2016 Renault Megane

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Renault zaprezentował czwartą generację swojego udanego modelu Megane w 2015 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie, a wersja pięciodrzwiowa była najważniejsza w ofercie.

W obliczu rosnącego popytu na kompaktowe hatchbacki na rynku europejskim, Renault musiało być o krok przed konkurencją i zaprezentować coś innowacyjnego. I tak właśnie się stało – zaskoczyli wszystkich nie tylko kształtem nowego modelu, ale także technicznymi rozwiązaniami, które były niespotykane u podobnych konkurentów. Wersja pięciodrzwiowa była najważniejsza w ofercie, ponieważ cieszyła się największą sprzedażą wśród swoich „krewnych”, a klienci uznawali ją za poważną alternatywę dla Golfa.

Eksterior samochodu kontynuował ideę organicznych kształtów wprowadzoną w trzeciej generacji tego modelu, ale ewoluował i zyskał więcej stylowych akcentów oraz eleganckich detali. Z przodu, wyższe reflektory miały charakterystyczne światła dzienne w kształcie litery C, które wchodziły w zderzak. Niżej, w szczelinie powietrznej, producent dodał grill, który chłodził silnik, oraz dwa boczne wloty dla lamp przeciwmgielnych, gdy były zamontowane. Z profilu, wznosząca się linia okien i powiększone tylne nadkola nadawały pojazdowi muskularny wygląd. Wreszcie, spojler dachowy ozdabiał tył bagażnika, a niezwykle szerokie światła tylne były niemalże rozciągnięte od jednej do drugiej strony samochodu.

Jednak to wnętrze przyciągało uwagę wszystkich. Przed tą generacją Megane nie oferowało zbyt wielu funkcji dla swoich klientów. Niemniej jednak, wraz z czwartą generacją, nastąpił rozwój. W podstawowych wersjach zamontowane były standardowe analogowe wskaźniki i radio na centralnej konsoli. Nie było w tym nic szczególnego. Natomiast w wyższych wersjach, producent dał z siebie wszystko. W efekcie, przed kierowcą znalazł się w pełni cyfrowy zestaw wskaźników. Dodatkowo, w pionowym trybie do centralnej konsoli zamontowano ekran dotykowy o przekątnej 8,7”, na którym zainstalowano system infotainment R-link. Wspólnie z firmą Tom-Tom stworzono również system nawigacji, oferując klientom opcję usługi ruchu na żywo. Standardowe siedzenia były dość przeciętne jak na ten samochód, ale w wyższych wersjach zainstalowano fotele z wysokim oparciem dla przednich pasażerów, a tylna kanapa ze składanym siedzeniem była wystarczająca dla trojga dzieci lub dwóch dorosłych o pełnym wzroście.

Z technicznego punktu widzenia Renault zaskoczył rynek wprowadzeniem systemu 4Control, który umożliwiał skręt czterech kół. Choć ta funkcja była już dostępna w dużych samochodach, żaden inny producent nie zainstalował jej w kompaktowym hatchbacku. W zakresie układów napędowych, francuski producent oferował szeroki wybór silników o mocy od 89 KM (90 PS) do 163 KM (165 PS), sparowanych z manualnymi skrzyniami biegów o pięciu lub sześciu przełożeniach lub automatycznymi skrzyniami biegów (dwu sprzęgłowymi). Co więcej, ci, którzy pragnęli mocniejszych silników, mogli wybrać wersję GT, która oferowała ponad 200 koni mechanicznych.

Nowy Renault Megane, o dynamicznym wyglądzie i wysokiej jakości – pełen technologii z wyższych segmentów – był główną atrakcją Renault na targach IAA w 2015 roku we Frankfurcie. Obok gamy wydajnych silników benzynowych i diesla, od razu dostępna będzie wersja GT stworzona we współpracy z Renaultsport. W 2017 roku do oferty dołączy silnik diesla z hybrydowym wsparciem. Nowy Megane wejdzie do sprzedaży w Europie kontynentalnej na początku 2016 roku.

„Nowy Megane odgrywa integralną rolę w strategii odnowy designu Renault,” mówi Laurens van den Acker, starszy wiceprezydent ds. designu. „Jego dynamiczne linie łączą w sobie zmysłowość i status, podczas gdy zdecydowane proporcje nadają mu stabilną postawę na drodze, a rzeźbione formy i mocne ramiona podkreślają latynoskie korzenie marki. Posiada charakterystyczny podpis świetlny zarówno z przodu, jak i z tyłu, zarówno w dzień, jak i w nocy, a jego eleganckie wnętrze emanuje niezaprzeczalnym poczuciem kokpitu.”

Nowy Megane oparty jest na architekturze pojazdów Common Module Family (CMF), co pozwala na oferowanie nowoczesnych funkcji, które zazwyczaj dostępne są tylko w samochodach z wyższych segmentów. Wiele z nich to nowości w tej klasie, w tym pełnokolorowy wyświetlacz head-up, 7-calowy wyświetlacz instrumentów TFT oraz klasyczny 8,7-calowy ekran dotykowy R-Link 2 w formacie pionowym, a także czterokierunkowe wspomaganie kierownicy 4Control dla wersji GT.

Sześć wydajnych silników, które będą dostępne na starcie, mają moc od 90 do 205 KM, a zużycie paliwa oraz emisja CO2 wynoszą zaledwie 85,6 mpg i 86 g/km dla silnika ENERGY dCi 110.

Dynamiczny styl z charakterystycznym podpisem świetlnym

Dynamiczna postawa nowego Megane opiera się na dobrze zbalansowanych proporcjach. Jest o 64 mm dłuższy (4,359 mm) i o 25 mm niższy (1,447 mm) niż trzecia generacja Megane, a jego rozstaw osi jest o 28 mm dłuższy (2,669 mm) – to więcej niż w rywalizujących modelach. Szerokość toru przedniego i tylnego została zwiększona odpowiednio o 47 mm i 39 mm do 1,591 mm i 1,586 mm, podczas gdy tylne zwisy zostały skrócone. Dostępne będą koła o średnicy do 18 cali.

Z przodu widoczna jest tożsamość marki Renault w dużym, prostym logo w kształcie diamentu oraz szerokiej kratce. To akcentuje oświetlenie dzienne z technologią LED, tworząc charakterystyczny kształt „C”, które rozciąga się wzdłuż zderzaka. Wyższe wersje mają pełne moduły oświetleniowe LED zarówno dla świateł mijania, jak i drogowych. Technologia Pure Vision LED znacząco poprawia widoczność w nocy w porównaniu z oświetleniem halogenowym.

Dzięki mocno rzeźbionym ramionom nowy Megane emanuje zmysłowością wpisaną w design Renault. Napięte i precyzyjne linie w dolnej części nadwozia i maski układają się w stronę przodu, podkreślając dynamiczną postawę samochodu. Chromowane wykończenie z przodu i wokół okien bocznych, emblematy oraz klamki podkreślają jakość nowego Megane.

Są tam wloty powietrza po obu stronach z przodu, deflektory z tyłu i elektrycznie sterowane klapy, które automatycznie zamykają się, aby zmniejszyć opór powietrza, co sprawia, że nowy Megane jest niezwykle aerodynamiczny i przyczynia się do niskiego zużycia paliwa i emisji.

Tylne jednostki świetlne, także w pełni LED, mają światła tylne, które są stale podświetlone. Ten nowatorski poziomy podpis podkreśla szerokość pojazdu. Dzięki nowej technologii Edge Light, emituje smukły efekt 3D w purpurowym odcieniu.

Eleganckie wnętrze w stylu kokpitu

Nowy Megane ma wnętrze w stylu kokpitu z zestawem nowoczesnych funkcji skupionych wokół kierowcy, tworząc otulający kształt w literze L. Obejmuje on wiele nowości w klasie: pełnokolorowy wyświetlacz head-up, tradycyjnie zarezerwowany dla pojazdów z wyższych segmentów; 7-calowy kolorowy wyświetlacz instrumentów TFT; oraz pionowy 8,7-calowy ekran dotykowy R-Link 2 jako alternatywę dla poziomego 7-calowego ekranu.

Szczególną uwagę zwrócono na wykończenie, jakość materiałów oraz harmonię wnętrza. Miękka deska rozdzielcza przechodzi w ciągłym łuku do górnych wykończeń drzwi. Przechodzi również od dolnej krawędzi deski do konsoli środkowej. Wyższe wersje mają kierownicę pokrytą skórą Nappa pełnoziarnistą z eleganckimi chromowanymi detalami, które powtarzają się na instrumentach, nawiewach powietrza, konsoli i okrągłych przełącznikach.

Wysoka i szeroka konsola środkowa zawiera regulowany przód/tył podłokietnik. W wersjach wyższych uwagę przyciągają dwa smukłe pasy podświetlenia, których odcień można spersonalizować.

Rzeźbione fotele zapewniają optymalny komfort i wsparcie dzięki podwójnej gęstości pianki. Inspirowane światem wyposażenia wnętrz i wyrobów skórzanych, materiały foteli są ciepłe i nowoczesne. Szczególną uwagę zwrócono na detale górnego przeszycia na fotelach i obramowaniach drzwi.

Dostępnych jest pięć poziomów tapicerki, wszystkie w odcieniach czerni. Wersje wyższe dostępne są z luksusowym welurem opracowanym z Alcantary, co nadaje im intensywny blask i głęboki czarny efekt 3D. Wersje wyższe mają podgrzewane fotele i elektryczną regulację odcinka lędźwiowego. Fotel kierowcy ma funkcję masażu.

Pojemność bagażnika nowego Megane wynosi 434 litry, co czyni go drugim co do wielkości w segmencie kompaktowym i jest uzupełniona wewnętrznymi schowkami o łącznej pojemności 25 litrów. Tylna przestrzeń na kolana wynosi 175 mm, co stanowi poprawę o 20 mm w stosunku do trzeciej generacji Megane, a szerokość ramion (1,441 mm z przodu, 1,390 mm z tyłu) należy do najlepszych w segmencie. Nowy Megane dostarcza zatem najlepsze z obu światów, jeśli chodzi o przestrzeń dla pasażerów tylnej kanapy i pojemność bagażnika.

Systemy audio BOSE zapewniają wysoką jakość dźwięku. Inżynierowie z BOSE ściśle współpracowali z odpowiednikami z Renault, aby zoptymalizować integrację dziewięciu głośników, subwoofera i cyfrowego wzmacniacza, tak aby dźwięk był precyzyjny, wyważony, dostosowany i krystalicznie czysty.

Technologia z wyższych segmentów

Zastosowanie modułowej architektury CMF pozwala nowemu Megane oferować funkcje bardziej kojarzone z większymi i droższymi samochodami oraz czerpie inspirację z nowych modeli Espace i Talisman. Ten kompleksowy zestaw technologii jest unikalny w segmencie i obejmuje wyświetlacz head-up, wyświetlacz TFT i pionowy 8,7-calowy ekran, a także technologię Multi-Sense i 4Control.

Rozkładany kolorowy wyświetlacz head-up zwiększa bezpieczeństwo, redukując czas, w którym kierowca musi odwrócić wzrok od drogi, aby uzyskać najważniejsze informacje – prędkość, wskazówki nawigacyjne i systemy wsparcia podczas jazdy.

Oferowany jest szeroki wybór zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy (ADAS), sterowanych za pomocą tabletu R-Link 2. Obejmują one adaptacyjny tempomat, automatyczne hamowanie awaryjne; ostrzeżenia o zmianie pasa ruchu, bezpiecznej odległości oraz ograniczenia prędkości, z których ostatnie są powiązane z rozpoznawaniem znaków drogowych; oraz monitorowanie martwego pola. Dostępna jest także kamera cofania, automatyczne przełączanie między światłami drogowymi a mijania, parkowanie bez użycia rąk oraz wsparcie podczas parkowania z przodu, z tyłu i po bokach.

Wersje o wyższej specyfikacji mają R-Link 2 z 8,7-calowym wyświetlaczem w formacie pionowym jako alternatywę dla poziomego 7-calowego ekranu. Ekran w formacie pionowym wykorzystuje technologię pojemnościową „pinch & zoom” dla łatwiejszego użytkowania, podobnie jak w smartfonach czy tabletach.

R-Link 2 zawiera rozpoznawanie głosu dla bezpiecznej obsługi nawigacji, telefonu, aplikacji i radia. Jego trzy personalizowane strony główne umożliwiają szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji. Pakiet łączności, w tym 12-miesięczna subskrypcja usług TomTom LIVE oraz dostęp do R-Link Store, rozszerza jego zakres.

Treść 7-calowego kolorowego wyświetlacza TFT instrumentów można dostosować w zależności od wybranego trybu jazdy. Deska rozdzielcza pokazuje nie tylko podstawowe dane, takie jak prędkość, ale także wiele innych informacji związanych z nawigacją lub systemami wspomagającymi jazdę.

Innowacyjna technologia Multi-Sense Renault pozwala użytkownikom personalizować swoje doświadczenie jazdy, modyfikując reakcję na pedał przyspieszenia i silnika, regulując prędkość zmiany biegów w automatycznej skrzyni biegów Efficient Dual Clutch (EDC) oraz kontrolując funkcję masażu foteli i oświetlenie wnętrza. Przycisk Multi-Sense na konsoli środkowej zapewnia natychmiastowy dostęp do tych funkcji.

System oferuje pięć różnych trybów jazdy – Sport, Normal, Comfort, Perso i Eco. W wersji GT tryb Eco zastępowany jest przez tryb R.S. Drive.

Dostępnych jest pięć różnych nastrojów oświetlenia wnętrza: czerwony, zielony, niebieski, purpurowy i brązowy. Oświetlenie pokrywa konsolę środkową oraz drzwi z przodu i z tyłu w wersjach wyższych, a także jest powiązane z kolorystyką wyświetlacza TFT oraz multimedialnego wyświetlacza w formacie pionowym.

Silniki od 90 do 205 KM, wyjątkowa efektywność

Nowy Megane będzie dostępny z sześcioma wysoce wydajnymi silnikami od momentu wprowadzenia na rynek – trzema silnikami diesla ENERGY dCi o mocach 90, 110 lub 130 KM oraz trzema jednostkami benzynowymi TCe o mocach 100, 130 lub 205 KM. Automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem EDC będzie oferowana z silnikiem dCi 110 (sześciobiegowym) i silnikiem TCe 130 (siedmiobiegowym). Siedmiobiegowa skrzynia EDC jest standardem w jednostce TCe 205 w wersji GT.

Rdzeń gamy stanowi silnik diesla ENERGY dCi 110 z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Ta wersja nowego Megane emituje tylko 86 g CO2 na kilometr i ma zużycie paliwa w cyklu NEDC wynoszące 85,6 mpg, co sprawia, że jest oznaczona jako ECO2. Od czerwca 2015 roku Renault używa oznaczenia ECO2, aby wyróżnić najbardziej ekonomiczny silnik w każdej gamie modeli.

W 2016 roku silnik diesla ENERGY dCi 165, powiązany z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów EDC, również będzie dostępny w wersji GT.

Na początku 2017 roku do oferty dołączy silnik diesla z hybrydowym wsparciem. Z planowanym zużyciem w cyklu NEDC poniżej 3 litrów/100 km (94,1 mpg) oraz emisją CO2 wynoszącą 76 g/km, co wymaga potwierdzenia, nowy Megane stanie się liderem rynku pod względem niskiego zużycia paliwa i emisji CO2. Osiąga to poprzez odzyskiwanie energii podczas hamowania i zwiększanie przyspieszenia w określonych warunkach, szczególnie przy niskich obrotach silnika, łącząc przyjemność z jazdy z ekstremalną oszczędnością.

Nowy Megane GT – inspirowany Renaultsport

Flagowym modelem nowej gamy Megane podczas wprowadzenia na rynek będzie GT inspirowany Renaultsport, charakteryzujący się unikalnymi elementami zewnętrznymi i wewnętrznymi, silnikiem TCe o mocy 205 KM połączonym z siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów EDC, czterokierunkowym wspomaganiem kierownicy 4Control oraz specjalnymi ustawieniami podwozia.

Projekt przedniego zderzaka wersji GT sygnalizuje wzrost sportowości, który idzie w parze z DNA Renaultsport. Uzupełniony jest przez specjalny projekt górnej i dolnej kratki.

Dolny wlot powietrza jest szerszy i otoczony wlotami powietrza, podczas gdy wykończenie Dark Metal – szczególnie dla obudów lusterek – potwierdza, że jest to prawdziwy Renault. Opcjonalne 18-calowe koła w efekcie diamentowym, oznaczone jako GT, zostały specjalnie opracowane przez Renaultsport. Z tyłu, dwa chromowane końcówki wydechu odzwierciedlają styl podwójnych wlotów powietrza z przodu, aby zapewnić poczucie symetrii. Końcówki wydechu flankują dyfuzor, który inspirowany jest Formułą 1. Nowy Megane GT nosi oznaczenia Renaultsport z lewej strony z tyłu oraz na obu przednich błotnikach.

Wnętrze jest całkowicie w stylu Renaultsport. Oparcia siedzeń z integralnymi zagłówkami, niebieskie przeszycia i sportowe logo w kratkę zapewniają komfort przy jednoczesnym wzmacnianiu bocznego wsparcia. Dostępne są trzy różne opcje tapicerki: materiałowa, skórzana Alcantara z niebieskimi paskami oraz skórzana Alcantara z czarnymi paskami. Wyspecjalizowana kierownica, sportowe pedały z aluminium, specjalna dźwignia zmiany biegów i łopatki do zmiany biegów na kierownicy to dodatkowe cechy.

Informacje dostarczane przez zestaw wskaźników i ekran są również wzbogacone, w szczególności o tryb wyścigowy. Niebieskie akcenty w kabinie nawiązują do nowego koloru zewnętrznego Iron Blue, podkreślając unikalną tożsamość GT.

Nowy Megane GT to pierwszy pojazd w swoim segmencie wyposażony w technologię czterokierunkowego wspomagania kierownicy 4Control, specjalnie dostosowaną przez inżynierów Renaultsport. Podwozie 4Control to innowacja Renault, która zapewnia precyzyjne ustawienie tylnej osi, co zapewnia wyjątkową radość z jazdy i sportową reakcję przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa.

4Control zapewnia precyzyjne, dynamiczne prowadzenie na krętych drogach z całkowitą stabilnością przy wyższych prędkościach. W sytuacjach awaryjnych czterokierunkowe wspomaganie kierownicy zapewnia błyskawiczne i uspokajające reakcje. Samochód staje się płynniejszy, bardziej precyzyjny i wygodniejszy w prowadzeniu, nie tłumiąc przyjemności. System poprawia również zwrotność przy niższych prędkościach lub podczas parkowania.

Do pakietu podwozia GT wchodzą również przestrojone amortyzatory, sprężyny, ESC i hamulce, bez utraty komfortu i wszechstronności.

1.2L TCe 6MT FWD (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1198 Cm3
Moc74 Kw @ 4500 Rpm
101 Hp @ 4500 Rpm
99 Bhp @ 4500 Rpm
Moment obrotowy129 Lb-Ft @ 1500 Rpm
175 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna111 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15 91 H
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3982 Lbs (1806 Kg)
Spalanie miasto33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

1.2L TCe 6MT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1198 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5500 Rpm
130 Hp @ 5500 Rpm
128 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy151 Lb-Ft @ 2000 Rpm
205 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3982 Lbs (1806 Kg)
Spalanie miasto34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.2L TCe 7AT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1198 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5500 Rpm
130 Hp @ 5500 Rpm
128 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy151 Lb-Ft @ 2000 Rpm
205 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Edc)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2767 Lbs (1255 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4081 Lbs (1851 Kg)

1.6L SCe 5MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc84.6 Kw @ - Rpm
115 Hp @ - Rpm
113 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy115 Lb-Ft @ 4000 Rpm
156 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3944 Lbs (1789 Kg)

1.5L dCi 6AT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc80.9 Kw @ 4000 Rpm
110 Hp @ 4000 Rpm
108 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ 1750 Rpm
260 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna (Edc)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2956 Lbs (1341 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4136 Lbs (1876 Kg)
Spalanie miasto58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Emisja CO295 G/Km

1.5L dCi 6MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc80.9 Kw @ 4000 Rpm
110 Hp @ 4000 Rpm
108 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ 1750 Rpm
260 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4074 Lbs (1848 Kg)
Spalanie miasto65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Spalanie trasa73.5 Mpg Us (3.2 L/100Km)
Średnie spalanie71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Emisja CO286 G/Km

1.5L dCi 6MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc66.2 Kw @ 4000 Rpm
90 Hp @ 4000 Rpm
89 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy162 Lb-Ft @ 1750 Rpm
220 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna108 Mph (174 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4059 Lbs (1841 Kg)
Spalanie miasto60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Spalanie trasa69.2 Mpg Us (3.4 L/100Km)
Średnie spalanie65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Emisja CO293 G/Km

1.6L dCi 6AT FWD (165 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna (Edc)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32

1.6L dCi 6MT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc95.6 Kw @ 4000 Rpm
130 Hp @ 4000 Rpm
128 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750 Rpm
320 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna123 Mph (198 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R 17 93 V
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57 In (1448 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.6/62.4 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika13.6 Cuft (385 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2906 Lbs (1318 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4167 Lbs (1890 Kg)
Spalanie miasto50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Spalanie trasa65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2103 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.