2017 Hyundai Kona

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Hyundai poszerzył swoją ofertę crossoverów w 2017 roku, wprowadzając model Kona, który miał być pojazdem idealnym do miasta, ale jednocześnie wystarczająco zdolnym, aby poradzić sobie z nieutwardzonymi drogami i, oczywiście, z krawężnikami bez większego trudu.

Koreański producent był już znany ze swoich niezawodnych pojazdów oraz korzystnego stosunku jakości do ceny. Kiedy zauważył rosnące zainteresowanie crossoverami, postanowił wejść na ten segment rynku. Po kilku próbach z podwyższoną wersją hatchbacka i20 z segmentu B, która przekształciła się w model iX20, Hyundai wiedział, że idzie w dobrym kierunku i stworzył Konę niemal od podstaw. Samochód odziedziczył kilka części z trzeciej generacji modelu i30 oraz niektóre silniki dostępne w ofercie firmy. Dzięki dodatkowym elementom stylistycznym inspirowanym off-roadem i inżynieryjnym usprawnieniom powstała Kona, crossover, który zachwycił potencjalnych nabywców swoim odważnym wyglądem i przystępnymi cenami.

Zespół projektowy Hyundaia był odważny i zainstalował diodowe światła dzienne na przedniej części maski, otaczając wąski wlot powietrza. Poniżej, na zderzaku, producent umieścił reflektory w chromowanych prostokątnych zestawach, które flankowały diamentowy kształt głównej kraty, na której znajdowało się logo marki. Niżej, między zderzakiem a czarnym spojlerem, model 2017 Hyundai Kona był dostępny z niewielkimi światłami przeciwmgielnymi.

Dzięki wysokiej sylwetce jak na pojazd swoich rozmiarów, Hyundai Kona 2017 szczyciła się niepomalowanym czarnym plastikowym wykończeniem wokół przednich i tylnych nadkoli. Przednie błotniki miały zaakcentowaną linię na górze, przypominającą zestaw poszerzonych błotników z pojazdu terenowego. Dodatkowo producent dodał zaokrąglone linie na górnych bokach drzwi, między klamkami a dolną linią okien. Z tyłu, zestaw świateł tylnych rozciągał się od ćwierćpaneli na pokład bagażnika, ozdabiając tylną część pojazdu, podczas gdy dolny zderzak miał srebrne plastikowe wykończenie przypominające osłonę na kamienie. Na życzenie klienci mogli zamówić auto w dwukolorowym malowaniu z czarnym „unoszącym się” dachem.

Jednak wnętrze było jedną z najbardziej atrakcyjnych części Hyundaia Kona 2017. Wysoka linia dachowa pozwoliła na montaż foteli o podwyższonej pozycji, co częściowo rozwiązało problem z miejscem na nogi dla pasażerów z tyłu. Z przodu fotele kubełkowe miały niewielkie wzmocnienia, które zapewniały dodatkowe wsparcie boczne dla ich pasażerów. Zestaw wskaźników zwrócony w stronę kierowcy zawierał dwa duże wskaźniki dla prędkościomierza i obrotomierza, a także wskaźniki temperatury płynu chłodzącego oraz poziomu paliwa. Dodatkowo, mały wyświetlacz LCD znajdował się między głównymi wskaźnikami. Z kolei Hyundai umieścił ekran dotykowy systemu infotainment na szczycie centralnej konsoli, w rozmiarze od 5 do 8 cali, w zależności od rynku, oferując funkcje Apple CarPlay i Android Auto.

Na początku sprzedaży, pierwsza generacja Hyundaia Kona była dostępna z wyborem dwóch silników benzynowych, a w 2018 roku do oferty dołączyły trzy silniki turbodiesel. Co więcej, Hyundai zaskoczył swoich klientów wprowadzeniem hybrydowego układu napędowego.

Hyundai Motor zaprezentował najnowszy model w swojej rozszerzającej się linii stylowych SUV-ów, Hyundai Kona, kompaktowego SUV-a. Z mocnym, wyrazistym designem i niezrównaną indywidualnością, Kona została zaprojektowana z myślą o nowoczesnych klientach prowadzących aktywny tryb życia.

Kona dołącza do modeli Tucson, Santa Fe oraz Santa Fe Sport, w rosnącej ofercie SUV-ów Hyundai Motor, ponieważ firma nieustannie poszerza wybór dla klientów w tym segmencie. Na światowej premierze swojego nowego SUV-a z segmentu B, Hyundai Motor potwierdził swoje zobowiązanie do dostarczania SUV-ów o postępowym designie, wysokim standardzie wykończenia wnętrza oraz przestronności.

Hyundai Kona trafi na rynek w Korei w czerwcu 2017 roku, a następnie w Ameryce Północnej i Europie.

„Z Koną stworzyliśmy stylowego i niezwykle funkcjonalnego kompaktowego SUV-a, idealnie dopasowanego do potrzeb klientów prowadzących wymagający, pełen przygód tryb życia,” powiedział Euisun Chung, wiceprzewodniczący Hyundai Motor Company. „Naszym celem jest ustanowienie nowych standardów w segmencie kompaktowych SUV-ów, oferując atrakcyjny design, nowoczesne połączenia oraz wiodące w klasie funkcje bezpieczeństwa.”

Niezrównana indywidualność i celowy charakter

Hyundai Kona to zupełnie nowy rywal w segmencie B-SUV-ów, ze swoją niezrównaną indywidualnością i innowacyjnymi funkcjami. Odważny i śmiały wygląd Kony wskazuje na przyszły kierunek designu kolejnej generacji modeli SUV Hyundai Motor, tworząc unikalną propozycję w segmencie kompaktowych SUV-ów.

Hyundai Kona wyróżnia się na tle konkurencji dzięki kontrastowym elementom designu i uderzającemu stylowi. Jej męska osłona, przypominająca 'zbroję’, doskonale współgra z futurystycznym oświetleniem LED, tworząc nowoczesny wygląd. Mimo że Kona ma wyjątkowy wygląd, nie poświęca na rzecz elegancji swoich możliwości – połączenie to zostało zaprojektowane z myślą o pokoleniu Millenialsów.

Unikalny i stylowy projekt zewnętrzny

Uderzający design Kony podkreślony jest przez jej obszerną, agresywną sylwetkę, która akcentuje dobrze proporcjonalną, dynamiczną linię nadwozia. Jej niska i szeroka postura dopełnia stylowy profil, a długi rozstaw osi oraz krótkie zwisy zapewniają sportowe i zwinne prowadzenie, a także lepszą stabilność przy dużych prędkościach.

'Lampy kompozytowe’ podkreślają nowoczesny i mechaniczny wygląd Kony. Smukłe światła dzienne (DRL) zawierają kierunkowskazy i są umiejscowione w 'stanie’, oddzielnie od reflektorów LED.

Przód Hyundai Kona jest potężny, a jej 'zbroja’ pokazuje gotowość do ekstremalnych aktywności. Kompaktowy SUV przyjmuje także nową rodziną tożsamość Hyundai Motor, Grilla Kaskadowego, z sportową siatką, flankowaną przez wyjątkowe błotniki w formie skrzydeł, które dominują w przednim designie.

Wizualny związek między lampami kompozytowymi, charakterystycznym Grillem Kaskadowym Hyundai i unikalnym designem zbroi tworzy całkowicie odmienny charakter, co jest istotne w coraz bardziej konkurencyjnym segmencie B-SUV.

Dalsze wyróżniające elementy designu po bokach wzmacniają twarde i funkcjonalne cechy samochodu. W szczególności kontrastująca czarna 'zbroja’ zapewnia ochronną powłokę i wizualnie łączy przód z tyłem.

Podobnie jak układ przednich lamp LED, konfiguracja tylnych świateł również tworzy unikalny wygląd. Smukłe światła stopu, kierunkowskazy i lampa wsteczna są umiejscowione w oddzielnej konfiguracji, otoczone ochronną powłoką, która zaczyna się przy ozdobie słupka C.

Oprócz łatwo rozpoznawalnej sylwetki, wiele kolorowych wariantów pozwala nabywcom dostosować swoją Konę. Dach wykończony jest w dwukolorowym schemacie, zapewniając dużą kontrastowość między nadwoziem a kołami – zaspokajając klientów pragnących wyrazić swoją indywidualność.

Przestronne wnętrze zapewnia komfort i wygodę

Unikalne cechy zewnętrzne kontynuują również wewnątrz, gdzie mocna, pozioma linia charakterystyczna tworzy szerokie i przestronne odczucie. Mimo kompaktowych wymiarów i niskiego dachu, Kona oferuje najlepszą w swojej klasie przestrzeń wewnętrzną.

Smukły i prosty układ wnętrza kontrastuje z odważnym, przygodowym designem zewnętrznym. Monitor AVN (Audio, Wizualizacja, Nawigacja) łączy zaawansowane funkcje infotainment Hyundai Motor. Monitor zdaje się unosić na desce rozdzielczej, co sprzyja poczuciu przestronności.

Mechaniczne wentylatory powietrza i funkcjonalny układ przycisków odzwierciedlają nowoczesną funkcjonalność zewnętrznej stylizacji. Sterowanie AVN oraz HVAC (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja) otoczone są miękkimi, płynnymi detalami, które przyczyniają się do sensualnych doświadczeń oraz podnoszą komfort wnętrza.

Nowa, kompaktowa platforma została opracowana, aby zapewnić klientom prawdziwe doświadczenie związane z SUV-em. Przeznaczenie SUV-a na podwyższonej wysokości, a także podwyższona pozycja siedząca zapewniają lepszą widoczność dla kierowców i zwiększają komfort w długich podróżach.

Kona oferuje pasażerom obszerną przestrzeń wewnętrzną poprzez optymalizację układu podłogowego, w tym napędu 4WD i systemu wydechowego, aby zmniejszyć intruzję centralnego tunelu. Układ komponentów zawieszenia został zoptymalizowany z tyłu, co pozwala na niższą podłogę i pozycję siedzenia, zapewniając najlepsze w klasie poziomy miejsca nad głową oraz łatwy dostęp dla pasażerów z tyłu.

Projektanci również zoptymalizowali przestrzeń wewnętrzną, aby maksymalizować możliwości przechowywania bagażu, odpowiadając na potrzeby klientów z aktywnym stylem życia. Składane tylne siedzenia dzielą się i składają na płasko, z dwiema poziomami podłogi ładunkowej, co umożliwia łatwy dostęp do przechowywania rowerów lub kijów golfowych.

Nowa platforma zapewnia wyjątkową moc i osiągi

Dzięki zupełnie nowej platformie kompaktowego SUV-a opracowanej dla Kony, Hyundai Motor dąży do ustalenia nowych standardów wydajności w segmencie kompaktowych SUV-ów. Rozmieszczenie układu napędowego zostało zoptymalizowane, aby stworzyć kompaktową platformę zdolną do wbudowania układu napędu na wszystkie koła, przy jednoczesnym zachowaniu przestrzeni wewnętrznej.

Hyundai Kona łączy doskonałą efektywność paliwową z przyjemnym doświadczeniem miejskiej jazdy, oferując poziomy mocy i osiągów, które rzadko występują w pojazdach w swoim segmencie. Zakres silników benzynowych turbo o małej pojemności i silników wysokoprężnych zapewnia dynamiczne doświadczenie jazdy, ułatwiające poruszanie się.

Nowa Kona jest oferowana z połączeniem silników benzynowych i wysokoprężnych o różnych mocach – w zależności od rynku.

Silnik 2.0 MPI Atkinsona generuje 149 KM, osiągając prędkość od 0 do 100 km/h w 10 sekund z maksymalną prędkością wynoszącą 194 km/h. W połączeniu z automatyczną skrzynią biegów o sześciu biegach, silnik osiąga maksymalny moment obrotowy 179 NM (13,8 kgf · m) przy 4500 rpm.

Silnik Gamma 1.6T-GDI dysponuje mocą 177 KM, osiągając prędkość od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy oraz maksymalną prędkością 210 km/h. Silnik dostarcza maksymalny moment obrotowy 265 NM (27 kgf · m) od 1500 do 4500 rpm i jest połączony z efektywną oraz responsywną siedmiobiegową skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem (7DCT) Hyundai.

Oprócz silnika 1.6T-GDI klienci w Europie mogą także wybrać silnik turbo o zmniejszonej pojemności 1.0 T-GDI z sześciobiegową skrzynią manualną. Ten silnik turbo o małej pojemności zoptymalizowany jest pod kątem efektywności i produkuje 120 KM, osiągając prędkość od 0 do 100 km/h w 12 sekund, maksymalną prędkość wynoszącą 181 km/h oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 172 NM (17,5 kgf · m) od 1500 do 4000 rpm.

Dostępny będzie także silnik wysokoprężny 1.6 dla wybranych rynków, w tym Europy.

Nowo opracowane podwozie SUV-a jest zaprojektowane tak, aby było sztywne, pokryte lekkim nadwoziem dla dynamicznych osiągów jazdy i komfortowej podróży. Platforma została zoptymalizowana, aby pozwalać na poziom prześwitu SUV-a, a opcjonalny system 4WD i układ napędowy są inteligentnie zapakowane, aby oferować przestronne wnętrze mimo kompaktowych proporcji.

Aby zintegrować opcjonalny system napędu na cztery koła, inżynierowie Hyundai Motor stworzyli nowy układ intercoolera i ustawienie dla skrzyni biegów, aby zminimalizować intruzję do przestrzeni kabiny. Tylny układ platformy również został zoptymalizowany, aby zaoszczędzić miejsce. Komponenty zawieszenia, paliwa i układu wydechowego są starannie pakowane, aby maksymalizować przestrzeń dla pasażerów z tyłu.

Przednie zawieszenie wykorzystuje system McPhersona, z nowym montażem podkładki i najlepszym w klasie śladem opon, co zwiększa komfort i redukuje hałas. System wykorzystuje geometrię SUV dla ulepszonego ruchu nadwozia na nierównych drogach lub w trudnym terenie.

Opracowane zostały różne systemy zawieszenia tylnego zarówno dla 2WD, jak i 4WD, aby zapewnić komfort jazdy i sportowe prowadzenie w przypadku obu układów napędowych. Z przodu, tylny subframe otrzymuje nową strukturę podkładki dla konfiguracji zawieszenia 2WD z wysokostabilnym belką skrętną dla większej stabilności i kontroli. Konfiguracja 4WD wykorzystuje system multilink z podwójnymi ramionami, aby udoskonalić ogólne właściwości jezdne na różnych nawierzchniach.

Mocna i ochronna konstrukcja dla bezpieczeństwa pasażerów

Hyundai Motor jest jedynym producentem samochodów, który produkuje własna stal do wytwarzania swoich pojazdów na całym świecie, co przynosi ogromne korzyści dla Hyundai Kona. Lekka rama nadwozia została zaprojektowana z 51,8% zaawansowanej stali o wysokiej wytrzymałości, aby zapewnić wiodący w klasie poziom bezpieczeństwa pasywnego.

Metody gorącego stemplowania produkują lekkie, superwytrzymałe elementy konstrukcyjne, aby zmaksymalizować centralną strefę bezpieczeństwa kabiny. Dowodzi to, że małe auta mogą zapewniać wyjątkową ochronę dla pasażerów. Długość używanych w produkcji klejów strukturalnych wynosi 114,5 metra, co zapewnia dodatkową sztywność skrętną i dodatkowo redukuje wagę – co również korzystnie wpływa na efektywność paliwową.

Platforma ta ma także innowacyjną strukturę wieloładową – zaawansowaną technologię dyspersji energii, która zwiększa tolerancję na uderzenia, rozpraszając energię kolizji między wieloma strukturami, aby chronić pasażerów w przypadku wypadku.

Wiodące w klasie systemy pomocy kierowcy poprzez aktywne systemy bezpieczeństwa

Hyundai Motor dąży do dbania o swoich klientów we wszystkich swoich działaniach. Nowy model pokazuje możliwości Hyundai Motor oraz zobowiązanie do poprawy bezpieczeństwa kierowców, pasażerów oraz innych uczestników ruchu drogowego.

Wiodące w klasie funkcje aktywnego bezpieczeństwa obejmują system zapobiegający zderzeniom do przodu (FCA), który wykorzystuje przednią kamerę samochodu i radar do wykrywania nieuchronnego zderzenia i unikania uderzenia lub minimalizacji szkód poprzez autonomiczne hamowanie. Trzy dodatkowe systemy również wykorzystują przednią kamerę, aby zwiększyć bezpieczeństwo i wygodę: Asystent Utrzymania Pasa Ruchu (LKA), Asystent Świateł Droga (HBA) oraz Ostrzeżenie o Zmęczeniu Kierowcy (DAW).

Wykrywając znaki drogowe, Asystent Utrzymania Pasa pomaga zapobiegać przypadkowemu opuszczeniu pasa, automatycznie kierując samochodem, jeśli zajdzie taka potrzeba. Asystent Świateł Droga automatycznie reguluje światła drogowe w zależności od otoczenia, podczas gdy system Ostrzeżenia o Zmęczeniu Kierowcy monitoruje szereg cech związanych z kierowcą, aby wykryć zmęczenie lub brawurę podczas jazdy.

Systemy radarowe samochodu również wspierają system Ostrzeżenia o Kolidujących Martwych Polach (BCW), by wykrywać nadjeżdżające pojazdy, które mogą być zasłonięte podczas szybkiej jazdy. System Ostrzeżenia o Ruchu Poprzecznym z Tyłu (RCCW) wykrywa, gdy inny pojazd może wkroczyć na trasę samochodu podczas manewru wstecznego.

Zaawansowana technologia infotainment i łączności

Hyundai Kona szczyci się zestawem zaawansowanych technologii, połączonych z przyjazną dla użytkownika funkcjonalnością, aby zapewnić kierowcy i pasażerom komfort i rozrywkę. Premia system infotainment oferuje różne zaawansowane funkcje łączności, w tym Android Auto i Apple CarPlay, oferowane z 5-, 7- lub 8-calowym wyświetlaczem (oferowane standardowo lub opcjonalnie w zależności od rynku). Dodatkowe opcje obejmują radio cyfrowe DAB (Europa), radio HD (Ameryka Północna), wyświetlacz kamery tylnej i telematykę 4G (Ameryka Północna), aby zapewnić całkowitą łączność.

Nowy wyświetlacz Head-Up (HUD) został zamontowany w Konie, wyświetlający wirtualny obraz na przezroczystej szybie umieszczonej za panelem wskaźników, co pozwala kierowcy na skupienie się na drodze. Przy rozmiarze obrazu wynoszącym osiem cali przy dwóch metrach odległości i wiodącej w klasie luminancji wynoszącej ponad 10,000 kandeli na metr kwadratowy, HUD Kony zapewnia zarówno doskonałą widoczność w dzień, jak i w nocy. Informacje wyświetlane w celu zwiększenia bezpieczeństwa i użyteczności obejmują prędkość, instrukcje nawigacyjne, komunikaty Ostrzeżenia o Zjeździe z Pasa oraz informacje audio. Wyświetlany pionowo za pomocą prostego naciśnięcia przycisku obok kierownicy, HUD znika w desce rozdzielczej, gdy nie jest używany.

Po raz pierwszy w tym segmencie, Kona oferuje bezprzewodowe ładowanie smartfonów. Dostępne jako opcja we wszystkich modelach Kony, klienci po prostu kładą zgodny smartfon na interfejsie ładowania bezprzewodowego, zlokalizowanym w schowku konsoli centralnej, aby łatwo naładować urządzenie bez potrzeby używania kabli. System również informuje, kiedy telefon się naładował, przypomina pasażerom o usunięciu telefonu przy wychodzeniu z pojazdu i wykrywa, gdy w obszarze ładowania znajduje się obiekt, który może zakłócać ładowanie.

Ulepszone właściwości jezdne do miejskiej i terenowej zabawy

Hyundai Kona została opracowana z myślą o ulepszonych właściwościach jezdnych i responsywnych osiągach podczas jazdy po mieście. Szeroki, długi rozstaw osi oraz krótkie zwisy tworzą stabilne miejsce, co przekłada się na wyjątkową zwinność w zatłoczonych środowiskach miejskich i zwiększoną stabilność podczas jazdy z dużą prędkością.

Trzy różne tryby jazdy (Sport, Normalny i Eco) optymalizują rozkład momentu obrotowego oraz ustawienia zmiany biegów, aby dostosować kompaktowego SUV-a do wszystkich wymagań stylu jazdy. W trybie sportowym większy nacisk kładzie się na przyspieszenie przy wczesnym redukcjonowaniu biegów podczas hamowania, podczas gdy tryb Eco optymalizuje ekonomię paliwową kosztem wydajności, z dłuższymi przełożeniami.

Nazwa Kona

Hyundai Motor kontynuuje podejście, które ustaliło Tucson i Santa Fe, nazywając modele crossover i SUV po znanych destynacjach turystycznych. Kona nosi nazwę od nadmorskiego regionu na Wyspie Wielkiej w Hawajach, USA. Region Kona jest znany wśród podróżników poszukujących emocji, a energetczny wizerunek wyspy odzwierciedla innowacyjny, praktyczny i niezwykle funkcjonalny design nowego SUV-a Hyundai Motor, skoncentrowanego na stylu życia.

Hyundai Kona Iron Man Special Edition

Na światowej premierze zupełnie nowej Kony, Hyundai Motor zaprezentował specjalną edycję, która nosi imię znanego bohatera Marvela – Iron Mana.

Design Kony jest inspirowany mocnym, opancerzonym wyglądem zbroi Iron Mana, a jej potężne linie przypominają zmysłowe ciało bohatera komiksów i filmów. Ponownie, dostosowując swoje cechy do technologicznie zaawansowanego opancerzenia Stark Industries, Kona Iron Man Special Edition koncentruje się na bezpieczeństwie i zaawansowanych technologiach.

Zwiększona szerokość (+40 mm) Kona Iron Man Special Edition prezentuje pewną postawę, sugerując obszerny wnętrze. Dodatkowe wizualne ulepszenia odróżniają edycję Iron Man od standardowej Kony. Specjalne diody LED są zastosowane w reflektorach, które znajdują się pod matowym szarym pokryciem, zdobionym czerwonymi i złotymi akcentami.

1.0L T-GDI 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność998 Cm3
Moc88.3 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy127 Lb-Ft @ 1500-4000 Rpm
172 Nm @ 1500-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16 H
Długość164 In (4166 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość61.6 In (1565 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/62.4 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna2718 Lbs (1233 Kg)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.6L 7AT AWD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc130.2 Kw @ 5500 Rpm
177 Hp @ 5500 Rpm
175 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
265 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dct)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16 H
Długość164 In (4166 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość61.6 In (1565 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/62.4 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna3089 Lbs (1401 Kg)
Średnie spalanie32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

1.6L CRDi 6MT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc85.3 Kw @ 4000 Rpm
116 Hp @ 4000 Rpm
114 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750-2250 Rpm
320 Nm @ 1750-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna120 Mph (193 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16 H
Długość164 In (4166 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość61.6 In (1565 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/62.4 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna3071 Lbs (1393 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

1.6L CRDi 7AT AWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 4000 Rpm
136 Hp @ 4000 Rpm
134 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750-2250 Rpm
320 Nm @ 1750-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dct
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16 H
Długość164 In (4166 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość61.6 In (1565 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/62.4 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna3300 Lbs (1497 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4299 Lbs (1950 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.6L CRDi 7AT FWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 4000 Rpm
136 Hp @ 4000 Rpm
134 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750-2250 Rpm
320 Nm @ 1750-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dct
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16 H
Długość164 In (4166 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość61.6 In (1565 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/62.4 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna3124 Lbs (1417 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4145 Lbs (1880 Kg)
Spalanie miasto52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2112 G/Km

1.6L GDI 6AT FWD (141 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1580 Cm3
Moc77.2 Kw @ 5700 Rpm
105 Hp @ 5700 Rpm
104 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy108 Lb-Ft @ 4000 Rpm
147 Nm @ 4000 Rpm
Moc silnika elektrycznego31.6 Kw (43 Hp)
Electrical Motor Torque125.4 Lb-Ft (170 Nm)
Całkowita maksymalna moc103.7 Kw (141 Hp)
Całkowity maksymalny moment obrotowy195.5 Lb-Ft (265 Nm)
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika10 Galony (37.9 L)
Prędkość maksymalna99 Mph (159 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R 16 H
Długość164 In (4166 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość61.6 In (1565 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/62.4 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika12.7 Cuft (360 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna3034 Lbs (1376 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4145 Lbs (1880 Kg)
Średnie spalanie60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Emisja CO290 G/Km
Power PackLithium-Ion Polymer
Nominal Capacity1.56 Kwh

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.