2014 Mercedes-Benz S63 AMG Coupe

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2014 Mercedes-Benz S63 AMG Coupe

Przejdź do galerii zdjęć2014 Mercedes-Benz S63 AMG Coupe

Mercedes-Benz wprowadził na rynek najpotężniejszą wersję coupé klasy S w 2014 roku, po raz kolejny udowadniając światu, że gdy trzydziestokątna gwiazda współpracuje z submarką AMG, może zaoferować niezwykle luksusowy i szybki pojazd.

Mercedes-Benz zawsze produkował luksusowe dwudrzwiowe pojazdy dla tych, którzy cenią sobie komfort jazdy na długich trasach, a coupé klasy S nie było wyjątkiem. Było wiele generacji tego luksusowego modelu, które zachwycały swoich klientów, jednak tylko wersje AMG mogły zagrozić dominacji innych niemieckich samochodów sportowych. Tak więc, Mercedes-Benz z 2014 roku potwierdził, że skrócona wersja klasy S, z mniejszą liczbą drzwi, ale poprawionym prowadzeniem i mocą, może być naprawdę wyjątkowa.

Styl grand-touring coupé klasy S był dostępny z innymi wersjami silnikowymi, ale tylko AMG miało kilka charakterystycznych detali, które odróżniały je od swoich „braci”. Z przodu, S 63 Coupe miało reflektory LED ozdobione kryształami Swarovskiego umieszczonymi w ich górnej części. Producent poszedł jeszcze dalej, montując charakterystyczny dla AMG grill ozdobiony chromowanymi kropkami oraz poziomą listwą przypominającą skrzydło. Dodatkowo, w dolnej części zderzaka, AMG zainstalowało agresywnie wyglądający zderzak z centralnym wlotem w kształcie litery A, otoczonym parą bocznych wlotów chłodzących przednie hamulce. Z profilu, linie biegnące od nadkoli przednich do tylnych błotników tworzyły dynamiczny, ale elegancki wizerunek pojazdu. Na koniec, z tyłu, znajdował się mały zintegrowany spojler w pokrywie bagażnika, a pod zderzakiem umieszczono dwa szerokie, prostokątne końcówki wydechowe, które flankowały tylny dyfuzor.

Wewnątrz, S 63 mógł poszczycić się bardzo wysokim poziomem luksusu. Kabina wykończona skórą oferowała cztery podgrzewane siedzenia, a fotele przednie mogły być zamówione z wysokim, regulowanym podparciem. Co więcej, producent zainstalował nawet nawiewy, które dmuchały ciepłym powietrzem na szyje pasażerów, podobnie jak w modelu SL-Class. Było to przydatne, gdy kierowca zdecydował się opuścić wszystkie cztery okna. Deska rozdzielcza była połączeniem sztuki, luksusu i technologii. Na początek, przed kierowcą znajdował się cyfrowy wyświetlacz, który pokazywał wszystkie niezbędne informacje. Obok niego, na szczycie centralnego panelu, znajdował się dodatkowy wyświetlacz LCD dla systemu multimedialnego. Między przednimi pasażerami producent umieścił wysoki panel centralny z przegrodą do przechowywania. Panel zawierał również ustawienia dla skrzyni biegów, zawieszenia i trybów jazdy. Z tyłu, producent zainstalował profilowaną kanapę dla dwóch osób, ale z mniejszą ilością miejsca na nogi z powodu rozmiaru przednich foteli. Jednak były one wystarczające na krótkie i średnie podróże.

Pod maską, 5.5-litrowy silnik biturbo AMG nie był tylko bardzo mocny, ale także niezwykle płynny. Przekazywał 577 KM (585 PS) na tylne koła za pomocą siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów dostosowanej przez AMG. Mimo że producent oferował inne wersje S-Coupé z systemami napędu na wszystkie koła, S 63 AMG był tylko z napędem na tylną oś.

Nowe Mercedes-Benz S63 AMG Coupé to najnowszy wymarzony samochód rozszerzający gamę modeli Mercedes-AMG. Ekscytujące linie podkreślają design tego modelu z dwoma drzwiami. Dominacja i zmysłowa czystość łączą się, nadając pojazdowi nieodparty wygląd i niezrównaną sportowość. Równie imponująca jest kombinacja wysokiej dynamiki jazdy, ambitnej konstrukcji lekkiej i przełomowej efektywności. Jako najsilniejszy członek rodziny silników BlueDIRECT, silnik AMG V8 biturbo o pojemności 5.5 litra jest wzorem równowagi i pewności siebie. Dysponując mocą 430 kW (585 KM) i momentem obrotowym 900 Nm, S63 AMG Coupé zapewnia wyjątkowe osiągi przy niezwykle niskim zużyciu paliwa. Opcjonalnie dostępny jest napęd na cztery koła AMG 4MATIC. Wprowadzono również światową nowość w postaci funkcji przechyłu w zakrętach, będącej częścią systemu zawieszenia MAGIC BODY CONTROL, aby dodatkowo zwiększyć przyjemność z jazdy i komfort.

Tobias Moers, przewodniczący zarządu Mercedes-AMG GmbH: „Nowe S63 AMG Coupé to kolejny ekscytujący marzeń samochód AMG w segmencie luksusowym. Teraz Coupé Klasy S również ma opcję wydajnego napędu na wszystkie koła AMG 4MATIC – ponieważ konsekwentnie rozwijamy naszą inicjatywę napędu na cztery koła. Mercedes-AMG ponownie przyspiesza w nowym roku. Nasza inicjatywa modelowa ma kontynuować szybkie tempo w 2014 roku.”

65 kilogramów lżejsze dzięki AMG Lightweight Performance

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé to najnowszy model, który korzysta z systematycznej realizacji strategii AMG Lightweight Performance. Lekka konstrukcja pozwoliła na zmniejszenie wagi pojazdu o 65 kilogramów – mimo że samochód ma wyższą moc i bardziej rozbudowane wyposażenie standardowe niż poprzednik. Oszczędność wagi osiągnięto głównie dzięki zastosowaniu lekkiej baterii litowo-jonowej, felg AMG z kutego stopu lekkiego oraz zoptymalizowanego pod względem wagi systemu hamulcowego AMG o wysokiej wydajności. Ponadto, cała zewnętrzna powłoka i przednia część nadwozia są wykonane z aluminium. Zredukowana waga poprawia dynamikę jazdy i obniża zużycie paliwa, podczas gdy niski stosunek mocy do wagi wynoszący 3.41 kg/KM skutkuje bezproblemową wydajnością: S63 AMG Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie od 3.9 do 4.3 sekundy, w zależności od wariantu modelu, a jego maksymalna prędkość wynosi 250 km/h (elektronicznie ograniczone).

Pod względem maksymalnej mocy, momentu obrotowego i zużycia paliwa, silnik AMG V8 biturbo o pojemności 5.5 litra pozostaje jednym z najefektywniejszych seryjnych silników V8 na rynku. Z mocą 430 kW (585 KM) i 900 Nm momentu obrotowego, ośmiocylindrowa jednostka AMG z rodziny silników BlueDIRECT spełnia nawet najbardziej wymagające oczekiwania. W porównaniu do poprzedniego modelu CL 63 AMG, moc silnika wzrosła o 30 kW (41 KM), a moment obrotowy o 100 Nm. Mimo to S63 AMG Coupé zużywa mniej paliwa: skonsolidowane zużycie NEDC wynoszące 10.1 litra na 100 kilometrów czyni ten model z dwiema drzwiami najbardziej oszczędnym w swoim segmencie konkurencyjnym. Redukcja o maksymalnie 0.4 litra na 100 kilometrów oraz zgodność z normą emisji EU6 dowodzą, że wydajność, efektywność i przyjazność dla środowiska w Mercedes-AMG wcale się nie wykluczają.

AMG sportowy system wydechowy z automatycznymi klapami wydechowymi

Emocjonująca i sportowa wydajność lub stonowane i relaksujące cruisowanie: S63 AMG Coupé oferuje nawet wybór spersonalizowanych dźwięków. Sportowy system wydechowy AMG spełnia indywidualne wymagania kierowcy dzięki automatycznym klapom wydechowym sterowanym logicznie w obu tylni tłumikach. Gdy skrzynia biegów znajduje się w trybie „C” (Controlled Efficiency), klapy pozostają zamknięte w większości sytuacji, co sprawia, że dźwięk silnika ośmiocylindrowego biturbo jest bardziej stonowany. W trybach „S” (Sport) i „M” (Manual), klapy wydechowe otwierają się wcześniej i bardziej spontanicznie, zwłaszcza jeśli kierowca preferuje dynamiczny styl jazdy. Efekt to jeszcze pełniejszy, charakterystyczny dla AMG emocjonalny dźwięk silnika.

„Jeden człowiek, jeden silnik”: tradycja ręcznej produkcji doskonałości

Jak wszystkie silniki AMG V8 i V12, silnik ośmiocylindrowy biturbo przeznaczony dla S63 AMG Coupé jest montowany ręcznie w zakładzie silnikowym AMG w Affalterbach. Wysoce wykwalifikowani monterzy silników składują silniki w Affalterbach zgodnie z najsurowszymi standardami jakości opartymi na filozofii „jeden człowiek, jeden silnik”. Oprócz potwierdzenia doskonałej precyzji i jakości produkcji, tablica silnikowa AMG z podpisem technika silnikowego świadczy także o wyjątkowym DNA marki Mercedes-Benz o wysokiej wydajności.

Indywidualność: AMG SPEEDSHIFT MCT 7-biegowa sportowa skrzynia biegów

Skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 7-biegowa idealnie współgra z silnikiem V8 biturbo. Maksymalna zwinność i ekscytująca dynamika to dwa kluczowe atuty tej skrzyni biegów, która jest stosowana wyłącznie w AMG. Kierowcy mogą skonfigurować własne ustawienia, w zależności od stylu jazdy. Do wyboru są trzy tryby: „C” (Controlled Efficiency), „S” (Sport) i „M” (Manual). Funkcja start-stop ECO jest standardem.

Opcjonalnie: wydajny napęd na cztery koła AMG 4MATIC

Dostępne są dwie wersje S63 AMG Coupé: z napędem na tylne koła lub, po raz pierwszy, także z wydajnym napędem na cztery koła AMG 4MATIC. Z trwałym napędem na cztery koła, 33% momentu obrotowego silnika trafia na oś przednią, a 67% na oś tylną. Rozkład mocy z przewagą na tylną oś zapewnia charakterystyczną dla AMG wysoką dynamikę jazdy oraz superlatywne doznania z jazdy, a także poprawia przyspieszenie z miejsca. Napęd na cztery koła zwiększa również bezpieczeństwo jazdy na mokrej lub zimnej nawierzchni. Optymalną przyczepność zapewnia sprzęgło wielotarczowe o efekcie blokującym wynoszącym 50 niutonometrów, które w pełni wykorzystuje potencjał połączenia tarciowego wszystkich czterech kół, szczególnie na śniegu i lodzie.

Zawieszenie powietrzne AIRMATIC lub MAGIC BODY CONTROL

Podobnie jak w przypadku skrzyni biegów, klienci mają także wybór, jeśli chodzi o sportowe zawieszenie AMG: tylno-napędowe S63 AMG Coupé jest wyposażone w MAGIC BODY CONTROL, podczas gdy wersja z napędem na cztery koła wyposażona jest w pełny system zawieszenia powietrznego AIRMATIC z adaptacyjnym systemem tłumienia ADS PLUS. Specyficzna kinematyka osi przedniej – w tym większy kąt pochylenia, większa belka stabilizacyjna i sztywniejszy nośnik podwozia na osi tylnej – zostały opracowane wyłącznie dla S63 AMG Coupé 4MATIC. Te środki zwiększają zwinność pojazdu podczas dynamicznej jazdy.

Funkcja przechyłu w zakrętach to światowa nowość

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé z napędem na tylne koła wyposażony jest w sportowe zawieszenie AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL. Wprowadzono także światową nowość w samochodach seryjnych w postaci funkcji przechyłu w zakrętach. Funkcja ta pozwala S63 AMG Coupé przechylać się w zakrętach w sposób podobny do motocyklisty lub narciarza. Lateralne przyspieszenie działające na pasażerów jest redukowane w sposób zbliżony do jazdy w ostrym zakręcie, a pasażerowie siedzą bardziej stabilnie. Szczególnie na drogach wiejskich nowa funkcja przechyłu zwiększa przyjemność z jazdy i komfort. Celem nie jest osiąganie wyższych prędkości w zakrętach, lecz stworzenie jeszcze przyjemniejszego doświadczenia z jazdy. Funkcję przechyłu można wybrać jako jeden z trzech trybów jazdy za pomocą przycisku ABC; jest aktywna w zakresie prędkości od 30 do 180 km/h.

Oprócz funkcji przechyłu w zakrętach, system zawieszenia MAGIC BODY CONTROL obejmuje standardowo ROAD SURFACE SCAN i Active Body Control (ABC). Dzięki Active Body Control elementy zawieszenia są wyposażone w cylindry hydrauliczne (tzw. pływaki), aby regulować siłę w każdym amortyzatorze indywidualnie. W zależności od pokonywanej zakrętu, funkcja przechyłu w zakrętach przesuwa punkt bazowy każdego indywidualnego amortyzatora. Dzięki temu pojazd może automatycznie i nieprzerwanie przechylać się w ułamkach sekundy i pod kąty do 2.5 stopnia w zakrętach – w zależności od kąta drogi i prędkości pojazdu. Innowacyjny system zawieszenia wykrywa zakręty za pomocą zarówno kamery stereoskopowej znajdującej się za przednią szybą, która rejestruje krzywiznę drogi do 15 metrów do przodu, jak i dodatkowego czujnika przyspieszenia bocznego.

ROAD SURFACE SCAN to technologia, która może wykrywać powierzchniowe nierówności z wyprzedzeniem za pomocą kamery stereoskopowej. MAGIC BODY CONTROL następnie dostosowuje zawieszenie we własnym zakresie do danej sytuacji. Oba tryby zawieszenia – „Comfort” i „Sport” – są dostępne również tutaj. Specyficzna dla AMG elastokinematyka zapewnia także większą bezpośredniość przy dynamicznym stylu jazdy.

Systematyczna konstrukcja lekka: felgi AMG z kutego stopu w standardzie

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé jest standardowo wyposażony w felgi z kutego stopu AMG. Ta konstrukcja zmniejsza wagę, jednocześnie zwiększając wytrzymałość. Mniejsze masy niesprężynujące przynoszą korzyści w zakresie prowadzenia i reakcji elementów sprężyny/tłumienia. W standardowej specyfikacji S63 AMG Coupé jest wyposażony w wielonaramienne felgi kutego stopu malowane na szary tytan z wykończeniem w wysokim połysku – 8.5 x 19 z przodu i 9.5 x 19 z tyłu, z oponami 255/45 R 19 i 285/40 R 19 odpowiednio.

Opcjonalnie dostępne w AMG Performance Studio są felgi kutego stopu z 10 ramionami, malowane na szary tytan z polerowanym wykończeniem – 8.5 x 20 z przodu i 9.5 x 20 z tyłu, z oponami 255/40 R 20 i 285/35 R 20 odpowiednio. Felgi kutego stopu mają wysokiej jakości, przykręcaną i całkowicie zintegrowaną osłonę śruby koła wykonaną z aluminium. Jej kształt przypomina blokadę centralną, jaką widuje się w motorsporcie. Logo AMG jest wkomponowane w jedno z dziesięciu ramion. Opcjonalnie te felgi kutego stopu są także dostępne malowane na matowy czarny kolor z wysokim połyskiem krawędzi obręczy. Alternatywnie, felgi kutego stopu o tych samych rozmiarach w designie 5 podwójnych ramion malowane na szary tytan z wykończeniem w wysokim połysku i czarną osłoną śruby koła są również dostępne.

Opcjonalny system hamulcowy AMG ceramiczny o wysokiej wydajności po raz pierwszy

Krótkie drogi hamowania i szybkie wytracanie prędkości to standard w S63 AMG Coupé, które jest wyposażone w zoptymalizowany pod względem wagi, odporny na wyblaknięcie system hamulcowy AMG o wysokiej wydajności. Opcjonalnie dostępny jest system hamulcowy AMG ceramiczny o wysokiej wydajności. Jego ponad 20% lżejsza konstrukcja zapewnia mniejsze masy niesprężynujące oraz zwiększoną dynamikę jazdy, zwinność i komfort jazdy.

Design: AMG łączy zmysłową czystość z niezrównaną sportowością

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé ma także ekscytujący wygląd, który podkreśla jego sportowe osiągi: emanuje dominacją i charakterystyczną zmysłową czystością Mercedes-Benz. Design jest sceną dla ekscytującej technologii znajdującej się w sercu nowego samochodu marzeń. Liczne filigranowe elementy aerodynamiczne podkreślają doskonałą dynamikę jazdy: przód pojazdu dominuje trójwymiarowa krata chłodnicy AMG „twin-blade” w srebrnym chromie. Niezależnie od tego, czy samochód się porusza, czy nie, charakterystyczne oznaczenia AMG po bokach między żaluzjami nie pozostawiają wątpliwości: to model wysokiej wydajności z Affalterbach. Skrzydło A znajduje się pod kratą chłodnicy. Ten trójwymiarowy element do kierowania powietrza jest malowany w kolorze nadwozia, rozciąga się na całą szerokość przedniego zderzaka i wyświetla stylizowane „A”, które jest znakiem rozpoznawczym pojazdów AMG. Duże czarne wloty otaczają zewnętrzne wloty powietrza chłodzącego. Na dole, przedni splitter w srebrnym chromie optymalizuje przepływ powietrza do modułów chłodzenia. Ten element wzornictwa, który jest znany z motorsportu, redukuje także unoszenie się przedniej osi i optymalizuje aerodynamiczną równowagę pojazdu.

Wszystkie kratki chłodzenia powietrza emanują wysoką jakością z ich wysokopółszklistym wykończeniem. Oddzielenie skrzydła A i przedniego splittera sprawia, że samochód wydaje się bliższy drogi. Podobny efekt tworzą panele progowe AMG z wysokiej jakości, trójwymiarowymi wkładkami w srebrnym chromie. Wraz z niższą linią cechującą, te wkładki sprawiają, że S63 AMG Coupé emanuje dynamiką nawet na postoju. Dalsze rzucające się w oczy cechy bocznego designu to duże felgi kutego stopu AMG. Oznakowanie „V8 BITURBO” w nowej, współczesnej typografii na błotnikach przednich to kolejny charakterystyczny element wzornictwa AMG.

Z tyłu od razu przyciąga uwagę wkładka dyfuzora w wysokim połysku czarnym. Dolny element wykończeniowy w srebrnym chromie przypomina skrzydło A z przodu i zapewnia skuteczny kontrast. Dwa chromowane podwójne rury wydechowe sportowego systemu wydechowego AMG z klapami sportowymi są perfekcyjnie wkomponowane w wkładkę dyfuzora. Stylizowane, pionowe wyloty powietrza w tylnym zderzaku pełnią rolę wyraźnej lotki spoilerowej i optymalizują aerodynamikę. Oznaczenie modelu „S63 AMG” w nowej, współczesnej typografii poniżej tylnych lamp dodaje idealnego wykończenia do designu tylnej części pojazdu.

Wnętrze: uwodzący luksus, jakość i sportowa ekskluzywność

Otwierając drzwi, ukazuje się uwodzicielsko luksusowe wnętrze S63 AMG Coupé: deska rozdzielcza prawie płynnie przechodzi w drzwi w stylu wrap-around. Wysokiej jakości materiały i finezyjne wykończenie łączą się z sportowym, ekskluzywnym językiem designu. Nowo opracowane sportowe fotele AMG z elektryczną regulacją, funkcją pamięci i podgrzewaniem siedzeń oferują kierowcy i pasażerowi z przodu optymalne wsparcie boczne. Wysokiej jakości skóra nappa w designie V8 AMG z lamówką i oznaczeniami AMG na oparciach wszystkich czterech foteli oraz wytłoczone logo AMG na podłokietniku centralnym z przodu tworzą wspaniałą atmosferę na pokładzie.

Nowe, trzyramienne sportowe kierownice AMG ze wyraźnie uformowanym kołem i perforowaną skórą w strefie uchwytu umożliwiają doskonałą kontrolę pojazdu. Na dolnym metalowym wstawce znajduje się logo AMG. Nowe aluminiowe łopatki zmiany biegów skracają czas reakcji przy zmianie biegów i zwiększają dynamikę. Inną cechą, która pokazuje charakterystyczny dla AMG wygląd, jest wysoce rozdzielcza kolorowa wyświetlacz TFT jako zestaw wskaźników AMG z dwoma animowanymi okrągłymi wskaźnikami. Oprócz specyficznych oznaczeń i wskazówek w kolorze czerwonym/srebrnym, innymi charakterystycznymi elementami designu są wyświetlacz startowy AMG, logo AMG w prędkościomierzu z skalą do 330 km/h (po lewej) oraz oznaczenie „V8 BITURBO” w obrotomierzu (po prawej).

Nowy, innowacyjny touchpad, wyposażony w standardzie, znacznie ułatwia obsługę radia, telefonu i systemu nawigacji. Systemy bezpieczeństwa i asystujące są takie same jak w modelu S 500 4MATIC Coupé.

Jeszcze większa ekskluzywność: S63 AMG Coupé „Edition 1”

Jednym z szczególnie ekskluzywnych modeli w ofercie jest S63 AMG Coupé „Edition 1”, który będzie dostępny rok po premierze rynkowej. Ekspresyjny układ ekskluzywnych detali zewnętrznych i wewnętrznych budzi czystą fascynację. Kryształki Swarovskiego w LED-owych reflektorach o wysokiej wydajności nadają samochodowi nieodparty wygląd na zewnątrz, podczas gdy pakiet Exclusive Interior tworzy jeszcze bardziej wyszukany klimat wewnątrz. Ten ostatni obejmuje sportowe fotele AMG tapicerowane skórą designo Exclusive nappa w kolorze szarym/black lub bengalskim czerwonym/czarnym z kontrastującym szwem i lamówką. W zgodzie z tą kolorystyką, górna część deski rozdzielczej, przednie i tylne podłokietniki centralne oraz wykończenia drzwi są obszyte skórą nappa z kontrastowym szwem, podczas gdy podsufitka i osłony słoneczne wykonane są z mikrofibry DINAMICA. Dalsze cechy „Edition 1” obejmują maty podłogowe AMG Exclusive z brzegiem ze skóry nappa, panele progowe z podświetlonym logiem AMG oraz wykończenie z czarnego drewna topolowego o wysokim połysku. Sportowa kierownica AMG ma oznaczenie „Edition 1”. Night View Assist Plus jest standardem.

Premiera światowa i wprowadzenie na rynek w 2014 roku

5.5L V8 4MATIC 7AT AWD (585 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5461 Cm3
Moc430 Kw @ 5500 Rpm
585 Hp @ 5500 Rpm
577 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy664 Lb-Ft @ 2250-3750 Rpm
900 Nm @ 2250-3750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h3.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegówAmg Speedshift Mct 7 Speed
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/45 R 19
Długość197.9 In (5027 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość55.6 In (1412 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.9 In (1
Rozstaw osi115.9 In (2944 Mm)
Prześwit4.8 In (122 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna4564 Lbs (2070 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5611 Lbs (2545 Kg)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Średnie spalanie23.8 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Emisja CO2232 G/Km

5.5L V8 BlueDIRECT 7AT RWD (585 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5461 Cm3
Moc430 Kw @ 5500 Rpm
585 Hp @ 5500 Rpm
577 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy664 Lb-Ft @ 2250-3750 Rpm
900 Nm @ 2250-3750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegówAmg Speedshift Mct 7 Speed
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/45 R 19
Długość197.9 In (5027 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość55.6 In (1412 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.9 In (1
Rozstaw osi115.9 In (2944 Mm)
Prześwit4.8 In (122 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna4564 Lbs (2070 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5589 Lbs (2535 Kg)
Spalanie miasto16.8 Mpg Us (14 L/100Km)
Spalanie trasa30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie23.3 Mpg Us (10.1 L/100Km)
Emisja CO2237 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.