2015 Toyota Auris 5 drzwiowe

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2015 Toyota Auris 5 drzwiowe

Przejdź do galerii zdjęć2015 Toyota Auris 5 drzwiowe

Toyota Auris, konkurent w segmencie kompaktów, przeszedł facelifting w 2015 roku, który objął całą gamę modeli, w tym popularną wersję 5-drzwiową.

Aby spełnić wymogi emisji Euro 6b z 2015 roku, japoński producent musiał zmodernizować każdy model w swojej ofercie. Choć dla innych producentów był to niezwykle trudny projekt, Toyota poradziła sobie z tym zadaniem dzięki znacznym badaniom nad ochroną środowiska. Producent zaktualizował również wygląd pojazdu wraz z ulepszonym silnikiem.

Nowy przedni zderzak samochodu wyróżnia się szerszą dolną kratką, rozciągającą się od jednego boku do drugiego w dolnej części zderzaka. To zwiększyło powierzchnię chłodzenia, wspierając wąską kratkę, która została przeprojektowana. Dodatkowo, producent zamontował diodowe światła dzienne w nowych, zmodyfikowanych reflektorach. Znaczne zmiany dotyczyły także tylnej części pojazdu, w tym nowych diodowych świateł tylnych z większymi lampami wstecznymi. Na koniec, z tyłu, para poziomych lamp odblaskowych flankowała cienką, chromowaną linię umieszczoną na dolnej części tylnego zderzaka.

Deska rozdzielcza Aurisa z 2015 roku została zaktualizowana. W zestawie wskaźników producent dodał nowy kolorowy wyświetlacz TFT między obrotomierzem a prędkościomierzem. Ponadto, system multimedialny został ulepszony, a układ sterowania klimatyzacją zmienił się na nowy rozkład przycisków w centralnej konsoli. Co więcej, użyto miększych materiałów, aby poprawić jakość wykończenia. Tylna kanapa z dzielonym oparciem powiększyła pojemność bagażnika z przeciętnych 360 litrów do imponujących 1,199 litrów.

Auris z 2015 roku oferował nową gamę silników, zaczynając od 1.2-litrowej jednostki benzynowej z turbodoładowaniem. 1.6-litrowy silnik wysokoprężny zastąpił wcześniejszy 2.0-litrowy turbodiesel. Jak można się było spodziewać, Toyota zachowała również wersję hybrydową w ofercie.

Nowa gama modelu Auris łączy style nadwozia hatchback i touring sports z wyborem silników diesla, benzynowych oraz hybrydowych oraz zaktualizowaną strategią klasową, która obejmuje nowy sprzęt bezpieczeństwa, aby sprostać potrzebom każdego klienta segmentu C.

Po wprowadzeniu Auris Hybrid w 2010 roku, Toyota stała się pierwszym i jedynym producentem oferującym wybór trzech układów napędowych w segmencie C. Dziś, w obliczu ograniczonej i drogiej konkurencji, szeroka gama modeli Auris pozostaje unikalną propozycją.

Auris Hybrid zapewnia doskonałą wartość za pieniądze. Emisja CO2 wynosząca zaledwie 79 g/km oraz zużycie paliwa w cyklu mieszanym na poziomie tylko 3,5 l/100 km oferują klientom znaczące ulgi podatkowe oraz wyjątkowo niskie koszty eksploatacji.

Technologia pełnej hybrydy Toyoty jest teraz całkowicie zakorzeniona jako główny wybór w zakresie napędów, a niezwykle cicha, gładka, relaksująca i bezstresowa jazda Auris Hybrid cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów segmentu C.

Model hybrydowy obecnie stanowi ponad 50% wszystkich sprzedaży Auris w Europie Zachodniej, a ten udział ma w kolejnych latach jeszcze wzrosnąć. Od momentu wprowadzenia układu hybrydowego do gamy Auris sprzedano ponad 200.000 sztuk, a Auris jest obecnie najlepiej sprzedającą się hybrydą w Europie.

Odzwierciedlając zarówno zmiany w tym silnie konkurencyjnym rynku, jak i opinie klientów Toyoty, gama Auris na 2015 rok wprowadza znaczące ulepszenia w pięciu kluczowych obszarach: design, jakość sensoryczna, model hybrydowy, bezpieczeństwo oraz zwiększenie pokrycia segmentu o około 40%, układy napędowe.

Nowy, bezpośredni wtryskowy silnik turbosprężarkowy o pojemności 1,2 litra dołącza do istniejącej gamy silników benzynowych. Silnik diesla 2.0 litra został zastąpiony nową jednostką 1.6 litra D-4D, a silnik 1.4 litra D-4D został znacznie zmodernizowany, oferując najlepsze w swojej klasie emisje CO2 w kategorii 90 KM. Każdy silnik w gamie spełnia teraz normy emisji Euro 6.

Nowy styl zewnętrzny charakteryzuje się przeprojektowanym przodem i tyłem, nadając Aurisowi bardziej prestiżowy, wyrafinowany wygląd na drodze. W kabinie, jakość sensoryczna została znacznie poprawiona dzięki nowemu projektowi deski rozdzielczej, elementom wykończenia wysokiej jakości oraz nowemu kolorowemu wyświetlaczowi TFT 4.2″ (od średniego wyposażenia i standardowo w wersji hybrydowej).

Gama Auris na 2015 rok zyskuje również na poprawie zawieszenia i układu kierowniczego, mających na celu poprawę komfortu jazdy, prowadzenia i zaangażowania kierowcy. Wprowadzono również liczne środki mające na celu redukcję przenoszenia hałasu, wibracji i szumów (NVH) do kabiny.

Wreszcie, struktura klasowa Auris została zaktualizowana, aby dostosować wersje hybrydowe – Entry, Mid, Style i High – do reszty gamy modelowej.

Nowy zewnętrzny design z szerszym ułożeniem na drodze

Przód i tył Auris zostały kompleksowo przeprojektowane, aby nadać pojazdowi wizualnie szerszy wygląd i niższy środek ciężkości, oraz bardziej prestiżową, wyrafinowaną obecność na drodze.

Z przodu, parowane chromowane skrzydełka powstały z nowego, bardziej wyraźnego logo Toyoty. Podkreślając przednią krawędź maski, potężne górne skrzydełka rozciągają się na całą szerokość samochodu. Mniej wyraźne dolne skrzydełka opadają w kierunku górnej powierzchni przedniego zderzaka, utrzymując ostro ukośny wewnętrzny brzeg nowych grup reflektorów LED, które zawierają LED-owe światła do jazdy dziennej (DRL).

Żarówki LED mają wiele zalet w porównaniu do tradycyjnych żarówek; produkują światło najbardziej zbliżone do dziennego na skali Kelvina, zużywają mniej energii niż tradycyjne żarówki i mają żywotność do 100 000 godzin – prawie tyle, co sam pojazd.

Pod bardziej wyrazistym przednim zderzakiem, dolna krata teraz rozciąga się na całą szerokość samochodu, nadając Aurisowi szerszy, bardziej zdecydowany wygląd. Krata ma wąski środkowy fragment podkreślony chromowanym akcentem przy spoilerze, a następnie rozszerza się w głębsze kieszenie mieszczące integralne światła przeciwmgielne zlokalizowane na skrajnych końcach nowego designu.

Z profilu, nowy styl przodu i tyłu generuje dłuższe zwisy, poprawiając ogólną równowagę designu i prowadząc wzrok w długiej, gładkiej linii prosto od przedniego logo Toyoty do grupy lamp tylnych. Ten bardziej wyrafinowany profil jest dodatkowo wzmocniony przez nową antenę dachową w kształcie płetwy rekina oraz nowe, 16- i 17-calowe wzory felg aluminiowych.

Z tyłu, dolna część Auris została całkowicie przeprojektowana, aby ponownie podkreślić wizualnie szeroki wygląd pojazdu. Szerokość głębszego, bardziej muskularnego designu zderzaka jest podkreślona przez umiejscowienie obudów lamp reflektorowych na skrajnych końcach, a dodatkowo podkreślona cienką chromowaną linią wykończenia.

Grupy lamp tylnych teraz zawierają technologię prowadzenia światła LED, nadając nowemu Aurisowi bardziej prestiżowy, od razu rozpoznawalny sygnaturę świetlną.

Ulepszona jakość sensoryczna wnętrza

Na pokładzie nowego Auris, jakość sensoryczna kabiny została znacznie poprawiona dzięki redukcji masy wizualnej projektu deski rozdzielczej, czystszej integracji bardziej jednorodnie oświetlonych wskaźników oraz bardziej spójnym kształtom i wykończeniu powierzchni i elementów wykończenia.

Zestaw wskaźników kierowcy teraz cechuje się mocniejszym, bardziej sportowym designem z tubowymi obrotomierzami i wskaźnikami prędkości z każdej strony nowego kolorowego wyświetlacza TFT 4.2″.

W ramach bardziej krągłego projektu deski rozdzielczej, wskaźniki w centralnej kolumnie zostały zintegrowane w jednolitej, gładkiej powierzchni z dotykowymi elementami sterującymi o bardziej spójnym podświetleniu. Górna powierzchnia i fascia samej deski rozdzielczej zostały teraz wykonane z tego samego, miękkiego materiału dotykowego o jednolitym rysunku między powierzchniami.

Liczne elementy detali, takie jak kratki wentylacyjne, klamki drzwi i obudowa dźwigni zmiany biegów, zostały przeprojektowane dla bardziej wyrazistego, wysokiej jakości wyglądu. Zarówno kształt, jak i materiał wykończenia malowanego i chromowanego zostały zharmonizowane. Nowe wzory tapicerki siedzeń dopełniają bardziej prestiżową i wyrafinowaną, wysokiej jakości atmosferę kabiny.

Dwa nowe kolory zewnętrzne, Mica Dark Blue i Blue Metallic, są dostępne dla nowego Auris.

Zaktualizowana gama napędów

Odzwierciedlając zmieniające się trendy na rynku segmentu C, które wymagają dalszego zmniejszenia zużycia paliwa, emisji i kosztów utrzymania bez wpływu na osiągi czy przyjemność z jazdy, gama silników benzynowych, diesla i pełnych hybryd Auris została zarówno rozszerzona, jak i znacznie zmodernizowana.

Każdy silnik w gamie spełnia teraz normy Euro 6 dotyczące emisji.

1.2T, nowy bezpośredni wtryskowy silnik turbosprężarkowy dołącza do istniejących jednostek 1.33 litra Dual VVT-i i 1.6 litra Valvematic, oferując klientom rozszerzony wybór trzech silników benzynowych. Silnik diesla 2.0 litra został zastąpiony nową jednostką 1.6 litra D-4D, a silnik 1.4 litra D-4D został znacznie zmodernizowany.

Napęd hybrydowy o pojemności 1.8 litra dopełnia jedną z najszerszych gam silników w tym segmencie. Łącząc unikalne doświadczenie jazdy z niskimi emisjami CO2, które teraz wynoszą zaledwie 79 g/km, technologia pełnej hybrydy Toyoty, która już w 2014 roku stanowiła ponad 50% sprzedaży Auris w Europie, jest teraz w pełni zakorzeniona jako główny wybór.

Każdy układ napędowy w gamie silników Auris oferuje klientom korzyści płynące z Toyota Optimal Drive; kombinacji szerokiej gamy zaawansowanych technologii i wewnętrznych programów doskonalenia, mających na celu optymalizację równowagi między osiągami a przyjemnością z jazdy z oszczędnością paliwa i niską emisją.

Niższe emisje systemu pełnej hybrydy

Oferując klientom wyjątkowo cichą i relaksującą, przyjemną jazdę, Auris pełna hybryda teraz osiąga wiodące w klasie, bardzo efektywne podatkowo wartości emisji CO2 wynoszące zaledwie 79 g/km w europejskim homologacyjnym cyklu mieszanym.

System HSD, zdolny do pracy zarówno niezależnie, jak i w połączeniu, generuje moc maksymalną 136 DIN KM dzięki silnikowi benzynowemu 1.8 litra VVT-i oraz silnikowi elektrycznemu, wyposażając Auris Hybrid w czas przyspieszenia 0-100 km/h wynoszący 10,9 sekundy i maksymalną prędkość 180 km/h.

Auris Hybrid generuje niemal zerowe emisje NOx oraz cząstek stałych. Co więcej, działając w unikalnym, przełączanym trybie EV, niedostępnym dla pojazdów mild hybrid, Auris Hybrid generuje zerowe emisje CO2, NOx i cząstek, jeżdżąc do dwóch kilometrów bez przerwy przy prędkościach dochodzących do około 50 km/h, w zależności od naładowania baterii i warunków jazdy.

Napęd Auris Hybrid zaprojektowano tak, aby maksymalnie ograniczyć potrzebę korzystania z silnika benzynowego podczas jazdy po mieście. Dane Toyoty pokazują, że kumulatywny efekt pełnej pracy hybrydowej prowadzi do wysokich proporcji jazdy bezemisyjnej.

1.2T: nowy bezpośredni wtryskowy silnik turbosprężarkowy

Nowy silnik o pojemności 1197cc, 16 zaworów, 4-cylindrowy, bezpośredni wtryskowy silnik turbosprężarkowy, oferuje osiągi zbliżone do tych, które oferuje silnik 1.6, podczas gdy jego zużycie paliwa i emisje CO2 są znacznie niższe.

Lekka, bardzo kompaktowa jednostka wykorzystuje wiele zaawansowanych technologii, w tym bezpośredni wtrysk, ulepszony system zmiennego czasowania zaworów Dual Variable Valve Timing-intelligent Wide (VVT-iW), cylinder z głowicą o wysokim wirze z zintegrowanym kolektorem wydechowym, lekki system zaworów, system zmiennego sterowania olejem oraz kolektor dolotowy i rury dolotowe z żywicy.

Turbosprężarka, bezpośredni wtrysk umożliwiający wielokrotne wtryski oraz nowo opracowane VVT-iW współpracują ze sobą, aby zapewnić wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, dobre osiągi i niskie zużycie paliwa.

Nowy silnik generuje maksymalną moc wynoszącą 116 DIN KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 185 Nm w zakresie 1500-4000 rpm. Połączony z 6-biegową skrzynią manualną, nowy Auris 1.2 osiąga bardzo konkurencyjny czas przyspieszenia 0-100 km/h wynoszący 10,1 sekundy oraz maksymalną prędkość 200 km/h.

Jednocześnie nowy silnik osiąga średnie zużycie paliwa wynoszące 4.7 l/100 km oraz generuje emisję CO2 wynoszącą zaledwie 109 g/km, oferując klientom znaczne korzyści w zakresie kosztów eksploatacji. Skrzynia Multidrive S dodatkowo zmniejsza zarówno zużycie paliwa, jak i emisje do 4.6 l/100 km oraz 106 g/km.

Nowy 1.6l D-4D

Nowy 1598 cc turbodiesel debiutuje w gamie Auris, zastępując wycofywaną jednostkę 2.0l.

Nowy silnik generuje 112 DIN KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 270 Nm w zakresie 1750-2250 rpm. Wyposażając Auris 1.6 D-4D w konkurencyjne dane dotyczące osiągów, przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 10,5 sekundy, 80-120 km/h (na 5. biegu) wynosi 10,9 sekundy, a maksymalna prędkość to 190 km/h.

Z kolei, emisje CO2 są wyraźnie niższe niż w przypadku wycofywanej jednostki 2.0 litra, wynosząc zaledwie 104 g/km, a średnie zużycie paliwa wynosi teraz tylko 4,1 l/100 km. Koszty eksploatacji Auris 1.6 D-4D są dodatkowo zmniejszone dzięki nowemu schematowi serwisowemu, który przewiduje interwał serwisowy co 20 000 km.

Ulepszona 1.4l D-4D

Silnik o pojemności 1364 cc turbodiesel został zaktualizowany, aby spełniał normy Euro 6, ale zmiany idą znacznie dalej.

Jednostka ta zawiera liczne poprawki, które mają na celu poprawę osiągów oraz obniżenie emisji. Nowa turbosprężarka redukuje tarcie na wale turbiny o 20% i poprawia efektywność, generując wyższe ciśnienie doładowania przy niskich prędkościach obrotowych.

Nowy system wtrysku paliwa Solenoid ma większą pompę zasilającą i wyższe ciśnienia wtrysku na szynie wspólnej wynoszące 180 Mpa, co czyni go kompatybilnym z ECU silnika Euro 6 oraz oprogramowaniem. W systemie wydechowym zastosowano katalizator redukcji NOx (NSR), aby spełnić normę Euro 6 dotycząca 55% redukcji NOx.

Nowy projekt tłoka z otwartą komorą spalania poprawia oszczędność paliwa o 3,4%. Nowe tłoki mają powłokę w postaci węgla diamentowego (DLC), która redukuje tarcie, co prowadzi do obniżenia zużycia paliwa.

Nowa pokrywa głowicy cylindrów jest teraz wykonana z tworzywa sztucznego, co pozwoliło na redukcję masy o 40%, oraz oferuje poprawę zarówno smarowania wałka rozrządu, jak i wydajności zbierania oleju.

Ulepszony silnik generuje moc 66 kW / 90 DIN KM. Zakres generacji momentu został rozszerzony o 400 rpm niżej w zakresie obrotów, z maksymalnym momentem 205 Nm dostępnym od zaledwie 1400 rpm do 2800 rpm. Auris 1.4D-4D przyspiesza od 0-100 km/h w 12,5 sekundy i ma maksymalną prędkość 180 km/h.

Wyposażony w skrzynię manualną oraz technologię Stop & Start, ulepszony silnik 1.4 D-4D 90 osiąga teraz średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynoszące 3,4 l/100 km i korzysta z istotnej redukcji emisji CO2 do zaledwie 89 g/km.

Multidrive S – Skrzynia biegów o ciągłej zmiennej przekładni

Dostępna w wersjach Auris 1.2 turbo i 1.6 Valvematic, Multidrive S to skrzynia biegów o ciągłej zmiennej przekładni (CVT) z całkowicie automatycznym trybem zmiany biegów lub sekwencyjnym, 7-biegowym trybem Sport.

W trybie Sport system jest zoptymalizowany pod kątem reakcji i bezpośredniego sterowania silnikiem, a pozycję kroku skrzyni biegów można wybrać za pomocą dźwigni zmiany biegów lub manetki. Tryb Sport charakteryzuje się również precyzyjną kontrolą zakrętów. Przy wykryciu spowolnienia system redukuje biegi i stosuje hamowanie silnikiem, aby wspierać siłę hamowania. Przy wyjeździe z zakrętu, logika przewidywania redukcji biegów kontroluje system, aby zapewnić optymalny stosunek biegów do wymaganej prędkości przyspieszenia.

Udoskonalone osiągi jazdy i NVH

Nowa gama Auris korzysta z dalszych udoskonaleń zawieszenia i układu kierowniczego, mających na celu poprawę komfortu jazdy i prowadzenia. Wprowadzono liczne środki mające na celu redukcję przenoszenia hałasu, wibracji i szumów (NVH) do kabiny.

Komponenty przedniego zawieszenia typu MacPherson zostały zaktualizowane, w tym projekt sprężyny śrubowej, amortyzatora, górnego izolatora, ogranicznika sprężynowego i tulei stabilizatora.

Nowy Auris ma zawieszenie tylne w układzie podwójnego wahacza lub belki skrętnej. System podwójnego wahacza wyposażony jest we wszystkie modele 1.2 litra turbo, 1.6 litra benzynowe, 1.6 litra diesla oraz modele hybrydowe. Modele z silnikiem 1.33 litra benzynowym oraz 1.4 litra diesla korzystają z zawieszenia tylnego w postaci belki skrętnej.

W połączeniu, te aktualizacje zawieszenia przedniego i tylnego poprawiają początkowe tłumienie przechyłów, minimalizują tarcie i poprawiają komfort jazdy na prostych odcinkach.

Dodatkowo, mapowanie elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS) Aurisa zostało dostosowane, by zwiększyć ciężar kierownicy w miarę wzrostu prędkości pojazdu, co zapewnia lepsze odczucia przy prędkościach powyżej 60-80 km/h.

Udoskonalenia NVH

Dalsze poprawy w zakresie NVH Aurisa zapewniają, że nowa Toyota oferuje komfortową jazdę i zauważalnie cichą kabinę.

Tłumienie hałasu zostało poprawione dzięki zastosowaniu dodatkowych materiałów pochłaniających dźwięk w obudowie zewnętrznego tłumika, na panelu instrumentów i w tunelu transmisyjnym. Dodatkowy tłumik zewnętrzny został również dodany, aby zminimalizować hałas transmisyjny.

Dodatkowe uszczelnienia w przednich błotnikach, wewnętrznym tłumiku deski rozdzielczej oraz w obszarze drzwi dodatkowo redukują przenikanie hałasu silnika, drogi i wiatru do kabiny.

Bezpieczeństwo

Auris już uzyskał 5-gwiazdkową ocenę w programie testów zderzeniowych Euro NCAP, a nowa gama modeli na 2015 rok wprowadza aktywne bezpieczeństwo i wsparcie kierowcy na nowe poziomy dzięki opcjonalnemu pakietowi Toyota Safety Sense.

Przetwarzając informacje dostarczane przez kompaktowy, zamontowany na szybie głowicę, która zawiera zarówno laser, jak i kamerę, Toyota Safety Sense oferuje klientom system wczesnego ostrzegania o kolizji, alert o opuszczeniu pasa ruchu, automatyczne światła drogowe oraz asystenta znaków drogowych.

1.2L 6MT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1197 Cm3
Moc85.3 Kw @ 5200 Rpm
116 Hp @ 5200 Rpm
114 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 1500 Rpm
185 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2568 Lbs (1165 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4012 Lbs (1820 Kg)
Spalanie miasto39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2112 G/Km

1.2L CVT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1197 Cm3
Moc85.3 Kw @ 5200 Rpm
116 Hp @ 5200 Rpm
114 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 1500 Rpm
185 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2568 Lbs (1165 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4012 Lbs (1820 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2106 G/Km

1.3L 6MT FWD (99 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1329 Cm3
Moc72.8 Kw @ 6000 Rpm
99 Hp @ 6000 Rpm
98 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy94 Lb-Ft @ 3800 Rpm
128 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2480 Lbs (1125 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3825 Lbs (1735 Kg)
Spalanie miasto34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2128 G/Km

1.4L 6MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1364 Cm3
Moc66.2 Kw @ 3800 Rpm
90 Hp @ 3800 Rpm
89 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy15 Lb-Ft @ 1800 Rpm
20 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2646 Lbs (1200 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4012 Lbs (1820 Kg)
Spalanie miasto60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Spalanie trasa75.9 Mpg Us (3.1 L/100Km)
Średnie spalanie69.2 Mpg Us (3.4 L/100Km)
Emisja CO289 G/Km

1.6L 6MT FWD (112 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc82.4 Kw @ 4000 Rpm
112 Hp @ 4000 Rpm
111 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1750 Rpm
270 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4222 Lbs (1915 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2104 G/Km

1.8L eCVT FWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc72.8 Kw @ 5200 Rpm
99 Hp @ 5200 Rpm
98 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy105 Lb-Ft @ 2800 Rpm
142 Nm @ 2800 Rpm
Moc silnika elektrycznego60.3 Kw (82 Hp)
Electrical Motor Torque152.7 Lb-Ft (207 Nm)
Całkowita maksymalna moc100 Kw (136 Hp)
Całkowity maksymalny moment obrotowy104.7 Lb-Ft (142 Nm)
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówEBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2888 Lbs (1310 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4001 Lbs (1815 Kg)
Spalanie miasto67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Emisja CO282 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.