2018 Buick Regal GS

Szósta generacja modelu Regal została wprowadzona w 2017 roku jako model na rok 2018 i oparta była na tej samej platformie, co europejski Opel/Vauxhall Insignia.

Regal GS był nowym dodatkiem do amerykańskiej marki. Jego świeży design dorównywał innym producentom luksusowych aut z tego samego okresu i skierowany był do rodzin, które nie chciały jeździć powszechnie używanymi modelami takimi jak Camry, Avalon czy Accord. Co więcej, Buick oferował Regala z napędem na wszystkie koła, co nie było dostępne u jego głównych konkurentów. Tylko europejski producent premium miał coś podobnego w swojej ofercie.

Podczas tworzenia modelu Regal, General Motors zainwestował znacznie więcej niż tylko kilka groszy w wygląd samochodu. Kanciaste reflektory otaczały szeroki czarny grill, na którym dominował znak Buicka. Dodatkowo, przedni zderzak miał duże wloty powietrza po bokach, flanki wąskiego dolnego wlotu. Z profilu Regal ujawniał swoje europejskie powiązania dzięki rzeźbionym panelom drzwiowym. Z tyłu, nachylona tylna szyba została zintegrowana z klapą bagażnika. Na koniec, tylna część nadwozia charakteryzowała się kanciastymi, wąskimi lampami tylnymi.

Wewnątrz, producent oferował parę wysoko osadzonych foteli w standardzie, z opcją sportowych siedzeń. Podobnie jak większość innych luksusowych pojazdów z tego segmentu, model GS posiadał wyświetlacz LCD umieszczony przed kierowcą oraz drugi panel dotykowy na szczycie centralnej konsoli. Buick nie zapomniał również o bagażniku. Można go było zwiększyć z 490 litrów (17,3 stopy sześciennej) do 1,450 litrów (51,2 stopy sześciennej) przez złożenie oparcia tylnej kanapy.

Pod maską, Buick oferował Regala z dwoma jednostkami benzynowymi do wyboru; 2.0-litrowym silnikiem turbo z czterema cylindrami lub 3.6-litrowym V6 połączonym z dziewięciobiegową skrzynią biegów, która rozprowadzała moc na wszystkie koła.

Gdzie pasjonująca jazda spotyka osiągalny luksus, a nowoczesny sportowy design łączy się z użytecznością, tam znajdziesz model Buick Regal GS z 2018 roku – samochód do codziennych dojazdów, które są zdecydowanie nietypowe. Jako najbardziej dramatyczna ekspresja designu i dynamiki marki, ten całkowicie nowy model równoważy te kluczowe cechy, aby zapewnić klientom znakomite osiągi na drodze każdego dnia i o każdej porze roku.

Buick Regal GS z 2018 roku rozwija markę, oferując o 51 koni mechanicznych więcej niż model, który zastępuje, bardziej dopracowaną skrzynię biegów oraz technologię napędu na cztery koła (AWD), całkowicie nowe, podgrzewane/chłodzone i masujące fotele wydajnościowe oraz dodatkową funkcjonalność i styl w pięciodrzwiowym nadwoziu typu sportback. Cena początkowa wynosi 39 990 dolarów, uwzględniając opłaty za transport, a Regal GS oferuje luksusowe cechy w cenie bardziej osiągalnej niż konkurencja z Audi i BMW.

„To sportowa limuzyna zaprojektowana do codziennej jazdy, ale każda podróż jest w niej wyjątkowa,” powiedział Duncan Aldred, wiceprezydent Global Buick i GMC. „Nowy Regal GS znajduje się w doskonałym miejscu na rynku: jest bardziej wyrafinowany i luksusowy niż standardowe modele, oferuje więcej wartości za cenę z stylowymi i premium funkcjami w porównaniu do modeli z wyższej półki, a standardowe wyposażenie, takie jak AWD z aktywnym podwójnym sprzęgłem i tylnym nadwoziem sportback, zaskoczy klientów swoją użytecznością.”

Najnowsze elementy napędowe Buicka są standardem w nowym Regal GS. Dzięki 310 koniom mechanicznym, jego wyrafinowany silnik V-6 o pojemności 3,6 litra oferuje więcej mocy niż Acura TLX A-Spec czy Lexus IS350 F-Sport, ale zapewnia płynne działanie technologii stop/start i może poruszać się na czterech cylindrach. Silnik V-6 wspomaga sportowo stuningowany system podwójnej rury wydechowej.

Inteligentny system AWD Regal GS z aktywnym podwójnym sprzęgłem może precyzyjnie przenosić moment obrotowy pomiędzy tylnymi kołami, zapewniając bardziej dopracowane i efektywne osiągi, a GS otrzymuje jedną z pierwszych aplikacji dziewięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów w ofercie Buicka, która współpracuje z AWD. Ta zaawansowana nowa skrzynia biegów wkrótce będzie dostępna w pięciu różnych modelach Buicka.

Każdy Buick Regal GS jest także wyposażony w Interaktywną Kontrolę Jazdy Buicka, pozwalającą kierowcy dostosować dynamiczne właściwości samochodu do różnych doświadczeń jazdy poprzez standardowe ustawienia lub tryby Sport i GS, wybierane za pomocą konsoli centralnej. Interaktywna Kontrola Jazdy wykorzystuje drugą generację Ciągłej Kontroli Tłumienia (CDC) Buicka, która jest w stanie dostosować tłumienie zawieszenia do 500 razy na sekundę.

W porównaniu do standardowego modelu Regal Sportback z 2018 roku, GS także ma standardowe hamulce Brembo, co zapewnia pewniejsze zatrzymywanie się.

„Wprowadzając całkowicie nowy Regal GS z 2018 roku, postanowiliśmy stworzyć sportową limuzynę skoncentrowaną na kierowcy, angażującą i rozrywkową, nie rezygnując z płynnej jazdy i wyrafinowanego charakteru, które są oczekiwane od nowoczesnego Buicka,” powiedział Martin Hayes, główny inżynier Buick Regal GS. „Nasz nowy silnik V-6 i dziewięciobiegowa skrzynia biegów, inteligentne AWD oraz CDC współpracują, aby zapewnić doskonałe osiągi na drodze.”

Na zewnątrz, charakterystyczne rzeźbiarskie piękno Buicka ukazuje sportowy charakter samochodu w stonowany sposób, z agresywnymi przednim i tylnym zderzakami, standardowymi 19-calowymi kołami, tylnym spoilerem oraz oznaczeniami GS z przodu i z tyłu. Pełne reflektory LED są dostępne jako opcja.

Wewnątrz Regal oferuje unikalne perforowane, sportowe fotele GS z zintegrowanymi zagłówkami oraz regulowanym wsparciem lędźwiowym i udowym. Fotele są podgrzewane i wentylowane, a standardowo wyposażone w funkcję masażu. Wnętrze zawiera również standardową, podgrzewaną, płaską kierownicę sportową oraz pedały i listwy progowe specyficzne dla modelu GS.

Buick Regal GS z 2018 roku oferuje spójne i zintegrowane wrażenie infotainment z 8-calowym dotykowym ekranem i 8-calowym konfigurowalnym zestawem wskaźników jako standardowe wyposażenie. Obsługuje zarówno Apple CarPlay, jak i Android Auto. Dostępny jest kolorowy wyświetlacz przezierny w opcjonalnym pakiecie Driver Confidence II, który także obejmuje kilka funkcji bezpieczeństwa, w tym automatyczne hamowanie na przejściu dla pieszych, asystenta utrzymania pasa ruchu z ostrzeżeniem o jego opuszczeniu, powiadomienie o kolizji czołowej oraz adaptacyjny tempomat z automatycznym hamowaniem.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.