Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2014 Sierra 2500HD Crew Cab

Czwarta generacja modelu Sierra była rewolucją pod względem technologii i metod budowy, co pomogło firmie GMC zdobyć znaczący kawałek rynku kosztem serii F Forda.

Stworzony, aby wytrzymać najtrudniejsze warunki, ciągnąć największe obciążenia w swojej klasie i posiadający hydroformowaną ramę, Sierra 2500HD Crew Cab był nie tylko narzędziem pracy, ale także pojazdem rodzinnym. Przejście z wcześniejszej platformy 900 na nową, nazywaną K2XX, pozwoliło producentowi zaoferować nie tylko lepszy samochód, ale także komfortowy, jeśli był wyposażony w pakiet Denali.

Przednia część auta charakteryzowała się szeroką chromowaną atrapą grilla i dużymi, prostokątnymi reflektorami. Jednakże tylko klosze miały ten kształt, ponieważ przykrywały zaokrąglone lampy i kierunkowskazy. Pickup mógł poszczycić się chromowanym zderzakiem z dwoma okrągłymi lampami przeciwmgielnymi po bokach, w zależności od poziomu wyposażenia i opcji. Z profilu, Sierra miała kanciaste architektury nadkoli na powiększonych przednich i tylnych błotnikach. Z tyłu, oddzielna skrzynia ładunkowa pomogła klientom zredukować wibracje wewnątrz kabiny, co zwiększało komfort.

W środku, producent oferował wiele opcji do wyboru. Samochód był wyposażony w fotele tapicerowane tkaniną lub skórą. Ponadto, GMC zainstalowało system infotainment, który wspierał połączenie Bluetooth z telefonem komórkowym do rozmów i audio. Z takimi udogodnieniami wydawało się normalne, że kierowca miał przyciski na kierownicy. Na tylnej kanapie było wystarczająco miejsca dla trzech osób, bez zakłóceń od tunelu skrzyni biegów, ponieważ był to pojazd z konstrukcją ramową.

6.0 V8 Vortec (4×2)

ParametrWartość
Cylindry8
Pojemność5998 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyStratified Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Długość240.2 In (6101 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość78.1 In (1984 Mm)
Rozstaw osi153.7 In (3904 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Masa własna6120 Lbs (2776 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9500 Lbs (4309 Kg)

6.0 V8 Vortec (4×4)

ParametrWartość
Cylindry8
Pojemność5998 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyStratified Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość240.2 In (6101 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość78.1 In (1984 Mm)
Rozstaw osi153.7 In (3904 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Masa własna6431 Lbs (2917 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9500 Lbs (4309 Kg)

6.6 V8 Duramax (4×2)

ParametrWartość
Cylindry8
Pojemność6604 Cm3
Moc296 Kw @ 3000 Rpm
403 Hp @ 3000 Rpm
397 Bhp @ 3000 Rpm
Moment obrotowy765 Lb-Ft @ 1600 Rpm
1037 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyStratified Fuel Injection
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość240.2 In (6101 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość78.1 In (1984 Mm)
Rozstaw osi153.7 In (3904 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Masa własna6120 Lbs (2776 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9500 Lbs (4309 Kg)

6.6 V8 Duramax (4×4)

ParametrWartość
Cylindry8
Pojemność6604 Cm3
Moc296 Kw @ 3000 Rpm
403 Hp @ 3000 Rpm
397 Bhp @ 3000 Rpm
Moment obrotowy765 Lb-Ft @ 1600 Rpm
1037 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyStratified Fuel Injection
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość240.2 In (6101 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość78.1 In (1984 Mm)
Rozstaw osi153.7 In (3904 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Masa własna6431 Lbs (2917 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9500 Lbs (4309 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.