2017 Lexus LS

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Lexus zaprezentował piątą generację modelu LS w 2017 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Ameryce Północnej, a jej wygląd zaskoczył wszystkich swoją agresywną stylizacją w porównaniu do poprzednika.

Wygląda na to, że japoński producent postanowił zdjąć rękawice i wciągnąć się w pełną ofensywę z linią LS. Samochód przestał być subtelnym sedanem premium, stając się modelem, który przypominał niektóre elementy designu supersamochodu LFA. Wnętrze pozostało luksusowe, ale z sportowym akcentem, a napęd oferował moc ponad 400 koni mechanicznych.

LS prezentował się sportowo dzięki ostrym liniom, kanciastym reflektorom oraz ogromnej osłonie chłodnicy o stylistyce wrzecionowatej z przodu. Wyglądało na to, że celem Lexusa przestali być już Mercedes-Benz czy Cadillac, a raczej BMW i Audi. Dodatkowo, producent oferował sportową wersję, która wprowadzała jeszcze bardziej agresywne detale, takie jak wloty powietrza na bokach dolnego zderzaka oraz duże, sięgające 20 cali koła ze stopów lekkich. Jednocześnie, z tyłu nie zamontowano żadnego skrzydła czy spojlera na pokrywie bagażnika.

W środku, w zależności od poziomu wyposażenia, producent zainstalował parę kubełkowych foteli z przodu, z lub bez wysokiego wsparcia. Z tyłu natomiast kanapa była taka sama w całej gamie, pokryta skórą i mająca składany podłokietnik na środku. Kabina była na tyle szeroka, aby pomieścić trzy osoby obok siebie, aczkolwiek osoba siedząca na środku miała zbyt mało miejsca na nogi z powodu wysokiego tunelu środkowego. Z przodu, LS miał dużego ekranu na środku, otoczonego dwoma dodatkowymi wskaźnikami, a na górze centralnej konsoli umieszczono wyświetlacz systemu multimedialnego.

Pod maską japoński producent zamontował wybór trzech silników z napędem na tylną lub na wszystkie koła oraz dziesięciobiegową automatyczną skrzynię biegów dla wersji z silnikiem benzynowym.

Możliwe, że żaden samochód osobowy nie zrewolucjonizował swojej kategorii tak jak pierwszy Lexus LS, który wprowadził na rynek luksusową markę 28 lat temu. Model LS 400 z 1990 roku był pierwotnym disruptorem luksusu, zdobywając uznanie krytyków i zdumiewając klientów, ustanawiając nowe standardy w zakresie komfortu, wydajności silnika, płynności jazdy, ciszy, jakości wykonania, dbałości o szczegóły i niezawodności. Marka wspierała ten przełomowy pojazd, ustanawiając i utrzymując nowe standardy obsługi klienta oraz satysfakcji.

Teraz Lexus zamierza powtórzyć historię, wprowadzając całkowicie nowy, piątej generacji sedan flagowy LS na rok 2018, zaprezentowany na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Ameryce Północnej w 2017 roku. Wewnątrz i na zewnątrz nowy LS odzwierciedla silną, unikalnie japońską tożsamość i podejście do luksusu. Został jednak zaprojektowany jako najnowszy globalny obywatel marki, dostępny w około 90 krajach.

„LS nie tylko będzie symbolizować markę Lexus, ale stanie się definitywnym samochodem luksusowym nowej generacji, ucieleśniającym japońską tradycję i kulturę,” powiedział Toshio Asahi, główny inżynier nowego LS. „W związku z tym ten globalny szczyt musi znacznie wykraczać poza to, czego świat oczekuje od luksusowego samochodu.”

Większy, niższy, szerszy – i bardziej ekscytujący

Dłuższy i niższy niż sedan, którego zastępuje, całkowicie nowy LS debiutuje w uderzającym, odważnym designie z sylwetką przypominającą coupe, podkreśloną językiem projektowania Lexusa. Nowe, skupione na kierowcy odczucie wydajności wynika z budowy LS na nowej światowej architekturze dla luksusowych pojazdów (GA-L). Ta luksusowa platforma z napędem na tylną oś, będąca wydłużoną wersją tej używanej w zachwycającym nowym Lexusie LC 500 coupe, oferuje bardziej dynamiczne doświadczenie na drodze, jednocześnie podnosząc uznawany komfort Lexusa.

Oryginalny Lexus LS zdobył uznanie, przewidując, czego klienci luksusowi by chcieli, zamiast po prostu wzmacniać to, co oferowały wówczas ugruntowane marki luksusowych samochodów. W tym duchu przestronna kabina sedana LS 2018, unikalne wykończenia i wizjonerska technologia ponownie zaskoczą klientów, resetując oczekiwania co do globalnego sedana flagowego.

„Ustaliliśmy wcześniej niesłyszane cele i zdecydowanie dążyliśmy do tych ambitnych wyzwań,” powiedział główny inżynier LS, Asahi. „Klienci, którzy chcą posiadać flagowy model Lexusa, są już otoczeni luksusem na co dzień, to ludzie, którzy mają wyczulone oko na autentyczność. Nie przyciągnęlibyśmy ich uwagi konwencjonalnym produktem premium.”

Flagowiec na nowo narodzony

Tak jak oryginalny LS zainaugurował markę Lexus, całkowicie nowy LS 2018 kontynuuje bardziej dynamiczny kierunek marki. Każda generacja sedanów LS poprzedzających tę wersję wprowadzała nowe standardy luksusu, rzemiosła, wydajności i bezpieczeństwa na swój sposób, w tym najnowsza generacja również wprowadziła znacznie bardziej emocjonalny design i angażującą wydajność na drodze.

Aby stworzyć całkowicie nowy LS, Lexus przyjął podejście, które polega na rozpoczęciu od nowa, wyobrażając sobie, jak powinien wyglądać sedan flagowy, jakby ponownie wprowadzał markę na rynek. Celem nie było poprawienie tego, co Lexus osiągnął, ale przekroczenie oczekiwań globalnych klientów luksusowych.

Wspólnym motywem, który przewija się przez wszystkie modele LS, pozostaje: Omotenashi, koncepcja japońskiej gościnności. W zastosowaniu do luksusowego samochodu oznacza to dbanie o kierowcę i pasażerów, przewidywanie ich potrzeb, troszczenie się o ich komfort i pomaganie im w ochronie przed zagrożeniami.

Dynamika pojazdu

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, kierowcy luksusowych sedanów wymagają większej zwinności w prowadzeniu i odczuciu wydajności, nie rezygnując jednocześnie z komfortu. To jedno z najtrudniejszych zrównoważeń do osiągnięcia w pojeździe, a jednak nowa globalna architektura Lexusa dla luksusowych pojazdów (GA-L) stawia to wyzwanie. Nowa platforma debiutuje w coupe LC 500, a teraz, z dłuższym rozstawem osi, stanowi podstawę nowego LS. Aby poprawić wysokość środka ciężkości i rozkład wagi, nowy LS ma szeroki i niski design.

Platforma GA-L jest najsztywniejsza w historii Lexusa, co stwarza warunki do lepszego prowadzenia, gładkości jazdy i ciszy w kabinie. Rozstaw osi wynoszący 123 cale jest o 1,3 cala dłuższy niż aktualny model LS z wydłużonym rozstawem osi.

Aby zapewnić znakomitą równowagę jazdy i prowadzenia w nowym LS, wykorzystano najnowszą generację technologii kontroli podwozia znanej jako Zintegrowane Zarządzanie Dynamiką Pojazdu (VDIM). System ten wdraża współczesną kontrolę wszystkich subsystemów pojazdu – hamulców, układu kierowniczego, napędu i zawieszenia – aby kontrolować podstawowe ruchy wzdłużne, boczne i pionowe oraz przechyły, roll i pitch. Optymalna kontrola tych ruchów pozwala na wyjątkowy komfort jazdy, zwiększoną przyczepność, bezpieczeństwo oraz zwrotność w prowadzeniu. Możliwości prowadzenia mogą być dodatkowo wzmacniane przez aktywne stabilizatory i system Dynamicznego Prowadzenia Lexusa (LDH) z niezależnym układem kierowniczym z przodu i z tyłu. VDIM jest w stanie pomóc w stabilności, gdy samochód porusza się po nawierzchniach o różnej przyczepności, takich jak suche nawierzchnie i lód.

Przy tworzeniu nowego Lexusa LS inżynierowie użyli lekkich materiałów, w tym stalowych blach ultra wysokiej wytrzymałości i aluminium, aby odchudzić platformę i nadwozie o ponad 200 funtów w porównaniu do aktualnego LS. Oszczędności te, wraz z wdrożeniem nowego silnika V6 i zwiększoną sztywnością nadwozia, pozwalają na bardziej dynamiczne doświadczenie jazdy.

Kluczowe dla wydajności jazdy, nowa platforma obniża środek ciężkości samochodu, umieszczając większość masy, w tym silnik i pasażerów, w bardziej centralnej i niższej pozycji w podwoziu. Specjalne wzmocnienia w komorze silnika, sztywne aluminiowe wieże zawieszenia z przodu i z tyłu oraz inne cechy pomagają wzmocnić wytrzymałość kluczowych struktur podwozia.

LS ma historię doskonałego komfortu zawieszenia, a jednak Lexus dostrzegł możliwość nowych zysków w tym zakresie. Na przykład, zawieszenie wielowahaczowe wykorzystuje podwójne stawy kulowe na górnych i dolnych wahaczach, aby umożliwić kontrolę najmniejszych ruchów wynikających z wprowadzania przez kierowcę i warunków drogowych. Oprócz dzielenia obciążenia, układ podwójnych stawów kulowych pomaga optymalizować geometrię zawieszenia, co zwiększa kontrolę nad kołami i daje bardziej precyzyjnie odpowiedź kierownicy przy mniejszych nakładach siły. Aby zmniejszyć wagę niesioną i tym samym wspierać zwinność i komfort, w zawieszeniu powszechnie stosuje się aluminium.

Wydajność i gładkość LS na nowo zdefiniowane: Podwójnie doładowany silnik V6 i 10-biegowa skrzynia biegów

Aby uzyskać wysoką moc i doskonałą efektywność paliwową, Lexus zaprojektował całkowicie nowy silnik V6 o pojemności 3,5 litra, specjalnie dla nowego LS, z nowymi podwójnymi turbosprężarkami opracowanymi przy użyciu technologii F1 firmy. Nowy silnik w LS jest przykładem bardziej dynamicznego podejścia podejmowanego przez Lexusa, oferującego moc na poziomie V8 bez rezygnacji z efektywności paliwowej – przy minimalizacji hałasu i wibracji. Nowy silnik LS oferuje moc, którą można oczekiwać w sedanie flagowym: 415 koni mechanicznych i 442 lb-ft momentu obrotowego, znaczne wzrosty w porównaniu do silnika V8 w aktualnym modelu LS. Długi skok i zoptymalizowany stosunek skoku do średnicy przyczyniają się do szybkiego spalania i wydajności podwójnych turbosprężarek, które wspomagają LS w osiągnięciu czasu przyspieszenia od 0 do 60 mph w 4,5 sekundy (RWD).

Może bardziej krytyczne jest to, jak Lexus dostosował silnik i skrzynię biegów, aby zapewnić natychmiastowe przyspieszenie i stały wzrost momentu obrotowego w stronę czerwonej strefy silnika.

Struktura ramy w bloku cylindrów, przeprojektowane mocowania silnika, elektryczne zawory upustowe i liczne inne cechy pomagają zapewnić niezwykłą gładkość układu napędowego, co jest znakiem rozpoznawczym Lexusa. Kierowca będzie mógł dostosować reakcję i odczucie układu napędowego, wybierając tryby od Normal do Sport do Sport+, a wystarczająco wyraźny dźwięk wydechu będzie słyszalny, aby wzmocnić sportowe odczucie.

Pierwsza w historii 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów w luksusowym samochodzie osobowym, która zadebiutowała już w Lexusie LC 500, jest również używana w nowym sedan flagowym LS. Jest to automatyczna skrzynia z konwerterem momentu obrotowego, a jednak czasy zmiany biegów dorównują tym w skrzyniach dwusprzęgłowych. Szeroka gama dziesięciu blisko rozmieszczonych przełożeń jest idealna do wszystkich form jazdy, co pomaga zapewnić optymalne przełożenie w różnych warunkach.

Zmiana biegów za pomocą łopatek jest dostępna, chociaż wielu kierowców woli zaawansowany system sterowania elektronicznego, który przewiduje wprowadzenie przez kierowcę. System dobiera idealne przełożenie, monitorując przyspieszenie, hamowanie i siły boczne.

Dla przyspieszenia startowego, bliskie przełożenia niskich biegów i skrócony czas zmiany biegów umożliwiają rytmiczne i ekscytujące uczucie przyspieszenia. Wysoki moment obrotowy silnika podwójnie doładowanego idealnie pasuje do wyższych przełożeń, co zapewnia bezwysiłkowe, spokojne podróżowanie po autostradzie, a szybkie redukcje biegów zapewniają bezpośrednie przyspieszenie bez opóźnienia reakcji.

Zablokowanie konwertera momentu obrotowego aktywuje się we wszystkich zakresach, za wyjątkiem podczas ruszania, aby zapewnić bezpośrednie odczucie, jednocześnie wspierając efektywność paliwową.

Kreowanie unikalnej tożsamości

„LS jest flagowcem marki Lexus,” powiedział główny projektant Koichi Suga. „Bardziej niż jakikolwiek inny model, ucieleśnia historię i wizerunek Lexusa i stanowi symbol wszystkiego, co ta marka reprezentuje.”

Kierując się filozofią „Yet”, która była przekazywana od pierwszej generacji LS, Lexus stworzył design, który oferuje przestronność i komfort prestiżowego sedana typu „trzy pudła”, ale z stylową sylwetką czterodrzwiowego coupe, które ma silniejsze oddziaływanie na młodszych klientów luksusowych.

Projektanci Lexusa w pełni wykorzystali nową platformę, o niższym profilu i długości porównywalnej z prestiżowym sedanem o wydłużonym rozstawie osi, aby nadać nowemu LS wydłużony, blisko podłożony wygląd. W porównaniu z aktualnym modelem LS, nowa wersja jest o około 0,6 cala niższa, podczas gdy maska i bagażnik są odpowiednio o około 1,2 cala i 1,6 cala niższe. Nowy LS jest pierwszym sedanem Lexusa z designem sześciu okien bocznych. Również po raz pierwszy w sedanie Lexusa, okna o gładkiej powierzchni płynnie integrują się z słupkiem bocznym.

Aby zachować przestronność w kabinie z niższym profilem, nowy LS wyposażono w zewnętrzny moonroof typu przesuwanego. Unikalna forma kratki grilla, z teksturą, która wydaje się zmieniać w zależności od światła, jest wynikiem intensywnego rozwoju CAD oraz ręcznego dostosowywania tysięcy indywidualnych powierzchni.

LS debituje pięć wzorów kół, w tym dwa nowe rozmiary 19-cali i trzy 20-cali. Premiumowe koła 20-cali mają imponujący wygląd uzyskany za pomocą techniki elektropolerowania znanej jako sputtering. Wszystkie oprócz jednego projektu kół mają strukturę oponową, która zmniejsza dźwięk rezonansu generowany przez opony.

Postępowy komfort z tradycyjnym natchnieniem

Stworzenie nowego standardu flagowego luksusu nie jest po prostu kwestią dodania większej liczby funkcji. Zainspirowany zasadą omotenashi, Lexus dążył do napełnienia nowej kabiny LS luksusem, który wita i otula pasażerów, traktując kierowcę jak partnera.

„Zalecam po prostu otworzyć drzwi i doświadczyć tego natychmiastowego, intuicyjnego poczucia, że patrzy się na wnętrze, które jest inne niż jakikolwiek luksusowy samochód wcześniej,” powiedział główny projektant Suga.

Nowe projekty siedzeń, w tym dostępne 28-kierunkowe elektrycznie regulowane przednie siedzenia z funkcją ogrzewania, chłodzenia i masażu, ilustrują to podejście. Organiczny kształt deski rozdzielczej gromadzi wyświetlacze informacji na równym poziomie, aby wspierać układ „siedzenia w kontrolowaniu”, który podkreśla zdolność kierowcy do obsługi wszystkich systemów bez potrzeby zmiany postawy.

Podczas gdy nowy LS stał się jeszcze bardziej „kierowczym” samochodem, Lexus poświęcił również uwagę tylnemu siedzeniu, rozwijając projekt, który tworzy gładką, otulającą spójność pomiędzy wykończeniem a oparciami siedzeń dla wygody pasażerów.

Opcje ogrzewania, chłodzenia i masażu sprawiają, że tylne siedzenie jest przyjaznym środowiskiem. Dostępne elektrycznie regulowane przednie i tylne siedzenie z masażem Shiatsu i podniesioną podnóżkiem, część szerszego pakietu luksusu tylnego siedzenia, oferuje najwięcej miejsca na nogi w porównaniu do jakiegokolwiek wcześniejszego modelu LS. Ponadto, siedzenie za przednim pasażerem w tym opcjonalnym pakiecie można odchylić o 48 stopni i można je podnieść do 24 stopni, aby pomóc pasażerowi tylnemu opuścić pojazd.

Ponieważ nowy LS jest niższy niż wcześniejsze wersje, Lexus po raz pierwszy wyposażył dostępną zawieszenie pneumatyczne w funkcję dostępu. Aktywowana poprzez odblokowanie samochodu za pomocą inteligentnego klucza, tryb dostępu automatycznie podnosi pojazd i otwiera bolce siedzenia, aby przywitać kierowców za kierownicą.

Przecięcie tradycji i technologii

Oświetlenie i dbałość o szczegóły wyrażają unikalną estetykę w LS. Nowe podejście do tworzenia elementów wykończenia ponownie sięgnęło do kultury japońskiej, łącząc tradycyjną estetykę japońską z zaawansowanymi technikami wytwarzania. Odzwierciedla to charakterystyczne akcenty, takie jak piękne oświetlenie ambientowe wnętrza inspirowane japońskimi latarniami i podłokietniki, które wydają się unosić obok panelu drzwiowego.

Inspirowane wzornictwem drewna Shimamoku, nowe formy łączące artystyczną kombinację naturalnego rzemiosła i zastosowania zaawansowanych technologii cięcia drewna i laserowego widoczne są w nowym LS. Nowe wzory obejmują Art Wood Organic, Art Wood Herringbone i Szary Sapele Wood z Aluminium. W porównaniu do prostego wzoru Shimamoku, nowy LS charakteryzuje się większym wzorem o bardziej wyraźnych kontrastach między jasnym a ciemnym, nadając drewnu bardziej żywy wygląd.

Dźwięki bliskiej ciszy – lub wspaniałej muzyki

Lexus dostosował wydech LS, aby przekazać bardziej autorytatywny ton, ale również zaprojektował kabinę, aby zapewnić zupełnie cichą jazdę. Nowe metody tłumienia dźwięku jeszcze bardziej uciszają wnętrze w porównaniu do poprzednich modeli LS. Aktywna Kontrola Hałasu jeszcze bardziej cichnie w kabinie, wykrywając hałas silnika wchodzącego do pojazdu i anulując określone częstotliwości za pomocą dźwięku w przeciwnphase z głośników audio.

Spokój kabiny Lexusa LS stwarza idealną scenę dla standardowego systemu audio premium lub godnego audiofila dostępnego pakietu audio z 3D surround Mark Levinson z głośnikami sufitowymi. Pakiet zawiera bardziej przyjazny graficzny interfejs użytkownika. Jego następna generacja zdalnego dotyku jest zaprojektowana tak, aby naśladować działanie smartfona, a także wspierać ręczne wprowadzanie. Oprócz wyświetlacza nawigacyjnego o szerokości 12,3 cala, LS może zawierać opcjonalny wyświetlacz heads-up (HUD) o kolorze 24 cale – największy na świecie – który wyświetla różne informacje na widoku przed kierowcą.

Zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i wsparcia dla kierowcy

Strukturalnie nowy Lexus LS oferuje wysoki poziom pasywnego bezpieczeństwa dla ochrony pasażerów w przypadku kolizji. Lexus wyposażył również LS w technologie, które mogą pomóc w zapobieganiu wypadkom lub łagodzeniu ich skutków.

3.5L V6 10AT (416 KM) AWD

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc306 Kw @ 6600 Rpm
416 Hp @ 6600 Rpm
410 Bhp @ 6600 Rpm
Moment obrotowy442 Lb-Ft @ 1600-4800 Rpm
599 Nm @ 1600-4800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50Rf19
Długość206.1 In (5235 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi123 In (3124 Mm)
Pojemność bagażnika16.95 Cuft (480 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna5093 Lbs (2310 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10692 Lbs (4850 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa30 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

3.5L V6 10AT (416 KM) RWD

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc306 Kw @ 6600 Rpm
416 Hp @ 6600 Rpm
410 Bhp @ 6600 Rpm
Moment obrotowy442 Lb-Ft @ 1600-4800 Rpm
599 Nm @ 1600-4800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50Rf19
Długość206.1 In (5235 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi123 In (3124 Mm)
Pojemność bagażnika16.95 Cuft (480 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna5093 Lbs (2310 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa30 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

500h V6 4AT (354 KM) AWD

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moment obrotowy0 Lb-Ft @ Rpm
0 Nm @ Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50Rf19
Długość206.1 In (5235 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi123 In (3124 Mm)
Pojemność bagażnika15.19 Cuft (430 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Dopuszczalna masa całkowita5027 Lbs (2280 Kg)
Spalanie miasto23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Spalanie trasa31 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie26 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

500h V6 4AT (354 KM) RWD

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50Rf19
Długość206.1 In (5235 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi123 In (3124 Mm)
Pojemność bagażnika15.19 Cuft (430 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna5093 Lbs (2310 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

500h V6 4AT AWD (369 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc219.9 Kw @ 6600 Rpm
299 Hp @ 6600 Rpm
295 Bhp @ 6600 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 5100 Rpm
350 Nm @ 5100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R19
Długość206.1 In (5235 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi123 In (3124 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna5093 Lbs (2310 Kg)
Spalanie miasto28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.