2017 Opel Insignia Grand Sport

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2017 Opel Insignia Grand Sport

Przejdź do galerii zdjęć2017 Opel Insignia Grand Sport

Opel wprowadził drugą generację modelu Insignia w 2017 roku, a jednocześnie zmienił nazwę wersji sedan, która zaczęła nosić nazwę „Grand Sport.”

W marcu 2017 roku GM zgodziło się sprzedać swoje europejskie marki Opel i Vauxhall francuskiemu producentowi samochodów Peugeot. Przed tym obydwie marki zdążyły już zaprezentować drugą generację Insignii w Europie i Wielkiej Brytanii. W ten sposób flagowe modele tych marek zakończyły swoją przynależność do GM w stylu.

W branży pojawił się nowy trend w designie. Tym razem ostre linie i sportowa stylistyka znalazły się na czołowej pozycji na liście oczekiwań klientów. Insignia Grand Sport posiadała wąski przód z kanciastymi światłami LED, ozdobionymi podwójnymi L-kształtnymi światłami do jazdy dziennej. Grille miały chromowane wykończenia oraz okrągłe logo producenta na środku. Z boku Insignia Grand Sport prezentowała się smukło, z jednym z najlepszych współczynników aerodynamicznych na rynku wynoszącym zaledwie 0,26. Osiągnięto to również dzięki wydłużonemu rozstawowi osi w porównaniu do poprzedniej generacji.

W środku Opel stworzył eleganckie wnętrze z nietypowym panelem instrumentów. W przeciwieństwie do większości innych pojazdów z tamtego okresu, Insignia Grand Sport miała ammetr oraz wskaźniki temperatury oleju obok standardowych wskaźników temperatury wody i poziomu paliwa. Co więcej, Opel starał się zaspokoić potrzeby swoich klientów i zainstalował ergonomiczne przednie siedzenia z elektrycznie regulowanym wsparciem. Jednocześnie pasażerowie z tyłu mogli cieszyć się komfortem długiego rozstawu osi, a pomimo opadającej linii dachu, mieli wystarczająco dużo miejsca na głowę.

Pod maską producent zamontował bardzo szeroki wybór silników, począwszy od standardowej jednostki 1,5 litra z turbodoładowaniem po mocny silnik o mocy 260 KM (256 hp). Dodatkowo Opel oferował również silniki turbo-diesel.

Przedstawiamy Opla Insignię Grand Sport. Pierwszy rzut oka na następną generację flagowego modelu Opla pokazuje, dlaczego zasługuje na swoją nową nazwę. Po udanej pierwszej generacji Insignii, Samochodu Roku 2009, której sprzedano ponad 900 000 egzemplarzy, nowa Opel Insignia Grand Sport bazuje na zupełnie nowej architekturze pojazdu. Rozstaw osi wydłużono o 92 mm, co umożliwia znacznie bardziej przestronne wnętrze, z którego szczególnie korzystają pasażerowie tylnych siedzeń. To także pozwoliło projektantom nadać nowej Insignii Grand Sport wyjątkowe, nowe, sportowe proporcje oraz prawdziwie flagową obecność: z wyglądu jest znacznie dłuższa i niższa, posiada smukłą sylwetkę coupé oraz śmiałą postawę klasy luksusowej. To połączenie z klasowymi osiągami aerodynamicznymi i współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym zaledwie 0,26. Wewnątrz nowa Insignia Grand Sport również zachwyca kierowcę smukłym, otulającym kokpitem oraz obniżoną o trzy centymetry pozycją siedzenia, co zapewnia znacznie bardziej angażujące i bezpośrednie wrażenia z jazdy.

Nowa Opel Insignia Grand Sport nie tylko wygląda na bardziej dynamiczną – jest nią. Podobnie jak w przypadku Opla Astry, efektywność była kluczowa podczas rozwoju nowej Insignii. Optymalizacja pakowania i zastosowanie lekkich materiałów pozwoliły na redukcję masy o nawet 175 kilogramów, co korzystnie wpłynęło na precyzję prowadzenia i zwinność. Nowe, zaawansowane technologie, takie jak napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego – najbardziej zaawansowany system oferowany w tej klasie – czy nowa ośmiobiegowa skrzynia automatyczna umożliwiają kierowcom w pełni wykorzystać ich potencjał.

Ponadto Insignia Grand Sport wyposażona jest w szereg nowoczesnych technologii, które sprawiają, że jazda jest bezpieczniejsza, bardziej relaksująca i wygodna jak nigdy wcześniej. W oparciu o wysoko oceniany system adaptacyjnych świateł LED matrix Astry, inżynierowie Opla opracowali już drugą generację świateł IntelliLux LED® dla Insignii: są one jeszcze szybsze, dokładniejsze i mocniejsze, a ich światło drogowe ma zasięg do 400 metrów. Asystent utrzymania pasa ruchu z automatyczną korekcją kierunku, nowy wyświetlacz przezierny oraz kamera 360° wraz z funkcjami komfortu, takimi jak unikatowe fotele premium certyfikowane przez AGR, podgrzewane fotele z przodu i z tyłu aż do podgrzewanej szyby przedniej, dodatkowo zwiększają komfort nowej Insignii. Doskonałe systemy infotainment i łączności również są na pokładzie dzięki najnowszej generacji systemów IntelliLink oraz osobistemu asystentowi łączności i usług Opel OnStar, który przy premierze Insignii wprowadzi nową usługę osobistego asystenta. Ale nowa Opel Insignia Grand Sport dba nie tylko o bezpieczeństwo swoich pasażerów: jest to pierwszy Opel z aktywną aluminiową maską, która w przypadku kolizji z pieszym unosi się w milisekundach, zwiększając prześwit nad twardymi elementami silnika, co znacząco poprawia ochronę.

„Opel ponownie osiąga wielki sukces z nową Insignią Grand Sport. Nasz nowy flagowiec przenosi wszystkie wysoko cenione zalety swojego udanego brata, Astry, na wyższy poziom. Żaden inny samochód w klasie Insignii nie może poszczycić się tak dużą ilością nowoczesnych technologii. Sprawiliśmy, że jest lekki, zwinny i fantastyczny w prowadzeniu. A nasi projektanci nadali mu wyjątkowe połączenie elegancji i sportowości, które nawet auta z wyższych klas i cen będą zazdrościć. Nowa Insignia osiąga naprawdę nowe szczyty. To Grand Sport w najlepszym tego słowa znaczeniu,” powiedział dyrektor generalny Opla, dr Karl-Thomas Neumann.

Czysta emocja: Design inspirowany koncepcją Monza

Nie jest przypadkiem, że ceniona koncepcja Opla Monza była inspiracją dla wnętrza i zewnętrznego designu nowej Opla Insignia Grand Sport: model Monza stał w studiu projektowym, gdy projektanci tworzyli nowego flagowca Opla. Ich misją było, aby nowa Insignia wyglądała na bardziej ekskluzywną, smukłą i sportową, jak samochód koncepcyjny.

Efekty mówią same za siebie. Nowa Insignia Grand Sport wygląda tak smukło, jak stała się lekka. Mimo marginalnego wzrostu długości (4897 mm) w porównaniu do swojego poprzednika, udało się zredukować masę o około 60 kilogramów tylko w nadwoziu. Łącznie nowa generacja waży do 175 kilogramów mniej od modelu, który ją poprzedzał. Chociaż rozstaw osi w jej zupełnie nowej architekturze został powiększony o 92 milimetry, przednie i tylne zwisy zostały rozsądnie zredukowane, a szerokość toru kół zwiększono o 11 milimetrów. To daje Insignii Grand Sport proporcje bardziej charakterystyczne dla samochodów z napędem na tylne koła w klasie luksusowej. Obniżona o 29 milimetrów opadająca linia dachu dodaje dramatyzmu designowi Insignii: ma sportową i elegancką sylwetkę coupé.

Wyraźna kratka i smukłe reflektory inspirowane koncepcją Monza wzmacniają szeroki horyzontalny kształt przedniej części i nadają jej imponujący wygląd. Kratka znajduje się niżej niż w poprzednim modelu, co dodatkowo podkreśla solidną postawę.

Grafika okien bocznych wyróżnia się górną listwą chromowaną, zamiast pełnego chromowania, a dach w stylu coupé wizualnie obniża samochód i podkreśla jego wydłużony wygląd. „Ostrze” w dolnych drzwiach przyciąga uwagę ku tyłowi. Nowa Opel Insignia Grand Sport jest tak smukła, jak wygląda: ma wzorcowy współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26, co czyni ją jednym z najbardziej aerodynamicznych pojazdów w swojej klasie.

Z tyłu wyraźne i proste linie w połączeniu z smukłym, precyzyjnym podwójnym podpisem LED także nadają samochodowi szerszy wygląd. Nowo zaprojektowana wysokopółkowa lampka LED została zintegrowana w linii dachu. Pomaga to nadać tyłowi bardziej nowoczesny wygląd typowy dla pojazdów premium.

„Chcieliśmy, aby nowa Insignia Grand Sport w swoich proporcjach oraz każdym detalu dostarczała odczucie wysokiej jakości,” powiedział Mark Adams, wiceprezydent ds. designu w Europie. „Jej design łączy płynne linie i subtelne powierzchnie z wyraźnymi, precyzyjnymi liniami, co jeszcze bardziej uwydatnia jej dramatyczne proporcje: wygląda na dłuższą, niższą i szerszą niż jest w rzeczywistości, a zdecydowanie sprawia wrażenie luksusowego. Każdy element designu przekazuje techniczne umiejętności i najwyższą precyzję. Nowa Insignia to doskonała wartość z aurą samochodu z segmentu premium, wyższej klasy.”

Uwaga poświęcona najmniejszym detalom jest również odczuwalna wewnątrz pojazdu. Kokpit wyraźnie odzwierciedla filozofię designu Opla „artystyczna rzeźba spotyka niemiecką precyzję”. Deska rozdzielcza ma subtelnie rzeźbione powierzchnie, wyraźne ukierunkowanie na kierowcę oraz szeroki poziomy układ. Całkowity design wyraźnie odzwierciedla poczucie efektywności, precyzji i przestronności. Pasażerowie z tyłu znacznie korzystają z nowego projektu oraz zmodyfikowanych proporcji. Wydłużony rozstaw osi oraz całkowicie nowy pakiet dają im 32 milimetry więcej miejsca w wysokości bioder, 25 milimetrów więcej miejsca na ramiona i kolana oraz 8 milimetrów więcej miejsca nad głową. Objętość bagażnika wynosząca od 490 do 1450 litrów również robi imponujące wrażenie. Kokpit jest w pełni dostosowany do kierowcy, który siedzi o trzy centymetry niżej niż wcześniej, co sprawia, że lepiej integrowany jest z samochodem, uzyskując sportowe, bardziej angażujące i intensywne wrażenia z jazdy. Obszerna konsola centralna, która dalej otacza kierowcę, daje uczucie siedzenia w samochodzie z wyższej klasy. Czyste linie, rzeźbiarskie powierzchnie oraz najwyższej jakości wykończenie z miękkiego w dotyku, premium materiału we wszystkich strefach dotykowych także przyczyniają się do wspaniałego poczucia komfortu i elegancji. Całe doświadczenie jest intuicyjne i eleganckie w swojej prostocie.

Duża uwaga została poświęcona kontrolkom oraz interfejsowi infotainment. Bezramkowy ekran dotykowy systemu IntelliLink emanuje wyrafinowanym i technicznym charakterem. Wiele funkcji kontrolowanych jest za pomocą ekranu dotykowego, aby uprościć interfejs, podczas gdy trzy strefy sterowania zaprojektowano tak, aby umożliwić szybkie i intuicyjne operacje: górne dla głównych funkcji systemu infotainment, środkowe dla klimatyzacji i podgrzewania oraz dolne dla sterowania asystentami kierowcy. Ta bardzo klarowna struktura unika potrzeby zagłębiania się w podmenu na ekranie dotykowym w poszukiwaniu najistotniejszych funkcji.

Technologie napędowe zwiększające przyjemność z jazdy

Insignia Grand Sport jest tak dynamiczna w prowadzeniu, jak wygląda. Będzie dostępna z szeroką gamą najnowszej generacji silników turbo oraz skrzyń biegów, gdy oficjalnie zadebiutuje w przyszłym roku. Optymalizowana pod kątem tarcia, wysoko wydajna ośmiobiegowa skrzynia automatyczna jest nowością w ofercie. Imponuje komfortem zmiany biegów w klasie i początkowo będzie dostępna tylko w połączeniu z napędem na wszystkie koła. Nowy inteligentny system napędu na wszystkie koła Insignii z wektorowaniem momentu obrotowego jest najbardziej zaawansowany w swojej klasie. Został połączony z zupełnie nowym, nowoczesnym zawieszeniem pięciowahadłowym z tyłu. Dwa elektrycznie sterowane sprzęgła wielopłytowe w systemie napędu na wszystkie koła zastępują zwykły dyferencjał osi tylniej, co zapewnia znacznie dokładniejsze przenoszenie mocy na każde tylne koło z osobna, niezależnie od tego, czy drogi są żwirowe, mokre, oblodzone czy zaśnieżone. Przy pokonywaniu zakrętów dodatkowy moment obrotowy jest przekazywany na zewnętrzne tylne koło, co sensownie redukuje podsterowność i umożliwia bardziej precyzyjne prowadzenie. System reaguje w ułamku sekundy, gdy naciśnięty jest pedał gazu, co zapewnia stabilność i łatwość prowadzenia w każdej sytuacji.

Kolejno udoskonalone zawieszenie FlexRide stanowi podstawę do optymalnego, sytuacyjnego zachowania podczas jazdy. Dostosowuje amortyzatory, układ kierowniczy, reakcję gazu i punkty zmiany biegów (w automatach) niezależnie lub na podstawie trybów „Standard”, „Sport” lub „Tour”, które można wybierać przez kierowcę. W zależności od wybranego trybu, układ kierowniczy oraz reakcja na gaz są bardziej bezpośrednie, a system ESP interweniuje wcześniej lub później. Nowe centralne oprogramowanie „Drive Mode Control” jest sercem i duszą adaptacyjnego zawieszenia. Ciągle analizuje informacje dostarczane przez czujniki i ustawienia oraz rozpoznaje indywidualny styl jazdy.

Bezpieczeństwo przede wszystkim: Wyjątkowe systemy wsparcia

Nowa Opel Insignia Grand Sport nie tylko imponuje nowoczesną technologią podwozia, ale także ultra-nowoczesnymi funkcjami asystującymi i komfortowymi. Żaden inny model w segmencie nie oferuje tak szerokiej gamy inteligentnych technologii jak nowa edycja flagowca Opla.

Jednym z najważniejszych punktów w każdym sensie jest (już) druga generacja innowacyjnego i nagradzanego adaptacyjnego światła IntelliLux LED® marki Opel, umożliwiona przez nową generację technologii LED oraz dalsze rozwinięcia inżynierów Opla. Funkcja świateł drogowych zawiera teraz 32 segmenty LED – dwa razy więcej niż w Astrze – wbudowane w bardzo smukłe reflektory Insignii. Zwiększona liczba segmentów LED pozwala na jeszcze dokładniejszą adaptację różnych wzorów oświetlenia do panującej sytuacji na drodze, a przejścia między różnymi wzorami oświetlenia są szybsze i bardziej płynne. Skutkuje to poprawą zarówno jakości rozkładu światła, jasności, jak i szybkości reakcji. Aby jeszcze bardziej poprawić widoczność podczas pokonywania zakrętów na pełnym długim świetle, inżynierowie Opla dodali innowacyjną funkcję aktywnego oświetlenia zakrętów do nowych reflektorów IntelliLux LED® Insignii. W zależności od kąta skrętu, intensywność światła emitowanego przez segmenty LED oświetlające wewnętrzną stronę zakrętu wzrasta, aby lepiej oświetlić linię jazdy, podczas gdy oświetlenie zewnętrznej strony zakrętu jest przygaszone. Ostatnim, ale nie mniej ważnym, dodatkowym reflektorem LED umieszczonym w module świateł mijania zapewnia dodatkowe oświetlenie przy pełnym długim świetle na odległość do 400 metrów – rozwiązanie, które jest znacznie bardziej przystępne niż lasery, a także bardziej użyteczne, ponieważ reflektor można aktywować i używać znacznie częściej.

Dodatkowe systemy asystujące dla kierowcy obejmują:

  • Wyświetlacz przezierny: Informacje o prędkości, znakach drogowych, ustawionej prędkości ogranicznika prędkości lub kierunku nawigacji są projektowane na szybie przedniej i w bezpośrednim polu widzenia kierowcy, co zapewnia, że wzrok pozostaje na drodze.
  • Kamera 360°, składająca się z czterech indywidualnych kamer na każdej stronie samochodu. Umożliwia ona widok z lotu ptaka 360 stopni, co ułatwia każdy manewr parkowania.
  • Adaptacyjny tempomat (ACC), który mierzy odległość do pojazdu z przodu i dostosowuje prędkość odpowiednio. ACC uruchamia automatyczne hamowanie awaryjne, jeśli odległość nagle się zmniejsza.
  • Asystent utrzymania pasa ruchu z automatyczną korekcją kierunku oraz ostrzeżeniem o niezamierzonym zjeżdżaniu z pasa ruchu. Zapewnia łagodne ruchy kierownicą (oraz ostrzeżenia LDW w razie potrzeby), aby pomóc kierowcom unikać przypadkowego zjeżdżania z pasa ruchu.
  • Ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu. System wykorzystuje czujniki radarowe w tylnym zderzaku, aby wykrywać obiekty nadjeżdżające z odległości do 20 metrów pod kątem 90 stopni z lewej lub prawej strony za pojazdem, co jest bardzo przydatną funkcją przy cofaniu z miejsca parkingowego o ograniczonej widoczności.

Po prostu znakomite: Najwyższy poziom komfortu i infotainment

Opel Insignia Grand Sport także wyznacza standardy w dziedzinie komfortu. Opel jest nadal jednym z bardzo niewielu producentów, którzy oferują fotele certyfikowane przez „Aktion Gesunder Rücken” (Kampania na rzecz zdrowych pleców), i z pewnością tym, który najbardziej przyczynił się do ich demokratyzacji. Premium ergonomiczne fotele przednie w Insignii oferują unikalne połączenie elektrycznej regulacji bocznej, funkcji masażu, pamięci i wentylacji oprócz wielu standardowych możliwości regulacji. Pasażerowie z tyłu mogą również liczyć na większy komfort, ponieważ dwa zewnętrzne fotele są dostępne z funkcją podgrzewania. Ponadto podgrzewana szyba zapewnia dobrą widoczność na zimnych, zimowych dniach. Dodatkowo, bezkluczykowy system „Otwórz i uruchom” jest standardem we wszystkich wersjach wyposażenia i umożliwia wygodne dostanie się do pojazdu.

Wspaniała rozrywka i doskonała łączność – oba typowe dla Opla – są zapewnione przez najnowsze systemy IntelliLink kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto. I podczas gdy smartfon jest bezproblemowo zintegrowany z systemem infotainment pojazdu, teraz można go również ładować bezprzewodowo, bez użycia kabla. Oczywiście przełomowy asystent łączności i usług Opel OnStar również znajduje się na pokładzie, oferując usługi od automatycznej reakcji w przypadku wypadku po pomoc w przypadku kradzieży pojazdu. Nowa usługa osobistego asystenta zostanie wprowadzona wraz z Insignią, umożliwiając jej pasażerom na przykład prośbę do doradców OnStar o wybranie hotelu i dokonanie rezerwacji pokoju. Ponadto, hotspot Wi-Fi 4G LTE znajdujący się w systemie OnStar pozwala wszystkim pasażerom Insignii połączyć swoje urządzenia z siecią.

1.5L Turbo 6MT FWD (165 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1490 Cm3
Moc121.3 Kw @ 5600 Rpm
165 Hp @ 5600 Rpm
163 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 2000-4500 Rpm
250 Nm @ 2000-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna138 Mph (222 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3175 Lbs (1440 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4442 Lbs (2015 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

2.0L Turbo 8AT FWD (260 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc191.2 Kw @ 5300 Rpm
260 Hp @ 5300 Rpm
256 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2500-4000 Rpm
400 Nm @ 2500-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3635 Lbs (1649 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4949 Lbs (2245 Kg)
Spalanie miasto20.5 Mpg Us (11.5 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Emisja CO2197 G/Km

1.6L 6AT FWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 3500-4000 Rpm
136 Hp @ 3500-4000 Rpm
134 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2250 Rpm
320 Nm @ 2000-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/55 R17
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3355 Lbs (1522 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4619 Lbs (2095 Kg)
Spalanie miasto38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2134 G/Km

1.6L 6MT FWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 3500-4000 Rpm
136 Hp @ 3500-4000 Rpm
134 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2250 Rpm
320 Nm @ 2000-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna131 Mph (211 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3314 Lbs (1503 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4564 Lbs (2070 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO2114 G/Km

1.6L ECOTEC 6MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc80.9 Kw @ 3500 Rpm
110 Hp @ 3500 Rpm
108 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy22 Lb-Ft @ 2000 Rpm
30 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3314 Lbs (1503 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4486 Lbs (2035 Kg)
Spalanie miasto51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Spalanie trasa65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2105 G/Km

2.0L 6MT FWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1956 Cm3
Moc125.1 Kw @ 3750 Rpm
170 Hp @ 3750 Rpm
168 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
400 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3488 Lbs (1582 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4817 Lbs (2185 Kg)
Spalanie miasto35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

1.5L Ecotec Turbo 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1490 Cm3
Moc103 Kw @ 5600 Rpm
140 Hp @ 5600 Rpm
138 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 2000-4100 Rpm
250 Nm @ 2000-4100 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna132 Mph (212 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3210 Lbs (1456 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

1.5L Turbo 6AT FWD (165 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1490 Cm3
Moc121.3 Kw @ 5600 Rpm
165 Hp @ 5600 Rpm
163 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 2000-4500 Rpm
250 Nm @ 2000-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna135 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3245 Lbs (1472 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4497 Lbs (2040 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Emisja CO2138 G/Km

1.5L Turbo 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1490 Cm3
Moc103 Kw @ 5600 Rpm
140 Hp @ 5600 Rpm
138 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 2000-4100 Rpm
250 Nm @ 2000-4100 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość192.8 In (4897 Mm)
Szerokość73.3 In (1862 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.3/63.4 In (1
Rozstaw osi111.4 In (2830 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna3175 Lbs (1440 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4442 Lbs (2015 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2133 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.