z ISO 3832).

Zmysłowa klarowność i purystyczne formy

Na poziomie wizualnym, nowa Klasa C stanowi odważne odejście od swojego poprzednika. Jej dynamiczny design emanuje zmysłową klarownością i wywołuje emocje. Natura stanowiła źródło inspiracji dla estetycznie zmysłowych linii i powierzchni nowego Sedana, których harmonia i dynamika wywołują natychmiastowy efekt. Projektanci stworzyli minimalistyczne, purystyczne formy dla Klasy C, które podkreślają jej inteligentną technologię i inżynierię. Wyraźnie zdefiniowane powierzchnie świadomie ukazują pewien stopień napięcia, nadając im muskularny i zmysłowy charakter. Precyzyjne linie i rzeźbiarskie powierzchnie tworzą żywe efekty światła i cienia.

Jak zauważa Gorden Wagener, wiceprezydent ds. designu Daimler AG: „Nowa Klasa C ukazuje pasję motoryzacyjną poprzez współczesny język designu. Progresywne i emocjonalne akcenty podkreślają przełomowy styl projektowania nowej Klasy C i demonstrują zmysłową klarowność. Nowa Klasa C interpretuje nowoczesny luksus na nowym poziomie.

Z profilu długi bok, dobrze umieszczona kabina pasażerska i krótkie zwisy definiują klasyczne, dobrze zrównoważone proporcje sedana Mercedes-Benz. Duże koła podkreślają tył i komunikują sportowy charakter.

Nowa Klasa C standardowo wyposażona jest w reflektory halogenowe H7. Oprócz standardowych reflektorów dostępne są dwie oszczędne wersje LED: system statyczny i dynamiczna wersja z „Inteligentnym Systemem Światła LED”. Charakterystyczny nocny design nadaje nowej Klasie C także własny, wyjątkowy wygląd w ciemności. Tylne lampy i światła hamowania w lampach tylnych wyposażone są w technologię LED we wszystkich wersjach reflektorów.

Wnętrze wysokiej klasy z finezyjnymi detalami

Projektanci Mercedes-Benz zaprojektowali wnętrze na poziomie, który rzadko spotyka się nawet w wyższych kategoriach pojazdów. Dotyczy to starannie dobranych materiałów wysokiej jakości oraz ich przyjemnego dotyku, jak również precyzji starannie wykonanych detali. Wnętrze ucieleśnia nowy język designu, który doskonale łączy zmysłowość i klarowność z dynamiczną sportowością, co przyczynia się do wrażenia jakości wnętrza.

Kierowca i pasażer z przodu cieszą się dużą przestrzenią i luksusem w dyskretnym, nowoczesnym stylu w nowej Klasie C. Powoduje to atmosferę sprzyjającą dobremu samopoczuciu, która jest nowa w tej klasie pojazdów – osiadanie w fotelu Klasy C jest porównywalne z podnoszącym na duchu uczuciem przejścia z klasy ekonomicznej do biznesowej w samolocie.

Projekt wnętrza demonstruje odważne nowe podejście Mercedes-Benz. Tutaj projektanci w umiejętny sposób łączą architekturę sportowych samochodów Mercedes-Benz z nową konsolą centralną charakteryzującą się płynącymi liniami. W pojazdach automatycznych duża jednolita płyta konsoli centralnej elegancko przechodzi od centralnych nawiewów do podłokietnika. Te bezszwowe, wyraźne linie tworzą wrażenie otwartości i przekazują ekscytująco purystyczne i nowoczesne odczucie.

W pojazdach z manualną skrzynią biegów, konsola centralna jest nieco strowniejsza i ma dwa oddzielne elementy wykończeniowe, aby stworzyć wystarczającą przestrzeń dla ergonomicznej obsługi dźwigni zmiany biegów.

Centralnie umieszczony, wolnostojący wyświetlacz centralny jest głównym punktem przyciągającym wzrok na konsoli centralnej – z przekątną ekranu 17,78 cm (7 cali) lub 21,33 cm (8,4 cala) w przypadku wybrania COMAND Online.

Pięć okrągłych nawiewów nadaje desce rozdzielczej sportowy akcent. Dzięki efektowi metalicznego chłodu tworzą fascynujący, namacalny kontrast z ciepłym wyglądem innych materiałów – takich jak drewno w konsoli centralnej czy skóra na desce rozdzielczej. Uczucie „upgrade” kontynuuje się również w elementach sterujących. Wszystkie przełączniki charakteryzują się wysokiej jakości trójwymiarowym designem odpowiadającym luksusowemu pojazdowi i korzystają z czytelnego układu.

Innowacyjny touchpad w podłokietniku nad kontrolerem na tunelu centralnym stanowi kolejny ewolucyjny krok opracowany wewnętrznie w Mercedes-Benz. Podobnie jak na smartfonie, umożliwia bardzo prostą i intuicyjną obsługę wszystkich funkcji jednostki głównej za pomocą gestów palców. Touchpad umożliwia również wprowadzanie liter, cyfr i znaków specjalnych odręcznie – w dowolnym języku. Użytkownik otrzymuje wyraźną informację zwrotną dotykową podczas obsługi powierzchni sterującej touchpada, co sprzyja prawdziwie intuicyjnemu użytkowaniu.

Wyświetlacz head-up również zadebiutował w klasie C. Podobnie jak w myśliwcu, wyświetla ważne informacje bezpośrednio w polu widzenia kierowcy na przedniej szybie, co zapewnia czytelność i sprawia, że kierowca jest mniej rozproszony od drogi przed sobą. System dostarcza informacje o prędkości pojazdu, ograniczeniach prędkości oraz wskazówkach nawigacyjnych i wyświetla komunikaty z DISTRONIC PLUS.

Trzy różne linie designu i wyposażenia dla nadwozia i wnętrza oferują dodatkowe możliwości personalizacji obok standardowego wyposażenia i wykończenia.

Wytrzymała, a jednocześnie lekka konstrukcja nadwozia

Nadwozie nowej Klasy C stanowi innowacyjną podstawę dla zmniejszonej wagi, doskonałej sztywności dla znakomitych właściwości jezdnych, w połączeniu z optymalnymi właściwościami akustycznymi i wibracyjnymi oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa w przypadku kolizji. Dzięki inteligentnej i innowacyjnej konstrukcji lekkiej, hybrydowe nadwozie aluminiowe jest o około 70 kg lżejsze niż konwencjonalne nadwozie stalowe. Całkowita waga pojazdu została zredukowana o około 100 kilogramów. Tym samym nowa Klasa C prowadzi w „rankingach lekkiej wagi” w swojej klasie. To przynosi liczne korzyści: lekka konstrukcja nowej Klasy C obniża zużycie paliwa o aż 20 procent bez utraty wydajności, jednocześnie umożliwiając niższy środek ciężkości, co w efekcie daje odczuwalną sportową i zwrotną charakterystykę prowadzenia pojazdu.

Mercedes-Benz osiąga ten wyczyn lekkiej konstrukcji dzięki różnym środkom, w tym całkowicie nowemu projektowi konstrukcyjnemu i zastosowaniu niezwykle wysokiego udziału aluminium w pojazdach produkowanych masowo. Udział aluminium wzrósł w porównaniu do sukcesu poprzednika z poniżej 10 procent do prawie 50 procent.

Zgodnie z tradycją Mercedes-Benz, nadwozie zaprojektowane jest z myślą o wzorowym bezpieczeństwie w przypadku kolizji. W rezultacie Sedan spełnia nie tylko wszystkie aktualne przepisy krajowe, ale także wszystkie wymagania dotyczące ocen, a także spełnia bardziej rygorystyczne wewnętrzne standardy bezpieczeństwa Mercedes-Benz, oparte na tym, co faktycznie dzieje się podczas wypadków.

Wytrzymała strefa pasażerska stanowi rdzeń tego konceptu. Otacza ją specjalnie skonfigurowana i przetestowana strefa deformacji, która zapewnia maksymalne bezpieczeństwo pasażerów dzięki zoptymalizowanym ścieżkom sił oraz kombinacji odlewów aluminiowych i ultra wysokotemperaturowych materiałów. Zewnętrzna powłoka, będąca prawie w całości z aluminium, stanowi ochronną skorupę dla nadwozia.

Przewodnictwo w aerodynamice i cichej jeździe

Niska opór powietrza jest kluczowa dla osiągnięcia doskonałej efektywności. Przy prędkości nieco poniżej 43 mph, opór aerodynamiczny przewyższa sumę wszystkich innych czynników oporu podczas jazdy. W związku z tym, opór stanowi istotny parametr w dążeniu do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji CO2. Przy wartości Cd wynoszącej 0,24 dla

C 220 BlueTEC ECO, nowa Klasa C Sedan ustanawia nowy standard w segmencie średnim. Poziom hałasu wiatru, który już był bardzo niski w poprzedniej generacji Klasy C, został jeszcze bardziej obniżony.

Inżynierowie dokładnie zadbali również o optymalizację innych potencjalnych źródeł zakłóceń, które mogą negatywnie wpływać na samopoczucie i koncentrację kierowcy i pasażerów, chociaż mogą nie zdawać sobie sprawy z ich efektów. NVH (hałas, wibracje, szorstkość) to techniczny termin określający takie czynniki zakłócające. Specjaliści zoptymalizowali charakterystykę hałasu wentylatora wnętrza, szyb, funkcji regulacji foteli oraz wielu innych dźwięków związanych z obsługą i działaniem. W rezultacie nowa Klasa C zajmuje wiodącą pozycję w swoim segmencie.

Wyjątkowe wartości CO2 z nowym małym silnikiem diesla

Mocne i wydajne silniki benzynowe i wysokoprężne, wszystkie wyposażone w funkcję start/stop ECO i spełniające normę emisji Euro 6, zapewniają żywą wydajność i doskonałą przyjemność z jazdy. Obniżają również zużycie paliwa o nawet 20 procent w porównaniu do poprzedniego modelu.

Przy wprowadzeniu na rynek dostępne są trzy warianty silników – diesel w postaci C 220 BlueTEC oraz dwa modele benzynowe C 180 i C 200:
Model Pojemność
cm3 kM Nm 0-100 km/h
w sek. l/100 km CO2
g/km Klasa
efektywności
C 220 BlueTEC 2143 170 400 8.1 70.6 103 A+
C 180 1595 156 250 8.2 56.5 116 A
C 200 1919 184 300 7.5 53.3 123 B

Wkrótce po wprowadzeniu na rynek Mercedes-Benz rozszerzy ofertę silników, w tym nowy, mały silnik diesla o pojemności 1,6 litra. Zredukowana waga, kompaktowa konstrukcja i niskie zużycie paliwa są jego specjalnymi atutami. W zależności od konfiguracji, jednostka z jednym stopniem doładowania generuje moc 115 lub 136 KM z pojemności 1598 cm3 i moment obrotowy 280 lub 320 Nm. Jej system wtrysku paliwa typu common rail działa pod maksymalnym ciśnieniem wtrysku wynoszącym 1600 bar. Silnik ten umieszcza nową Klasę C w czołówce swojego segmentu pod względem emisji CO2.

Oprócz tego nowego małego silnika diesla, dostępna będzie również zaawansowana wersja sprawdzonego 2,2-litrowego silnika diesla w kilku wariantach mocy. Silniki diesla będą obejmować zakres mocy od 115 KM do 204 KM. C 220 BlueTEC będzie również dostępny z mocą 170 KM. Wszystkie silniki diesla nowej Klasy C są wyposażone w ustaloną technologię SCR (selektywna redukcja katalityczna) dla przyjaznej dla środowiska jazdy i zapewnienia osiągnięcia przynajmniej klasy efektywności A, a w większości przypadków klasy A+.

Silniki benzynowe BlueDIRECT z trzeciej generacji bezpośredniego wtrysku

Silniki benzynowe BlueDIRECT czterocylindrowe Klasy C łączą natychmiastową reakcję i wzorowe dostarczanie mocy z wysoką wydajnością oraz najlepszymi w klasie osiągami pod względem emisji. W tym celu Mercedes-Benz przeniósł technologię BlueDIRECT z silników V6 i V8 do silnika czterocylindrowego. System bezpośredniego wtrysku z kierowanym rozpylaniem, który został wprowadzony do produkcji seryjnej przez Mercedes-Benz jako pierwszy producent motoryzacyjny, korzysta z procesu wielokrotnego wtrysku, który jest precyzyjnie kontrolowany za pomocą systemu elektronicznego. Technologia wtrysku bezpośredniego trzeciej generacji jest uzupełniana przez „szybkie wielokrotne zapłony”.

Hybryda z silnikiem diesla i benzynowym czterocylindrowym

Podobnie jak w klasie S i E, Mercedes-Benz będzie oferować silnik wysokoprężny w połączeniu z modułem hybrydowym. C 300 BlueTEC HYBRID z czterocylindrowym silnikiem diesla i kompaktowym silnikiem elektrycznym generuje moc 204 + 27 KM i zużywa tylko 72.4 mpg w trybie NEDC (wstępna wartość). Kolejny szczególnie oszczędny model hybrydowy, który ma być dostępny wkrótce, będzie wyposażony w nowoczesną technologię plug-in.

Optymalizacja układu napędowego

W zależności od zamontowanych mocy, Mercedes-Benz oferuje dwie nowe 6-biegowe manualne skrzynie biegów dla silników czterocylindrowych w nowej klasie C, które wyróżniają się przede wszystkim ułatwioną zmianą biegów oraz zwiększoną precyzją zmiany biegów i harmonijną sekwencją zmiany. Płynna zmiana biegów w automatycznej skrzyni biegów zapewnia skrzynia biegów 7G-TRONIC PLUS, która została rozwinięta w Mercedes-Benz w celu zwiększenia ekologiczności i przyjemności z jazdy.

Zawieszenie – sportowe, a jednak komfortowe

Zawieszenie nowej Klasy C to całkowicie nowy rozwój. Zapewnia zwinne i dynamiczne prowadzenie, które sprawia, że jazda jest wielką przyjemnością na krętych drogach, jednocześnie oferując najwyższy standard komfortu jazdy w segmencie.

Nowo zaprojektowana przednia oś z 4-ramiennym układem odgrywa dużą rolę w zwinnej charakterystyce prowadzenia. Dzięki zasadzie 4-ramiennej, przednie zawieszenie niezależne jest w pełni odseparowane od amortyzatora. Kinematyka osi pozwala na większą przyczepność i wyższą stabilność boczną. W rezultacie zawieszenie reaguje bardziej czuło na ruchy kierownicy i pozwala na sportowy, zwinny styl jazdy. Zoptymalizowane niezależne tylne zawieszenie z koncepcją 5-ramienną zapewnia niezrównane właściwości lokalizacji kół i doskonałą stabilność podczas jazdy na wprost.

Nowa Klas C Sedan standardowo wyposażona jest w stalowe zawieszenie. Wraz z tym zawieszeniem dostępne są trzy zawieszenia DIRECT CONTROL z systemem selektywnego tłumienia:

  • zawieszenie komfortowe
  • obniżone zawieszenie komfortowe o sportowym charakterze
  • sportowe zawieszenie obniżone o 15 mm

Pierwsze zawieszenie pneumatyczne w tej klasie

Alternatywnie, nowa Klasa C to pierwszy pojazd w swoim segmencie, który można wyposażyć w zawieszenie pneumatyczne (AIRMATIC) na przedniej i tylnej osi. Dzięki elektronicznie sterowanemu, ciągłemu tłumieniu z przodu i z tyłu, oferuje doskonałe właściwości akustyczne i wibracyjne nawet przy załadowanym pojeździe. Kierowca może za pomocą przełącznika AGILITY SELECT wybierać między różnymi charakterystykami: „Komfort”, „ECO”, „Sport” i „Sport+”. Dodatkowa opcja „Indywidualna” umożliwia kierowcom dostosowanie pojazdu do własnych pragnień. AIRMATIC oferuje także całkowite samopoziomowanie dla optymalnego komfortu jazdy nawet przy załadowanym pojeździe.

Nowa Klasa C standardowo wyposażona jest w elektryczny hamulec postojowy. Ten hamulec jest automatycznie zwalniany, gdy kierowca kończy tryb parkowania z zamiarem ruszenia.

Kierownica o sportowym charakterze

Wszystkie modele rodziny Klasy C będą standardowo wyposażone w system elektrycznego kierowania Direct Steer. Łączy on uzależnioną od prędkości pomoc w kierowaniu z układem kierowniczym o zmieniającym się przełożeniu, w zależności od zadanego kąta kierowania. Wspomaganie kierownicy zapewniane przez mechanizm kierowniczy zębatkowy działa na żądanie, co przyczynia się do efektywności.

Inteligentny napęd Mercedes-Benz: inteligentny samochód

Wyraźnym celem Mercedes-Benz jest udostępnienie najwyższego standardu bezpieczeństwa wszystkim. W tym celu nowa Klasa C wprowadza niemal wszystkie nowe systemy asystujące z szeregiem ulepszonych funkcji, które miały swoją światową premierę w klasie S i E zaledwie kilka miesięcy temu. Systemy asystujące zwiększają zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo. Mercedes-Benz nazywa to Inteligentnym Napędem.

Nowa Klasa C oferuje liczne innowacyjne systemy bezpieczeństwa i asystujące. Wyposażona jest standardowo w ATTENTION ASSIST, który może ostrzec kierowcę o nieuwadze i senności. Na autostradach, funkcja nawigacji systemu COMAND wskazuje pobliskie opcje przerwy jako przystanki, o ile system został wprowadzony do pojazdu. Funkcja ATTENTION ASSIST oferuje regulowany poziom czułości i może informować kierowcę w osobnym widoku w zestawie wskaźników o jego poziomie senności i czasie jazdy od ostatniej przerwy.

Oprócz Adaptive Brake Assist, który oferuje ochronę przed kolizjami przy prędkościach tak niskich jak 5 mph, standardowo wyposażony COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS ma również dodatkową funkcję: gdy niebezpieczeństwo kolizji trwa, a kierowca nie reaguje, system jest w stanie przeprowadzić autonomiczne hamowanie przy prędkościach do 125 mph, ograniczając tym samym ciężkość kolizji z wolniejszymi lub zatrzymującymi się pojazdami. System hamuje również w odpowiedzi na pojazdy stacjonarne przy prędkości do 31 mph i jest w stanie zapobiec kolizjom tylnym przy prędkości do 25 mph.

Nowe systemy asystujące oraz istniejące systemy asystujące z szeregami ulepszonych funkcji z nowej klasy S i E są również opcjonalnie dostępne, łącząc dane z różnych technologii czujników w ramach koncepcji Inteligentnego Napędu, aby znacznie zwiększyć komfort i bezpieczeństwo:

DISTRONIC PLUS z asystentem kierowania i zintegrowanym pilotem Stop Go to półautomatyczny asystent w korkach, który przy prędkościach poniżej 37 mph jest w stanie podążać za pojazdem z przodu, nawet gdy oznaczenia pasa są nieczytelne lub całkowicie nieobecne, co zapewnia bezpieczny i wygodny sposób podążania za ruchem drogowym.
System wspomagania hamulców BAS PLUS może teraz także wykrywać ruch krzyżowy i zwiększać siłę hamowania, jeśli kierowca nie stosuje hamulców wystarczająco; PRE-SAFE® Brake potrafi wykrywać pojazdy stacjonarne oraz pieszych, hamować automatycznie, jeśli kierowca nie reaguje, zapobiegając w ten sposób wypadkom z prędkościami do 31 mph i łagodząc ciężkość kolizji przy prędkościach do 45 mph. W płynącym ruchu, PRE-SAFE® Brake udziela pomocy według tego samego trybu działania w całym zakresie prędkości od pięciu do 125 mph.
Ulepszony system Active Lane Keeping Assist może teraz także zapobiec niezamierzonemu zjeżdżaniu pojazdu z pasa, gdy obowiązują przerwane oznakowania pasa i istnieje ryzyko kolizji, np. w wyniku wyprzedzających się pojazdów o wysokiej prędkości, ruchu równoległym lub nawet nadjeżdżających pojazdów, poprzez hamowanie na jednym boku.

Do licznych systemów asystujących należy również

Aktywny asystent parkowania, który umożliwia automatyczne parkowanie z aktywną interwencją w kierowaniu i hamowaniu zarówno w miejscach równoległych, jak i końcowych,
kamera 360°, która potrafi pokazać pojazd i jego otoczenie z różnych perspektyw, w tym wirtualny widok z lotu ptaka,
Asystent Oznaczeń Drogowych z ostrzeżeniem przed jazdą pod prąd, który ostrzega przed ograniczeniami prędkości i informuje kierowcę o strefach zakazu wyprzedzania i znakach zakazu wjazdu,
Ulepszony asystent długich świateł Plus, który umożliwia permanentne włączenie świateł długich bez oślepiania innych pojazdów poprzez maskowanie innych pojazdów w konwencie światła długiego.

Poduszki powietrzne dla bezpieczeństwa

Oprócz 3-punktowych pasów bezpieczeństwa z pirotechnicznym napinaczem i ogranicznikiem siły hamowania dla kierowcy, pasażera z przodu i osób na zewnętrznych tylnych siedzeniach, liczne poduszki powietrzne służą do ochrony pasażerów pojazdu w przypadku wypadku.

Należą do nich:

  • poduszki biodrowe dla kierowcy i pasażera z przodu
  • nowo opracowana poduszka okienne
  • poduszki boczne dla zewnętrznych tylnych siedzeń
  • poduszka na kolana dla kierowcy

Fotel pasażera z przodu może być dodatkowo wyposażony w automatyczne rozpoznawanie fotelików dziecięcych, które rezygnuje z poprzedniego transpondera na rzecz maty wagowej. Umożliwia to stosowanie dowolnego fotelika dziecięcego. Poduszka powietrzna jest automatycznie dezaktywowana po zamontowaniu fotelika dziecięcego, a następnie ponownie aktywowana po jego usunięciu.

Klimatyzacja: sygnały z przestrzeni

Mercedes-Benz przeprowadził systematyczny rozwój i znaczne ulepszenie systemu klimatyzacji w nowej Klasie C. Dotyczy to w szczególności jakości sterowania, wydajności, efektywności i jakości powietrza. Nowa Klasa C jest również jedynym pojazdem w segmencie, który oferuje wykrywanie tunelu za pomocą nawigacji satelitarnej. Używa informacji z mapy z systemu nawigacji i danych lokalizacyjnych GPS, aby automatycznie zamknąć klapę recyrkulacji powietrza, gdy pojazd wjeżdża do tunelu, a następnie ponownie ją otworzyć po wyjeździe z tunelu.

Kolejnym wyróżniającym się elementem sprzyjającym dobremu samopoczuciu jest pakiet AIR-BALANCE z aktywnym aromatyzowaniem, jonizacją powietrza i bardziej efektywną filtracją niż w modelu standardowym.

Dynamiczna informatyka

Całkowicie nowa generacja multimediów oferuje intuicyjną obsługę w nowej Klasie C, z bogatymi animacjami i efektami wizualnymi, przedstawiającymi wszystkie funkcje w jasny i bardzo atrakcyjny sposób. Nowa Klasa C jest także wyposażona w unikalny system Frontbass. Ten awangardowy system akustyczny wykorzystuje przestrzeń wewnątrz członów poprzecznych i bocznych w strukturze nadwozia jako komorę rezonansową dla głośników basowych, oferując doświadczenie słuchowe niemal porównywalne z salą koncertową. Opcjonalnie dostępny jest system dźwiękowy Burmester® surround.

System nawigacji przedstawia swoje treści w trybie interaktywnym. Jego funkcje obejmują animowany kompas, „Pokaz Jazdy” z informacjami dla pasażerów podobny do ekranowych prezentacji na pokładzie samolotów oraz Google Maps wyświetlane na jednostce głównej. System nawigacji może również dostarczać dokładniejsze informacje w czasie rzeczywistym na temat sytuacji na drogach, gdy otrzymuje dane o ruchu drogowym za pośrednictwem internetu dzięki usłudze „Informacje o Ruchu na Żywo”.

Internet oraz różne źródła danych są już dostępne w wersji podstawowej

Wystarczy telefon komórkowy z funkcją Bluetooth i opcją danych, aby system Audio 20 stał się zdolny do połączenia z internetem. To umożliwia surfowanie po internecie bez ograniczeń, gdy pojazd jest w ruchu. W ruchu można korzystać z aplikacji Mercedes-Benz, takich jak Pogoda, GoogleTM Wyszukiwanie lokalne z StreetView oraz Panoramio, Pobieranie celu/trasy i Facebook.

Odtwarzanie audio i wideo jest możliwe z różnych źródeł, np. przez Bluetooth, z Apple iPod i iPhone, z karty SD, pamięci USB lub CD/DVD (z Audio 20 CD lub wyższym i z COMAND Online).

COMAND Online z funkcją hotspot

COMAND Online oferuje nie tylko większy wyświetlacz o rozdzielczości 960 x 540 pikseli i specjalną szklaną powłokę, jaką znamy z urządzeń konsumenckich takich jak iPhone czy iPad. Umożliwia również odbiór telewizji / radia cyfrowego, a także oferuje wiele innych funkcji, w tym szybką nawigację na dysku twardym, automatyczne unikanie zatorów dzięki aktualnym i dokładnym danym o ruchu „Informacje o Ruchu na Żywo”, zintegrowaną funkcjonalność hotspotu WLAN oraz system sterowania głosowego LINGUATRONIC.

C 350 e 7AT RWD (279 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc155 Kw @ 5500 Rpm
211 Hp @ 5500 Rpm
208 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1200-1400 Rpm
350 Nm @ 1200-1400 Rpm
Moc silnika elektrycznego59.6 Kw (81 Hp)
Całkowita maksymalna moc205.2 Kw (279 Hp)
Całkowity maksymalny moment obrotowy442.5 Lb-Ft (600 Nm)
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoPlug-In Hybrydowy
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3924 Lbs (1780 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5082 Lbs (2305 Kg)
Średnie spalanie98 Mpg Us (2.4 L/100Km)
Emisja CO254 G/Km
Power PackLithium-Ion
Range19.3 Miles (31.1 Km)

400 4MATIC 7AT AWD (329 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc245 Kw @ 5250-6000 Rpm
333 Hp @ 5250-6000 Rpm
329 Bhp @ 5250-6000 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1600-4000 Rpm
480 Nm @ 1600-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3693 Lbs (1675 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4872 Lbs (2210 Kg)
Spalanie miasto23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2181 G/Km

C 180 6MT RWD (156 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc115 Kw @ 5300 Rpm
156 Hp @ 5300 Rpm
154 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
249 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3075 Lbs (1395 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4321 Lbs (1960 Kg)
Spalanie miasto34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2127 G/Km

C 180 7AT RWD (156 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc115 Kw @ 5300 Rpm
156 Hp @ 5300 Rpm
154 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
249 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna139 Mph (224 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3296 Lbs (1495 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4387 Lbs (1990 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa47 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2135 G/Km

C 200 6MT RWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc135 Kw @ 5500 Rpm
184 Hp @ 5500 Rpm
181 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
300 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna147 Mph (237 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3186 Lbs (1445 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2132 G/Km

C 200 7AT RWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc135 Kw @ 5500 Rpm
184 Hp @ 5500 Rpm
181 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
300 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna146 Mph (235 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3230 Lbs (1465 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4475 Lbs (2030 Kg)
Spalanie miasto32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Emisja CO2131 G/Km

C 250 7AT RWD (211 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc155 Kw @ 5500 Rpm
211 Hp @ 5500 Rpm
208 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
350 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3263 Lbs (1480 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4508 Lbs (2045 Kg)
Spalanie miasto32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2131 G/Km

C 300 4MATIC 7AT AWD (241 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc180 Kw @ 5550 Rpm
244 Hp @ 5550 Rpm
241 Bhp @ 5550 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 1300 Rpm
370 Nm @ 1300 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3594 Lbs (1630 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4508 Lbs (2045 Kg)
Spalanie miasto24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Spalanie trasa30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie27 Mpg Us (8.7 L/100Km)

C 300 7AT RWD (241 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc180 Kw @ 5550 Rpm
244 Hp @ 5550 Rpm
241 Bhp @ 5550 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 1300 Rpm
370 Nm @ 1300 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3417 Lbs (1550 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4508 Lbs (2045 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

C 180 BlueTEC 6MT RWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc85 Kw @ 3000-4600 Rpm
116 Hp @ 3000-4600 Rpm
114 Bhp @ 3000-4600 Rpm
Moment obrotowy207 Lb-Ft @ 1500-2800 Rpm
281 Nm @ 1500-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3274 Lbs (1485 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

C 200 BluTEC 6MT RWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 3800 Rpm
136 Hp @ 3800 Rpm
134 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1500-2600 Rpm
320 Nm @ 1500-2600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna135 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3274 Lbs (1485 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

C 220 BlueTec 6MT RWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc125 Kw @ 3000-4200 Rpm
170 Hp @ 3000-4200 Rpm
168 Bhp @ 3000-4200 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2800 Rpm
400 Nm @ 1400-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna145 Mph (233 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3417 Lbs (1550 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4663 Lbs (2115 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

C 220 BlueTec 7AT RWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc125 Kw @ 3000-4200 Rpm
170 Hp @ 3000-4200 Rpm
168 Bhp @ 3000-4200 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2800 Rpm
400 Nm @ 1400-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna145 Mph (233 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3461 Lbs (1570 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4707 Lbs (2135 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2117 G/Km

C 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY 7AT RWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc120 Kw @ 3000-4200 Rpm
163 Hp @ 3000-4200 Rpm
161 Bhp @ 3000-4200 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2800 Rpm
400 Nm @ 1400-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna145 Mph (233 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3318 Lbs (1505 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2115 G/Km

C 250 BlueTEC 4MATIC 7AT AWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 3800 Rpm
204 Hp @ 3800 Rpm
201 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-1800 Rpm
500 Nm @ 1600-1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna149 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/50 R 17
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3660 Lbs (1660 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4905 Lbs (2225 Kg)
Spalanie miasto38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2134 G/Km

C 250 BlueTEC 7AT RWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 3800 Rpm
204 Hp @ 3800 Rpm
201 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-1800 Rpm
500 Nm @ 1600-1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.8 Galony (40.9 L)
Prędkość maksymalna153 Mph (246 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3516 Lbs (1595 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4762 Lbs (2160 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2117 G/Km

C 300 BlueTEC HYBRID 7AT AWD (231 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc170 Kw @ 3800 Rpm
231 Hp @ 3800 Rpm
228 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-1800 Rpm
500 Nm @ 1600-1800 Rpm
Moc silnika elektrycznego14.7 Kw (20 Hp)
Całkowita maksymalna moc169.9 Kw (231 Hp)
Całkowity maksymalny moment obrotowy368.8 Lb-Ft (500 Nm)
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoHybrydowy Benzyna
Prędkość maksymalna152 Mph (245 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony205/60 R 16
Długość184.5 In (4686 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.5/61.8 In (1
Rozstaw osi111.8 In (2840 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17 Cuft (481 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3781 Lbs (1715 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4839 Lbs (2195 Kg)
Spalanie miasto57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2104 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.