2016 Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2016 Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35

Przejdź do galerii zdjęć2016 Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35

Opracowany jako ostateczna wersja D-Max, która poradzi sobie w każdych warunkach, model 2016 Arctic Trucks AT35 spełnił marzenia miłośników off-roadu, oferując solidny i przygotowany do trudnych wyzwań pojazd.

Model 2016 Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 był najlepszą wersją w ofercie. Niemniej jednak, nie był on produkowany przez Isuzu, lecz został przyjęty przez producenta samochodów, gdyż firma tuningowa Arctic Trucks spełniała najsurowsze standardy jakości stawiane przez producenta. Co więcej, Isuzu sprzedawało tę ulepszoną wersję D-Max za pośrednictwem swojej sieci dealerów w Wielkiej Brytanii i innych krajach, gdzie klienci domagali się bardziej wytrzymałego, groźnego pojazdu i nie byli rozczarowani najwyższą, najszerszą i najbardziej agresywną wersją drugiej generacji D-Max.

Już na pierwszy rzut oka, wysoki prześwit samochodu nie mógł umknąć uwadze. Jego reflektory były takie same jak w pozostałych wersjach D-Max. Jednak zderzak był unikalny dla tego modelu, z dużym wlotem powietrza na dolnej części, pojedynczym poziomym żebrem oraz parą prostokątnych lamp przeciwmgielnych po jego bokach. Poniżej znajdował się metalowy rocker-slider, który chronił silnik i skrzynię biegów przed uderzeniami.

Z profilu, wysoki pojazd nie mógł pozostać niezauważony, gdziekolwiek by się pojawił. Aby ułatwić klientom wsiadanie i wysiadanie z kabiny, Isuzu dodało zestaw aluminiowych progów. Specjaliści z Arctic Trucks zaprojektowali i zainstalowali powiększone nadkola, które zakrywały szerokie, grube opony z wysokimi bokami. Opony te były zamontowane na 17-calowych malowanych felgach aluminiowych. Z tyłu, przyciemnione światła tylne były częścią pakietu i nadawały pickupowi bardziej surowy wygląd. Dodatkowo, producent samochodu dodał przekształcony zderzak z chromowanym wykończeniem, a poniżej umieszczono metalowy poziomy pałąk.

Wnętrze powitało klientów lekko zmodyfikowanym wystrojem, wyposażonym w standardzie we wszystkie udogodnienia z oferty producenta. Na górze centralnej konsoli, model 2016 Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 miał osiemocalowy ekran dotykowy z systemem infotainment od firmy Pioneer, zintegrowany z telematyką pojazdu. Niżej, okrągły pokrętło panelu sterowania HVAC wyglądało prosto i było łatwe w obsłudze. W tym samym czasie, czteroramienna kierownica z przyciskami do obsługi mediów i komputera pokładowego otaczała okrąły zestaw wskaźników. Tam Isuzu umieściło nowy 4.2-calowy wyświetlacz LCD w czerni i bieli, otoczony prędkościomierzem i obrotomierzem.

Jednakże, największe zmiany miały miejsce pod maską. Chociaż silnik był taki sam jak w pozostałych wersjach Isuzu D-Max – czterocylindrowy, 2.5-litrowy, zawieszenie i koła były zupełnie nowe. Arctic Trucks zwiększyło prześwit pojazdu i dodało amortyzatory serii Fox Performance. Dodatkowo, opony o rozmiarze 35 cali z szerokim bieżnikiem zapewniały pewny chwyt na luźnym podłożu. Co więcej, blokada dyferencjału tylnego była standardem, zwiększając trakcję dla 2.2-tonowego pickupa średniej wielkości.

Nowy Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 to samochód pickup zaprojektowany z myślą o najtrudniejszych warunkach, będący efektem bliskiej współpracy technicznej dwóch uznawanych specjalistów w dziedzinie off-road i pickupów. Każdy AT35 oparty jest na mocnym i trwałym pojeździe D-Max, który został znacznie ulepszony przez Arctic Trucks, firmę mającą 25-letnie doświadczenie w Islandii i Skandynawii w zakresie rozwoju pojazdów 4×4 zdolnych do pokonywania najtrudniejszych terenów i warunków.

Zarówno w dzikiej brytyjskiej przyrodzie, jak i na placach budowy w miastach, AT35 jest najbardziej wytrzymałym i zdolnym pickupem, jaki kiedykolwiek stworzyło Isuzu UK. Oryginalny silnik D-Max o pojemności 2,5 litra pozostał bez zmian, podczas gdy Arctic Trucks wprowadziło szereg istotnych zmian w podwoziu.

Arctic Trucks posiada doświadczenie w tworzeniu pojazdów do wszelkich warunków, od ekstremalnego off-roadu po mrożone tereny, w czym Isuzu ma udowodniony sukces, ponieważ D-Max jest najlepiej sprzedającym się pickupem w falistym i ośnieżonym Skandynawii. W Islandii Arctic Trucks dostosowało D-Max do pracy w trudnych warunkach ratunkowych i w terenie górskim. To doświadczenie miało duży wpływ na powstanie modelu AT35, dostępnego obecnie w Wielkiej Brytanii.

AT35 zachowuje imponującą ładowność do jednej tony oraz zdolność holowania do 3,5 tony (hamowanej), co przyczyniło się do tego, że Isuzu D-Max stał się jednym z najpopularniejszych pickupów dla tych, którzy poszukują wyjątkowego pojazdu roboczego o niskich kosztach eksploatacji. Będzie to pierwszy pickup Arctic Trucks w Wielkiej Brytanii, który można zamówić bezpośrednio od autoryzowanej sieci dealerów producenta. Dostępny w wersji z podwójną kabiną lub z wydłużoną kabiną, AT35 jest dostępny w cenie od 30 999 funtów za wersję z wydłużoną kabiną i od 33 499 funtów za wersję z podwójną kabiną.

Ulepszone podzespoły

AT35 wprowadza szereg kluczowych ulepszeń, zapewniając niezwykłe możliwości off-road, jakie dotąd nie były dostępne w pickupach sprzedawanych w Wielkiej Brytanii. W ramach gamy modeli Isuzu D-Max, zawieszenie zostało przeprojektowane specjalnie dla AT35 z użyciem amortyzatorów Fox Performance Series, co zwiększa mobilność nawet na najbardziej wyboistych trasach i wśród brutalnych głazów.

Specjalne opony Nokian Rotiiva AT do jazdy w terenie zapewniają AT35 lepszą przyczepność w najbardziej śliskich warunkach. Te ogromne opony o średnicy 35 cali są specjalnie zaprojektowane do jazdy w terenie i są zamontowane na obręczach aluminiowych 17” x 10”, znacznie większych niż te w standardowym D-Maxie. Pojazd pomieści większe opony i obręcze w dramatycznie poszerzonych nadkolach, nadając AT35 pewny i mocny wygląd.

Specyfikacja opon opiera się na zapewnieniu Arctic Trucks, że każda podróż off-road może być zrealizowana bez pomocy wciągnika czy innych materiałów ratunkowych. Odpompowywanie i pompowanie opon – wspomagane przez zestaw do pompowania AT35 – powinny stać się częścią przygody. Opony o średnicy 35 cali znacznie rozszerzają strefę kontaktu, a w określonych mroźnych warunkach opony są tak bulwiaste, że mogą nawet pozwolić pojazdowi unosić się na lekkim śniegu.

Połączenie specjalistycznego zawieszenia Arctic Trucks i większych opon skutkuje wysokością prześwitu o 125 mm wyższą niż w standardowym Isuzu D-Max. Zwiększona wysokość prześwitu wiąże się z większymi kątami natarcia, zejścia i przełamania. AT35 jest o 55 mm wyższy niż standardowy D-Max z podwójną kabiną, co zwiększa kąt natarcia o dodatkowe sześć stopni oraz elastyczność kąta rampy o dodatkowe dziesięć stopni. Ponadto kierowcy i pasażerowie zyskują lepszą widoczność we wszystkich kierunkach, co jest wielką zaletą w identyfikacji najbezpieczniejszej trasy do celu, niezależnie od tego, czy prowadzi przez lodowe pola w Norwegii czy lodowate wrzosowiska w North Yorkshire.

Dwie konfiguracje nadwozia

AT35 jest dostępny w wersjach z podwójną kabiną i z wydłużoną kabiną. Nadwozie z wydłużoną kabiną zostało zaprojektowane od podstaw jako pickup z „otwartą kabiną”. Inżynierowie Isuzu opracowali drzwi drugiego rzędu, otwierające się od tyłu, znane również jako panel dostępu bocznego (SAP) po obu stronach pojazdu. Aby zapewnić maksymalną wytrzymałość i bezpieczeństwo w przypadku kolizji, inżynierowie zastosowali jednoczęściowy słupek B na przedniej krawędzi paneli dostępu bocznego.

Efektem jest nieprzerwany dostęp do boku kabiny, co jest idealne przy załadunku dużych przedmiotów za przednimi siedzeniami. Panele dostępu bocznego można otwierać zarówno od wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu. Poduszki tylnych siedzeń składają się z tylnej części panelu, tworząc dodatkowe miejsce siedzące, a rozkładane podparcia ud zapewniają pasażerom jeszcze większy komfort.

Bogate wyposażenie standardowe

AT35 może przewozić ponad tonę ładunku na pokładzie oraz do 3,5 tony w przyczepie (gdzie teren na to pozwala) – tak samo jak jego stabilny towarzysz D-Max – a także pokonywać bardziej ekstremalne ukształtowanie terenu niż kiedykolwiek wcześniej. Tymczasem pasażerowie wciąż mogą liczyć na luksusową i dobrze wyposażoną przestrzeń wewnętrzną.

Sześciogłośnikowy system audio z głośnikiem „Exciter” w podsufitce oraz funkcjami łączności iPod/USB/Bluetooth zapewnia wysoką jakość dźwięku. Podgrzewane i składane lusterka drzwiowe (w tym powtarzacze kierunkowskazów) są standardem, podobnie jak skórzana kierownica z kontrolą audio i tempomatu.

Model z podwójną kabiną dodatkowo obejmuje pełne skórzane wykończenie wnętrza oraz automatycznie sterowaną klimatyzację. Jest ona kontrolowana przez dużą, okrągłą pokrętło HVAC (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja) umieszczoną na konsoli centralnej, umożliwiającą pasażerom kontrolowanie temperatury i ustawień wentylatora jednym pokrętłem. System automatycznie utrzymuje ustawioną temperaturę dla optymalnego komfortu pasażerów.

Standardowe cechy zewnętrzne obejmują reflektory projekcyjne, zderzak przedni w kolorze nadwozia, chromowane uchwyty drzwi, kratkę i zderzak tylny, tylne światła LED oraz osłonę ładunkową. Model z podwójną kabiną dodatkowo posiada belki dachowe i czujniki parkingowe z tyłu dla większej funkcjonalności. Niestandardowe zaczepy holownicze zamontowane z przodu i z tyłu są uzupełnione przez stylowe osłony, które ukrywają zaczepy, gdy nie są używane.

Akcesoria opcjonalne

Kupujący mają możliwość wybierania spośród szeregu opcjonalnych akcesoriów, które jeszcze bardziej poprawią wnętrze, funkcjonalność oraz wizualny wpływ AT35.

Ulepszenia stylizacji obejmują Arctic Trucks Truxedo, który zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo dla ładunku w skrzyni ładunkowej, a także Arctic Trucks Sports Bar dla lepszego stylu.

Dodatki off-road obejmują 27-LED kwadratowe światło robocze, które zapewnia szerokie oświetlenie nawet w najciemniejszych warunkach, panele ochronne pod podwoziem dla zwiększonej ochrony, a także kompresor do pompowania opon ARB z wbudowanym wskaźnikiem, który pomaga najbardziej odważnym kontynuować swoją drogę.

Klienci wybierający model AT35 z podwójną kabiną mogą ulepszyć swój system infotainment do zestawu audio Pioneer AVIC-F860BT, DVD oraz europejski system nawigacyjny z 6,1-calowym ekranem dotykowym, kamerą cofania i zestawem Bluetooth Parrot do bezprzewodowych połączeń i strumieniowania muzyki.

Solidne podwozie, mocny silnik, skrzynie biegów manualne i automatyczne

AT35 jest oparty na mocnym i trwałym podwoziu Isuzu D-Max. Wykonane jest z wysokowytrzymałej stali z wzmocnieniami poprzecznymi, co zapewnia wyjątkową sztywność skrętną oraz dużą przekroje do stworzenia mocnej i stabilnej struktury. Dodatkowe wzmocnienia poprzeczne pomagają w sztywności skrętnej, a także równomiernie rozkładają ciężar ładunków, co poprawia stabilność jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.

Pod maską D-Max Arctic Trucks AT35 znajduje się wysokoefektywny silnik diesla o pojemności 2,5 litra z podwójną turbosprężarką, który dostarcza 163 KM i 400 Nm momentu obrotowego dla wszystkich modeli w gamie D-Max.

Isuzu oferuje najszerszą gamę modeli pickupów z automatyczną skrzynią biegów na rynku, a nabywcy AT35 z podwójną kabiną mogą również wybrać skrzynię automatyczną. Pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów ma sekwencyjne ręczne sterowanie, dzięki czemu kierowcy mogą bezpośrednio kontrolować wybór biegów, co zwiększa zaangażowanie w prowadzeniu – lub pozwolić skrzyni biegów działać w trybie w pełni automatycznym, aby dostosować się do ich nastroju i terenu.

Pokrętło do wyboru napędu na dwa/ cztery koła oraz niskiego biegu znajduje się na konsoli centralnej. System pozwala kierowcom na przełączanie pomiędzy napędem na dwa koła a wysokim biegiem napędu na cztery koła przy prędkości do 60 mph (100 km/h). Niski bieg napędu na cztery koła może być załączany podczas postoju przy włączonym biegu neutralnym, a w połączeniu z innymi ulepszeniami Arctic Trucks oznacza, że AT35 może wspinać się prawie na wszystko.

Niskie koszty eksploatacji

2.5 5AT 4×4 (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2499 Cm3
Moc119.9 Kw @ 3600 Rpm
163 Hp @ 3600 Rpm
161 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2000 Rpm
400 Nm @ 1400-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony315/70 R17
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość78.7 In (1999 Mm)
Wysokość76 In (1930 Mm)
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit11.4 In (290 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4652 Lbs (2110 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6956 Lbs (3155 Kg)

2.5 6MT 4×4 (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2499 Cm3
Moc119.9 Kw @ 3600 Rpm
163 Hp @ 3600 Rpm
161 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2000 Rpm
400 Nm @ 1400-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony315/70 R17
Długość208.5 In (5296 Mm)
Szerokość78.7 In (1999 Mm)
Wysokość76 In (1930 Mm)
Rozstaw osi121.9 In (3096 Mm)
Prześwit11.4 In (290 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.47
Masa własna4641 Lbs (2105 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6967 Lbs (3160 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.