2016 Peugeot 2008

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Francuski producent samochodów Peugeot zaprezentował odświeżoną wersję swojego najmniejszego crossovera w rodzinie, modelu 2008.

W związku z tym, że trend na crossovera wydawał się nadal rosnąć, francuski producent kontynuował produkcję modelu 2008. Co więcej, ulepszył go na podstawie opinii otrzymanych od klientów, a zmiany zostały bardzo pozytywnie przyjęte. Choć nie był to prawdziwy terenowy pojazd, oferował wystarczające możliwości, by poradzić sobie z nieutwardzoną drogą, biorąc pod uwagę, że jest to samochód typowo miejski. Zbudowany był na tej samej platformie co mały Peugeot 208.

W odświeżonej wersji Peugeot wprowadził nowy przód, który kładł nacisk na reflektory LED. Oprócz tego, przedni grill wyróżniał się trójwymiarowym wzorem, w którym logo firmy zajmowało centralne miejsce. Dolny zderzak zyskał nowy design, który przypominał aluminiową osłonę podwozia. Nawet jeśli nie był wykonany z metalu, ta plastikowa osłona mogła chronić istotne elementy pojazdu przed uszkodzeniem przez opadające gałęzie. Z profilu, odświeżony model 2008 pokazał czarne wykończenia na nadkolach oraz wyższy prześwit w porównaniu do standardowego modelu 208 SW.

Wnętrze oferowało opcję i-Cockpit, która dostarczała kierowcy informacji o prędkości, obrotach, temperaturach oraz danych z komputera pokładowego. Na szczycie centralnej konsoli znajdował się 7-calowy wyświetlacz multimedialny z funkcją lustrzanego odbicia. Ponadto producent oferował opcję wyświetlacza head-up, który znacznie poprawiał komfort jazdy. Oprócz przednich foteli kubełkowych, w tylnej części zainstalowano kanapę dzieloną w proporcji 60/40, mieszczącą trzy osoby, chociaż w rzeczywistości tylko dwie mogły wygodnie usiąść. Przestrzeń bagażowa mogła zostać powiększona z przyzwoitych 410 litrów (14,5 stopy sześciennej) do 1400 litrów (49,5 stopy sześciennej).

Do jazdy w terenie producent zamontował system Grip Control. Działał on w połączeniu z ESP, aby zapewnić maksymalną przyczepność kół, działając jak ograniczone poślizgowe różnicowe.

Kompaktowy SUV, Peugeot 2008, to zdecydowana propozycja. Oferuje niezrównaną dynamikę oraz unikalne i niezwykle przyjemne doznania podczas jazdy.

Jego design nawiązuje do kodów segmentu, dodając mu jednocześnie mocy i wytrzymałości. Poszerzenia nadkoli, nowa wertykalna atrapa chłodnicy i osłony progowe chronią nadwozie oraz pasażerów. Fala dachu i relingi dachowe, obramowanie tylnych drzwi oraz spojler charakteryzują się eleganckim designem.

Czarne i chromowane reflektory oraz 3D pazury ilustrują zaawansowaną technologię na zewnątrz. Wewnątrz oświetlenie podkreśla luksus materiałów oraz dbałość o szczegóły, która widoczna jest w każdym elemencie.

Nowe wykończenie GT Line dodaje sportowego i eleganckiego charakteru czerwono-czarnej stylistyce. To wykończenie, wspólne dla całej gamy, wpisuje się w strategię modernizacji marki.

Modułowe tylne siedzenia 1/3 – 2/3 umożliwiają błyskawiczne zwiększenie przestrzeni bagażowej od 410 do 1400 litrów.

Peugeot i-Cockpit zapewnia unikalne doznania w segmencie. Kierowca cieszy się intuicyjną, zwinną, elastyczną i bezpieczną jazdą.

System Grip Control, dostosowany do różnych warunków, dostępny jest w wersjach benzynowej i Diesla, w manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. Współpracuje z oponami Mud&Snow (certyfikowane opony zimowe) oraz Goodyear Vector 4Seasons, oferując prawdziwą uniwersalność w każdych warunkach pogodowych.

Współczesna łączność obejmuje funkcję Mirror Screen, która umożliwia kierowcy podłączenie swojego smartfona kompatybilnego z MirrorLinkTM lub Apple Carplay® do ekranu dotykowego.

Peugeot 2008 ułatwia codzienne poruszanie się po mieście. Technologia Active City Brake redukuje ciężkość wypadków, a nawet pomaga ich unikać. Technologia Park Assist automatyzuje proces parkowania. Kamera cofania pokazuje wymiary pojazdu na ekranie, co ułatwia manewrowanie.

Oferta obejmuje silniki Euro 6 PureTech i BlueHDi, w manualnej i automatycznej wersji. Oferując moc od 82 do 130 KM, emisja CO2 wynosi od 90 do 114 g/km. Silniki BlueHDi spełniają normę Euro 6 dzięki wyłącznemu połączeniu technologii SCR i DPF z dodatkami, co czyni je najskuteczniejszą technologią na rynku. Cztery typy silników są najlepsze w swojej klasie, w tym nowy silnik 1.2L PureTech 130 S&S z 6-biegową manualną skrzynią biegów.

Ekstremalnie atrakcyjny SUV

Nowy SUV Peugeot 2008 ma silną osobowość, która budzi pragnienie przygody. Promieniuje mocą na wszystkich rodzajach dróg dzięki innowacyjnej technologii. Nowa, solidna wertykalna atrapa chłodnicy ma lwa na środku wielokątnej siatki. Wyraźnie zaprojektowane obramowanie ma krzywą w miejscu połączenia z formą poziomą, co nadaje dynamiczny i atrakcyjny wygląd.

To podejście stylistyczne trwa od atrapy przez maskę aż po dach, dopełniając falistej sylwetki. Wzmocnione relingi dachowe wyrastają tuż nad tylnymi drzwiami, co stanowi ekskluzywną dekorację. Ozdobiona jasnym chromem, jest zintegrowana z nadwoziem i dodatkowo podkreśla zintegrowany aero-spoiler.

Otwór bagażnika umożliwia łatwe załadunek dzięki niskiej wysokości progu (tylko 60 cm). Zderzak tylny wchodzi w skład solidnego czarnego paska ochronnego, który otacza nowy model 2008. Aby zabezpieczyć nadwozie, ten pasek łączy przednie i tylne zderzaki, wyposażone w osłony progowe i poszerzenia nadkoli.

Możliwość zabawy z elementami odpowiada wyrafinowanej naturze górnych części: uszczelki okienne, relingi dachowe, obramowania tylnych drzwi i spojler. Podkreślają one modernizację pojazdu oraz zwiększenie prześwitu, co jest uwydatnione przez kontrast z dolną częścią.

Ostro zarysowane linie i krzywe nadwozia są wzbogacone o nowe kolory Ultimate Red (po raz pierwszy widoczny w 308 GTi od Peugeot Sport) i Emerald Crystal. Oferta obejmuje dziewięć kolorów, w tym pięć metalicznych, jeden perłowy i jeden lakierowany.

Atrakcyjność modelu 2008 wzmacnia elegancka sygnatura świetlna. Z przodu, zintegrowane z nadwoziem, reflektory mają „koci wygląd” z intensywnie nowoczesnym, chromowanym i czarnym wykończeniem. Tylne lampy mają nowe, ciepłokolorowe pazury lwa z głębokim efektem 3D.

Te atrakcyjne tylne światła otaczają bagażnik, który z kolei odsłania przestronny i funkcjonalny bagażnik. Jego pojemność może wynosić od 410 do 1,400 litrów dzięki modułowym tylnym siedzeniom 1/3 – 2/3. Naciśnięcie przycisku na górze oparcia wystarczy, aby nachylić siedzenie do tyłu, co pozwala na automatyczne złożenie foteli. Bagażnik, przemyślany do ostatniego szczegółu, wyposażony jest w uchwyty do mocowania przedmiotów oraz dwie przestrzenie do przechowywania po obu stronach, z uchwytem lub siatką. Dodatkowo, pod pokrywą bagażnika znajduje się jeszcze 22-litrowa przestrzeń.

Wyjątkowa w segmencie SUV, kabina pasażerska to przykład wysokiej jakości wykończenia oraz starannych detali, które przyciągają klientów. Dopełnia ją nowoczesne, stylowe oświetlenie i podnosi luksus wybranych materiałów. Opcjonalnie kabina pasażerska może być wyposażona w skórzane wykończenie kierownicy, co pasuje do obramowania dźwigni zmiany biegów, lewarka hamulca ręcznego i podłokietników drzwiowych.

Usiądź wygodnie, a kierowca odkrywa natychmiastowy urok Peugeot i-Cockpit®. W zależności od wybranej wersji, dach może mieć panoramiczny szklany otwór z iluminowaną krawędzią lub podsufitkę z laserowo wyciętego, podświetlanego materiału – co jest rzadkością w tym segmencie.

Pasażerowie zajmujący każdy z foteli cieszą się licznymi dobrze zaprojektowanymi przestrzeniami do przechowywania, łatwo dostępnymi dzięki przedniemu i tylnemu oświetleniu LED: schowki w drzwiach, schowek, pojemnik na kubki obok dźwigni zmiany biegów, przykryta przestrzeń w konsoli, kieszenie w oparciach przednich foteli itd. Całkowita objętość wnętrza wynosi 24 litry. Dzięki temu liczne przedmioty, smartfony i inne codzienne rzeczy zawsze znajdą swoje miejsce w nowym modelu 2008.

Proces modernizacji wiąże się z nowym poziomem wyposażenia. Poziomy Access, Active i Allure zwieńczone są GT Line. Wspólne dla kluczowych modeli w ofercie Peugeot (208, 308 i 508), to wykończenie oferuje klientom sportowe i eleganckie otoczenie, które ma dużą atrakcyjność.

Model 2008 GT Line uzupełniają nowe felgi aluminiowe w ekskluzywnym wykończeniu 17″ Eridan w połysku. Elementy w połysku czerni zastępują standardowy efekt chromu, w tym obramowanie atrapy chłodnicy, osłony reflektorów, obudowy lusterek i relingi dachowe. Atrapa chłodnicy zawiera czarne chromowane wstawki z czerwoną literą Peugeot, natomiast stalowa osłona progowa z tyłu zdobiona jest jak końcówka układu wydechowego. Na koniec, oznaczenie „GT Line” dumnie prezentuje się na każdym przednim błotniku oraz na klapie bagażnika.

Dynamiczny charakter kontynuuje się wewnątrz, gdy tylko otwierasz drzwi, z progami ze stali nierdzewnej, na których widnieje logo Peugeot, aluminiowymi pedałami oraz dywanikami z czerwonymi przeszyciami. Wyświetlacz head-up jest podświetlany przez szereg czerwonych diod LED, przypominających wygląd RedLine na ekranie dotykowym. Czerwone przeszycia biegną przez fotele oraz tylną kanapę, podłokietniki drzwiowe, obramowanie dźwigni zmiany biegów, hamulec ręczny oraz kompaktową kierownicę. Te dwa elementy są wykonane z pełnoziarnistej skóry. Pas bezpieczeństwa jest zdobiony tym samym czerwonym wykończeniem, które zdobi uchwyty przednich drzwi.

SUV z unikalnymi doznaniami

Dla swojego kompaktowego SUV-a marka poświęciła dużo uwagi, aby zapewnić najlepsze możliwe wrażenia z jazdy. Kulminacją tego procesu jest całkowita kontrola wyposażenia dzięki Peugeot i-Cockpit®. Symbolizuje kluczowy aspekt charakterystyki jazdy Peugeot 2008: intuicyjność, zwinność, elastyczność i bezpieczeństwo.

Peugeot i-Cockpit® zapewnia kierowcy najlepszy widok na drogę z przodu, z wszystkimi kluczowymi funkcjami w jego polu widzenia, co pozwala na pełną uwagę i koncentrację. Kierowca czuje się jak u siebie w czasie jazdy. Kierowanie pojazdem to prawdziwa przyjemność. Peugeot i-Cockpit® sprawia, że chce się prowadzić. Ma się ochotę w pełni wykorzystać zalety samochodu.

Z oczami wciąż na drodze, kontrola nad kompaktową kierownicą pozwala na precyzyjne działanie i instynktowne połączenie z nawierzchnią. Kompaktowa kierownica zapewnia również bardziej relaksującą pozycję podczas jazdy, ponieważ skraca zasięg ramion i umożliwia większy zakres ruchu podczas manewrów, z mniejszym wysiłkiem.

Nie odrywając wzroku od drogi, kierowca bardziej wyraźnie otrzymuje informacje o osiągach 2008. Informacje te są skupione w polu widzenia kierowcy dzięki wyświetlaczowi head-up z zestawem niebieskich diod LED. Ta innowacja wymaga znacznie mniej zasobów fizycznych i mentalnych do monitorowania pojazdu.

Gdy kierowca aktywuje i konfiguruje tempomat oraz ogranicznik prędkości lewą ręką, wciąż trzymając kierownicę, może również wykonać połączenie telefoniczne prawą ręką z poziomu 7-calowego ekranu dotykowego za pomocą funkcji Mirror Screen. Na ekranie wyświetlana jest także sytuacja za pojazdem dzięki kamerze cofania oraz kontroluje funkcję Park Assist do wspomaganych manewrów parkowania. Na koniec, prawa ręka kontroluje Grip Control za pomocą kółka sterującego z pięcioma trybami.

Peugeot i-Cockpit® sprawia, że prowadzenie to wyjątkowe przeżycie.

Dzięki umieszczonemu na centralnej konsoli pokrętłu Grip Control, zakres możliwości 2008 poszerza się dzięki dostosowanemu systemowi trakcji w trudnych warunkach. Ten opatentowany system współpracuje z dużym prześwitem wynoszącym 16 cm oraz współdziała z oponami Mud & Snow (certyfikowane opony zimowe), Goodyear Vector 4Season, co zapewnia prawdziwą uniwersalność we wszystkich porach roku i warunkach pogodowych.

Wszechstronny i elastyczny, Grip Control optymalizuje przyczepność w zależności od terenu, skutecznie działając na przednie koła. System pozostawia kierowcę odpowiedzialnym przez cały czas, ponieważ mogą liczyć na inteligencję tego wyposażenia w dowolnym momencie, korzystając z trybu Standard lub wybierając pożądany tryb za pomocą pokrętła:

  • Tryb Standard przeznaczony jest do standardowych warunków drogowych z niskim poziomem poślizgu.
  • Tryb Śnieg natychmiast dostosowuje poślizg każdego przedniego koła do napotkanych warunków przyczepności. Gdy pojazd osiągnie 50 km/h, system przełącza się na tryb Standard.
  • Tryb All-Terrain umożliwia pewne poruszanie się po śliskim terenie (błoto, mokra trawa itd.). Ułatwia uruchomienie pojazdu w tych specyficznych warunkach, przenosząc jak najwięcej momentu obrotowego na koło z największą przyczepnością. Działa jak ograniczone różnicowe (LSD), a jego działanie aktywne jest do 80 km/h.
  • Tryb Piasek utrzymuje obrót obu kół napędowych jednocześnie, aby umożliwić postęp na miękkim podłożu oraz ograniczyć ryzyko zakopania się w piasku. Ten tryb działa do 120 km/h, po czym przełącza się na tryb Standard.
  • Tryb ESP Off daje kierowcy możliwość całkowitego odłączenia ESP i Grip Control, do 50 km/h, i samodzielnego zarządzania przyczepnością.

Funkcja Grip Control dostępna jest w silnikach od 100 KM, niezależnie od tego, czy są manualne, czy automatyczne, z oponami 16″ lub 17″. Korzysta z niezrównanej dynamiki 2008 na wszystkich terenach.

Tę wydajność zapewnia masa, wynosząca zaledwie 1 045 kg, oraz cztery opcje zawieszenia. Sprężyny, amortyzatory, stabilizator, oś przednia i poprzeczka tylna są zatem specyficzne, aby poprawić dynamiczne osiągi wszystkich parametrów silnika. Wsparcie nadwozia jest doskonałe w każdych okolicznościach. Mapy kierownicze są dostosowane do każdej opcji zawieszenia, co zapewnia zoptymalizowaną i spójną informację o drodze przez kompaktową kierownicę.

Zaawansowany technologicznie SUV

Technologia pokładowa Peugeot 2008 ułatwia codzienne życie. Obejmuje funkcję Mirror Screen przez MirrorLinkTM lub Apple Carplay®, która wyświetla niektóre aplikacje ze smartfona kierowcy na ekranie dotykowym samochodu. Dzięki temu kierowca ma intuicyjny i bezpieczny dostęp do swoich aplikacji. Z oczywistych powodów bezpieczeństwa, dostęp ten zależy od warunków jazdy pojazdu. Gdy samochód jest w ruchu, dostępne są tylko aplikacje związane z zadaniami prowadzenia.

Aplikacje obejmują Start MyPeugeot, cyfrową bibliotekę pokładową samochodu, iCoyote, aplikację społecznościową do informacji o ruchu drogowym i strefach zagrożeń, lub Parkopedia, która pomaga w znajdowaniu miejsc parkingowych.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa w obszarach miejskich, Peugeot 2008 wyposażony jest w technologię Active City Brake, automatyczny system hamowania w mieście w przypadku ryzyka kolizji. To urządzenie pomaga zredukować ciężkość wypadku lub nawet go całkowicie uniknąć. W tym celu na górnej części szyby zamontowano krótkozasięgowy czujnik laserowy (technologia LIDAR), aby wykrywać przeszkody, takie jak poruszający się lub stojący pojazd, poruszający się w tym samym kierunku i w tym samym pasie.

Jeśli kierowca nie podejmie działań, a prędkość wynosi mniej niż 30 km/h, Active City Brake włącza pełne hamowanie automatyczne, aby zmniejszyć różnicę prędkości między 2008 a przeszkodą. Automatyczne wyhamowanie może osiągnąć 10 m/s².

Automatyzując manewry parkowania, Park Assist maksymalnie wykorzystuje kompaktowość 2008, aby ułatwić wyjazdy do miasta. Po aktywowaniu funkcji kierowca wybiera rodzaj wymaganego manewru na ekranie dotykowym (parkowanie równoległe lub wyjazd z miejsca parkingowego), po czym czujniki ultradźwiękowe mierzą wymiary dostępnych miejsc, aby powiadomić kierowcę o odpowiedniej lokalizacji. Park Assist następnie kieruje pojazdem za pomocą elektrycznego systemu wspomagania kierownicy, a kierowca musi jedynie obserwować otoczenie i kontrolować postęp samochodu. Podczas cofania, kamera cofania pokazuje wymiary pojazdu na ekranie za pomocą kolorowych linii prowadzących.

Wyjazd z miejsca parkingowego jest bardzo łatwy dzięki ponownemu wykorzystaniu inteligencji Park Assist, nawet na stromej ulicy, dzięki funkcji Hill Assist.

Dzięki aerodynamicznemu nadwoziu i lekkości SUV-a Peugeot 2008 szeroka gama silników Euro 6 sprawia, że jest on odpowiedni do każdego celu, jednocześnie optymalizując zużycie paliwa oraz emisję CO2. Emisje te wahają się od 90 do 114 g/km, co wynika z zastosowania czterech silników Best-in-Class w swoim segmencie.

Całkowicie zaprojektowana przez grupę, nowa generacja silników benzynowych PureTech 3-cylindrowych została doceniona za swoje właściwości. Zapewniając wysoki poziom przyjemności z jazdy, jednocześnie optymalizując zużycie paliwa i emisje, silniki te są wyjątkowo lekkie i efektywne. W porównaniu do podobnego silnika 4-cylindrowego, wersja z wtryskiem atmosferycznym jest lżejsza o 21 kg, a wersja turbo o 12 kg.

Ta wersja z turbodoładowaniem wyposażona jest w wtrysk bezpośredni o wysokim ciśnieniu (przy 200 barach) oraz nową generację turbo o wysokiej wydajności (pracującą przy 240 000 obr./min). Oferuje wysoki moment obrotowy w stosunku do pojemności silnika, wynoszący 205 Nm w wersji 110 KM oraz 230 Nm w wersji 130 KM przy 1 750 obr./min. Ponadto silnik PureTech zapewnia wyjątkowe osiągi, z stałą mocą do 6 500 obr./min i niesamowitym komfortem akustycznym.

Ten wszechstronny silnik 3-cylindrowy można łączyć z trzema opcjami: 5-biegową skrzynią manualną, 6-biegową skrzynią manualną lub 6-biegową automatyczną skrzynią biegów. Jest to nowa automatyczna skrzynia biegów zwana EAT6, czyli Efektywna Automatyczna Skrzynia Biegów 6-biegowa. Jej technologia Quickshift zapewnia najwyższej jakości przyjemność z jazdy dzięki płynnej i szybkiej zmianie biegów. Co więcej, emisja CO2 została znacznie zredukowana dzięki zmniejszeniu tarcia wewnętrznego i wewnętrznego ślizgu w wyniku konwerterów momentu obrotowego.

Oferta silników benzynowych nowego SUV-a 2008 obejmuje pięć wersji:

  • 1.2L PureTech 82, 5-biegowa skrzynia manualna, 4.9l/100km, emisja CO2 114g/km,
  • 1.2L PureTech 82, 5-biegowa skrzynia ręczna z elektroniką, 4.4l/100km, emisja CO2 102g/km,
  • 1.2L PureTech 110 S&S, 5-biegowa skrzynia manualna, 4.4l/100km, emisja CO2 103g/km,
  • 1.2L PureTech 110 S&S, 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów (EAT6), 4.8l/100km, emisja CO2 110g/km, najlepsza w swojej klasie w segmencie,
  • 1.2L PureTech 130 S&S, 6-biegowa manualna skrzynia biegów (EAT6), 4.8l/100km, emisja CO2 110g/km, najlepsza w swojej klasie w segmencie.

Silnik Diesla BlueHDi 1.6L to ekskluzywne połączenie technologii Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) i Dodatkowego Filtra Cząstek Stałych (DPF). Ten silnik charakteryzuje się przyjemnością z jazdy oraz rekordowo niskim zużyciem paliwa, niezależnie od wersji – 75, 100 i 120 KM.

Technologia SCR to najbardziej skuteczna na rynku w zakresie obróbki NOx (tlenków azotu), jako że jest jedyną, która redukuje NOx o do 90%. Zamontowana przed DPF z dodatkiem, działa na wczesnym etapie. Jest to możliwe dzięki zdolności DPF z dodatkiem do regeneracji w niższej temperaturze niż inne technologie DPF stosowane przez naszych konkurentów. DPF z dodatkiem usuwa 99,9% wszystkich cząstek, w tym najdrobniejsze.

Ta doskonała skuteczność redukcji NOx optymalizuje zarówno emisję CO2, jak i zużycie paliwa, które jest o do 4% niższe niż w silnikach EURO5.

Oferta silników Diesla nowego SUV-a 2008 obejmuje sześć wersji, wszystkie z emisją CO2 poniżej 100 g/km:

1.2L PureTech 5AT FWD (82 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc60.3 Kw @ 5750 Rpm
82 Hp @ 5750 Rpm
81 Bhp @ 5750 Rpm
Moment obrotowy87 Lb-Ft @ 2750 Rpm
118 Nm @ 2750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h15.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2326 Lbs (1055 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3538 Lbs (1605 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie0.6 Mpg Us (392 L/100Km)
Emisja CO2102 G/Km

1.2L PureTech 5MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc80.9 Kw @ 5500 Rpm
110 Hp @ 5500 Rpm
108 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy151 Lb-Ft @ 1500 Rpm
205 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2403 Lbs (1090 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3649 Lbs (1655 Kg)
Spalanie miasto44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2103 G/Km

1.2L PureTech 5MT FWD (82 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc60.3 Kw @ 5750 Rpm
82 Hp @ 5750 Rpm
81 Bhp @ 5750 Rpm
Moment obrotowy87 Lb-Ft @ 2750 Rpm
118 Nm @ 2750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna104 Mph (167 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2304 Lbs (1045 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3505 Lbs (1590 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Emisja CO2114 G/Km

1.2L PureTech 6AT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc80.9 Kw @ 5500 Rpm
110 Hp @ 5500 Rpm
108 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy151 Lb-Ft @ 1500 Rpm
205 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2535 Lbs (1150 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3726 Lbs (1690 Kg)
Spalanie miasto39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.2L PureTech 6MT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5500 Rpm
130 Hp @ 5500 Rpm
128 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/60 R16 U
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2557 Lbs (1160 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3693 Lbs (1675 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.6L BlueHDI 5MT FWD (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc73.5 Kw @ 3750 Rpm
100 Hp @ 3750 Rpm
99 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 1750 Rpm
254 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/60 R16 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2557 Lbs (1160 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3759 Lbs (1705 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Średnie spalanie63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Emisja CO297 G/Km

1.6L BlueHDI 5MT FWD (75 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc55.2 Kw @ 3500 Rpm
75 Hp @ 3500 Rpm
74 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2557 Lbs (1160 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3704 Lbs (1680 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Średnie spalanie63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Emisja CO297 G/Km

1.6L BlueHDI 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc88.3 Kw @ 3500 Rpm
120 Hp @ 3500 Rpm
118 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1750 Rpm
300 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony195/60 R16 T
Długość163.7 In (4158 Mm)
Szerokość72 In (1829 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58/58.6 In (1
Rozstaw osi99.9 In (2537 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Masa własna2646 Lbs (1200 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3814 Lbs (1730 Kg)
Spalanie miasto54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Spalanie trasa71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Średnie spalanie63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Emisja CO296 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.