Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2015 Isuzu D-Max Double Cab

Isuzu wprowadziło drugą generację modelu D-Max w 2011 roku, a cztery lata później, w 2015 roku, japoński producent odświeżył ofertę i zaprezentował ją w Tajlandii, gdzie produkowano ten pickup.

Oprócz rynku australazjatyckiego, rynek europejski był istotny dla Isuzu. Jednak od 2015 roku Europa wprowadzała normy emisji Euro 6, co oznaczało, że D-Max wymagał modernizacji. Wraz z wymaganymi modyfikacjami w średniej wielkości pickupie, Isuzu zaktualizowało wygląd zewnętrzny i wnętrze pojazdu, aby był bardziej atrakcyjny dla klientów indywidualnych. Powoli, ale skutecznie, coraz więcej prywatnych klientów zaczęło poszukiwać pickupów do wykorzystania w celach rekreacyjnych. Oprócz bycia wytrzymałym pojazdem terenowym, D-Max mógł ciągnąć przyczepy lub przewozić motocykle terenowe w swojej skrzyni. Jednak ponieważ większość klientów narzekała na wnętrze, centrum B&R Isuzu wytężono pracowało nad poprawą D-Max w większości obszarów.

Podobnie jak jego poprzednik, Isuzu D-Max z 2015 roku był dostępny w trzech konfiguracjach nadwozia: z kabiną pojedynczą, wydłużoną i podwójną. Jednak podwójna kabina była skierowana do klientów indywidualnych. Można było go używać zarówno jako pojazdu rodzinnego, jak i roboczego. Z przodu pickup miał lekko przestylizowany przód z nowymi reflektorami z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej. Otaczała go chromowana kratka w wyższych wersjach, natomiast w niższych była w kolorze nadwozia. Dolny zderzak miał szeroki drugi wlot powietrza o wzorze przypominającym strukturę plastra jaj, a po bokach znajdowały się okrągłe lampy przeciwmgielne.

Z profilu, wytrzymały pickup Isuzu miał tę samą muskularną sylwetkę z poszerzonymi nadkolami na obu osiach. Wyższe wersje były wyposażone w progi, które ułatwiały wsiadanie i wysiadanie z kabiny. Isuzu pracowało nad stylizacją i dodało klapki lusterka w kolorze nadwozia, a klamki drzwi były dostępne z chromowanymi dekoracjami. Dodatkowo, w 2015 roku Isuzu D-Max oferował zestaw raili dachowych, w zależności od wersji. Z tyłu, lampy tylne z dostępnymi diodami LED były umieszczone w rogach, a ta po przeciwnej stronie kierowcy miała wbudowane światło cofania w dolnej części.

W środku, Isuzu D-Max z 2015 roku miał nowe materiały i poprawione wyposażenie. Z przodu kierowcy znajdował się ten sam zaokrąglony zestaw wskaźników, chociaż z ulepszonym wyświetlaczem TFT umieszczonym pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem. Co więcej, w wersji Blade producent zainstalował wykończenia w kolorze fortepianowym na centralnej konsoli, która otaczała system infotainment Pioneer z nawigacją i łącznością Bluetooth. Podobnie jak jego poprzednik, Isuzu D-Max Double Cab z 2015 roku miał standardowe tapicerki z tkaniny, podczas gdy wyższe wersje były skórzane. Kierownica z czterema ramionami była ozdobiona kilkoma przyciskami do sterowania mediami, komputerem pokładowym i systemem infotainment.

Pod maską Isuzu zainstalowało mniejszy silnik niż w poprzedniej generacji. Jego dokładnie zbadany silnik turbodiesel o pojemności 1,9 litra charakteryzował się niższymi emisjami. To pomogło japońskiemu producentowi w dostarczeniu Isuzu D-Max z 2015 roku bez płynu do obróbki spalin (AdBlue), polegając jedynie na filtrze cząstek stałych. Silnik był połączony z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, chociaż dostępna była też pięciobiegowa automatyczna. Jednak dla niektórych rynków producent wciąż oferował silniki turbodiesel o pojemności 2,5 litra i 3,0 litrów, które rozwijały odpowiednio 163 KM (161 hp) i 177 KM (175 hp).

Isuzu D-Max – pick-up bez kompromisów

  • Isuzu D-Max dostępny w trzech wersjach nadwozia: pojedyncza, przedłużona i podwójna kabina
  • Wersja z przedłużoną kabiną ma boczny panel dostępu
  • Pięć specyfikacji dla podwójnej kabiny: Utility spec; Eiger; Yukon, Utah, Blade, i…
  • Nowy Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 trafi do sprzedaży w połowie 2016 roku: najbardziej ekstremalny D-Max, jaki Isuzu kiedykolwiek sprzedawał
  • Napędzany superwydajnym silnikiem diesla 2,5-litra z podwójną turbosprężarką i wspólną szyną
  • Wysoka moc i efektywność: 163 KM, 400 Nm i 38,7 mpg (cykl mieszany)
  • Dostępna sześciobiegowa skrzynia manualna lub pięciobiegowa automatyczna
  • Klasa lidera w zakresie ładowności: modele 4×4 osiągają 3,500 kg (hamowane) w holowaniu i 1,000 kg ładowności
  • Czterogwiazdkowa ocena bezpieczeństwa Euro NCAP
  • Objęty najlepszą w swojej klasie pięcioletnią gwarancją / 125,000 mil
  • Ceny wahają się od 14,999 £ do 34,499 £ (CVOTR)
  • Pełna gama akcesoriów dostępnych do indywidualnej personalizacji

Isuzu D-Max łączy w sobie twarde możliwości z wydajnością i komfortem, co czyni go idealnym partnerem do pracy zarówno dla profesjonalnych rzemieślników, jak i użytkowników rekreacyjnych.

Wytrzymały, a jednocześnie wysublimowany Isuzu D-Max, który trafił do sprzedaży w lipcu 2012 roku, jest dostępny jako podwójna kabina, pojedyncza kabina i, po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii, w wersji przedłużonej z tylnymi panelami bocznymi otwieranymi do zewnątrz. Pojedyncza, przedłużona i podstawowa wersja podwójnej kabiny tworzą serię modeli „Utility”. Klienci poszukujący większej elegancji mogą wybrać pick-up w specyfikacjach „Eiger”, „Yukon”, „Utah”, „Blade” w zakresie „premium”. Gama modeli zostanie wzmocniona w połowie 2016 roku o nowy model Arctic Trucks AT35 w wersjach przedłużonej kabiny i podwójnej kabiny, który będzie najbardziej ekstremalnym D-Maxem sprzedawanym w Wielkiej Brytanii.

Każdy Isuzu D-Max jest napędzany wysokoefektywnym silnikiem diesla 2,5-litra z podwójną turbosprężarką, który generuje 163 KM i szczytowy moment obrotowy 400 Nm przy 1400 rpm. Jest dostępny z opracowaną specjalnie sześciobiegową skrzynią manualną lub pięciobiegową automatyczną. D-Max osiąga imponującą efektywność paliwową wynoszącą 38,7 mpg (NEDC cykl mieszany).

Pick-up Isuzu D-Max przeszedł jeden z najbardziej kompleksowych programów rozwojowych w historii firmy. Po niezwykle popularnym modelu Rodeo, D-Max jest najbardziej wydajnym i najdoskonalszym pick-upem Isuzu kiedykolwiek produkowanym, zachowując legendarną wytrzymałość, z której marka stała się znana na całym świecie. To również bardzo zdolny, ładowny roboczy koń, z modelami 4×4 certyfikowanymi do holowania wiodących w klasie 3,500 kg (hamowane) / 750 kg (niehamowane), z ładownością wynoszącą od 1,050 do 1,136 kg (w zależności od modelu).

D-Max został doceniony za swoje wszechstronne możliwości nagrodami branżowymi:

  • VansA2Z „Pick-Up roku” w latach 2013, 2014 i 2015
  • Fleet Van „Pick-Up Truck roku 2014”
  • Trade Van Driver Magazine „Najlepszy 4×4 Trade Pick-Up” w latach 2014 i 2015
  • Commercial Fleet Awards „Pick-Up Truck roku” w 2015 roku.
  • Trade Van Driver Magazine „Najlepszy roboczy pick-up” w 2016 roku.

D-Max otrzymał czterogwiazdkową ocenę bezpieczeństwa od niezależnej organizacji oceniającej pojazdy, Euro NCAP. Wyniki wyróżniły nowego pick-upa jako jeden z najbezpieczniejszych pojazdów w swojej klasie w momencie wprowadzenia na rynek w 2012 roku.

W Wielkiej Brytanii ceny wahają się od 14,999 £ do 34,499 £ (Commercial Vehicle on-the-road / CVOTR), co pozwala firmie zarejestrowanej do VAT odzyskać VAT przy zakupie D-Max.

Aby upewnić się, że D-Max jest zbudowany na lata, przeszedł testy wytrzymałościowe o łącznym przebiegu 4,000,000 kilometrów, co odpowiada 100 okrążeniom wokół świata. W uznaniu dla swojej wewnętrznej wytrzymałości, Isuzu D-Max był pierwszym pick-upem w Wielkiej Brytanii, który oferował pewną pięcioletnią gwarancję / 125,000 mil.

William Brown, dyrektor generalny Isuzu UK, powiedział: „Isuzu D-Max to znaczący krok naprzód w porównaniu do jego bardzo udanego poprzednika. To bardzo zdolne narzędzie dla osób pracujących na świeżym powietrzu, a jednocześnie niezwykle wysublimowane. Jest wyposażony w efektywny silnik spełniający normy Euro 5, a także wykazuje tę twardą wytrzymałość, za którą marka Isuzu zbudowała tak solidną reputację. Każdy model jest dobrze wyposażony, oferuje imponującą ładowność i pojemność ładunkową, a także zapewnia właścicielom spokój dzięki pięcioletniej gwarancji / 125,000 mil. Spełnia oczekiwania w każdym aspekcie bez kompromisów.”

Rozstaw osi D-Max wynosi 3,095 mm – o 45 mm więcej niż w Rodeo – podczas gdy całkowita długość (od zderzaka do zderzaka) wzrosła o 215 mm do 5,295 mm. Szerokość między kółkami wzrosła o 50 mm do 1,510 mm i 1,570 mm odpowiednio dla modeli z napędem na dwie i cztery koła. Szerokość między nadkolami wynosi 1,110 mm.

Zwiększone wymiary przyczyniają się do bardziej przestronnej kabiny, lepszych właściwości jezdnych i większego bezpieczeństwa. Pomimo dłuższego i szerszego nadwozia, D-Max ma użytecznie zwarty promień skrętu wynoszący 11,8 metra (4×2) / 12,2 metra (4×4).

Właściciele i operatorzy skorzystają z ultra niskich całkowitych kosztów posiadania, dzięki konkurencyjnym ocenom ubezpieczeniowym, wysokim wartościom rezydualnym, niskokosztowym pakietom wynajmu i pionierskiemu, kompleksowemu pakietowi gwarancyjnemu. W rezultacie D-Max jest jednym z najbardziej ekonomicznych pick-upów na rynku.

CAP był pod dużym wrażeniem Isuzu D-Max od początku i przewidział wysokie wartości rezydualne. D-Max okazał się prawdziwym sukcesem, dzięki połączeniu bardzo zdolnego pojazdu i doskonałej strategii wyznaczania dealerów, którzy znają swój lokalny rynek i skoncentrowali się na sektorze MŚP. Nieliczne używane D-Max, które pojawiły się na aukcjach, były przedmiotem rywalizacji wśród handlowców, którzy zauważyli zapotrzebowanie na nowy pojazd i naturalnie oczekują, że będzie to trwało także na rynku wtórnym.

Na koniec D-Max oferuje wiodącą w branży pięcioletnią gwarancję / 125,000 mil, i był pierwszym pick-upem w Wielkiej Brytanii, który oferował tak kompleksowy spokój. Koszty eksploatacji utrzymywane są na niskim poziomie dzięki interwałom serwisowym co 12,000 mil lub 24 miesiące, trzyletniemu wsparciu drogowego i pomocy, trzyletniej gwarancji na lakier oraz sześciolatkowej gwarancji antykorozyjnej.

Isuzu D-Max odnosi sukcesy sprzedażowe w Wielkiej Brytanii

Dzięki D-Max, Isuzu UK nadal bije własne rekordy sprzedaży, rejestrując 6,220 pojazdów w 2015 roku – o 13% więcej w porównaniu do roku poprzedniego.

Ten rekordowy wynik oznacza szósty rok wzrostu sprzedaży i trzeci z rzędu coroczny rekord sprzedaży marki w Wielkiej Brytanii, co oznacza poprawę o 478% w porównaniu do 1,076 zarejestrowanych pojazdów w 2009 roku. To dramatyczne i trwałe zwiększenie dostaw można przypisać atrakcyjności wielokrotnie nagradzanego pick-upa D-Max, który zadebiutował latem 2012 roku i jest teraz dostępny w sześciu poziomach wyposażenia.

Isuzu UK obchodzi w 2016 roku stulecie marki, upamiętniając 100 lat od założenia firmy w Tokio, Japonia.

Styl i design

Twardy na zewnątrz, elastyczność i komfort wewnątrz

Słynący z dyskretnego, ale celowego wyglądu, tradycyjny, supertwardy wygląd produktów Isuzu połączono w D-Max z nowoczesnymi detalami przypominającymi samochody osobowe i silną obecnością na drodze.

Zewnętrzna część pick-upa została zaprojektowana tak, aby wyglądała twardo, gotowo do pracy. Isuzu D-Max ma odważny styl przedniego pasa, kratki, reflektorów, słupków i ładowni, z wyrazistymi liniami biegnącymi wzdłuż całej długości bocznych paneli pojazdu.

Przód pick-upa wyświetla kształt klina, podkreślony przez muskularne błotniki, które rozszerzają się w nadkolach, nadając D-Maxowi szerszy, bardziej atletyczny widok z przodu w porównaniu do Rodeo. Słup A został przesunięty do przodu o 100 mm i ustawiony pod bardziej ostrym kątem, co prowadzi do obniżonej linii dachu. Wzmacniając twardy wygląd pick-upa, większa kratka jest umieszczona wyżej na froncie, przylegając do krawędzi maski.

Logo Isuzu na przedniej kratce jest większe niż wcześniej, co podkreśla nowy, surowy wygląd Isuzu D-Max.

W zgodzie z tą filozofią projektowania „twardości”, reflektory zostały zaprojektowane tak, aby podążały za naturalnymi liniami przepływu pick-upa, tworząc asertywny wygląd. Po raz pierwszy w modelu Isuzu w Wielkiej Brytanii, D-Max jest wyposażony w światła dzienne zamontowane w przednim zderzaku. D-Max ma również największe w klasie tylne lampy, które na modelach wyższej specyfikacji mają jaśniejsze diody LED dla lepszej widoczności i bardziej premium wygląd.

Model Isuzu D-Max w wersji „Utility” wyposażony jest w 15-calowe stalowe koła (4×2 pojedyncza kabina) lub 16-calowe stalowe koła (4×4 pojedyncza, przedłużona i podwójna kabina). W ofercie premium model Eiger jeździ na pięcioramiennych 16-calowych aluminiowych kołach, modele Yukon i Utah są wyposażone w sześcioramienne 17-calowe koła aluminiowe, podczas gdy flagowy model Blade ma 18-calowe aluminiowe koła Shadow grey.

Duże zewnętrzne boczne lusterka wsteczne mają regulację elektryczną, automatyczne składanie, chromowane wykończenie oraz wbudowane wskaźniki kierunkowskazów w modelu Eiger i wyższych. Ustawione niżej niż w poprzedniku, lusterka są umiejscowione, aby zminimalizować hałas wiatru, poprawić przepływ powietrza i widoczność kierowcy.

Rozległe testy aerodynamiczne zapewniają optymalny przepływ powietrza nad tylną klapą – co skutkuje najlepszym w klasie współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym 0,47 Cd, co stanowi pięcioprocentową redukcję oporu w porównaniu do poprzedniego modelu. Testy aerodynamiki D-Max odbyły się w kilku tunelach aerodynamicznych na całym świecie, w tym w Instytucie Badań Kolei Japonii, gdzie oceniane są słynne Pociągi Szynowe.

W zgodzie z twardym, roboczym wizerunkiem D-Max, modele Isuzu D-Max Yukon, Utah i Blade mają stylowe, antypoślizgowe boki, ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, a także chroniące dolną część lakieru karoserii przed odpryskami kamieni.

Dostępnych jest siedem kolorów zewnętrznych dla wszystkich modeli do i włącznie z Utah: Splash White jest standardowy; dwa kolory metaliczne (Titanium Silver i Mineral Grey) oraz cztery kolory mica (Venetian Red, Cosmic Black, Nautilus Blue i Tundra Green) są dostępne za dodatkową opłatą 400 £ (plus VAT). Model flagowy Blade jest dostępny w kolorze Cosmic Black lub nowym w 2015 roku, Pearlescent White za dodatkową opłatą 250 £ (plus VAT).

Trzy typy nadwozia kabiny

Pick-up Isuzu D-Max oferowany jest w trzech stylach kabiny: pojedynczej, przedłużonej i podwójnej.

Wersja z przedłużoną kabiną, dostępna w poziomach specyfikacji „Utility” i premium Yukon, została zaprojektowana od podstaw jako pick-up z „otwartą kabiną”. Aby stworzyć to przestronne rozwiązanie, inżynierowie Isuzu opracowali drzwi drugiego rzędu, otwierane do tyłu, znane również jako boczny panel dostępu (SAP) po każdej stronie pojazdu. Aby zapewnić maksymalną wytrzymałość i bezpieczeństwo w przypadku kolizji, inżynierowie włączyli jednoczęściowy słup B w krawędź paneli dostępu.

W efekcie użytkownicy mają nieprzerwany dostęp do boku kabiny, co jest idealne przy załadunku dużych przedmiotów za przednimi siedzeniami. Panele boczne można otwierać zarówno od wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu.

2. Komfort i wygoda

Możliwości pick-upa, luksusowa refinacja jak w samochodzie osobowym

Isuzu D-Max oferuje pasażerom więcej wygód wewnętrznych niż jakikolwiek wcześniejszy model tej japońskiej marki pick-up.

Przede wszystkim pasażerowie korzystają z większej, bardziej przestronnej kabiny. W wersji podwójnej kabiny, siedzenia w pierwszym rzędzie zostały przesunięte, co zapewnia większy komfort dla kierowcy i pasażerów w pierwszym rzędzie.

Płaska podłoga i więcej przestrzeni pod przednim kokpitem dodatkowo zwiększają poczucie przestronności kabiny. Szyny siedzeń w pierwszym rzędzie są umiejscowione dalej od siebie, co tworzy więcej miejsca na nogi dla pasażerów w drugim rzędzie, którzy także korzystają z 25 mm dodatkowej przestrzeni na nogi oraz bardziej komfortowego oparcia siedzeń, które jest pochylone pod kątem 24 stopni, w porównaniu do 21 stopni w Rodeo.

Dodatkowe miejsce można uzyskać w niesamowicie wszechstronnej wersji podwójnej kabiny dzięki tylnej kanapie dzielonej w proporcji 60/40. Każda z dzielonych podstaw i oparć tylnych siedzeń może być składana niezależnie, co oferuje większą liczbę możliwości konfiguracji ładunkowych. Dodatkowe schowki w podłodze pod podstawami tylnych siedzeń zwiększają wszechstronność ładunkową D-Max.

W wersji z przedłużoną kabiną, poduszki siedzeń składają się z tylnego panelu, tworząc dodatkowe miejsca do siedzenia, a rozkładane podpory ud oferują pasażerom jeszcze większy poziom komfortu.

Wyjątkowa rafinacja

Oprócz imponującej przestrzeni kabinowej i wyjątkowego komfortu dla kierowców i pasażerów, inżynierowie Isuzu spędzili tysiące godzin na optymalizacji hałasu, wibracji i szorstkości (NVH). Izolacja akustyczna komory silnika, a także poprawione mocowania kabiny i nadwozia sprawiają, że D-Max jest jednym z najcichszych pojazdów w swojej klasie, na poziomie porównywalnym z nowoczesnymi samochodami osobowymi.

Nowy, smuklejszy projekt zewnętrzny zdecydowanie zmniejsza opór powietrza i hałas wiatru. Projekt ramy okna drzwi D-Max jest stosunkowo płaski, co oznacza, że drzwi siedzą bliżej uszczelek drzwiowych, co zapewnia lepszą izolację od hałasu zewnętrznego i cichszą jazdę na autostradach.

Ze względu na mniejsze nachylenie szyby przedniej, drzwi w pierwszym rzędzie są dłuższe, z szerokimi kątami otwarcia, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie pasażerów.

Hołd dla dodatkowego wyposażenia

Hojne standardowe wyposażenie wyróżnia Isuzu D-Max jako lidera w klasie, niezależnie od tego, czy jest czystym roboczym pojazdem, czy wszechstronnym środkiem transportu do pracy i rekreacji.

Pick-up jest dostępny w trzech wyraźnych seriach:

2.5L 5AT AWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2499 Cm3
Moc119.9 Kw @ 3600 Rpm
163 Hp @ 3600 Rpm
161 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2000 Rpm
400 Nm @ 1400-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/70 R16
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość73.4 In (1864 Mm)
Wysokość70.3 In (1786 Mm)
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4319 Lbs (1959 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6724 Lbs (3050 Kg)
Spalanie miasto23.3 Mpg Us (10.1 L/100Km)
Spalanie trasa32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Emisja CO2220 G/Km

2.5L 6MT AWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2499 Cm3
Moc119.9 Kw @ 3600 Rpm
163 Hp @ 3600 Rpm
161 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2000 Rpm
400 Nm @ 1400-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/70 R16
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość73.4 In (1864 Mm)
Wysokość70.3 In (1786 Mm)
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4308 Lbs (1954 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6724 Lbs (3050 Kg)
Spalanie miasto26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2194 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.